رسمی: بازی بعدی پابجی توسط یک استدیوی امریکایی در حال ساخت است

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
نسخه بعدی بازی Playerunknown's Battlegrounds (به اختصار پابجی) در حال ساخت است. این اثر که در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد نامی ندارد و توسط استدیو تازه تاسیس Striking Distance ساخته میشود. باید بگوییم اقای Glen Schofield که یکی از موسسان استدیو Sledgehammer Games بوده و سابقه کارگردانی چند نسخه از سری ندای وظیفه به همراه کار بر روی سری دد اسپیس را در کارنامه دارد، سمت مدیرعاملی این استدیو تازه تاسیس در سانتامونیکای امریکا را برعهده گرفته است.

وی در ویدیویی که منتشر کرده است میگوید به دنبال "تجربه ای تازه (ارژینال) در دنیای پابجی" است. همچنین در بخش دیگری از ویدیو میگوید: "به عنوان یک خالق، ازادی گشت و گذار در دنیای پابجی من را بابت احتمالات به هیجان می اورد. در حالی که دید من فراتر از ژانر بتل رویال است."

همچنین وی در توییتی ذکر کرده این اثره تازه در دنیای پابجی، دنباله نسخه فعلی نیست.


پابجی ابتدا به عنوان ماد در بازی Arma 2 متولد شد و سپس در اوایل سال 2017 به صورت دسترسی زودهنگام با تمرکز بر روی ژانر بتل رویال دردسترس دارندگان پی سی قرار گرفت و سپس به ترتیب برای X1 و PS4 منتشر شد. بازی پابجی یکی از موفقترین بازیهای تاریخ به شمار میرود و با به وجود اوردن شوق بتل رویال اثار زیادی را به الهام گیری از خود مجبور کرد، بازیهای موفقی همچون فورتنایت و Black Ops4


 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر