Xbox Game Studios

https___forum.bazicenter.com_attachments_gs1-jpg.169166_.jpg

سلام به همه و خوشامد میگم ورودتون به تاپیک رسمی استودیوهای ایکس باکس، بزرگترین و متنوع ترین کالکشن استودیو های فرست پارتی صنعت گیم. اینجا قرار هست یه تاپیک مرجع و جذاب برای تمام طرفدارای ایکس باکس و بازی‌هاش باشه. روی هر پلتفرمی که هستید و از هر سرویسی که استفاده می‌کنید مهم نیست، مهم اینه که همه ما ایکس باکسی هستیم.
اینجا در مورد تمام اخبار و شایعات و ... جذاب در مورد استودیوهای اختصاصی ایکس باکس و پروژه‌هایی که با همکاری دیگر شرکای مایکروسافت در خارج از تیم ایکس باکس در حال ساخت هستن صحبت می‌کنیم و اوقات خوشی رو پیش رو داریم.

برای اطلاعات تکمیلی راجب هر یک از 23 استودیوی فرست پارتی فعلی مایکروسافت به پست های دوم و سوم تاپیک در صفحه اول رجوع کنید. لینک این 2 پست در ادامه آورده شده است:

استودیوهای داخلی (Xbox Game Studios)
استودیو های داخلی (Bethesda)



https___forum.bazicenter.com_attachments_gs2-jpg.169168_.jpg
 
آخرین ویرایش:

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
سال دیگه و قبل از شروع نسل بعد به غیر از هیلو فکر کنم فقط چهارتا انحصاری داشته باشیم، Battletoads، Ori، Flight Simulator و Bleeding Edge که فقط یکیش مربوط به XGS هستش. عنوان psychonauts 2 هم که قرار برای همه کنسول ها بیادش.
هیلو هم که گفتن بین نسلی خواهد بود.خودم فکر می کنم برای شروع نسل بعد به غیر از هیلو، فقط دو تا عنوان از XGS داشته باشیم، یک نسخه از سری Forza از Turn 10 و عنوان جدید Rare.
مگر اینکه استدیو جدید بخرن و بازیش رو انحصاری کنن در غیر این صورت فقط میمونه انحصاری های شرکت های Third Party.
هیلو برای لانچ کم عنوانی نیست بتونه +90 رو بگیره قشنگ طوفانی شروع میکنه مایکروسافت
ترن10 هم کیفیت کاریشون اثبات شده هست
برای شروع نسل 2 بازی که مطمئنن کمه ولی اگر کیفیت بالایی داشته باشن جوابه
اخ چی میشه کرایتک با رایز 2 بیاد به استقبال اسکارلت8->
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali


زحمت ش با klob بوده

1 Jeff Strain/Undead Labs
2 Helen Chiang/Minecraft
3 Craig Duncan/Rare
4 Peter Wyse/XGS Publishing
5 Feargus Urquhart/Obsidian
6 Darrell Gallagher/The Initiative
7 Nina Kristensen/Ninja Theory
8 Gavin Raeburn/Playground Games
9 Noah Musler/Business Dev
10 Tim Schafer/Double Fine

photo_۲۰۱۹-۱۰-۱۰_۱۲-۳۴-۰۴.jpg
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
اوه اوه چه خبر بوده:D
خوب شد راد و فرانک اوکانر نبودن وگرنه بقیه رو ترغیب می کردن هیلو و گیرز بسازن:D
پ.ن:جای فارگو ولی خالی بودش:D
 
  • Like
Reactions: X B I T B

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,468
نام
محمد
من سایت PG رو یه چک کردم مثل اینکه 70 تا موقعیت شغلی جدید گذاشتن :D 27 تا واسه Forza Team و 43 تا هم واسه RPG Team. با توجه به پست هایی که نیاز به نیرو داشتن، به نظرم سال دیگه که هیچی، احتمالا سال بعدش هم بازی معرفی نمیشه (با توجه به اینکه قاعدتا FH5 قراره سال 2021 رونمایی بشه). به نظرم سال 2021 اینا FH5 رو عرضه میکنن و سال 2022 هم بازی RPG معرفی میشه و سال بعدش هم میاد (کم کم دارم شک میکنم بازیشون اصلا Fable باشه :D). البته اینکه واسه Forza Team این همه استخدام گذاشتن هم ممکنه دلیلش این باشه که یه بخشی از اعضای این تیم رو منتقل کردن به RPG Team و شاید کلا برنامه اشون برای عرضه بازی هاشون یه چیز کاملا متفاوت از اینی که نوشتم باشه.
=====
تو ریست ارا هم نوشتن 343 برای 21 شغل جدید آگهی زده. به کجا میخوان برسن اینا؟ :D جدا با این همه هزینه و نیرو اگه نتونن Infinite رو به موفقیت برسونن باید در استودیو رو ببندن و نیروها رو پخش کنن بین بقیه استودیوها :D :D
 

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
من سایت PG رو یه چک کردم مثل اینکه 70 تا موقعیت شغلی جدید گذاشتن :D 27 تا واسه Forza Team و 43 تا هم واسه RPG Team. با توجه به پست هایی که نیاز به نیرو داشتن، به نظرم سال دیگه که هیچی، احتمالا سال بعدش هم بازی معرفی نمیشه (با توجه به اینکه قاعدتا FH5 قراره سال 2021 رونمایی بشه). به نظرم سال 2021 اینا FH5 رو عرضه میکنن و سال 2022 هم بازی RPG معرفی میشه و سال بعدش هم میاد (کم کم دارم شک میکنم بازیشون اصلا Fable باشه :D). البته اینکه واسه Forza Team این همه استخدام گذاشتن هم ممکنه دلیلش این باشه که یه بخشی از اعضای این تیم رو منتقل کردن به RPG Team و شاید کلا برنامه اشون برای عرضه بازی هاشون یه چیز کاملا متفاوت از اینی که نوشتم باشه.
=====
تو ریست ارا هم نوشتن 343 برای 21 شغل جدید آگهی زده. به کجا میخوان برسن اینا؟ :D جدا با این همه هزینه و نیرو اگه نتونن Infinite رو به موفقیت برسونن باید در استودیو رو ببندن و نیروها رو پخش کنن بین بقیه استودیوها :D:D
بابا سره کوالیشن هم از این صحبت ها بود
یه تیم 250 نفره با بودجه زیاد و 3 سال زمان و این همه صحبت فرگوسن که نمدونم گرز4 برای طرفدارها بود ولی گرز5 گرزه کوالیشن و قراره فلان و بهمان کنیمو اخرشم یه گرز متوسط رو به بالا
چشمم از 343 اب نمیخوره دوباره هممون هایپ میشیم باز گند میزنه به همه
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
بابا سره کوالیشن هم از این صحبت ها بود
یه تیم 250 نفره با بودجه زیاد و 3 سال زمان و این همه صحبت فرگوسن که نمدونم گرز4 برای طرفدارها بود ولی گرز5 گرزه کوالیشن و قراره فلان و بهمان کنیمو اخرشم یه گرز متوسط رو به بالا
چشمم از 343 اب نمیخوره دوباره هممون هایپ میشیم باز گند میزنه به همه

بک چیزی بگم 250 نفر انچنان زیاد حساب نمیشه، شاید به عنوان هسته اصلی تیم سازنده خیلی خوب باشه ولی عدد نهایی نه! اونم حالا حساب کن برای گیرز5 ای که n تا مود داره

روی ساخت انچارتد4 بیش از 800 نفر
روی ساخت رزیدنت اویل 2 ریمیک بیش از 900 نفر
و روی ساخت پوکمون شیلد اند اسورد! بیش از 900 نفر مشغول بودند
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,468
نام
محمد
جشن و پایکوبی! :D شما میدونستید ip بروتال لجند برای خود دبل فاین بوده؟ من همیشه فکر میکردم برای EA هست!

View attachment 119393
مایکروسافت اگه بساز بود، ip های خودش رو می ساخت :D هر چند واقعا دلم میخواد نسخه دومش رو بسازن، نسخه اول با اینکه یه سری ایرادات داشت ولی خیلی باحال بود، چند تا بازی داریم که بطنش اکشن باشه و توش مراحل استراتژی هم داشته باشه؟ :D از همه چیزش خفن تر هم جک بلک و نوع اجراش بود :)):D
 

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
بک چیزی بگم 250 نفر انچنان زیاد حساب نمیشه، شاید به عنوان هسته اصلی تیم سازنده خیلی خوب باشه ولی عدد نهایی نه! اونم حالا حساب کن برای گیرز5 ای که n تا مود داره

روی ساخت انچارتد4 بیش از 800 نفر
روی ساخت رزیدنت اویل 2 ریمیک بیش از 900 نفر
و روی ساخت پوکمون شیلد اند اسورد! بیش از 900 نفر مشغول بودند
وقتی نینجا تئوری با 20 نفر هل بلید میسازه که الحق والانصاف چیزی از یک عنوان AAA کم نداره اونم با بودجه به شدت محدود فکر نمیکنم 250 نفر با بودجه بالا جای عذری باقی بذاره برای توسعه یک عنوان AAA کم هم نیست
هیچکس تیم کوالیشن رو محدود به جذب نیروی کم نکرده همون طور که 343 الان 500 نفر بیشترن کوالیشن هم نگفتن بهش اقا تو باید فقط با n تعداد نیرو گرز بسازی
اگر نیاز به افراد بیشتر بوده باید جذب میکردن
خودشون به صلاحیت خودشون 250 نفره گرز ساختن که اون چیزی که باید میشد نبود در هر حال مقصر 100 درصدی خودشونن به قول خودت این تعداد مود شاید نیروی کار بیشتری طلب میکرده ولی استاااااد فرگوسن احتمالا همین تعداد رو کافی دونسته
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,468
نام
محمد
وقتی نینجا تئوری با 20 نفر هل بلید میسازه که الحق والانصاف چیزی از یک عنوان AAA کم نداره اونم با بودجه به شدت محدود فکر نمیکنم 250 نفر با بودجه بالا جای عذری باقی بذاره برای توسعه یک عنوان AAA کم هم نیست
هیچکس تیم کوالیشن رو محدود به جذب نیروی کم نکرده همون طور که 343 الان 500 نفر بیشترن کوالیشن هم نگفتن بهش اقا تو باید فقط با n تعداد نیرو گرز بسازی
اگر نیاز به افراد بیشتر بوده باید جذب میکردن
خودشون به صلاحیت خودشون 250 نفره گرز ساختن که اون چیزی که باید میشد نبود در هر حال مقصر 100 درصدی خودشونن به قول خودت این تعداد مود شاید نیروی کار بیشتری طلب میکرده ولی استاااااد فرگوسن احتمالا همین تعداد رو کافی دونسته
حرفهات در مورد کوالیشن درسته، اگه نفراتشون کم بوده و فرصت کافی نداشتن خب دیگه نباید اینقدر مد و محتوا می چپوندن تو بازی :D ولی هل بلید هم اصلا نزدیک به AAA حساب نمیشه، همون AA هست دیگه. هر چند ساخت این بازی با 20 نفر جدا کار بزرگیه ولی من واقعا امیدوارم بازی جدیدی که تیم هل بلید داره می سازه خیلی بیشتر از این حرفها باشه. چی میشه مایکروسافت و کپکام با هم توافق کنن و NT بیاد DmC 2 رو بسازه 8-> خیلی عالی بود این بازی، الکی ملت بهش هیت ورزی کردن :D
 

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
حرفهات در مورد کوالیشن درسته، اگه نفراتشون کم بوده و فرصت کافی نداشتن خب دیگه نباید اینقدر مد و محتوا می چپوندن تو بازی :D ولی هل بلید هم اصلا نزدیک به AAA حساب نمیشه، همون AA هست دیگه. هر چند ساخت این بازی با 20 نفر جدا کار بزرگیه ولی من واقعا امیدوارم بازی جدیدی که تیم هل بلید داره می سازه خیلی بیشتر از این حرفها باشه. چی میشه مایکروسافت و کپکام با هم توافق کنن و NT بیاد DmC 2 رو بسازه 8-> خیلی عالی بود این بازی، الکی ملت بهش هیت ورزی کردن :D
هل بلید خدایی خوب بود فقط کوتاه بود یعنی هرچیزی که یه بازی AAA داشت هل بلید هم نمیگم در اون سطح ولی کم نمیاورد به قول خودشون مستقل AAA بود
DmC خیلی خوب بود از یه ریبوت من نمیدونم چه توقعی داشتن که این قدر ازش نفرت دارن
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
مایکروسافت اگه بساز بود، ip های خودش رو می ساخت :D هر چند واقعا دلم میخواد نسخه دومش رو بسازن، نسخه اول با اینکه یه سری ایرادات داشت ولی خیلی باحال بود، چند تا بازی داریم که بطنش اکشن باشه و توش مراحل استراتژی هم داشته باشه؟ :D از همه چیزش خفن تر هم جک بلک و نوع اجراش بود :)):D
نسل قبل چندتا بازی بود با اینکه در حاشیه بودن ولی برای من خیلی خاطره و بیاد موندنی شد اون هم بخاطر دنیا و شخصیت های جالبشون بود. یکی همین بروتال لجند بود. واقعا با بازیش حال کردم، مخصوصا تلفیق دنیای فانتزی با اسطوره های موسیقی متال واقعا عالی بود :D هرچند الان توی توییت هاشون گشتم و دیدم به یکی ریپلای کرده بودن که فعلا منتظر بروتال لجند نباشید ولی واقعا این بازی پتانسیل ادامه دادن رو داره و حیفه خاک بخوره. تو زمینه ی احیای ip احتمالا تصمیم خود استودیو باید باشه که دوباره برن سمتش یا نه، مایکرو که به قول خودش دست همه رو باز گذاشته.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر