Xbox Game Studios

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

I'll be watching over you
ناظم انجمن
Sep 15, 2009
3,217
1,168
نام
Ξhsan






سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.



=================================================



استودیوهای داخلی


110406
343 Industries
استودیو 343i در سال 2007 و توسط مایکروسافت پایه گذاری شد تا امانت دار تمام محتویات تولید شده برای سری شناخته شده هیلو (Halo) باشه، از بازی‌های ویدیویی گرفته تا فیلم و سریال‌های تلویزیونی و کمیک‌ها و غیره. در ادامه یکسری اطلاعات در خصوص این استودیو رو مرور می‌کنیم :

افراد اثر گذار: بانی راس (مدیر کل)، فرانک اوکانر (کارگردان فرانچایز)

اندازه استودیو: 600+ نفر (1 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 15 جایگاه


بازی‌های قابل ذکر:

(Halo: Spartan Assault (XB1, Steam, Mobile | 2013 | Metascore 53/70/86
(Halo: The Master Chief Collection (XB1 | 2014 | Metascore 85
(Halo 4 (XB360 | 2012 | Metascore 87
(Halo 5: Guardians (XB1 | 2015 | Metascore 84
(Halo: Spartan Strike (Win10, Mobile | 2015 | Metascore 66
(Halo 5: Forge (Win10 | 2016 | No Metascore
(Halo Wars: Definitive Edition (XB1, Win10, Steam | 2017 | Metascore 81
(Halo Wars 2 (XB1, Win10 | 2017 | Metascore 79

پروژه‌های آینده و شایعات:

Halo Infinite
Halo: The Master Chief Collection PC version با همکاری استودیوهای Ruffian و Splash Damage

110407
The Coalition
این استودیو که در ابتدا در سال 2010 و با نام Zipline Studios تشکیل شده بود و در سال‌های بعد با تغییر نام‌های دیگری نیز روبرو شد (ابتدا Microsoft Studios Vancouver و سپس Black Tusk)، در سال 2014 و پس از بر عهده گرفتن سری گیرز آو وار (Gears of War) به The Coalition که نامی برگرفته از دنیای سری گیرز است تغییر نام داد تا انحصاراً به ساخت بازی و محتویات مرتبط با دنیای گیرز مشغول شود. در ادامه اطلاعات بیشتری را در خصوص این استودیو مرور می‌کنیم:

افراد اثر گذار: راد فرگوسن (رئیس استودیو)

اندازه استودیو: 350+ نفر (1 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 6 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Gears of War: Ultimate Edition (XB1, Win10 | 2015 | Metascore 82/73
(Gears of War 4 (XB1, Win10 | 2016 | Metascore 84/86

پروژه‌های آینده و شایعات:

Gears of War 5
Gears Pop! با همکاری Splash Damage
Gears Tactics



110408
Turn10
Turn 10 که در سال 2001 و ظاهرا بخاطر فقدان وجود یک سری ریسینگ شبیه ساز روی ایکس باکس ارجینال پایه گذاری شده بود، طی سالیان گذشته سری فورتزا موتور اسپورت (Forza Motorsport) را به یکی از ستون‌های اصلی ایکس باکس در دوران حاضر تبدیل کند. همچنین از سال 2012 به بعد سری فورتزا هورایزون (Forza Horizon) با همکاری این استودیو و استودیو Playground Games در دست ساخت قرار گرفت. در ادامه اطلاعات به مرور اطلاعات مهم این استودیو می‌پردازیم:

افراد اثر گذار: آلن هارتمن (رهبر استودیو)، دن گرین اوالت (کارگردان خلاق)

اندازه استودیو: 100+ نفر (1 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 6 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Forza Motorsport 5 (XB1 | 2013 | Metascore 79
(Forza Motorsport 6 (XB1 | 2015 | Metascore 87
(Forza Motorsport 6: Apex (Win10 | 2016 | No Metascore
(Forza Motorsport 7 (XB1, Win10 | 2017 | Metascore 86/82


پروژه‌های آینده و شایعات:

Forza Motorsport 8


110409
Rare
این استودیو که در سال 1985 توسط برادران استمپر با نام Rareware پایه گذاری شد عمده تمرکز خود را روی ساخت و توسعه بازی‌ برای سیستم‌های نینتندو گذاشته بود، تا اینکه مایکروسافت این شرکت را در سال 2002 خریداری کرد و جهت گذاری آنها را به ساخت بازی‌های ایکس باکس تغییر داد و طی همین فرایند نام این استودیو را به Rare تغییر داد. برخی اطلاعات مرتبط با این استودیو:

افراد اثر گذار: کریگ دانکن (رئیس استودیو)، گِرِگ میلز (کارگردان خلاق)

اندازه استودیو: ~250 نفر (2 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 17 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Kinect Sports Rivals (XB1 | 2014 | Metascore 60
(Rare Replay (XB1 | 2015 | Metascore 84
(Sea of Thieves (XB1, Win10 | 2018 | Metascore 68

پروژه‌های آینده و شایعات:

Rare بجز سی آو تیوز مشغول کار روی دو IP جدید معرفی نشده دیگر است.
Rare به یک کارخانه تولید IPهای جدید تبدیل شده است.
همکاری با Dlala Studios برای خلق بازی جدید از سری بتل تودز (Battletoads)


110410
MOJANG
این استودیو که در سال 2009 و توسط مارکس پرسون (بازیساز معروف) پایه گذاری شده است، حول ساخت و توسعه پدیده دنیای مدرن گیمینگ یعنی ماینکرفت (Minecraft) تشکیل شد. بعدها این استودیو در سال 2014 توسط مایکروسافت خریداری شد و هنوز هم به طور عمده بر توسعه و مدیریت IP ماینکرفت متمرکز است. برخی از اطلاعات مهم در مورد تیم ماینکرفت:

افراد اثر گذار: جنس برگنستن (طراح خلاق ارشد)، لیدیا وینترز (مدیر برند)

اندازه استودیو: 200-300 نفر (چندین تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 10 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Minecraft (360, PS3, Wii U, XB1, PS4, Switch, Win10, PC, Mobile | 2012-2017 | Metascore 88
(Cobalt (XB1, PC | Collab w/ Oxeye Studios | 2016 | Metascore 66

پروژه‌های آینده و شایعات:

Minecraft Dungeons
Minecraft Earth


110411
Playground Games
استودیو Playground Games که سال 2010 و توسط گروه بزرگی از بهترین توسعه دهندگان بازی‌های ریسینگ پایه گذاری شده است در چند سال گذشته چندین نسخه از اسپین آف فوق العاده موفق سری فورتزا موتور اسپورت، یعنی فورتزا هورایزون (Forza Horiozn) را عرضه کرده است. آنها به تازگی نسخه چهارم از این سری موفق را عرضه کرده‌اند و به طور همزمان مشغول کار روی پروژه‌های دیگری نیز هستند.

افراد اثر گذار: رالف فالتون (کارگردان خلاق)

اندازه استودیو: 200+ نفر (2 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 139 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Forza Horizon (360 | 2012 | Metascore 85
(Forza Horizon 2 (360, XB1 | 2014 | Metascore 86
(Forza Horizon 3 (XB1, Win10 | 2016 | Metascore 91/86
(Forza Horizon 4 (XB1, Win10 | 2018 | Metascore 92/88

پروژه‌های آینده و شایعات:

بازی اکشن نقش آفرینی جهان باز معرفی نشده (Fable IV)
تشکیل تیم سوم برای یک پروژه جدید (شایعه)


110412
Ninja Theory
این استودیو که در اصل در سال 2000 با اسم Just Add Monsters پایه گذاری شده بود در سال 2004 و زمانی که مشغول توسعه هوونلی سورد (Heavenly Sword) بود به نینجا تئوری تغییر نام داد. این استودیو که از افراد خبره در ساخت بازی‌های اکشن و داستان محور در صنعت بازی تشکیل شده است، یکی از پیشروان ساخت بازی‌های دارای اکشن سنگین و طراحی ست پیس‌ها در صنعت بازیسازی به شمار می‌آید.

افراد اثر گذار: نیاز به بروزرسانی

اندازه استودیو: 140~ نفر (چندین تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 11 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Kung Fu Chaos (OGXB | 2003 | Metascore 68
(Heavenly Sword (PS3 | 2007 | Metascore 79
(Enslaved: Odyssey to the West (360, PS3, PC | 2010 | Metascore 80
(DmC: Devil May Cry (360, PS3, PS4, XB1, PC | 2013 | Metascore 86
(DmC: Devil May Cry Definitive Edition (XB1, PS4 | 2015 | Metascore 86
(Hellblade: Senua's Sacrifice (XB1, PS4, PC | 2017 | Metascore 81

پروژه‌های آینده و شایعات:

Bleeding Edge
چندین پروژه در دست ساخت معرفی نشده


110405
THE INITIATIVE
این استودیو سال 2018 و توسط دارل گالاگر پایه گذاری شد. THE INITIATIVE یک استودیو کاملا جدید است که در سانتامونیکای کالیفرنیا واقع شده و مشغول کار روی بازی‌های AAA کاملا جدید برای کنسول ایکس باکس است.

افراد اثر گذار: دارل گالاگر (رئیس استودیو)، دن استلی، کریستین کانتامسا، برین وسترگارد، دن نایبورگر و تام شپرد.

اندازه استودیو: 30~ نفر
استخدام‌های جدید: 5 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

با انتشار اطلاعات بیشتر بروزرسانی خواهد شد.

پروژه‌های آینده و شایعات:

با انتشار اطلاعات بیشتر بروزرسانی خواهد شد.


110413
Undead Labs
این استودیو که در سال 2009 توسط جف استرین پایه گذاری شده است، تا کنون به طور اختصاصی روی بازی‌های زامبی محور فعالیت کرده است. اولین بازی آنها، استیت آو دیکی (State of Decay) یک موفقیت بزرگ روی Xbox Live Arcade بود. UNDEAD LABS که در سال 2018 به جمع استودیوهای ایکس باکس اضافه شده قصد دارد تا بهترین بازی‌های مرتبط با ژانر زامبی و سبک بقا را برای پلتفرم ایکس باکس تولید کند.

افراد اثر گذار: جف استرین (رئیس استودیو)

اندازه استودیو: 85~ نفر (1 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 0 جایگاه
30 استخدام آخر از استودیو ArenaNet خالقان سری Guild Wars بوده است (خبر رسمی)

بازی‌های قابل ذکر:

(State of Decay (360, PC | 2013 | Metascore 78
(State of Decay 2 (XB1, Win10 | 2018 | Metascore 68

پروژه‌های آینده و شایعات:

State of Decay 3

110822
Compulsion Games
این استودیو در سال 2009 توسط گیلیوم پراوست و در فرانسه پایه گذاری شد. Compulsion Games از اعضای سابق والو (Valve) و یوبی سافت (Ubisoft) تشکیل شده است و بر ساخت بازی‌های داستان محور و با پیچ و تاب‌های داستانی عجیب تمرکز دارد.
افراد اثر گذار: گیلیوم پراوست (رئیس استودیو)

اندازه استودیو: 50~ نفر (1 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 8 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:
(Contrast (360, PS3, XB1, PS4, PC | 2013 | Metascore 59/62
(We Happy Few (XB1, PS4, PC | 2018 | Metascore 65/68/62

پروژه‌های آینده و شایعات:
پروژه جدید استودیو از اواسط 2019 در حال ساخت است.
بازی در حال ساخت سوم شخص اکشن ادونچر است (مشخصات آگهی شغلی)


110414
Obsidian Entertainment

استودیو آبسیدین که در سال 2003 و توسط برخی از اعضای سابق Black Isle پایه گذاری شده است یکی از بهترین استودیوهای سازنده بازی‌های نقش آفرینی غربی در صنعت بازی به شمار می‌آید. تاریخچه این استودیو پر است از بازی‌های تحسین شده‌ای همچون Pillars of Eternity، Fallout: New Vegas و South Park: The Stick of Truth. مایکروسافت این استودیو را در نوامبر 2018 خریداری کرد. این استودیو قول داده است تا به ساخت بازی‌های WRPG کاملا جدید یا دنباله IPهای قدیمی ادامه دهد و بدون شک پروژه‌های با کیفیتی را در بخش‌های مختلف ارائه خواهد داد.

افراد اثر گذار: فرگوس اورکهارت (مدیر عامل)، کریس جونز (مدیر ارشد فناوری)

اندازه استودیو: 200~ نفر (4 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 9 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Fallout: New Vegas (360, PS3, PC | 2010 | Metascore 84/82/84
(South Park: The Stick of Truth (360, PS3, XB1, PS4, Switch, PC | 2014 | Metascore 82/85/85/85
(Pillars of Eternity (PC | 2015 | Metascore 89

پروژه‌های آینده و شایعات:

The Outer Worlds

110415
inXile Entertainment

اینگزایل در سال 2002 و توسط برخی از اعضای سابق Interplay Productions پایه گذاری شده است. این استودیو خالق برخی از بهترین CRPGهای صنعت بازی همچون Wasteland 2 و Torment: Tides of Numenera است. این استودیو در اصل در نیوپورت بیچ کالیفرنیا واقع شده بود اما در نوامبر 2015 آنها استودیو دوم خود را در نیواورلئان راه اندازی کردند.

افراد اثر گذار: برایان فارگو (موسس، مشغول به کار در استودیو نیوپورت بیچ، کالیفرنیا)، مت فایندلی (رئیس سابق، رئیس استودیو نیواورلئان)، جورج زیتس

اندازه استودیو: 85+ نفر (2 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 9 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Wasteland 2 (XB1, PS4, Switch, PC | 2015 | Metascore 77/80/74/87
(Torment: Tides of Numenera (XB1, PS4, PC | 2017 | Metascore 79/76/81
(The Bards' Tale IV: Barrows Deep (PC | 2018 | Metascore 71

پروژه‌های آینده و شایعات:

Wasteland 3
(Bard’s Tale IV (console port




Age of Empires
مایکروسافت در سال 2019 استودیو مختص بازی‌های استراتژی ریل تایم (RTS) خود را با مدیریت شنون لفتیس پایه گذاری کرد. فعالیت‌های این استودیو جایگزین فعالیت‌های صورت گرفته توسط دیگر استودیوهای بیرونی که با همکاری MSGP مشغول به توسعه و انتشار بازی‌هایی از سری Age of Empire و Age of Mythology بودند نخواهد شد. همچنین به گفته آدام ایزگرین (کارگردان خلاق استودیو MSGP و بازی‌های KI 2013 و SO و AoE IV) نام رسمی این استودیو به زودی نهایی و اعلام شده و AoE تنها تمرکز این استودیو نخواهد بود.

افراد اثر گذار: شنون لفتیس (رئیس استودیو)

اندازه استودیو: با انتشار اطلاعات بیشتر بروزرسانی خواهد شد.
استخدام‌های جدید: 4 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

با انتشار اطلاعات بیشتر بروزرسانی خواهد شد.

پروژه‌های آینده، شایعات و اخبار حائز اهمیت:

با انتشار اطلاعات بیشتر بروزرسانی خواهد شد.



Double Fine Productions
این استودیو آمریکایی در جولای 2000 توسط تیم شفر پایه گذاری و در سال 2019 توسط مایکروسافت خریداری شد. از جمله بازی‌های تحسین شده این استودیو می‌توان به سایکوناتس (Psychonauts) و بروتال لجند (Brütal Legend) اشاره کرد.

افراد اثر گذار: تیم شفر (رئیس استودیو)

اندازه استودیو: 80~ نفر (حداقل 2 تیم داخلی)
استخدام‌های جدید: 2 جایگاه

بازی‌های قابل ذکر:

(Psychonauts (Xbox, PS2, PC, PS4 | 2005 | Metascore 88/86/87
(Brütal Legend (XB360, PS3, PC | 2009 | Metascore 82/83/80

پروژه‌های آینده و شایعات:

Psychonauts 2
RAD



110823
Microsoft Studios Global Publishing
این استودیو وظیفه شناسایی و بکارگیری استودیوهای خارج از مایکروسافت را بر عهده دارد. در ادامه به برخی از پروژه‌های اجرا شده و برخی از پروژه های در حال انجام این استودیو اشاره خواهد شد:

افراد اثر گذار: آدام ایز گرین (کارگردان خلاق)، جو استیتن (کارگردان خلاق)، کن لاب (کارگردان خلاق)

اندازه استودیو: 100~ نفر
استخدام‌های جدید: نامشخص

بازی‌های قابل ذکر:

(Ryse: Son of Rome (XB1, PC | 2013 | Metascore 60/61
(Killer Instinct (XB1, PC | 2013-1016 | Metascore 86
(Sunset Overdrive (XB1, PC | 2014 | Metascore 81/83
(D4: Dark Dreams Don't Die (XB1, PC | 2014 | Metascore 76/67
(Ori and the Blind Forest (XB1, PC | 2015 | Metascore 88/88
(ReCore (XB1, PC | 2016 | Metascore 63/58
(Crackdown 3 (XB1, PC | 2019 | Metascore 60/54

پروژه‌های آینده، شایعات و اخبار حائز اهمیت:

Age of Empires IV

- معرفی: آگوست 2017
- در حال ساخت با همکاری رلیک انترتینمنت (Relic) در سبک RTS
- سازنده سری بازی‌های Homeworld, Dawn of War, Company of Heroes


Ori and the Will of the Wisps

- معرفی: جون 2017
- در حال ساخت با همکاری مون استودیو (Moon Studios) در سبک پلتفرمر مترویدوانیا و در سال فوریه 2020 عرضه خواهد شد
- سازنده بازی Ori and the Blind Forest


Microsoft Flight Simulator

- معرفی: جون 2019
- بازی با همکاری مایکروسافت ریسرچ (Microsoft Research) و استفاده از Microsoft AI در سبک شبیه ساز پرواز در حال ساخت است و در سال 2020 عرضه خواهد شد


=================================================


دیگر تیم‌ها و استودیوها

ID@Xbox، حمایت برای انتشار و هدایت برنامه‌ها برای بازیسازان مستقل
استودیو Microsoft Studios Global Publishing، که وظیفه عقد قرارداد و انتشار بازی‌ها با استودیوهای خارج از مایکروسافت را عهده دار است
Mixer، سرویس استریم
تیم بکوارد که وظیفه پیش‌برد و مدیریت بازی‌های بکوارد ایکس باکس وان و اسکارلت را بر عهده دارد.
Microsoft Foundry، برنامه مختص بازیسازان تازه کار
تیم واقعیت ترکیبی (Mixed Reality)، که وظیفه کار روی محتویات AR/VR برای ایکس باکس و ویندوز 10 را بر عهده دارد
Microsoft Casual Games، وظیفه کار روی بازیهای کژوال مایکروسافت همچون MS Solitaire، Wordament و MS Mahjong را بر عهده دارد
Xbox Growth Team
Xbox Game Pass
Project xCloud



استودیوها و تیم‌های خریداری شده (نسل هشتم)

Mojang – با خرید ماینکرفت در سال 2014 خریداری شد
Havok – در سال 2015 خریداری شد
Beam (بعدتر Mixer) – در سال 2016 خریداری شد
Simplygon - در سال 2017 خریداری شد
PlayFab – در سال 2018 خریداری شد
Playground Games – در سال 2018 خریداری شد
Undead Labs – در سال 2018 خریداری شد
Ninja Theory – در سال 2018 خریداری شد
Compulsion Games – در سال 2018 خریداری شد
Obsidian Entertainment – در سال 2018 خریداری شد
inXile Entertainment – در سال 2018 خریداری شد
Double Fine – در سال 2019 خریداری شد



استودیوها یا تیم‌هایی که جدا یا تعطیل شدند (نسل هشتم)

Twisted Pixel – سازنده بازی‌های The Maw و Splosion Man در سال 2015 جدا شد
Press Play – سازنده بازی‌های Max and the Curse of Brotherhood و Kalimba در سال 2016 بسته شد
Lionhead Studios – سازنده سری فیبل (Fable) در سال 2016 بسته شد
Team Dakota – سازنده Project Spark در سال 2016 منحل شد
Xbox Fitness Team – در سال 2016 منحل شد
Decisive Games – در سال 2016 و پیش از معرفی رسمی منحل شد


بازی‌های کنسل و رها شده

IP جدید Black Tusk –ساخت این بازی از دستور کار خارج شد تا به ساخت ادامه سری Gears of War پرداخته شود
Project Spark – سرورهای این بازی در سال 2015 بسته شد
Fable Legends – همزمان با بسته شدن Lionhead در سال 2016 ساخت بازی نیز از دستور کار خارج شد
Project Knoxville – همزمان با بسته شدن Press Play در سال 2016 ساخت بازی نیز از دستور کار خارج شد
Xbox Fitness – سرورهای بازی در جون 2017 بسته شدند​
 
آخرین ویرایش:

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
392
837
اقا غیر از
تیم نینجا
پلانتونیوم گیمز
فرام سافتور
Koei Tecmo
چه استودیو هایی توی ژاپن داریم که خریدش محتمل باشه؟
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,084
2,557
نام
Mohsen
خب با توجه به اینکه اکانتم رو تا مارس 2022 به اشتراک Xbox Game Pass Ultimate مجهز کردم، از الان به بعد با یه جدیت خاصی اخبار استودیوهای ایکس باکس رو دنبال میکنم :D امیدوارم تا 2020 قشنگ یه لیست 20 تایی از استودیوها رو سر در این تاپیک شاهد باشیم بدون در نظر گرفتن تعداد تیم‌های داخلی و استودیوهای 2nd Party و ... :D

-----------

به نظر میرسه بازی بعدی آبسیدین یه بازی RPG اول شخص با تمرکز روی مبارزات تن به تن باشه. این آگهی برای متحرک سازی کاراکترهای انسانی و شبهه انسانی (با هیکلی شبیه به آدم) هست:

Senior Character Animator​

Obsidian Entertainment is looking for a talented Senior Animator with experience creating melee combat for first-person games to join us in crafting our next high-profile, role-playing game.

Responsibilities
  • Create high-quality first-person combat animations, third-person human ambient animation, and creature animations.​
  • Create and edit conversations and cinematic sequences.​
  • Create dialog and facial expression animations.​
  • Set up camera animation and framing for gameplay and in-game cinematic sequences.​
Requirements
  • 5+ years of industry experience.​
  • Experience animating first-person melee combat.​
  • Exceptional skills animating humanoids and creatures.​
  • Experience working with motion capture, facial animation capture and performance capture.​
  • Familiarity with Unreal Engine 4.​
بازی هم با آنریل 4 در حال ساخته :D
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
5,150
16,815
نام
ali
اقای Agostino Simonetta که اساسا مسئول برنامه های اکس باکس تو اروپا هست در نشست id@xbox میلان با یک رسانه یکسری اطلاعات جالبی درباره بازیهای مستقل روی اکس باکس و گیم پس داده که من خلاصه اش رو میذارم

هدف با گیم پس بیشتر اینکه مردم سمت بازیهایی برن که قبلا نمیرفتند. برای مثال بازی پازلی فیزیک محور Human Fall Flat روی گیم پس دردسترس هست و 40% اکانت هایی که بازی رو تجربه کردند، قبلا هرگز سراغ بازیهای پازلی نرفته بودند

ایشون مثل فیل اسپنسر اطلاعاتی از تعداد کاربرهای گیم پس نداد ولی افراد رده بالای مایکروسافت از وضعیت فعلی گیم پس خیلی راضی هستند. پروژه تثبیت گیم پس یکی از بزرگترین و تضمین ترین شده سرمایه گذاری هاشون هست.

اینجا نقل قول از شخص خاصی نیست ولی براساس گفتگو با یکسری گیم دولوپر به نظر مایکروسافت به صورت پیش پرداخت (براساس ارزش بازی) به سازنده ها برای حضور عناوین شون تو گیم پس پول میده. و پرداخت ها براساس تعداد دانلود و تعداد ساعت های پلی شده بازیها نیست. تعداد کاربرهای گیم پس هم بعد از E3 و پیشنهاد 1$ نسخه التیمیت به طور چشم گیری افزایش داشته

بازیهای ID@Xbox میتونند به سرویس اکس باکس گیم پس اضافه بشن ولی خب به صورت اتوماتیک این روند انجام نمیشه و روی بازیهایی که قراره به گیم پس اضافه بشن نظارت میشه چون قرار نیست مخاطب رو مقابل حجم عظیمی از بازیهای معمولی (بخونید بی کیفیت) قرار بدند. بهتره گیمر به 200 تا بازی با کیفیت دسترسی داشته باشه تا به 800 تا بازی معمولی (بازم بخونید بی کیفیت)

از سال 2014 که سرویس ID@Xbox راه اندازی شد 1000 بازی با کمک این برنامه منتشر شدند. به تنهایی 400 تا از این بازیها در سال 2018 دردسترس قرار گرفتند. و نمایش نشون داده این روند قراره رو به رشد باشه.

در حال حاضر بیش از 1600 بازی با کمک برنامه ID@Xbox در حال توسعه اند. مشخصا خیلی از این بازیها قرار نیست روشنایی روز رو ببینند. و قطعا قرار نیست همشون شاهکار باشند. ولی خب واقعیت اینکه بیش از 1600 بازی برای Xbox در حال توسعه هست و دلگرمی برای پشتیبانی بازیساز های مستقل در اینده است.

در حال حاضر از تمامی قاره ها در برنامه ID@Xbox حضور دارند البته به جز قطب جنوب :D
 
آخرین ویرایش:

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,084
2,557
نام
Mohsen
خب یکسری اطلاعات رو بنده خدایی زحمت کشیده در ریست ارا جمع آوری کرده از دانسته‌های عمومی و به رشته تحریر درآورده و من هم فرصت رو غنیمت می‌شمارم و این اطلاعات رو با شما به اشتراک می‌ذارم. یک بخشی از این اطلاعات کاملا صحیح هستن و یک بخشیش هم چاشنی پیشبینی و حدس و گمان داره. اگر اطلاعات بیشتر و موثق‌تری داشتید در برخی قسمتها بگید که بقیه هم استفاده کنن.


343 Industries

  • مسلما الان پروژه اصلی استودیو Halo: Infinite هست
  • Halo: MCC هم همچنان در حال توسعه هست بخصوص بخاطر نسخه PC و آماده سازی Halo: Reach برای پیوستن به این کالکشن با ارزش. هیلو ریچ امسال عرضه میشه روی PC و کنسول
  • بعید هست که نسخه جدیدی از سری Halo Wars در دست ساخت باشه. بخصوص که کارگردان Halo Wars 2 (همون کسی که Alien: Isolation رو کارگردانی کرده) رفته بالا سر یک IP جدید (یک IP جدید در سبک شوتر و پشتیبانی بلند مدت - GaaS) و اینطور به نظر می‌رسه که مایکروسافت با تاسیس استودیو مختص RTS یا استراتژی خودش (فعلا با نام Age of Empires شناخته میشه) این سبک رو مستقیما می‌خواد پوشش بده.
  • اینطور به نظر میاد که با کمتر شدن حجم کاری روی Halo: MCC نیروهای مستعدی که روی این پروژه کار می‌کنن برن سروقت Halo: Infinite و برای تکمیل پروژه اصلی استودیو به کار گرفته بشن.
Compulsion Games

  • دومین DLC بازی We Happy Few (با عنوان Lightbarer) به زودی عرضه میشه و DLC سوم بازی (We All Fall Down) ظاهرا نیمی از پروسه ساختش طی شده و به نظر می‌رسه که فعلا این آخرین بروزرسانی هست که این فرانچایز دریافت می‌کنه. این استودیو گفته که آمادگی حرکت به سمت ماجراجویی‌های جدید رو داره.
  • به نظر می‌رسه که کارهای اولیه روی پروژه دوم از سپتامبر سال گذشته (حدود 10 ماه پیش) شروع شده. ماه سپتامبر 2018 کامپالشن گیمز مایکل لاگران (Mitchell Lagran) رو به عنوان «مدیر طراحی» استخدام کرده و دیوید سیرز (David Sears)، کارگردان WHF، هم عنوان «مدیر طراحی» رو در پروژه جدید داره.
  • لاگران قبل از این 8 سالی رو در استودیو Relic Entertainment مشغول به کار بوده و روی بازی‌هایی همچون Warhammers، Company of Heroes 2 و حتی Age of Empires IV کار کرده. جالب اینه که لاگران پیش از این هم در مایکروسافت (در تیم تجربی ونگوور که بعدها تعطیل شد) فعالیت می‌کرده. بعد از این تعطیلی لاگران به رلیک رفته . چیز زیادی در مورد تیم ونکوور مایکروسافت نمی‌دونیم و به جز یک نام خیلی معمولی (Microsoft Game Studios Vancouver) اطلاعاتی از این استودیو در دست نیست. این همون تیمی هست که Microsoft Flight (ظاهرا ساخت بازی زمانی که لاگران عضو این استودیو شده به اتمام رسیده بوده) و یک بازی کینکت با اسم Project Columbia رو در دست ساخت داشته که هیچ وقت معرفی و عرضه نشد. به نظر نمی‌رسه که هیچ کدوم از این پروژه‌ها با کاری که لاگران در رلیک می‌کرده ارتباطی داشته باشن. پس این احتمال وجود داره که لاگران در استودیو ونکوور روی پروژه‌ای کار کرده باشه که هیچ وقت به طور عمومی معرفی نشده باشه.
  • لاگران 2 هفته پیش چندتا پیشنهاد کاری رو ارسال کرده برای کامپالشن برای جایگاه‌هایی نظیر «طراح ارشد مراحل»، «طراح ارشد داستان»، «طراح ارشد بازی» و «طراح ارشد UX». به نظر می‌رسه که بازی در مراحل اولیه طراحی خودش قرار داره. اما در عین حال اینطور به نظر میرسه که دارن یک تیم رو از پایه برای طراحی این بازی جمع می‌کنند (با استناد به جایگاه‌هایی که دارن استخدام می‌کنن) و این میتونه به این معنا باشه که کامپالشن داره تیم دوم خودش رو تشکیل میده و تیم اول که روی WHF کار کردن قرار نیست روی پروژه جدید کار کنن.
Double Fine Productions

  • RAD که قرار هست توسط باندای نامکو (Bamdai Mamco) پابلیش بشه داره به مراحل نهایی عرضه‌اش در آگست (اوت) نزدیک میشه. کارگردان این بازی لی پتی (Lee Petty) هست که در ادامه اهمیت پیدا می‌کنه.
  • Psychonauts 2 برای عرضه در بهار امسال برنامه ریزی شده. این بازی مستقیما توسط تیم شیفر (Tim Schafer) کارگردانی میشه.
  • تیم شیفر زمانی که دابل فاین به تازگی به خانواده XGS اضافه شده بود ویدیویی رو در کانال یوتیوب دابل فاین منتشر کرد. شیفر در این ویدیو اشاره کرد که اونها دارن روی RAD و Psychonauts 2 کار می‌کنن، اما گفت که چندتا چیز دیگه هم در حال ساخت دارن. اول گفت که لی پتی (کارگردان RAD) یک چیزی در آستینش داره. از اونجایی که پتی الان کارگردانی RAD رو بر عهده داره میشه با اطمینان گفت که پروژه جدیدش در مرحله پیش تولید قرار داره و تا بعد از عرضه RAD به طور جدی وارد فاز ساخت نمی‌شه. شیفر در عین حال به یک رهبر پروژه جدید اشاره کرد «که ما نمیدونیم کی هست» که اون هم یک ایده دیوانه وار داره. بعدش اشاره کرد که خودش هم یکسری ایده داره و احتمالا بخاطر اینکه کارگردانی Psychonauts 2 رو بر عهده داره احتمالا هر گونه پروژه مرتبط با شیفر در مرحله پیش تولید قرار داره و تا بعد از عرضه این بازی به طور جدی وارد مرحله ساخت نمی‌شه.
  • این منطقی به نظر میاد که همون تیمی که روی ریمستر بازی Full Throttle کار کرده الان مشغول کار روی پروژه جدید باشه (که باز اینها تیم مستعدی هستن که Headlander رو ساختن). این ریمستر آوریل 2017 عرضه شد در حالی که RAD و Psychonauts 2 در حال ساخت بودن. در حالی که میشه گفت برخی از اعضای پروژه برای کمک به دو پروژه دیگه به تیم‌های دیگه رفتن، این منطقی به نظر می‌رسه که بگیم بعضی از اونها مشغول کار روی پروژه‌ی جدید شدن. تولید کننده اجرایی اون پروژه هم بعد از اتمام کار از دابل فاین جدا شده و به آکیولس رفته و همونطور که حدس زدید یه کارگردان جدید باید به این تیم ملحق می‌شده. به نظر می‌رسه که اعضای زیادی از این تیم مشغول کار روی Broken Age بوده باشن، پس این پروژه رمزآلود هم می‌تونه با رگه‌هایی از همون پروژه همراه باشه (پروژه واقعیت مجازی). این استودیو در یک برهه زمانی یک تیم واقعیت مجازی هم داشته و می‌تونن تلاش‌های دیگه‌ای رو هم در این بخش داشته باشن (اگر که مایکروسافت به دنبال پشتیبانی از واقعیت مجازی با اسکارلت باشه)
inXile Entertainment

  • ویستلند 3 (Wasteland 3) برای عرضه در بهار برنامه ریزی شده.
  • Bard's Tale 4 هنوز برای پلتفرم‌های مک، لینوکس و کنسول‌ها در حال توسعه هست. نسخه «دایرکتور کات» بازی هم برای عرضه در اواخر تابستان برنامه ریزی شده. این نسخه از بازی قرار هست هزاران بهبود و محتویات سطح بالا رو نسبت به نسخه PC که هشت ماه پیش عرضه شد با خودش به همراه داشته باشه.
  • وقتی که مایکروسافت اینگزایل رو خرید، برین فارگو (Brian Fargo) به این موضوع اشاره کرد که این استودیو یک پروژه دیگه رو هم در حال ساخت داره که چند وقتی رو مشغول کار روی اون بودن.
  • این استودیو به تازگی یک آگهی شغلی رو برای مهندس گرافیک ارسال کرده که در اون به واقعیت مجازی (VR) اشاره شده. حالا این آگهی یا میتونه یک کپی پیست از آگهی قبلی این استودیو بوده باشه که برای بازی The Mage's Tale داده بودن یا اینکه نشانه‌ای از این باشه که مایکروسافت به دنبال پشتیبانی از VR با اسکارلت هست.
  • حقیقتا باید گفت که تغییر و تحولات زیادی در پروژه‌ها و افراد شاغل در اینگزایل وجود داره و خیلی سخت هست که بشه حدس زد واقعا داره چه اتفاقی توی استودیو میافته. از روی مطالعات و تحقیقاتی که نویسنده انجام داده به نظر می‌رسه که این استودیو یک بینش منسجم نداره و طی دو سال گذشته برخی از اعضای کلیدی خودش رو از دست داده. امید میره که با پشتیبانی مایکروسافت این استودیو بتونه محیط خودش رو پایدار کنه چرا که واقعا از نظر استعداد کمبودی ندارن.
  • برایان فارگو اخیرا گفته که ویستلند قرار هست Fallout اینگزایل باشه و سال‌های آینده روی این سری کار خواهند کرد و این حرف در نوع خودش جالب هست. پیش از این استودیو اینترپلی (Interplay Entertainments) بازی Fallout (سال 1997) رو به عنوان دنباله معنوی بازی قبلی خودشون Wasteland (سال 1988) که حق انتشارش در اختیار EA بود ساختن و حالا بعد از گذشت این همه سال استودیو اینگزایل که توسط برخی از اعضای سابق اینترپلی تشکیل شده و سال‌ها پیش لایسنس ویستلند رو از EA پس گرفتن، به پشتوانه مایکروسافت میخوان با سری ویستلند، فال‌اوت خودشون رو با حال و هوای بازی‌های مدرن بسازه!
Mojang

  • بوضوح میشه گفت که ماینکرفت دائما آپدیت میشه و برای نسل بعد کنسول‌ها هم عرضه خواهد شد. ما می‌دونیم که تیم گرافیکی بازی همچنان دارن روی آپدیت 4K که در اصل برای لانچ وان ایکس برنامه ریزی شده بود کار می‌کنن. ممکنه اینطور فکر کنید که لانچ اسکارلت می‌تونه زمان خوبی برای معرفی دوباره این پک گرافیکی باشه (شاید همراه با ری تریسینگ)، اما اینطور به نظر میاد که این تیم به مشکلات تکنیکی برخوردن و سخت هست که بگیم الان واقعا دنبال چنین برنامه‌ای هستن.
  • ماینکرفت دانجن (Minecraft Dungeons) برای عرضه در بهار پیش رو برنامه ریزی شده.
  • Minecraft Earth یک بازی مشارکتی، چند نفره و تحت موبایل هست که همین تابستان بتای محدودش عرضه میشه. این بازی برای عرضه کامل در سال جاری برنامه ریزی شده.
  • اگر که یک پروژه ماینکرفت دیگه در دست ساخت باشه تعجب آور هست. به نظر میرسه که موجانگ همین الان هم پروژه‌های زیادی رو در دست ساخت داشته باشه.
Ninja Theory

  • Bleeding Edge الان در مرحله آلفای محدود هست. هیچ تاریخ عرضه رسمی‌ای برای بازی درنظر گرفته نشده.
  • بر اساس یکی از مصاحبه‌های انجام شده، نینجا تئوری تا سال 2017 مشغول کار روی چهار پروژه بوده. یکی از اونها Hellblade بوده، یکی دیگه Bleeding Edge و سومین پروژه احتمالا پروژه VR بوده که داشتن در اون زمان روش کار می‌کردن. با این حساب یک پروژه نامشخص دیگه باقی میمونه.
  • استفان استنیون (Stephen Stanyon) طراح ارشد بازی Disney Infinity در نینجا تئوری بوده. در جولای 2015، ایشون به مقام کارگردان بازی ارتقا پیدا کرده و بعد از اون هیچ جا اسمی ازش آورده نشده. استنیون قبل از این به عنوان طراح ارشد مراحل بازی DMC و طراح ارشد بازی در پروژه Enslaved فعالیت کرده و به نظر می‌رسه که تخصصش در بازی‌های اکشن ادونچر سوم شخص باشه.
  • تیمی که Hellblade رو ساخته، با رهبری تمیم انتونیادس (Tameem Antoniades)، احتمالا کار روی پروژه بعدی خودش رو بعد از عرضه هل بلید شروع کرده. انتونیادس قبلا گفته بود که دوست داره تیمش رو برای پروژه بعدی کوچیک نگه داره چون اعتقاد داره که تیم کوچک هل بلید باعث شده بود تا یک تجربه منسجم رو خلق کنن و اونها رو مجبور کرده بوده که خلاق باشن.
  • نینجا تئوری وظیفه پشتیبانی از پروژه Vader Immortal، یک پروژه انحصاری VR برای آکیولس، رو بر عهده داشته هرچند اطلاعات خیلی کمی از این پروژه و میزان پشتیبانی ارائه شده توسط این استودیو در دست هست. با توجه به اینکه Epic Games و ILMxLAB هم مشغول کار روی این پروژه هستند برخی‌ها حدس زدن که نینجا تئوری صرفا در بخش فناوری پرفورمنس کپچر پروژه دخیل هست که قبلا در هل بلید هم استفاده شده.
  • بنویت میکون (Benoit Macon)، کارگردان بازی VR با نام Niodemus (که برای یک مجموعه تفریحی واقعیت مجازی به اسم The Void ساخته شده)، کار روی این پروژه رو دسامبر 2017 متوقف کرد و مسئولیت کارگردان بازی و کارگردان مبارزات یک پروژه جدید رو بر عهده گرفت. این پروژه 18 ماه هست که در حال ساخته و میتونه یک پروژه واقعیت مجازی هم باشه، اما پروژه‌های واقعیت مجازی که نینجا تئوری تا به امروز روشون کار کرده بیشتر جنبه آزمایشی داشتن و تمرکز خاصی روی مبارزات نداشتن. آیا ممکنه این بازی برای عرضه روی PC/Xbox در نظر گرفته شده باشه؟
  • جو نلسون (Joe Nelson)، توسعه دهنده ارشد Hellblade، از نوامبر 2018 در جایگاه کارگردان بازی در یک پروژه جدید مشغول به کار بوده.
  • لوئیس گیگلیوتی (Luis Gigliotti)، که به عنوان کارگردان خلاق DMC فعالیت کرده، از زمان انتشار این بازی اسمش در هیچکدوم از پروژه های نینجا تئوری دیده نشده. الان داره روی یکی از پروژه‌های فعلی کار میکنه؟ آیا داره روی یکی از پروژه‌های معرفی نشده کار می‌کنه؟ اصلا هنوز عضو نینجا تئوری هست؟ هیچ چیز در مورد ایشون مشخص نیست.
Obsidian Entertainment

  • بازی The Outer Worlds توسط Private Division اکتبر امسال منتشر میشه
  • Pillars of Eternity 2: Deadfire همین سال 2019 برای کنسول‌های Xbox One ،PlayStation 4 و Nintendo Switch عرضه میشه. این بازی در اصل با سیستم مبارزات همزمان عرضه شد اما در بروزرسانی‌های بعدی مبارزات ترن-بیس هم به بازی اضافه شد. اینطور به نظر میاد که نسخه‌های کنسولی بازی با هر دو روش مبارزات عرضه میشه و پلیر میتونه در همون ابتدای بازی انتخاب کنه که کدوم سبک مبارزات رو می‌خواد تجربه کنه.
  • به نظر می‌رسه که کریس پارکر (Chris Parker) که پیشتر به عنوان کارگردان بازی‌های South Park: The Stick of Truth و Alpha Protocol فعالیت کرده مشغول کار روی یک پروژه جدید هست. اسم پارکر از زمانی که آبسیدین تولید بازی Armored Warfare رو در اوایل 2017 کنار گذاشت در هیچکدام از بازی‌های در حال ساخت استودیو نیومده. اسم تایسون کریستنسن ( Tyson Christensen)، یکی دیگه از نیروهای با تجربه آبسیدین، هم در همین دوره زمانی در هیچ پروژه دیگه‌ای آورده نشده.
  • متیو پرز (Matthew Perez) هم که به عنوان طراح ارشد محیط‌های Pillars of Eternity 2 فعالیت کرده هم ظاهرا داره به عنوان کارگردان بازی روی یک پروژه جدید کار میکنه. به نظر می‌رسه که این پروژه از ژانویه 2019 در دست ساخت بوده باشه.
  • آدام برنک (Adam Brennecke) که قبلا به عنوان برنامه نویس ارشد سری Pillar of Eternity فعالیت می‌کرده هم به نظر می‌رسه که به عنوان کارگردان بازی مشغول کار روی یک پروژه جدید باشه. به نظر می‌رسه که این پروژه از سپتامبر 2018 شروع به کار کرده.
  • ریچارد تیلور (Richard Taylor)، برنامه نویس ارشد بازی Neverwinter Nights 2 و مدیر پروژه Dungeon Siege 3 از جولای 2011 تا مارس 2012 مشغول کار روی یک پروژه معرفی نشده بوده. این بازی به احتمال زیاد همون Stormlands بوده (عنوان انحصاری کنسل شده Xbox One). مارس 2012 تیلور مجددا به عنوان مدیر پروژه مشغول به فعالیت شده و از اون تاریخ به بعد اسمش در هیچکدوم از بازی‌های استودیو دیده نشده. میشد اینطور حدس زد که احتمالا تیلور از استودیو خارج شده ولی اوایل 2018 و در یکی از صحبت‌هایی که کریس آولون (Chris Avellone) علیه آبسیدین انجام داده به اسم تیلور هم اشاره کرده. آیا این همون پروژه بزرگ استودیو هست که هنوز نه چیزی ازش دیدیم و نه شنیدیم؟
Playground Games

  • حالا که به نظر میرسه مهمترین بروزرسانی‌های محتوای Forza Horizon 4 عرضه شدن، به نظر می‌رسه که بیشتر تیم Forza این استودیو مشغول کار روی Forza Horizon 5 شده باشن. هنوز مشخص نیست که تیم رهبری بازی بدون تغییر باقی میمونه یا اینکه برخی از اونها به تیم و پروژه دیگه پلی گراند ملحق میشن یا خیر. قطعا خیلی از ما دوست داریم که تیم فعلی هورایزون دست نخورده باقی بمونه و به کارش ادامه بده. هر چی که باشه الان این تیم بهترین خروجی مایکروسافت طی چند سال اخیر رو داشته. اما در عین حال همین تیم از ایستایی و نگرانی در خصوص اینکه تا کجا می‌تونن این سری رو به پیش ببرن اظهار نگرانی کردن این چند وقته پس سخت هست که با قطعیت بگیم که تیم رهبری هورایزون 5 دست نخورده باقی خواهد ماند.
  • پلی گراند و فیل اسپنسر خیلی واضح و مشخص در خصوص اینکه تیم دوم داره روی یک بازی AAA جهان بازی اکشن نقش آفرینی کار می‌کنه صحبت کردن. البته بر اساس شایعات متعدد این بازی همون Fable جدید هست ولی باید همچنان منتظر موند و دید.
Rare

  • مایکروسافت قطعا به پشتیبانی از Sea of Thieves ادامه خواهد داد و الان اطلاعات خیلی کمی در خصوص اینکه چه مقدار از اعضای استودیو مشغول کار روی محتویات SoT هستن در دست هست.
  • Rare مسئولیت ساپورت از پروژه Battletoads و استودیو Dlala Studio عمده وظایف مربوط به توسعه بازی رو بر عهده داره.
  • فیل اسپنسر ژانویه امسال تأیید کرد که پروژه جدید Rare رو دیده. Klobrille (اینسایدر شناخته شده ایکس باکس) هم اعتقاد داره که این پروژه محصول تیم ایده پردازی لویس اوکانر (Louise O'Connor) هست. به نظر می‌رسه که این استودیو در جولای 2018 برخی اعضای جدید رو مستقیما برای این پروژه استخدام کرده پس احتمال زیادی وجود داره که این پروژه از همین تاریخ به طور جدی وارد فاز تولید شده باشه و شاید برخی از اعضای دیگه استودیو هم از تیم SoT به تیم این پروژه ملحق شده باشن. قبلا هم گفته شده بود که Rare تا حد زیادی به عنوان یک کارخانه جدید برای IPهای جدید شناخته میشه و علاقه‌ای ندارن نسبت به ساخت نسخه‌های جدید از سری‌های قدیمیشون اقدام کنن. با توجه به شایعات جدید و صحبت‌های انجام شده به نظر میرسه که این بازی هم یک IP جدید باشه ولی خب هنوز چیزی قطعی نیست.
The Coalition

  • Gears 5 سپتامبر امسال عرضه میشه.
  • Gears Pop! هم همین امسال عرضه میشه.
  • Gears Tactics هم که E3 2018 معرفی شده بود ولی از اون زمان به نمایشی از این بازی ندیدیم. به نظر میاد که مایکروسافت نمی‌خواد با نمایش این بازی عرضه Gears 5 در سال جاری رو تحت الشعاع قرار بده. در این پروژه کوالیشن نقش استودیو ساپورت و Splash Damage وظیفه توسعه دهنده اصلی رو بر عهده دارن.
The Initiative

  • پروژه این استودیو هنوز مشخص نیست.
Turn 10 Studios

  • به تازگی تأیید شد که ترن 10 توسعه نسخه بعدی از سری Forza Motorsport رو شروع کرده.
  • این چند وقت تیم برنامه نویس بازی مشغول بروزرسانی و ارتقا قابلیت‌ها و فیچرهای انجین بازی بودن.
  • توسعه بازی همراه با نظرات کاربران و به صورت مشارکتی با اونها انجام خواهد شد.
Undead Labs

  • آنددلبز پشتیبانی زیادی از بازی خودش State of Decay 2 انجام داده و به نظر می‌رسه که محتوای جدید بازی یعنی State of Decay 2: Heartland یک بزرگداشت برای پشتیبانی یک ساله از بازی بوده باشه. بعید به نظر می‌رسه که بازی از این به بعد بروزرسانی بزرگ دیگه‌ای دریافت کنه.
  • آنددلبز قبلا بوضوح در خصوص علاقش برای ساخت یک بازی تماما آنلاین کنسولی در قالب یک MMO در دنیای زامبی‌ها صحبت کرده بود. به نظر میاد مشوق اصلی مایکروسافت و آنددلبز از توافق برای خرید این استودیو تا حد زیادی جامعه عمل پوشاندن به همین ایده بوده و قرار هست که با بازی بعدی واقعا به این هدف برسن.
Unnamed Internal Age of Empires Studio

  • نسخه‌های Definitive Edition بازی‌های Age of Empires II و Age of Empires III الان توسط استودیوهای Forgotten Empires ،Tantalus Media و Wicked Witch در حال ساخت هستن. مطابق با برنامه‌ها قرار هست که AoE II: DE امسال عرضه بشه. احتمالا این استودیو جدید فعلا نقش ساپورت رو برای پروژه‌های فعلی ایفا خواهد کرد.
  • Age of Empires IV الان توسط Relic Entertainment در حال ساخت هست. احتمالا برای این پروژه هم استودیو جدید نقش ساپورت رو خواهد داشت و شاید بعد از عرضه بازی پشتیبانی و آینده سری رو در اختیار خواهد گرفت.
  • آدام ایزگرین (Adam Isgreen)، کارگردان خلاق بازی گفته که بعد از انجام کار روی سری AoE شاهد بازگشت سری Age of Mythology هم خواهیم بود.
Xbox Game Studios Global Publishing

  • به نظر می‌رسه که کار استودیو Sumo Digital با عرضه بروزرسانی Flying High برای Crackdown 3 به پایان رسیده.
  • Ori and the Will of the Wisps برای عرضه در فوریه 2020 برنامه ریزی شده و توسط Moon Studios در حال ساخت هست.
  • Microsoft Flight Simulator هم که در E3 معرفی شد و به نظر می‌رسه توسط Asobo Studio در حال ساخت باشه.
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
5,150
16,815
نام
ali
محسن خان پست فوق العاده ای بود

تیم شبیه ساز پرواز مایکروسافت هم یک اپدیت از مراحل توسعه بازی داده و گفته اوایل اگوست اینسایدر بتای بازی شروع میشه و کلا تابستون داغی در پیش داریم

یک اسکرین شات جدید از بازی:




ماینکرفت ارث هم یک تریلر از اینسایدر بتا داده و میتونید ثبت نام کنید. اینسایدر بتا هم از اواخر تابستون شروع میشه. دقیقا مشابه تریلر holo lens ماینکرفت تو ای تری چندسال پیش هست :D

 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
71
104
نام
johnny
جایی بهتر از اینجا برا گزاشتنش پیدا نکردم
ارتیست god of war شخصیت های cuphead کشیده خیلی خوبن با این فن ارت خود به خود واسه cuphead2 هایپ شدمB-)
111336
111337
 

Irisviel

کاربر سایت
Aug 26, 2011
2,807
1,569
نام
امیر

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟