شایعه احتمال پیوستن Remedy به استودیو های داخلی سونی

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,355
درود بر همه ای دوستان
یک ماه پیش و حضور Shuhei Yoshida در استودیو Remedy شایعاتی پیرامون همکاری دو شرکت به وجود اورد
109787 109788

دیروز Communications Director استودیو Remedy با حضور در Naughty Dog ‏این شایعات تقویت کرد

Annotation 2019-06-20 102635.jpg
Annotation 2019-06-20 112712.jpg

بعد از Naughty Dog در Insomniac استودیو که همکاری نزدیکی با سونی داره حضور پیدا کرده

Annotation 2019-06-20 102718.jpg



 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
من راجب مدیریت صحبت کردم نه بازی های متا بالا و این داستانا که به نظرم همون 2 مورد میشه گفت خوب نبود بقیه موارد در حده خیلی عالی کار کردن
اوردر و K:SF ربطی به مدیریت نداشت یکی رو سونی به شدت ساپورت کرد همه جوره هم مالی هم تبلیغاتی که در سطح انتظار نبود یکی هم بازی لانچ تیم دوم گریلا بود که بازم مشکل خاصی مدیریتی نداشت ولی DC رو مثال زدم چون دقیقا بخاطر فشار بازیشون ناقص ریلیز شد و تصمیم تخته شدن استدیو هم که به نظرم اشتباه بود اون یکی مورد هم خریده نشدن QD که باز نظر شخصی من هست ممکنه از نظر خیلیا واقعا اونم مشکلی نداشته باشه , دیزگان هم همونطور که توضیح دادم با توجه به شرایط خیلی خوب کار کرده و قطعا ادامه هم خواهد داشت با این فروش خوبی که داره
ولی وضعیت مدیریتی اونور این نسل خیلی داستانش فرق میکرد که حوصله ندارم راجبش n بار بحث و کل کل کنم
نه دیگه نمیشه بازی هایی که یکیش افت وحشتناک نسبت به شماره قبلیش هست و بازی که بجای گیمپلی فقط کاتسین بود رو گردن ناشر ننداخت اونم کی سونی که بشدت حساس به بازی هایی که منتشر میکنه هست ... قطعا این دوتا بازی هم و چندتا دیگه که حضور ذهن ندارمو و حوصله هم ندارم اسمشونو پیدا کنم هم جز اشتباهات مدیریت سونی هست ... والا وضعیت اونور شما (اینور ما :D:D:D) معلومه و مایکروسافت چه دسته گلی به آب داده این نسل نیازی نیست تو سر ما بزنی :-??:-??:-??
 

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,458
نام
امین
:D

مایکرو هم برای جبران کردن گندهاش (!) نیازی به رمدی و الن ویک نداره :D همین که شعورشون برسه رمدی رو نخرن ما خدا رو شاکریم :D

الن ویک رو هم رمدی اگر خیلی دوست داره بره یک ناشر دیگه پیدا کنه با همونها بسازه. مفت چنگ هر پابلیشر بدبخت دیگه‌ای که خواست اینها رو بخره یا باهاشون همکاری کنه. اصلا میرفتن جای همین کنترل یه الن ویک میساختن.
نه من از اشتباهات مایکرو دفاع نمیکنم :D یکی از بزرگترین اشتباهاتشون هم همین همکاری با استودیو داغونی مثل رمدی بوده که از 2005 تا الان 2 تا بازی متوسط/داغون تحویل دادن و علی رغم کارهایی هم که براشون کردن و خرجی هم که کردن باز زبان طرفداراش هزاران کیلومتر درازه برای مزه پروندن :D یه کار دیگه هم که باید عقلشون برسه انجام بدن اینه که رمدی رو بذارن کنار :D

همیشه اعتقاد داشتم تو دوره ای زندگی میکنیم که ادم ها سخت تغییر میکنن و تعصب روی عقاید مشکل خیلی هاست.
ولی با دیدن و خوندن این جملات اونم از یکی ستون های مایکرو و حجم تغییر دیدگاه این بزرگوار یه مقدار به اینده امیدوار شدم!
کی فکر میکرد زمانی رمدی رو این مدلی خار و خفیف نشون بدن!

#مرسی_که_هستی
#روشنگری
#نه_به_رمدی
#تئوری_اسیب_شناسی
#شاهرخ_مشکین_قلم
#داره_میریزه
#کابوس_سونی
#بدل_نوستراداموس
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
همیشه اعتقاد داشتم تو دوره ای زندگی میکنیم که ادم ها سخت تغییر میکنن و تعصب روی عقاید مشکل خیلی هاست.
ولی با دیدن و خوندن این جملات اونم از یکی ستون های مایکرو و حجم تغییر دیدگاه این بزرگوار یه مقدار به اینده امیدوار شدم!
کی فکر میکرد زمانی رمدی رو این مدلی خار و خفیف نشون بدن!

#مرسی_که_هستی
#روشنگری
#نه_به_رمدی
#تئوری_اسیب_شناسی
#شاهرخ_مشکین_قلم
#داره_میریزه
#کابوس_سونی
#بدل_نوستراداموس

ممنون از انبوه مزه‌ای که ریختی :D منم دوست دارم :D

#خوشمزه_من_کیه؟
 

rezvideo

کاربر سایت
Oct 3, 2005
1,433
نام
رضا چشمی
سونی و مایکروسافت کلا سیاستهای متفاوتی رو تو زمینه ساخت بازی دنبال می کنن مدل مارکتینگشون هم متفاوته.انتظاری که سونی فنها از بازی ها دارن هم با مایکروفنها متفاوته.
در مورد اینسومنیاک هم سونی قبلا بهشون پیشنهاد خرید داده بود منتها خودشون قبول نکردن.اواخر نسل قبل کلا اینسومنیاک از مدل پشتیبانی ساپورت سونی از بازی رزیستنس 3 راضی نبود حتی یادمه جائی خوندم مدیر عاملشون (تد پرایس) گفته اگه سونی اندازه کیل زون از بازی رزیستنس 3 حمایت می کرد خروجی کار ما خیلی بهتر از کیل زون می شد.نکته بعدی اینکه همین تد پرایس زمانی که با مایکرو سر بازی Sunset Overdrive قرارداد بستن ابراز خوشحالی کرده بود که حسن استودیوهای مستقل اینه که با هرکسی که بخوان می تونن قرارداد ببندن.اما مدل کاری اینسومنیاک با سونی بیشتر همخونی داره تا با مایکرو به همین خاطر اسپایدر من می ترکونه(بحث آزادی عمل تو ساخت بازی و از این حرفها) و یکی مثل سانست اون داستانها براش پیش میاد
 
آخرین ویرایش:

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
قربون قد و بالات بشم عمو این بحث ها سر مزه پرونیا خودت شروع شد هم این تاپیک هم اون قبلی

قربونم بری الهی :D الان این که گفتی اعلامیه بود؟ خبر بود؟ دیالوگ بود؟ چی بود؟ :D حالا هر چی که هست یک مشت خوشمزه‌ جمعیم کنار هم چه کیفی بکنیم تا سال بعد همین موقع :D کمربنداتون رو سفت ببندید که یه وقت از دست نرید فقط :D
 

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,567
بیشتر با Insomniac موافقم تا remedy. ولی سونی گزینه های بهتری داره به نظرم. باید کم کم سونی هم خودش رو تقویت کنه.
 

Madridista

کاربر سایت
Feb 2, 2008
2,880
نام
حسين
نه من از اشتباهات مایکرو دفاع نمیکنم :D یکی از بزرگترین اشتباهاتشون هم همین همکاری با استودیو داغونی مثل رمدی بوده که از 2005 تا الان 2 تا بازی متوسط/داغون تحویل دادن و علی رغم کارهایی هم که براشون کردن و خرجی هم که کردن باز زبان طرفداراش هزاران کیلومتر درازه برای مزه پروندن :D یه کار دیگه هم که باید عقلشون برسه انجام بدن اینه که رمدی رو بذارن کنار :D

یه خبر خوب هم بهت بدم، هت تریک کردی تو این تاپیک :D مبارکت باشه :D

حالا کاری به بحث ندارم ولی الن ویک به هیچ وجه بازی متوسطی نبود ! :D ولی کوانتوم همون داغونی بود که گفتی :D
 
  • Like
Reactions: g4mer

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,177
نام
ماکان
از اونجایی که من شخصا خیلی به داستان و داستان گویی علاقه دارم، رمدی هم جزو استدیوهای بازی سازی مورد علاقه منه. سم لیک هم جزو کسایی که یجورایی میتونه برام به عنوان یه بازیساز داستان گو خوب حکم آیدل داشته باشه. و به عنوان یه فن همیشه مشکل رمدی رو نداشتن گیم دیزاینر میدونم. بازی های رمدی در بدو شروع طوری هستن که انگار با بهترین گیم دنیا سرکار داری اما رفته رفته تکراری میشن و جز داستان دیگه چیزی برای ارایه وجود نداره. قبلا هم به کرات نظر شخصیم رو در این رابطه گفتم، اگه اینا گیم دیزاینرهایی داشته باشن که بتونن پا به پای داستان بازی رو بیارن جلو و همینطور به روایت بهتر داستان کمک کنن میتونه در حد و اندازه های ND عمل کنن (از حیث ساخت بازی های سینماتیک).

در نتیجه ترکیب رمدی و سونی میتونه خیلی وسوسه انگیز باشه برای من. حالا چه به شکل خرید استدیو چه یه همکاری مشترک برای ساخت یه بازی. البته من شخصا خرید استدیو رو ترجیه میدم، چون اینجوری رمدی هم با ساختار حاکم بر استدیوهای سونی بازی میسازه و میتونه از تکنولوژی های سونی استفاده کنه. روی هم رفته حیفه که شرکتی مثل رمدی بیاد فقط بازی هایی مثل کنترل بسازه که از نظر من شبیه یه دوباره سازی برای QB هست.

من امیدوارم سونی واقعا به خرید رمدی فکر کنه. البته با توجه به اتفاقاتی که افتاده قطعا یه خبرهایی هست وگرنه این همه دید و بازدید نداشتن. اما باز امدیوارم داستان همون خرید استدیو باشه نه فقط یه همکاری مشترک مثل انحصاری زمانی کردن بازی بعدیشون. اینجور چیزها صرفا شوآفه و منجر به ساخت یه بازی بهتر نمیشه.
 

FarSeeR

کاربر سایت
Jun 18, 2013
1,128
از اونجایی که من شخصا خیلی به داستان و داستان گویی علاقه دارم، رمدی هم جزو استدیوهای بازی سازی مورد علاقه منه. سم لیک هم جزو کسایی که یجورایی میتونه برام به عنوان یه بازیساز داستان گو خوب حکم آیدل داشته باشه. و به عنوان یه فن همیشه مشکل رمدی رو نداشتن گیم دیزاینر میدونم. بازی های رمدی در بدو شروع طوری هستن که انگار با بهترین گیم دنیا سرکار داری اما رفته رفته تکراری میشن و جز داستان دیگه چیزی برای ارایه وجود نداره. قبلا هم به کرات نظر شخصیم رو در این رابطه گفتم، اگه اینا گیم دیزاینرهایی داشته باشن که بتونن پا به پای داستان بازی رو بیارن جلو و همینطور به روایت بهتر داستان کمک کنن میتونه در حد و اندازه های ND عمل کنن (از حیث ساخت بازی های سینماتیک).

در نتیجه ترکیب رمدی و سونی میتونه خیلی وسوسه انگیز باشه برای من. حالا چه به شکل خرید استدیو چه یه همکاری مشترک برای ساخت یه بازی. البته من شخصا خرید استدیو رو ترجیه میدم، چون اینجوری رمدی هم با ساختار حاکم بر استدیوهای سونی بازی میسازه و میتونه از تکنولوژی های سونی استفاده کنه. روی هم رفته حیفه که شرکتی مثل رمدی بیاد فقط بازی هایی مثل کنترل بسازه که از نظر من شبیه یه دوباره سازی برای QB هست.

من امیدوارم سونی واقعا به خرید رمدی فکر کنه. البته با توجه به اتفاقاتی که افتاده قطعا یه خبرهایی هست وگرنه این همه دید و بازدید نداشتن. اما باز امدیوارم داستان همون خرید استدیو باشه نه فقط یه همکاری مشترک مثل انحصاری زمانی کردن بازی بعدیشون. اینجور چیزها صرفا شوآفه و منجر به ساخت یه بازی بهتر نمیشه.
به نظر من این کارا رو بذاریم به عهده خوده سونی D: قبول کنیم بهتر میدونه چی به نفع پلتفرمه

تنها چیزی که سونی باید تو نسل بعد یکم بیشتر بهش تمرکز کنه، بزرگتر کردنه استودیوهای درجه یکشه که یکم سرعت ارائه بازی هاش بیشتر بشه -.- مثلا سانتامونیکا که پرچمدار استودیوهای سونیه نباید فقط یک بازی منتشر میکرد در طول عمر یه کنسول -.- البته درسته پروژه اولشون کنسل شد و کلی سرمایه و زمان گرفت ولی خلاصه دیگه...
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
به نظر من این کارا رو بذاریم به عهده خوده سونی D: قبول کنیم بهتر میدونه چی به نفع پلتفرمه

تنها چیزی که سونی باید تو نسل بعد یکم بیشتر بهش تمرکز کنه، بزرگتر کردنه استودیوهای درجه یکشه که یکم سرعت ارائه بازی هاش بیشتر بشه -.- مثلا سانتامونیکا که پرچمدار استودیوهای سونیه نباید فقط یک بازی منتشر میکرد در طول عمر یه کنسول -.- البته درسته پروژه اولشون کنسل شد و کلی سرمایه و زمان گرفت ولی خلاصه دیگه...
البته گفتن نسخه بعدی خدای جنگ 3-4 سال بیشتر زمان نمیبره و خیلی سریعتر آماده میشه. 2021-22 اینا خبری میشه احتمالا. هورایزون هم همین وضعیت رو داره تقریبا.
 

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,458
نام
امین
تنها چیزی که سونی باید تو نسل بعد یکم بیشتر بهش تمرکز کنه، بزرگتر کردنه استودیوهای درجه یکشه که یکم سرعت ارائه بازی هاش بیشتر بشه -.- مثلا سانتامونیکا که پرچمدار استودیوهای سونیه نباید فقط یک بازی منتشر میکرد در طول عمر یه کنسول -.- البته درسته پروژه اولشون کنسل شد و کلی سرمایه و زمان گرفت ولی خلاصه دیگه...

من نظرم اینه تو نسل بعد اولویت رو سونی روی تنوع ژانر بزاره.
ببینه کجا و کودوم سبک خلوت بود یه مقدار توجه بده بهشون.

این نسل شدید جای شوتر اول شخص انحصاری حس شد!
جوری که من به یه کالکشن از کیلزون یا رسیستنس امید داشتم و اخرشم هیچی!
 

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,567
چیزی که برای من عجیب بود اینکه سونی دست به زدن یا خریدن هیچ استودیویی نکرد برعکس یکی رو هم تعطیل کرد. باید نسل بعد استودیوهاش رو بزرگتر کنه.
 
  • Like
Reactions: gintoki

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
حالا کاری به بحث ندارم ولی الن ویک به هیچ وجه بازی متوسطی نبود ! :D ولی کوانتوم همون داغونی بود که گفتی :D

الن ویک بازی متوسطی هست از نظر من. گیم پلی و لول دیزاین و طراحی دشمن‌ها و ... خیلی میتونست بهتر از چیزی باشه که تو بازی دیدیم. کوانتم هم همین مشکلات رو داشت (بیشتر یا کمتر). تو باقی موارد هم شبیه هم بودن. گرافیک خوب، رزلوشن کمتر از حد انتظار، داستان خوب، ارزش تکرار پایین.
 
  • Like
Reactions: X B I T B

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,030
نام
مازیار
البته گفتن نسخه بعدی خدای جنگ 3-4 سال بیشتر زمان نمیبره و خیلی سریعتر آماده میشه. 2021-22 اینا خبری میشه احتمالا. هورایزون هم همین وضعیت رو داره تقریبا.
خوب مسلمه ، فقط همین که دیگه زمانی برای پیش تولید و طراحی های اولیه نیازی ندارن ! خودش یکی دو سال جلو می اندازدشون! بعدشم ساخت چیز جدید خیلی با شک و شبهه همراهه و تیم رو کند و دست به عصا می‌کنه!
 
  • Like
Reactions: AMIN-1399F
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر