مایکروسافت: بازی محبوب Age of Mythology فراموش نشده و بازخواهد گشت

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
بازی محبوب استراتژیک ریل تایم Age of Mythology در سال 2002 منتشر شد. این اثر به نوعی نسخه فرعی سری Age of Empires شناخته میشود. با اینکه مایکروسافت سه سال پیش دومین بسته گسترش این بازی را با نام Tale of the Dragon برای نسخه Extended منتشر کرد، ولیکن هیچ وقت دنباله ای واقعی دریافت نکرد.

age_of_mythology_art-1030x773.jpg

سری Age of Empires درسالهای اخیر بسیار مورد توجه مایکروسافت قرار گرفته. AOE : Definitive Edition در سال 2018 منتشر شد و Definitive Edition قسمت 2 و 3 هم به ترتیب در پاییز امسال و سال اینده منتشر خواهند شد. همچنین نسخه چهارم Age of Empires توسط استدیوی Relic Entertainment در حال توسعه است (براساس گفته ها گیمزکام امسال اطلاعات جدیدی دریافت میکنیم). ولیکن هیچ خبری از سری Mythology نشنیده ایم.

حال در جریان E3 اقای Adam Isgreen (کارگردان Age of Empires در اکس باکس گیم استدیوز) به یوروگیمر میگوید:

بسیار فوق العاده است که مردم چقدر این بازی را دوست دارند. به همین دلیل به زودی یک پچ برای Age of Mythology نسخه Extended منتشر میکنیم تا یکسری مشکلات بازی که باعث سواستفاده میشود را رفع کند. بعد از ان که سه نسخه Definitive Edition را عرضه کردیم، و روند قسمت IV روی غلتک افتاده، ما برمیگردیم و به عقب نگاه میکنیم تا ببینیم چه کاری میتوانیم با Mythology انجام دهیم. به دلیل اینکه من عاشق Myth هستم، بازی را پشت سرمان رها نمیکنیم، برمیگردم و حل میکنیم که چه کار باید انجام دهیم.

باید بگوییم صحبت های اقای Isgreen بابت Definitive Edition کمی غیر واضح بود و به نظر میرسد یک نسخه جدید Extended برای Mythology در راه است؟! این اثر یکبار در سال 2014 بازسازی شد و حال بازسازی ای دوباره بر اثری که برای اولین بار در سال 2002 منتشر شده است، کمی غیر مقبول به نظر میرسد. هر چه که باشد به نظر باید زمان نسبتا زیادی را منتظر بمانیم.

در نهایت باید اضافه کنم مایکروسافت در E3 گذشته از تیم داخلی Age of Empires رونمایی کرد. به زودی این استدیو داخلی پس از پشت سرگذاشتن مراحل حقوقی داخل شرکتی نام جدیدی دریافت میکند و بنا به این است به اندازه استدیوهای T10 و 343i رشد کند.


Sounds like there might be more Age of Mythology coming, but not for a little while
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,309
نام
مــاکــان


سال 2024 منتشر میشه
بیصبرانه منتظر انتشار بازیم.
نسخه ریمستر رو چندساعتی بیشتر بازی نکردم.

ولی نسخه اصلی بخشی از زندگی روزانم بود.
اونموقع برنامه ای نصب نکرده بودم که تایم بزنه ولی فکر کنم به راحتی چند هزار ساعتی پاش نشستم.

اونهم روی یک عدد پنتیوم 3 خسته و کارت گرافیک 8 یا 16 مگی
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر