یعنی من باور کنم یوبی سافت این ایده رو به درست ترین شکل ممکن پیاده میکنه ؟ واقعا یکم سخته این مورد مخصوصا که الان داره اطلاعات تخیلی و تخیلی میشه در مورد بازی ! اگه اشتباه نکنم این همون تیم نسخه ی قبله دیگه ؟ یعنی کلا سه سال اینجورا رو این ایده به شدت بلند پروازانه کار کردن ؟ بازم میگم ایده ایده به شدت بزرگیه ولی اینکه تو اجرا یوبی از تمام پتانسلش استفاده کنه جای تردید زیاد هست ....
تیم بازی کاملا متفاوت هست. استودیو Toronto داره بازی رو میسازه و استارت بازی از سال 2015 زده شده، به همین خاطر هم دوباره رفتن سراغ Clint Hocking! روزی که اومد با مدیر پروژه صحبت کنه، بهش گفته من حداقل یکچیز غیر نرمال میخوام، اگه شرایطش رو دارین هستم، نشد خدافظ ... اون زمان Watch Dogs 2 توی فاز Pre-Alpha بوده و یا شاید هم نرسیده بود.
تیمی هم که داره بازی رو میسازه خیلیهاشون قبلا باهم روی Far Cry 2 کار کردن.
گرچه این ایده اینقدر بزرگ هست که قطعا نمیشه همه جوانب اون رو پوشش داد، ولی با این حال چیزهایی رو جاهای دیگه آدم به اسم شجاعت و ریسکپذیری شنیده که این خیلی فراتر از اونها میره!
در مورد این 20 نفر هم خوب نسخه تهیه شده هست، یوبی مدت زیادی داره روی AI برای ساخت بازیها کار میکنه! اینجا از تغییر تن صدا و انیمیشنها استفاده کردن. برای اینکه یکم بیشتر با سیستم انیمیشنها آشنا بشید IK RIG رو توی نت سرچ کنید، یک نوع ایجاد انیمیشن برای حالتهایی مختلف هست که فکر کنم از همون 2015 خود شعبه Toronto داره روش کار میکنه!
دقیقا امروز داشتم فکر میکردم ایده این بازی در عین نو بودن و تازگی زیادی بزرگ میزنه و پیاده کردنش کار راحتی نیست هر چند تو همون ویدیو ۳۰ دقیقه یکسری ضعفاش مثل mele combat ضعیف و انیمیشن های ضعیف به رسم بازی های دیگه یوبی سافت توش مشهود بود ولی در عین حال تم سیاسی و یسیار جالبی داره و موضوع قشنگی دستشون گرفتن که اخیرا تو انگیلیس داغ شده و قضیه تلپورت شدن و هک کردن این و اونم جالبه
میشه ربط ضعف Melee Combat رو به ایده بازی که Play as any NPC هست رو برای من توضیح بدین؟!