آپدیت جدید Crash Team Racing Nitro-Fueled به منظور رفع مشکل ذخیره‌ی بازی منتشر می‌شود

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
110477
بازی Crash Team Racing Nitro-Fueled هفته‌ گذشته منتشر شد و مورد استقبال طرفداران قرار گرفت با این‌حال در نسخه‌ PS4 این بازی مشکل ذخیره‌ی اطلاعات وجود دارد به‌طوریکه باعث شده ذخیره‌ی بازی بازیکنان پاک شود. اما این مشکل به‌زودی رفع خواهد شد ، اکتیویژن (Activision) ناشر بازی بیانیه‌ای منتشر کرده و در آن اعلام کرده است که برای رفع این مشکل یک به‌روزرسانی در تاریخ ۳ جولای (۱۲ تیر) منتشر خواهد کرد.

بازیکنانی که با این مشکل مواجه شده‌اند تا زمان انتشار این بروزرسانی وارد بخش Time Trials نشوند زیرا اکتیویژن (Activision) اعلام کرده است که این مشکل زمانی پیش می‌آید که مقدار اطلاعات Race ghost بازیکنان زیاد می‌شود. استودیوی بیناکس (Beenox) سازنده‌ی بازی نیز با اطلاع از این موضوع در حال کار بر روی این بروز رسانی است و با ابراز تاسف از این اتفاق خاطرنشان کرد تمام کاربرانی که از امروز تا تاریخ ۴ جولای (۱۳ تیر) بازی را به صورت آنلاین تجربه کنند و حداقل یک مسابقه را به پایان برسانند، ۲۵۰۰ سکه جایزه دریافت خواهند کرد . این به‌روزرسانی در تاریخ ۳ جولای (۱۲ تیر) منتشر می‌شود که مصادف است با اولین رویداد ویژه‌ی بازی که در آن گیمرها قادر خواهند بود آیتم‌های تزئینی جدید بدست آورند و با شخصیت‌های جدید بازی آشنا شوند و بازی را با آنها تجربه کنند.

از دست دادن فایل های ذخیره شده دردسر بزرگیست و هرگز سرگرم کننده نخواهد بود پس بهتر است محتاطانه عمل کنید و تا قبل از انتشار این بروزرسانی Time Trial ها را انجام ندهید در غیر اینصورت پشیمان خواهید شد.

منبع
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر