شایعه احتمال پیوستن Remedy به استودیو های داخلی سونی

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,355
درود بر همه ای دوستان
یک ماه پیش و حضور Shuhei Yoshida در استودیو Remedy شایعاتی پیرامون همکاری دو شرکت به وجود اورد
109787 109788

دیروز Communications Director استودیو Remedy با حضور در Naughty Dog ‏این شایعات تقویت کرد

Annotation 2019-06-20 102635.jpg
Annotation 2019-06-20 112712.jpg

بعد از Naughty Dog در Insomniac استودیو که همکاری نزدیکی با سونی داره حضور پیدا کرده

Annotation 2019-06-20 102718.jpg



 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
جالبیش اینجاست که وقتی میایم میگیم بالای چشم هینینگ ابرو بود ! از یه لنگه پا اویزونمون میکنن !! ولی از همین خرابکار های این یارو استفاده میکنن بگن سونی و ناتی و مدیریت شون ریده ،چرا که امسال ۵۰ تا ip جدید aaa نداده بیرون! یه بازی تمام و کمال مثل utll , میشه یه قل دو قل!

اگه سر هینینگ نبود ، انچارتد ۴ (گوتی نمیشد) اومده بود ! نیل دراکمن دیگه تا اواسط ۲۰۱۸ دلست ۲ رو تموم میکرد و بروس هم ip جدید خودشو تا ۲۰۲۰ میرسوند!

نه این بلبشو که بروس ول کنه بره و دلست هم تا آخر ۲۰۱۹ آماده نشده باشه!
 
  • Like
Reactions: AMIN-1399F

mgh2225

کاربر سایت
Apr 30, 2017
810
چراغی که به اینسامنیاک رواست به رمدی حرامه!

اینسامنیاک تا 6-7 سال آینده استدیوی اسپایدی ساز خواهند بود. چه موقعیتی بهتر ازین برای ملحق شدن به world wide studios

از طرفی اگه غفلت جان کودرا نبود الان کوانتیک دریمز هم جز فرست پارتی ها شده بود. بهتره دیگه ازین اشتباهات نکن

در مورد ناتی هم مشخصا بهترین عملکرد رو چه از نظر کمی و چه کیفی در بین فرست پارتیای سونی در نسل هشت داشته. دوستان اگه دنبال پیراهن عثمانی واسه گیردادن میگردن انتخابای بهتری هم پیدا میشه. یخورده خلاقیت داشته باشین D:
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,765
احساس می کنم بعد از مکس پین خیلی علاقه داشتن بازی متمایز و ساختار شکن بسازن (در داستان یا گیم پلی) و هردفعه هم شکست خوردن. alan wake بعدی رو براش کنجکاوم چون ناقص تموم شد. از طرفی شک دارم سم لیک بتونه پایان بندی مناسبی برای این داستان از هم گسیخته ای که تعریف کرده بنویسه. مگر اینکه کلا سوریال تمومش کنه.
استادیویی نیست که ارزش سرمایه گذاری داشته باشه و من اطمینان دارم که نه سونی نه هیچ کمپانی بزرگ دیگه ای همچین اشتباهی رو نمیکنه.
ولی دوست دارم رمدی رو سالها در این صنعت ببینم.
 
  • Like
Reactions: g4mer

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
چراغی که به اینسامنیاک رواست به رمدی حرامه!

اینسامنیاک تا 6-7 سال آینده استدیوی اسپایدی ساز خواهند بود. چه موقعیتی بهتر ازین برای ملحق شدن به world wide studios

از طرفی اگه غفلت جان کودرا نبود الان کوانتیک دریمز هم جز فرست پارتی ها شده بود. بهتره دیگه ازین اشتباهات نکن

در مورد ناتی هم مشخصا بهترین عملکرد رو چه از نظر کمی و چه کیفی در بین فرست پارتیای سونی در نسل هشت داشته. دوستان اگه دنبال پیراهن عثمانی واسه گیردادن میگردن انتخابای بهتری هم پیدا میشه. یخورده خلاقیت داشته باشین D:
اتفاقا تا حدودی خبر جدایی qd تو همون حول خوش تغییرات مدیریتی سونی اومد و جیم ریان هم خودش مدیر بخش اروپا بود ، متاسفانه مدیران جدید ، خیلی اقتصادی تر فکر میکنن و به بازده سرمایه گذاری هاشون توجه دارن !

میشه گفت اون دیدگاه کازه هیرایی فقید که می‌گفت ممکنه کلی از بازی هایی که می‌سازیم سودمند نباشه ، ولی برای پرستیژ برند می‌سازیم! دیگه بین مدیران ارشد وجود نداره

فقط امیدوارم این مسیر به ea و یکی از رقبا شدن ختم نشه!
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,355
جالبیش اینجاست که وقتی میایم میگیم بالای چشم هینینگ ابرو بود ! از یه لنگه پا اویزونمون میکنن !! ولی از همین خرابکار های این یارو استفاده میکنن بگن سونی و ناتی و مدیریت شون ریده ،چرا که امسال ۵۰ تا ip جدید aaa نداده بیرون! یه بازی تمام و کمال مثل utll , میشه یه قل دو قل!

اگه سر هینینگ نبود ، انچارتد ۴ (گوتی نمیشد) اومده بود ! نیل دراکمن دیگه تا اواسط ۲۰۱۸ دلست ۲ رو تموم میکرد و بروس هم ip جدید خودشو تا ۲۰۲۰ میرسوند!

نه این بلبشو که بروس ول کنه بره و دلست هم تا آخر ۲۰۱۹ آماده نشده باشه!
:)):|:|
amy hennig
یکی از تاثیر گذار ترین بازی سازان دنیا
نویسنده و کارگردان Legacy of Kain: Soul Reaver
خالق uncharted
نویسنده و کارگردان یکی از برترین سه گانه های تاریخ گیم

uncharted 4 مقصر سونی و ناتی بودن
The Amy Hennig Interview: On What Changed With Uncharted 4, Leaving EA, and What's Next

What were some ideas that you had for Uncharted 4 that didn't make it through

Well, look, this whole spine of the thing in terms of what is the core historical mystery and the idea of this Henry Avery and this lost treasure, because we would try to start from what is that historical hook that we can then put a "what if" to. And there was lots of rumors around. I mean, there's a lot of romanticized rumors around that age of piracy, about where this money could have disappeared to and this idea of a pirate utopia which of course was probably just a fabrication or something that was certainly an exaggeration over some sandbar off of Madagascar or something. But we just thought well why not crank that to 11, right?

And just like in Uncharted 1, it was meant to be a little bit of a return to form. This idea that a lot of the story would be taking place on this undiscovered or forgotten pirate utopia island and that the detective story that we could weave through that. So all the beats, if you look at the chapter beats—with the exception of we didn't have the flashbacks to his childhood and then we didn't have the Nadine character—but just looking at the break by break that sorted the chapters, like where they go, what was happening, that was all while I was there.

And we were starting to work on like the, we wanted to add the rope mechanic, the grappling. So we thought, well, what a wonderful analog mechanic. We always loved the vines and the climbing and the swinging, like how about if we put that in his pocket? And then we were really keen on the idea of trying to figure out how to do the vehicles. It was just, it's a layout challenge because of course now you've just blown... you know, a vehicle you can stop and get out and look around any time, so the fidelity has to be amazing everywhere. It was a big challenge to solve. The guys were really into solving that.

So I mean, like I said the DNA, the DNA and the core story were all there. The major differences had to do with like, I was introducing the idea of Sam as the brother. But my take on it was sort of different, that it was a little bit more—I mean I wouldn't call him the antagonist in the classic sense, but it was an antagonistic force in Drake's life that he then had to reconcile. So it was, you know, complicated by stuff coming up from the past. So, it's a little bit different than him showing up and you know, "Hey bro, I got a problem." Then, of course there was an antagonistic element to Sam in the final version of U4, but it wasn't right there from the outset. So we kind of, in my story, it was a little bit more of the journey from this ghost from Drake's past being an antagonist to sort of reconciliation and reunification.​


طبق گفته خودت
والا به نظرم تو این سه سال کوجیما تنها کاری که انجام نداده کار کردن روی بازیه واقعا امید چندانی به بازی ندارم !
مقایسه کنید با نیل و بروس (با اینکه دو نفر بودن) وقت خونه رفتن و دیدن خانوادشون رو نداشتن، وقت برای اصلاح ریششون رو هم گذاشته بودن روی کار !!!
کوجیما یه نفره با این که اصلا روی بازی کار نکرد 3 ساله یه ip جدید از مرحله که حتی موتور بازی سازی نداشت به اینجا رسوند
نیل و 500 نفر از بهترین بازی ساز های دنیا تمام وقت کار میکنن به 2019 نرسیده
بعد ۲۰۲۰ ip جدید :-??
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
:)):|:|
amy hennig
یکی از تاثیر گذار ترین بازی سازان دنیا
نویسنده و کارگردان Legacy of Kain: Soul Reaver
خالق uncharted
نویسنده و کارگردان یکی از برترین سه گانه های تاریخ گیم

uncharted 4 مقصر سونی و ناتی بودن
The Amy Hennig Interview: On What Changed With Uncharted 4, Leaving EA, and What's Next

What were some ideas that you had for Uncharted 4 that didn't make it through

Well, look, this whole spine of the thing in terms of what is the core historical mystery and the idea of this Henry Avery and this lost treasure, because we would try to start from what is that historical hook that we can then put a "what if" to. And there was lots of rumors around. I mean, there's a lot of romanticized rumors around that age of piracy, about where this money could have disappeared to and this idea of a pirate utopia which of course was probably just a fabrication or something that was certainly an exaggeration over some sandbar off of Madagascar or something. But we just thought well why not crank that to 11, right?

And just like in Uncharted 1, it was meant to be a little bit of a return to form. This idea that a lot of the story would be taking place on this undiscovered or forgotten pirate utopia island and that the detective story that we could weave through that. So all the beats, if you look at the chapter beats—with the exception of we didn't have the flashbacks to his childhood and then we didn't have the Nadine character—but just looking at the break by break that sorted the chapters, like where they go, what was happening, that was all while I was there.

And we were starting to work on like the, we wanted to add the rope mechanic, the grappling. So we thought, well, what a wonderful analog mechanic. We always loved the vines and the climbing and the swinging, like how about if we put that in his pocket? And then we were really keen on the idea of trying to figure out how to do the vehicles. It was just, it's a layout challenge because of course now you've just blown... you know, a vehicle you can stop and get out and look around any time, so the fidelity has to be amazing everywhere. It was a big challenge to solve. The guys were really into solving that.

So I mean, like I said the DNA, the DNA and the core story were all there. The major differences had to do with like, I was introducing the idea of Sam as the brother. But my take on it was sort of different, that it was a little bit more—I mean I wouldn't call him the antagonist in the classic sense, but it was an antagonistic force in Drake's life that he then had to reconcile. So it was, you know, complicated by stuff coming up from the past. So, it's a little bit different than him showing up and you know, "Hey bro, I got a problem." Then, of course there was an antagonistic element to Sam in the final version of U4, but it wasn't right there from the outset. So we kind of, in my story, it was a little bit more of the journey from this ghost from Drake's past being an antagonist to sort of reconciliation and reunification.​


طبق گفته خودت

کوجیما یه نفره با این که اصلا روی بازی کار نکرد 3 ساله یه ip جدید از مرحله که حتی موتور بازی سازی نداشت به اینجا رسوند
نیل و 500 نفر از بهترین بازی ساز های دنیا تمام وقت کار میکنن به 2019 نرسیده
بعد ۲۰۲۰ ip جدید :-??
نکته اول باشه ! دوماً هر چی بود (اصلا بهترین بازی ساز تاریخ ) ، آدمی نبود که حاضر باشه کسی اطرافش رشد کنه یا با بقیه همکاری کنه و به حرف کس دیگه گوش بده! حتما استار وارزم تقصیر سونی و ناتی داگ بود ! Lol

,...........

ربط دادن کوجیما و ناتی داگ ، آوردن پست من از یه تاپیک دیگه هم از نوبراتیه که از کارابرای نیک bc بر میاد ! خوبه خودت میگی کوجیما بازی رو رسوند ، اونوقت تو ناتی همه چیز طبق برنامه پیش می‌رفت بروس بازی رو نمیرسوند؟ معلوم هست چی داری برا خودت میگی !!!؟ د لست هم برای ۲۰۱۹ میتونستن برسوننش! به لطف همون بازی کوجیما و مسائلی بازار یابی رفت ۲۰۲۰!

شما بهتره به همون تاپیک های ویش لیست برسی
 
  • Smile
Reactions: g4mer

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,355
نکته اول باشه ! دوماً هر چی بود (اصلا بهترین بازی ساز تاریخ ) ، آدمی نبود که حاضر باشه کسی اطرافش رشد کنه یا با بقیه همکاری کنه و به حرف کس دیگه گوش بده! حتما استار وارزم تقصیر سونی و ناتی داگ بود ! Lol

,...........

ربط دادن کوجیما و ناتی داگ ، آوردن پست من از یه تاپیک دیگه هم از نوبراتیه که از کارابرای نیک bc بر میاد ! خوبه خودت میگی کوجیما بازی رو رسوند ، اونوقت تو ناتی همه چیز طبق برنامه پیش می‌رفت بروس بازی رو نمیرسوند؟ معلوم هست چی داری برا خودت میگی !!!؟ د لست هم برای ۲۰۱۹ میتونستن برسوننش! به لطف همون بازی کوجیما و مسائلی بازار یابی رفت ۲۰۲۰!

شما بهتره به همون تاپیک های ویش لیست برسی
آدمی نبود که حاضر باشه کسی اطرافش رشد کنه یا با بقیه همکاری کنه و به حرف کس دیگه گوش بده!
منبعی براش داری ؟
--------------------------
صرفا برای مقایسه بود
وقتی با 500 نفر نمی تونه part 2 در 3 سال برسونه قطعا برای new ip به4 تا 5 سال زمان نیاز داره
به خاطر مسائل بازاریابی سونی بازی که به راحتی 10 تا 15 میلیون می فروخت و پایان سال کمک بزرگی به فروش ps4 می کرد و بی رقیب بهترین بازی سال بود تاخیر زد:-??
بازی اماده نبوده و نیست
Annotation 2019-06-23 021639.jpg

----------------------------------------------
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
چراغی که به اینسامنیاک رواست به رمدی حرامه!

اینسامنیاک تا 6-7 سال آینده استدیوی اسپایدی ساز خواهند بود. چه موقعیتی بهتر ازین برای ملحق شدن به world wide studios
اینا خیلی بزرگ و پُر مشغله هستن در مقایسه با رمدی. از هر نظر بخواید حساب کنید رمدی خرید عاقلانه و مناسبتری هست.
 

pc fan

کاربر سایت
Jul 25, 2018
143
نام
مازیار
بدم نمیاد که سونی رمدی رو بخره چون بخاطر آلن ویک۲و مکس پین۴ مجبور میشم یکps4بخرم
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,358
بدم نمیاد که سونی رمدی رو بخره چون بخاطر آلن ویک۲و مکس پین۴ مجبور میشم یکps4بخرم
مکس پین ربطی به رمدی نداره. درواقع فروخته رفته
مکس پین 3 هم اگ بازی کرده باشی متوجه میشی ک رمدی نساخته :D ولی آلن ویک بازی محشری هس و البته میتونی روی PC بازی کنی
 
  • Like
Reactions: pc fan

pc fan

کاربر سایت
Jul 25, 2018
143
نام
مازیار
میدونم داداش ولی امیدوارم رمدی حق ساخت مکس پین رو بگیره آخه راکستار هیچ غلطی نمیکنه:D آلن ویک رو تا نصفش رفتم و خیلی حال کردم
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,358
میدونم داداش ولی امیدوارم رمدی حق ساخت مکس پین رو بگیره آخه راکستار هیچ غلطی نمیکنه:D آلن ویک رو تا نصفش رفتم و خیلی حال کردم
راکستار از 10 سال یه نسخه از بازی میده بیرون ولی با اینحال حالا حالاها نباید منتظر مکس پین 4 باشیم
حتی شنیده بودم میخواد ریمستر مکس پین 3 بده ک فعلا هیچ خبری ازش نیس و احتمالا کنسل شده
منم دوس دارم ی مکس پین با تم رمدی دوباره ببینم :D ولی از طرفی اصلا دوس ندارم سونی رمدی رو بخره چون دیگ بازی هاش روی PC نمیاد
 
  • Like
Reactions: pc fan
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر