٢٠ نسخه ي مختلف اسكريپت شده در Watch Dog : Legion وجود خواهد داشت

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
109861

به گفته كارگردان بازي (Clint Hocking) بازيكنان اين بازي را به شكل يكسان تمام نخواهند كرد . اين عنوان داراي يك خط ديالوگ ثابت نيست و در مسير داستان بازيكن مهره هاي اصلي را مشخص خواهد كرد .
براي اين موضوع ٢٠ اسكريپت(نمايشنامه) مختلف نوشته شده است كه بر اساس انتخاب هاي بازيكن شخصيت ها ، نقش ها و صداگذاري هاي مختلفي نمايش داده خواهد شد .

 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
یعنی من باور کنم یوبی سافت این ایده رو به درست ترین شکل ممکن پیاده میکنه ؟ واقعا یکم سخته این مورد مخصوصا که الان داره اطلاعات تخیلی و تخیلی میشه در مورد بازی ! اگه اشتباه نکنم این همون تیم نسخه ی قبله دیگه ؟ یعنی کلا سه سال اینجورا رو این ایده به شدت بلند پروازانه کار کردن ؟ بازم میگم ایده ایده به شدت بزرگیه ولی اینکه تو اجرا یوبی از تمام پتانسلش استفاده کنه جای تردید زیاد هست ....
 

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
یعنی من باور کنم یوبی سافت این ایده رو به درست ترین شکل ممکن پیاده میکنه ؟ واقعا یکم سخته این مورد مخصوصا که الان داره اطلاعات تخیلی و تخیلی میشه در مورد بازی ! اگه اشتباه نکنم این همون تیم نسخه ی قبله دیگه ؟ یعنی کلا سه سال اینجورا رو این ایده به شدت بلند پروازانه کار کردن ؟ بازم میگم ایده ایده به شدت بزرگیه ولی اینکه تو اجرا یوبی از تمام پتانسلش استفاده کنه جای تردید زیاد هست ....
دقيقا... يوبي سافت مال اين حرفاي بزرگ نيست...اين ايده كاره خيلي بزرگيه و به بهترين نحو ممكن اجراش كردن كار هر شركتي نيست... يوبي سافت انتظاراتو از بازي خيلي داره بالا ميبره اميدوارم تو ذوقمون نخوره
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: mohsenebrahimi

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
دقیقا امروز داشتم فکر میکردم ایده این بازی در عین نو بودن و تازگی زیادی بزرگ میزنه و پیاده کردنش کار راحتی نیست هر چند تو همون ویدیو ۳۰ دقیقه یکسری ضعفاش مثل mele combat ضعیف و انیمیشن های ضعیف به رسم بازی های دیگه یوبی سافت توش مشهود بود ولی در عین حال تم سیاسی و یسیار جالبی داره و موضوع قشنگی دستشون گرفتن که اخیرا تو انگیلیس داغ شده و قضیه تلپورت شدن و هک کردن این و اونم جالبه
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Coma BlacK

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
یعنی من باور کنم یوبی سافت این ایده رو به درست ترین شکل ممکن پیاده میکنه ؟ واقعا یکم سخته این مورد مخصوصا که الان داره اطلاعات تخیلی و تخیلی میشه در مورد بازی ! اگه اشتباه نکنم این همون تیم نسخه ی قبله دیگه ؟ یعنی کلا سه سال اینجورا رو این ایده به شدت بلند پروازانه کار کردن ؟ بازم میگم ایده ایده به شدت بزرگیه ولی اینکه تو اجرا یوبی از تمام پتانسلش استفاده کنه جای تردید زیاد هست ....
تیم بازی کاملا متفاوت هست. استودیو Toronto داره بازی رو می‌سازه و استارت بازی از سال 2015 زده شده، به همین خاطر هم دوباره رفتن سراغ Clint Hocking! روزی که اومد با مدیر پروژه صحبت کنه، بهش گفته من حداقل یکچیز غیر نرمال می‌خوام، اگه شرایطش رو دارین هستم، نشد خدافظ ... اون زمان Watch Dogs 2 توی فاز Pre-Alpha بوده و یا شاید هم نرسیده بود.
تیمی هم که داره بازی رو می‌سازه خیلی‌هاشون قبلا باهم روی Far Cry 2 کار کردن.
گرچه این ایده اینقدر بزرگ هست که قطعا نمی‌شه همه جوانب اون رو پوشش داد، ولی با این حال چیزهایی رو جاهای دیگه آدم به اسم شجاعت و ریسک‌پذیری شنیده که این خیلی فراتر از اون‌ها میره!

در مورد این 20 نفر هم خوب نسخه تهیه شده هست، یوبی مدت زیادی داره روی AI برای ساخت بازی‌ها کار می‌کنه! اینجا از تغییر تن صدا و انیمیشن‌ها استفاده کردن. برای اینکه یکم بیشتر با سیستم انیمیشن‌ها آشنا بشید IK RIG رو توی نت سرچ کنید، یک نوع ایجاد انیمیشن برای حالت‌‌هایی مختلف هست که فکر کنم از همون 2015 خود شعبه Toronto داره روش کار می‌کنه!

دقیقا امروز داشتم فکر میکردم ایده این بازی در عین نو بودن و تازگی زیادی بزرگ میزنه و پیاده کردنش کار راحتی نیست هر چند تو همون ویدیو ۳۰ دقیقه یکسری ضعفاش مثل mele combat ضعیف و انیمیشن های ضعیف به رسم بازی های دیگه یوبی سافت توش مشهود بود ولی در عین حال تم سیاسی و یسیار جالبی داره و موضوع قشنگی دستشون گرفتن که اخیرا تو انگیلیس داغ شده و قضیه تلپورت شدن و هک کردن این و اونم جالبه
می‌شه ربط ضعف Melee Combat رو به ایده بازی که Play as any NPC هست رو برای من توضیح بدین؟!
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
دیشب داشتم یه مقایسه از زمان معرفی تا انتشار چند عنوان Ubi رو تماشا میکردم. جدای خود بازیها حتی منوی یکیشون اندازه یه نسل دانگرید شده بود:))خلاصه اینکه تبلیغات Ubi بصورت پیش فرض باد هواست.
احتمالا منوی The Division رو می‌گید.
البته از لحاظ ظاهری آره، اولی خیلی قشنگ و ملوس بود، ولی از لحاظ کارایی و دسترسی چطور؟!

خیلی از مواردی که دیده شد (نه همشون) به خاطر تصمیم سازنده برای دسترسی، گیم پلی و موارد مشابه تغییر کرده. اگه منوی دیویژن تغییر کرد برای این بود که پیدا کردن اون همه سلاح و Gear و ... توی ورژن اولیه سخت بود (مسیر بازی هم با نمایش اول خیلی فرق می‌کرد). اگه دود و مه و اون تخریب‌پذیری توی Siege توی ورژن نهایی نبود به خاطر گیم‌پلی و تصمیمات دیزاینرهای بازی بود، توی بازی رقابتی اونچنینی جایی برای جلوه‌هایی که می‌تونن با دید گیمر بازی کنن نبود. و از این دست مثال‌ها

در مورد Watch Dogs Legion هم تا عرضه نشه نمی‌شه با قاطعیت حرف زد، از لحاظ ظاهری چیز خاصی نداشت بازی، برای من که کاملا یادآور نسخه دوم بود. اون چیزهایی که مهم بود المان‌های گیم‌پلی بود. چیزی که برام دلگرم کننده هست که نتیجه چیز خوبی خواهد شد شخص Hocking هست، یکبار قبلا هم گفتم، اگه با این بشر آشنا نیستین یه سر به جزییاتی که توی Far Cry 2 و Splinter Cell Chaos Theory به کار برده بزنین.
 
  • Like
Reactions: PrinceofPersiα

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر