شایعه احتمال پیوستن Remedy به استودیو های داخلی سونی

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,355
درود بر همه ای دوستان
یک ماه پیش و حضور Shuhei Yoshida در استودیو Remedy شایعاتی پیرامون همکاری دو شرکت به وجود اورد
109787 109788

دیروز Communications Director استودیو Remedy با حضور در Naughty Dog ‏این شایعات تقویت کرد

Annotation 2019-06-20 102635.jpg
Annotation 2019-06-20 112712.jpg

بعد از Naughty Dog در Insomniac استودیو که همکاری نزدیکی با سونی داره حضور پیدا کرده

Annotation 2019-06-20 102718.jpg



 

gintoki

کاربر سایت
May 22, 2013
530
نام
سجاد
دوستان قبل از رمدی به یه استدیو دیگه هم سر زده بود مدیر سونی.خبری ازش نشد؟بعد من موندم بعضی از دوستان داخل تاپیکe3 حرف از اینکه مایکروسافت کرایتک و بخره و سر و سمان بهش بده و چه قدر خوب میشه میزدن.بعد رمدی شده بد.واقعا عجیبه
 

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
1,134
نام
امیر
همين الان به تاپيك كوانتوم بريك و امتيازاتش سر بزنين پر از پستايي از قبيل :
-نمرات ديگه ارزش ندارن
-سوني پول ميده نمره ميگيره(درحالي كه نمرات و كيفيت پيششون ارزش نداره و فقط پلي تايم مهمه بارها از اين پستا ديديم)
-هيچ بازي اي در طول تاريخ اينقد ٩ و نمره كمتر٧ نداشته به خاطر همين خيلي سليقه ايه
-رمدي هميشه تو زمينه داستان سرايي بي نظيره و ايرادات بازي خيلي جزئيه
-منتقدا نسبت به بازي بي رحمانه عمل كردن...

اين در حاليست كه با يك شايعه رمدي سازنده max payne و alan wake به بدترين استديو تاريخ تبديل شده از او خواسته ميشود پس از رفتن در را هم پشت سر خود ببندد :))
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
منطق :D
Microsoft’s ‘Forza’ video games top $1 billion in sales
Forza Motorsport 1.2.3.4.5.6 و Forza Horizon 1.2 در مجموع 1 میلیارد دلار فروش داشتن
یه GT 5 به تنهای 17.30 میلیون
چرا مجموع فروش کل سری forza تا سال 2016 کمتر از Gran Turismo 5 =))
تو اینکه فروش سری forza vs GT قابل مقایسه نیست شکی نیست :D
اما شقیغه ب گوزن چه ربطی داره؟؟؟:D
بحث خروجی و عملکرد تولید کننده بود دوست منطقی گرامی
بحث عملکرد سازنده ها با سیاست تولید محتوی سونی یا ماکروسافت بود که شما تنها نقطه قوت شماره ۵ رو به عملکرد افتضاح فنی و زمان بر بودن تولید بازی ربط دادی
که نشون میده عمق فاجعه تا کجاها میره:D
 

FarSeeR

کاربر سایت
Jun 18, 2013
1,128
همين الان به تاپيك كوانتوم بريك و امتيازاتش سر بزنين پر از پستايي از قبيل :
-نمرات ديگه ارزش ندارن
-سوني پول ميده نمره ميگيره(درحالي كه نمرات و كيفيت پيششون ارزش نداره و فقط پلي تايم مهمه بارها از اين پستا ديديم)
-هيچ بازي اي در طول تاريخ اينقد ٩ و نمره كمتر٧ نداشته به خاطر همين خيلي سليقه ايه
-رمدي هميشه تو زمينه داستان سرايي بي نظيره و ايرادات بازي خيلي جزئيه
-منتقدا نسبت به بازي بي رحمانه عمل كردن...

اين در حاليست كه با يك شايعه رمدي سازنده max payne و alan wake به بدترين استديو تاريخ تبديل شده از او خواسته ميشود پس از رفتن در را هم پشت سر خود ببندد :))
اینا دارن گوریلا و پولیفونی رو ترول میکنن، تا دیروزم داشتن ژاپن استودیو رو میترکوندن بعد تو میخوای بیان پشت رمدی وایسن؟ :))
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,355
تو اینکه فروش سری forza vs GT قابل مقایسه نیست شکی نیست :D
اما شقیغه ب گوزن چه ربطی داره؟؟؟:D
بحث خروجی و عملکرد تولید کننده بود دوست منطقی گرامی
بحث عملکرد سازنده ها با سیاست تولید محتوی سونی یا ماکروسافت بود که شما تنها نقطه قوت شماره ۵ رو به عملکرد افتضاح فنی و زمان بر بودن تولید بازی ربط دادی
که نشون میده عمق فاجعه تا کجاها میره:D
شوخی میکنی :|
به نظر شما خروجی و عملکرد تولید کننده ربطی به فروش نداره x_x:|
شما خودت GT SPORT بازی کردی ؟
معیارت برای افت سری چیه ؟ نظر منتقدا :))Forza Horizon 4
forza horizon 4 با متای 92 و اون همه تبلیغات و بهترین ریسینگ با ضرب و زور گیم پس مجانی روی 2 پلتفرم تازه به 10 میلیون پلیر رسیده حتی اگه نسبت فروش 50 /50 باشه که بعیده حداکثر 5 میلیون فروخته :D
GT SPORT با متای 75 به 8 میلیون فروش رسیده
forza horizon یه عنوان ارکید و GT SPORT یه عنوان شبیه ساز
 
آخرین ویرایش:

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
اول اینکه همون حدود سالهای 2011 دموی الن ویک 2 به چندین ناشر نشون دادند که خب نتیجه نداشته و مایکروسافت هم گفته بیخیال سراغ یک ایده جدید برین که کوانتوم بریک از دل الن ویک و نسخه ازمایشی الن ویک 2 در میاد ولی استدیو رمدی دوسال پیش دوباره برگشت سر الن ویک 2 ولی خب نتیجه چیزی نبوده که بخوان ادامه بدن

“We were working on Alan Wake 2 years ago and it just didn’t pan out” – Remedy
مشکلات زیادی سد راه رمدی برای الن ویک 2 هست که خوده استدیو اینجوری توصیف میکنه: “time, money, and resources,”
الان هم به دلیل اینکه سهام شون عمومی شده تقریبا باید تمام موارد رو شفاف اعلام کنند مثل پروژه های کنسل شده و ...

“We were working on Alan Wake 2 years ago and it just didn’t pan out” - Remedy - VG247

ولی بخش دوم نمیشه گفت رمدی بخش عمده هزینه ها رو تامین کرده ولی حق ای پی کوانتوم بریک 100% برای مایکروسافت شده! قطعا سهم پرداختی مایکروسافت خیلی خیلی بیشتره بوده که بازی تمام و کمال در اختیار خودش هست
دلیل اصلی لب مرز ورشکستگی کرایتک هم بازی کرایسیس 3 بود که 100 میلیون دلار فقط هزینه ساخت بازی بوده ولی خب فروشش فاجعه بوده
خوب خودت پس تایید کردی که دلیل کنار گذاشته شدن AW2 به خواست فیل اسپنسر پایین تر از سطح انتظار بودن نبوده و در واقع مایکروسافت چیز دیگه ای میخواسته!!
منظور من همین خبری بود که لینکشو رو گذاشتی، تیترش گنگه یا شاید من نمی فهم، من احساس میکنم که اینجا داره میگه ما چند سال قبل رو Alan Wake 2 کار می کردیم و نه اینکه ما 2 سال قبل رو Alan Wake کار می کردیم. همه جا هم به Alan Wake 2 اشاره کرده!
در مورد ادامه صحبتت اونجا که مشکلات رو گفتی، اونجا داره در مورد وضعیت حال رمدی صحبت میکنه! استودیو مستقلی که همزمان داره کنترل رو میسازه با بخش داستانی یه بازی پرطرفدار بعلاوه یه بازی جدید دیگه معلومه که زمان، سرمایه و خصوصا منابع کار رو یه بازی بزرگ و مورد انتظار دیگه رو نداره!

به کرایسیس 3 اشاره کردی که مثال خوبی بود! چطوره که ساخت کرایسیس 3 تو همکاری با EA با هزینه 100 میلیون دلاری کرایتک رو بدبخت میکنه؟ اینم یه قرارداد همکاریه مثل قرارداد رمدی با مایکروسافت دیگه! فقط نگو که مایکروسافت خیلی سخاوتمنده و هر چی پول رمدی خواشته پاش ریخته!!
تو این قراردادها من بر اساس چیزی که دیدم و متوجه شدم سهم سازنده ها حداقل اونقدری هست که بعد شکست خوردن یه بازی بتونه نابودشون کنه!
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
شوخی میکنی :|
به نظر شما خروجی و عملکرد تولید کننده ربطی به فروش نداره x_x:|
شما خودت GT SPORT بازی کردی ؟
معیارت برای افت سری چیه ؟ نظر منتقدا :))https://www.metacritic.com/game/xbox-one/forza-horizon-4
forza horizon 4 با متای 92 و اون همه تبلیغات و بهترین ریسینگ با ضرب و زور گیم پس مجانی روی 2 پلتفرم تازه به 10 میلیون پلیر رسیده حتی اگه نسبت فروش 50 /50 باشه که بعیده حداکثر 5 میلیون فروخته :D
GT SPORT با متای 75 به 8 میلیون فروش رسیده
نه در کمال احترام مقلطه نکن :D
اگه با دیدگاه شما پیش بریم فورتنایت بهترین بازی دنیاس :D
افت بازی اولین آسیبی که داره با متای ضعیفتر (نسبت به نسخه قبلی) مقایسه فروش نسخه اخر با نسخه قبلی میتونه باش
و نشونه دیگش پرچم دار زودن و نماد سبک خودش و در مقایسه با رقیبش هست که نیازی به تایید چه اینوری چه اونوری نداره که سری fortza چندین سال پرچم دار بی رقیبیه
اما تاریخ رلیز gt sport رو با f:h4 مقایسه کن و در ضمن فروش 50% بین pc و xbox اصلا منطقی نیست
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,732
نام
علی
بحث مدیریت شد منطقی نگاه کنیم به نظر من این نسل عملکرد سونی در این زمینه غیر از 2 مورد عالی بوده
اون دو مورد یکی لانچ ناقص DC بود (بخاطر فشار سونی) و بستن استدیو (واقعا اون بازی بعد آپدیت ها و DLCها و ... در بدترین حالت یه بازی خیلی خوب بود با اون گرافیک فک برانداز و حتی DC BIKES هم خیلی خوب از آب در اومد) و خب سر یه اشتباه هم پتانسیل استدیو سوخت هم یه فرنچایز
مورد دوم هم نخریدن استدیو QD , چون هر جور نگاه کنی detroit یه بازی موفق بود هم از نظر منتقدا که آخر سال در لیست سایت ها و جوایز و ... خیلی خوب درخشید و هم از نظر فروش عملکرد عالی داشت
ولی غیر از این 2 مورد به نظرم سونی هم در تبلیغات هم در مدیریت بازی هاش عالی کار کرد چند تا new ip عالی , ادامه های عالی , فروش های بالا , موفقیت در جوایز و نمرات , گرافیک های فک برانداز و ...
حتی new ip مثل days gone که بعضی ها ترول میکنن فروش به شدت خفن و کاملا بالاتر از انتظار داشته و گیمرها راضی بودن ازش با توجه به اینکه تیم 100 نفره که بازی کنسول دستی میساختن روش کار کرده , شماره بعدی همین بازی میتونه با یه تیم بزرگ تر و هزینه بیشتر خیلی خفن تر از این حرفا ظاهر بشه . الان ادامه بازی مثل هورایزن برا لانچ کنسول بعد میتونه یه سیستم سلر خیلی بزرگ باشه IP که همین نسل متولد شد
همین GT Sport اینکه موقع لانچ محتوا کم داشت کاملا تصمیمش به Yamauchi بر میگشت و بخاطر همون تا الان دارن ساپورت قوی و مجانی از بازی انجام میدن ولی با دیداری که اخیرا یوشیدا باهاش داشته شک ندارم که قراره GT7 با یه پکیج کامل بیاد حالا اینکه لانچ PS5 هم بشه و برا PS4 هم بیاد به شدت میتونه قضیه رو خفن تر کنه (یه چیزی مثل هیلو اینفینیت)
 
  • Like
Reactions: AMIN-1399F

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,355
نه در کمال احترام مقلطه نکن :D
اگه با دیدگاه شما پیش بریم فورتنایت بهترین بازی دنیاس :D
افت بازی اولین آسیبی که داره با متای ضعیفتر (نسبت به نسخه قبلی) مقایسه فروش نسخه اخر با نسخه قبلی میتونه باش
و نشونه دیگش پرچم دار زودن و نماد سبک خودش و در مقایسه با رقیبش هست که نیازی به تایید چه اینوری چه اونوری نداره که سری fortza چندین سال پرچم دار بی رقیبیه
اما تاریخ رلیز gt sport رو با f:h4 مقایسه کن و در ضمن فروش 50% بین pc و xbox اصلا منطقی نیست
مقلطه :D
ریسینگ ارکید خیلی محبوب تر از سبک شبیه ساز این سبک مخاطب محدود و خاص داره
این تعداد محدود گیمر ها چرا به جای پرچم دار بی رقیب این سبک =)) یه بازی با متای 75 می خرن
چرا شاهکار بی نظیر مایکروسافت با متای 87 , 86 نمی خرن :-?
چرا یه بازی با متای 75 که افت کرده فروشش از یه بازی ریسینگ ارکید با متا 92 بیشتر ؟
اگه منطقی نیست پس یه امار فروش از fh4 بده
بحث مدیریت شد منطقی نگاه کنیم به نظر من این نسل عملکرد سونی در این زمینه غیر از 2 مورد عالی بوده
اون دو مورد یکی لانچ ناقص DC بود (بخاطر فشار سونی) و بستن استدیو (واقعا اون بازی بعد آپدیت ها و DLCها و ... در بدترین حالت یه بازی خیلی خوب بود با اون گرافیک فک برانداز و حتی DC BIKES هم خیلی خوب از آب در اومد) و خب سر یه اشتباه هم پتانسیل استدیو سوخت هم یه فرنچایز
مورد دوم هم نخریدن استدیو QD , چون هر جور نگاه کنی detroit یه بازی موفق بود هم از نظر منتقدا که آخر سال در لیست سایت ها و جوایز و ... خیلی خوب درخشید و هم از نظر فروش عملکرد عالی داشت
ولی غیر از این 2 مورد به نظرم سونی هم در تبلیغات هم در مدیریت بازی هاش عالی کار کرد چند تا new ip عالی , ادامه های عالی , فروش های بالا , موفقیت در جوایز و نمرات , گرافیک های فک برانداز و ...
حتی new ip مثل days gone که بعضی ها ترول میکنن فروش به شدت خفن و کاملا بالاتر از انتظار داشته و گیمرها راضی بودن ازش با توجه به اینکه تیم 100 نفره که بازی کنسول دستی میساختن روش کار کرده , شماره بعدی همین بازی میتونه با یه تیم بزرگ تر و هزینه بیشتر خیلی خفن تر از این حرفا ظاهر بشه . الان ادامه بازی مثل هورایزن برا لانچ کنسول بعد میتونه یه سیستم سلر خیلی بزرگ باشه IP که همین نسل متولد شد
همین GT Sport اینکه موقع لانچ محتوا کم داشت کاملا تصمیمش به Yamauchi بر میگشت و بخاطر همون تا الان دارن ساپورت قوی و مجانی از بازی انجام میدن ولی با دیداری که اخیرا یوشیدا باهاش داشته شک ندارم که قراره GT7 با یه پکیج کامل بیاد حالا اینکه لانچ PS5 هم بشه و برا PS4 هم بیاد به شدت میتونه قضیه رو خفن تر کنه (یه چیزی مثل هیلو اینفینیت)
Evolution قبل از بسته شدن زیر 50 نفر بودن سونی دو راه بیشتر نداشت یه تقویت و سرمایه گذاری یا بستن
وقتی بهترین ریسینگ ارکید امکان نداشت بازی در حد forza horizon بسازنن فروشش 3 تا 5 میلیون نسخه است سرمایه گذاری بیشتر منطقی نبود بعد از جدای از سونی Onrush ساختن که ثابت کرد تصمیم سونی درست بوده

QD از نظر فروش کیفیت ساخت داشت درجا می زد
با همین روند بازی بعدیشون بودجه 50 تا 60 میلیونی نیاز داشت با توجه به امار فروش detroit و Beyond و heavy rain منطقی نبود
خیلی دوست داشتم دموی The Dark Sorcerer به بازی تبدیل بشه که نشد
109834
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
اب خنک پیشنهاد میشه طرف=))
evolation هم حتما بازی اندروید میساخته :D
چندتا دیگه motorstrom باید میساختن که به این روز نیوفتن؟
اتفاقا زمین گیر شدن e فقط به لطف سیاست سونی و فشار برای لانچ کم محتوای بازی بود و بس
توجیه فوق العاده بود بابت خروجی افتضاح دو نسل یامایوچی که پس نباید تو کارشون دخالت کرد:D:D=))=))
کلا منطق میباره
تو سه نسل گذشته تک تک شاهکارهاتون تو کف فروش این خروجی افتضاح بوده !! lol

یارو فن یه شرکته که بزرگترین افتخار این بوده که چند ساعت پلیر داشته اومده راجع به مدیریت حرف بزنه !!!
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
خیلی بعیده که سونی رمدی را بخره. معمولا روال اینکه ناشرها استدیوی هایی را میخرن که قبلا سابقه کاری باهاشون داشته باشن. در بعضی موارد که حالت خاصی باشه امکان داره خلاف این اتفاق بیفته. مثلا استدیو در حال ورشکستگی باشه و قیمیتش پایین باشه یا یک بازی خیلی موفق داشته باشه. رمدی هم که فکر نکنم هیچکدوم از این ها باشه. نه بازی موفقی داشته توی سال های اخیر و نه استدیوی ارزونی هستش.

اما خود استدیو به نظر در حال حاضر یک استدیو متوسط هست. من خودم Alan Wake جز مورد انتظارترین بازی های نسل قبلم بود و هر روز یک بار تریلرهاش را میدیدم. منتهی بعد عرضه واقعا بازی در 80 درصد موارد به شدت ناامید کننده شد. بعد هم باز با معرفی Quantum Break دوباره هایپ رمدی شدم ولی خب اونم باز بعد عرضه اکثر مشکلات Alan Wake را داشت (هرچند من گیم پلیش را بیشتر دوست داشتم). الانم وضعیت جوری شده که اصلا ذره ای حسی نسبت به Control یا هرچیزی که رمدی روش کار میکنه ندارم.

رمدی هم با آلن ویک و هم با کوانتوم نشون داد دقیقا نمیدونه چیکار میکنه. به خصوص کوانتوم. اینی که بیای از وسط کار تصمیم بگیری از یک سری بازیگر توی بازیت استفاده کنی یا نمیدونم سریال بسازی مشخص که دید مناسبی نسبت به بازی که داری میسازی نداری.

یک نکته دیگه هم بگم که صرفا با سرمایه گذاری نمیشه یک استدیو را خفن کرد. توی خیلی از موارد باید تلنت مناسب هم در دسترس باشه. یکی از دلایلی که ماکروسافت استدیوی اینیشیتو را توی سانتا مونیکا ساخته همینه که تلنت اونجا زیاده از بس استدیوی خوب هست اونجا.
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
تو سه نسل گذشته تک تک شاهکارهاتون تو کف فروش این خروجی افتضاح بوده !! lol

یارو فن یه شرکته که بزرگترین افتخار این بوده که چند ساعت پلیر داشته اومده راجع به مدیریت حرف بزنه !!!
تا دیروز که دوستمون میزان سود و درامد زایی و بحث فروش رو میکرد همه به عنوان سهام دار صدا میکردین حالا که متا 7.5 سلطان بی چون و چرا شبیه سازیتون حرفی تو متا نداره بحث فروش به میون میاد :D
اگه تک تک شاهکارامون تو کف gt sport بودن متای تک تک شاهکارامونم 7.5 میشد نه ضعیف ترین halo و gears بشه 85
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
خوب خودت پس تایید کردی که دلیل کنار گذاشته شدن AW2 به خواست فیل اسپنسر پایین تر از سطح انتظار بودن نبوده و در واقع مایکروسافت چیز دیگه ای میخواسته!!
منظور من همین خبری بود که لینکشو رو گذاشتی، تیترش گنگه یا شاید من نمی فهم، من احساس میکنم که اینجا داره میگه ما چند سال قبل رو Alan Wake 2 کار می کردیم و نه اینکه ما 2 سال قبل رو Alan Wake کار می کردیم. همه جا هم به Alan Wake 2 اشاره کرده!
در مورد ادامه صحبتت اونجا که مشکلات رو گفتی، اونجا داره در مورد وضعیت حال رمدی صحبت میکنه! استودیو مستقلی که همزمان داره کنترل رو میسازه با بخش داستانی یه بازی پرطرفدار بعلاوه یه بازی جدید دیگه معلومه که زمان، سرمایه و خصوصا منابع کار رو یه بازی بزرگ و مورد انتظار دیگه رو نداره!

به کرایسیس 3 اشاره کردی که مثال خوبی بود! چطوره که ساخت کرایسیس 3 تو همکاری با EA با هزینه 100 میلیون دلاری کرایتک رو بدبخت میکنه؟ اینم یه قرارداد همکاریه مثل قرارداد رمدی با مایکروسافت دیگه! فقط نگو که مایکروسافت خیلی سخاوتمنده و هر چی پول رمدی خواشته پاش ریخته!!
تو این قراردادها من بر اساس چیزی که دیدم و متوجه شدم سهم سازنده ها حداقل اونقدری هست که بعد شکست خوردن یه بازی بتونه نابودشون کنه!

تو لینک خبری که گذاشتم اشاره میکنه دوسال پیش روی ایده الن ویک 2 کار کردند ولی نتیجه نداده (نه اینکه به مدت زمان دوسال روی بازی کار کردند)

چیزی که فکت هست در عرض ده سال گذشته استدیو رمدی حداقل دوبار به سراغ پروژه Alan wake 2 رفته

بار اول حدود سال 2011 که دموش هم پخش شده و هیچ ناشری برای بازی پیدا نشد و بعد با سرمایه گذاری مایکروسافت یکسری ایده های بازی تبدیل به کوانتوم بریک شده (اگر دموی رو دیده باشی متوجه میشی)

بار دوم هم بعد از رابطه ده ساله با مایکروسافت حدود سال 2017 بوده که هم داخل استدیو پروژه به نقطه نظر سرمایه گذاری نرسیده

در کل نمیشه ادامه پیدا نکردن الن ویک رو تقصیر مایکروسافت دونست. چون برخلاف کوانتوم بریک، الن ویک در اختیار کامل رمدی هست و تا حالا دوبار به جز مایکروسافت سراغ ناشرهای دیگه هم رفته.
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
تا دیروز که دوستمون میزان سود و درامد زایی و بحث فروش رو میکرد همه به عنوان سهام دار صدا میکردین حالا که متا 7.5 سلطان بی چون و چرا شبیه سازیتون حرفی تو متا نداره بحث فروش به میون میاد :D
اگه تک تک شاهکارامون تو کف gt sport بودن متای تک تک شاهکارامونم 7.5 میشد نه ضعیف ترین halo و gears بشه 85
اون رفیقتون در مورد درآمد و سرمایه کمپانی حرف میزد نه فروش بازی یا درآمد بخش گیمینگ

مثل اون کسی که به جای هنر و حرفه خودش بیاد بگه بابام خیلی پولداره !

اره مثل گیرز جاجمنت و هیلو وارز 2؟؟؟ lol =))=))=))
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر