شایعه احتمال پیوستن Remedy به استودیو های داخلی سونی

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,342
درود بر همه ای دوستان
یک ماه پیش و حضور Shuhei Yoshida در استودیو Remedy شایعاتی پیرامون همکاری دو شرکت به وجود اورد
109787 109788

دیروز Communications Director استودیو Remedy با حضور در Naughty Dog ‏این شایعات تقویت کرد

Annotation 2019-06-20 102635.jpg
Annotation 2019-06-20 112712.jpg

بعد از Naughty Dog در Insomniac استودیو که همکاری نزدیکی با سونی داره حضور پیدا کرده

Annotation 2019-06-20 102718.jpg



 

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
صحبت از مدیریت که فقط سونی
پولی فونی دیجیتال رو چنان از عرش به فرش رسوند که کجای دلمون بذاریم متا 96 رسیده به 75
بلایی سره کوانتیک دریم اورد که بنده خدا به چینی ها رو ارودن از بدبختی متا 88 هوی رین رو رسوند این مدیریت به 78 و 77
خدابیامرز کیلزون از نسخه دوم با متا بالای 90 چنان به سینه قبرستان بقیع فرستاد این مدیریت که باید خون گریه کرد
یه جوری Evolution Studios رو تخته کردن که دیگه کسی یادش نمیاد روزی درایو کلاب هم وجود داشته سرور هاش هم که بعد از 4 سال پوکید
کپکام با فروش بسیار بد استریت فایترV نسبت به نسخه های قبلی به قلت کردن افتاده بود
یادی هم کنیم از شاهکار جاویدان این مدیریت با انتشار عنوانه فرا تاریخی *دیزگان کبیر* که رکورد مدیریت و شکوه بند استودیو رو در نوردید
استرلی توی همین مدیریت به قلت کردن افتاد و سر به بیابون گذاشت
امیدواریم این مدیریت از ایجنت و WILD فراموش نکرده باشه
تا مدیریتی دیگر بدرود
 

amir nakhaee

کاربر سایت
Dec 13, 2013
1,802
نام
امیر
صحبت از مدیریت که فقط سونی
پولی فونی دیجیتال رو چنان از عرش به فرش رسوند که کجای دلمون بذاریم متا 96 رسیده به 75
بلایی سره کوانتیک دریم اورد که بنده خدا به چینی ها رو ارودن از بدبختی متا 88 هوی رین رو رسوند این مدیریت به 78 و 77
خدابیامرز کیلزون از نسخه دوم با متا بالای 90 چنان به سینه قبرستان بقیع فرستاد این مدیریت که باید خون گریه کرد
یه جوری Evolution Studios رو تخته کردن که دیگه کسی یادش نمیاد روزی درایو کلاب هم وجود داشته سرور هاش هم که بعد از 4 سال پوکید
کپکام با فروش بسیار بد استریت فایترV نسبت به نسخه های قبلی به قلت کردن افتاده بود
یادی هم کنیم از شاهکار جاویدان این مدیریت با انتشار عنوانه فرا تاریخی *دیزگان کبیر* که رکورد مدیریت و شکوه بند استودیو رو در نوردید
استرلی توی همین مدیریت به قلت کردن افتاد و سر به بیابون گذاشت
امیدواریم این مدیریت از ایجنت و WILD فراموش نکرده باشه
تا مدیریتی دیگر بدرود
داداش وقتی ترول کردن بلد نیستی مگه مجبوری اخه ؟ :D
 

FarSeeR

کاربر سایت
Jun 18, 2013
1,128
اخه جالبه NT که سیستم سلر نیست نسل قبل هم نه!!!! دو نسل پیش براشون triple A که چ عرض کنم AAAA بود به اسم heavly sword :D=))
که اونم یادم جلو بایوشاک خیلی بچشم نیومد(البته فروش بایوشاک هیولا بود):D
اما میرسیم به inxile:D
میشه بگین بر اساس کدوم مبنا و استانداردی aa میشه؟؟؟
یا obsidian ی ک new vegas رو ساخت شده aa?
جلل خالق:D:D
حتما bend شده aaa ساز یا polyphony ک دو نسل داره اوت میزنه معلوم نیست با اون شناسنامه درخشان سونی طبق منطق خودتون گند زده توش:D=))=))

شوخی شوخی با پولی فونی هم شوخی آخه؟ -.-

نمیدونم مشکل بازیه Days Gone دقیقا چیه که اینجوری افتاده تو دهنتون! نه بند سانتا موناکاس نه قرار بوده این بازی TLOU باشه!

حداقل استودیوها دارن بازی میسازن منتشر میکنن! شما از چیتون دفاع میکنید :/
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,731
نام
علی
صحبت از مدیریت که فقط سونی
پولی فونی دیجیتال رو چنان از عرش به فرش رسوند که کجای دلمون بذاریم متا 96 رسیده به 75
بلایی سره کوانتیک دریم اورد که بنده خدا به چینی ها رو ارودن از بدبختی متا 88 هوی رین رو رسوند این مدیریت به 78 و 77
خدابیامرز کیلزون از نسخه دوم با متا بالای 90 چنان به سینه قبرستان بقیع فرستاد این مدیریت که باید خون گریه کرد
یه جوری Evolution Studios رو تخته کردن که دیگه کسی یادش نمیاد روزی درایو کلاب هم وجود داشته سرور هاش هم که بعد از 4 سال پوکید
کپکام با فروش بسیار بد استریت فایترV نسبت به نسخه های قبلی به قلت کردن افتاده بود
یادی هم کنیم از شاهکار جاویدان این مدیریت با انتشار عنوانه فرا تاریخی *دیزگان کبیر* که رکورد مدیریت و شکوه بند استودیو رو در نوردید
استرلی توی همین مدیریت به قلت کردن افتاد و سر به بیابون گذاشت
امیدواریم این مدیریت از ایجنت و WILD فراموش نکرده باشه
تا مدیریتی دیگر بدرود
غلط :D
مدارس که تعطیل میشه یهو درس رو ول نکنید
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
سانست دلیل ادامه پیدا نکردنش این بود؟ مایکروسافت IPش رو میخواست؟
چون دقیقا همین قضیه ی IP بود که باعث شد انحصاری MS بشه بازی:D یعنی Insomniac گفته بود ما میخواستیم IP خودمون رو داشته باشیم ولی ناشرها قبول نمیکردن تا اینکه MS این مورد رو قبول کرد و ...
قبل از انتشار بازی البته اینا رو گفته بودن، و میخواید باور کنم بین اون ناشرهایی که اشاره کردن، سونی یکیشون نبوده؟ با اون همه سابقه همکاری و دوباره بازگشت به آغوش و ... :D چون از اونطرفم سونی فقط رو IPهای خودش میخواد سرمایه گذاری کنه!
اگر MS به خاطر این دلیل سانست و Insomniac رو از دست داده واقعا خاک بر سرش که پای حرفش نمونده:| البته برا ما بهتر شد:))

اره بعد از بلایی که سر Gears داشت رخ میداد (اپیک رسما گفت ممکنه نسخه های بعدی برای پلی استیشن بیاد) اسپنسر امد حق فرانچایز رو کامل از اپیک گیمز خرید (البته مایکروسافت هم شانس اورد اپیک تو اون دوره به فکر بازیهای F2P افتاده بود و اصلا قصد جدی برای ساخت دنباله گیرز رو نداشت و صرفا یکسری کانسپت زده شده بود) و به نظر از اونجا به بعد تیم اکس باکس تصمیم گرفتند فقط روی بازیهایی سرمایه گذاری بزرگ کنند که حق ای پی برای خودشون باشه (همون روش سونی رو در پیش گرفتند)

منبع اون قسمتی که قرمز کردم رو داری؟ درصد سهم مایکروسافت و رمدی تو ساخت کوانمتوم بریک رو میگم؟
به نظرم خودم سهم رمدی تو ساخت کوانتوم بریک بیشتر از مایکروسافت بوده!!


________________________________
مسبب اصلی ساخته شدن کوانتوم بریک بجای AW2 مایکروسافت و شخص فیل اسپنسر بود! سم لیک خودش چند سال پیش تو یه مصاحبه اعلام کرد که کانسپت AW2 رو بردیم پیش اسپنسر اما قبول نکرد گفت یه چیز دیگه بسازید!

بند دوم رو اول جواب بدم که رمدی در حین توسعه توسعه دی ال سی کابوس امریکایی یک نسخه ازمایشی از الن ویک 2 برای مایکروسافت میبره و به خاطر اینکه از سطح انتظار پایین تر بود مایکروسافت میگه بیخیال این نسخه ازمایشی بشین و روی یک مورد جدید کار کنید.
ویدیو نسخه ازمایشی از الن ویک 2 هم منتشر شده که میتونی ببینی تغییرات گیمپلی نسبت به نسخه اول صرفا یک برداشتن تبر از روی زمین هست! ولی خب خیلی از کانسپت های داستان به کوانتوم بریک انتقال پیدا میکنه
بازه زمانی رو مقایسه کن با دوره ای که ناتی داگ دلست رو میساخته


همین یکی دوماه پیش تایید شد که رمدی حدودا دو سه سال قبل دوباره سراغ ایده الن ویک 2 میره ولی مثل اینکه طرح و ایده در سطح انتظار خود استدیو هم نبوده و دوباره بیخیال میشن (حتی اسپنسر هم قبلا گفته بود برای الن ویک 2 رمدی لب تر کنه ما در خدمتیم)


ولی بند اول گفتگو منبع خاصی دردست نیست صرفا همین که در ده سال گذشته این استدیو صرفا دوتا بازی ساخته که الن ویک فروش معمولی داشته و کوانتوم بریک میشه گفت ضعیف ولی ده سال به بالاترین تکنولوژی ها و بیشترین منابع فنی و مالی دسترسی داشتند و حق و حقوق این دوتا بازی که در ده سال گذشته ساختند کامل برای مایکروسافته! مشخصه دستشون تو جیب کی بوده.

در کل من بزرگترین ضعف رمدی رو توی این سالها مدیریت استدیو میدونم که نتونستند از استعدادهای استدیو به همراه نیروهای مالی فراوونی که داشتند بهره ببرند. صرفا مقایسه کنید با پیشرفت استدیوهایی مثل پلی گراند، فرام سافتور و یا CDRP. نشون میده مشکل درون استدیویی بوده
 
آخرین ویرایش:

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,342
صحبت از مدیریت که فقط سونی
پولی فونی دیجیتال رو چنان از عرش به فرش رسوند که کجای دلمون بذاریم متا 96 رسیده به 75
بلایی سره کوانتیک دریم اورد که بنده خدا به چینی ها رو ارودن از بدبختی متا 88 هوی رین رو رسوند این مدیریت به 78 و 77
خدابیامرز کیلزون از نسخه دوم با متا بالای 90 چنان به سینه قبرستان بقیع فرستاد این مدیریت که باید خون گریه کرد
یه جوری Evolution Studios رو تخته کردن که دیگه کسی یادش نمیاد روزی درایو کلاب هم وجود داشته سرور هاش هم که بعد از 4 سال پوکید
کپکام با فروش بسیار بد استریت فایترV نسبت به نسخه های قبلی به قلت کردن افتاده بود
یادی هم کنیم از شاهکار جاویدان این مدیریت با انتشار عنوانه فرا تاریخی *دیزگان کبیر* که رکورد مدیریت و شکوه بند استودیو رو در نوردید
استرلی توی همین مدیریت به قلت کردن افتاد و سر به بیابون گذاشت
امیدواریم این مدیریت از ایجنت و WILD فراموش نکرده باشه
تا مدیریتی دیگر بدرود
Polyphony Digital :|
اخرین امار غیر رسمی فروش Gran Turismo Sport به 8 میلیون نسخه رسیده
109827

مجموع فروش forza motorsport 5 ,6,7 چقد ؟:D 6 میلیون :))
فروش بسیار بد استریت فایتر به خاطر کمبود محتوا بود وگرنه روی کنسولی که 100 میلیون مخاطب داره نفروخته انتظار داری با یه کنسول 40 میلیونی به کجا برسه ~X(

سونی 3 بار به Quantic Dream فرصت داد
heavy rain 22 میلیون حدود 5.5 میلیون نسخه
Beyond: Two Souls با 27 میلیون 2.8
detroit become human با 35 میلیون تا به حال 3 میلیون با وجود فروش 100 میلیونی ps4
با وجود هزینه ساخت و تبلیغات اش خیلی بیشتر از heavy rain بود عملا پسرفت کرد

نسخه جدید killzone در حال ساخت
simon larouche که یکی از سازندگان killzone 2 بود و game director یکی از بهترین مولتی پلیر های این نسل Rainbow Six Siege پارسال به Guerrilla برگشت چند ماه بعد Chris Lee گیم دیزاینر Rainbow Six Siege

View attachment 104584

دیروز

View attachment 104585


\m/killzone \m/

View attachment 104590
days gone در تمام دنیا جز پرفروش ترین بازی هاست

109828 109829

Days Gone Passes Lifetime Sales of God of War, The Last Guardian in Japan

wild هم برای لانچ ps5 اماده میشه
Michel Ancel’s WiLD May Be A Cross-Generation Release For PS4 And PS5
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,229
نام
امیر حسین
اره بعد از بلایی که سر Gears داشت رخ میداد (اپیک رسما گفت ممکنه نسخه های بعدی برای پلی استیشن بیاد) اسپنسر امد حق فرانچایز رو کامل از اپیک گیمز خرید (البته مایکروسافت هم شانس اورد اپیک تو اون دوره به فکر بازیهای F2P افتاده بود و اصلا قصد جدی برای ساخت دنباله گیرز رو نداشت و صرفا یکسری کانسپت زده شده بود) و به نظر از اونجا به بعد تیم اکس باکس تصمیم گرفتند فقط روی بازیهایی سرمایه گذاری بزرگ کنند که حق ای پی برای خودشون باشه (همون روش سونی رو در پیش گرفتند)
این بلایی که میگی رو چون سر بازی محبوب خودم اومده قشنگ درک میکنم(Crash و Spyro )
و کلا اینجور بازی ها که زمانی نماد کنسول بودن و فن بیس گولاخی دارن، باید دست همون کنسول ساز بمونه به هر طریقی که شده!

ولی این یه جا رک به نظرم اشتباه کردن با Insomniac کنار نیمدن، چون خودشون هم در جریان بودن این بازی از کجا گیرشون اومده! نگه داشتن استودیویی مثل اینا سمت خودت رسما 2گل به نفعته! یکی برای اینکه بازی انحصاری برات میسازن، یکی دیگه هم برای اینکه بازی انحصاری برای رقیب مستقیمت نمیسازن:-"

حالا که گذشت و همینطور که گفتم به نفع ما شد! با موفقیت اسپایدی هم خیلی بعیده اینسامنیاک دوباره هوس رفتن سراغ بازی دیگه ای و یا کار کردن با ناشر دیگه ای رو بکنه!

---

دوباره بحث تکراری اون یکی تاپیک رو نکشید وسط... یه تاپیک برا کل کل کردن بسمون بود‌‌....نبود؟ :D اگر نیست...یعنی ما هم بیایم باز؟ :D
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
اره بعد از بلایی که سر Gears داشت رخ میداد (اپیک رسما گفت ممکنه نسخه های بعدی برای پلی استیشن بیاد) اسپنسر امد حق فرانچایز رو کامل از اپیک گیمز خرید و به نظر از اونجا به بعد تصمیم گرفتند فقط روی بازیهایی سرمایه گذاری بزرگ کنند که حق ای پی برای خودشون باشه (همون روش سونی رو در پیش گرفتند)



بند دوم رو اول جواب بدم که رمدی بعد از توسعه دی ال سی کابوس امریکایی یک نسخه ازمایشی از الن ویک 2 برای مایکروسافت میبره و به خاطر اینکه از سطح انتظار پایین تر بود مایکروسافت میگه بیخیال این نسخه ازمایشی بشین و روی یک مورد جدید کار کنید.
ویدیو نسخه ازمایشی از الن ویک 2 هم منتشر شده که میتونی ببینی تغییرات گیمپلی نسبت به نسخه اول صرفا یک برداشتن تبر از روی زمین هست! ولی خب خیلی از کانسپت های داستان به کوانتوم بریک انتقال پیدا میکنه
بازه زمانی رو مقایسه کن با دوره ای که ناتی داگ دلست رو میساخته


همین یکی دوماه پیش تایید شد که رمدی حدودا دو سه سال قبل دوباره سراغ ایده الن ویک 2 میره ولی مثل اینکه طرح و ایده در سطح انتظار خود استدیو هم نبوده و دوباره بیخیال میشن (حتی اسپنسر هم قبلا گفته بود برای الن ویک 2 رمدی لب تر کنه ما در خدمتیم)

ولی بند اول گفتگو منبع خاصی دردست نیست صرفا همین که در ده سال گذشته این استدیو صرفا دوتا بازی ساخته که الن ویک فروش معمولی داشته و کوانتوم بریک میشه گفت ضعیف ولی ده سال به بالاترین تکنولوژی ها و بیشترین منابع فنی و مالی دسترسی داشتند و حق و حقوق این دوتا بازی که در ده سال گذشته ساختند کامل برای مایکروسافته! مشخصه دستشون تو جیب کی بوده
من می دونم داستان AW2 و مایکروسافت چی بود، نیاز به توضح این مورد نبود اما حالا که توضیح دادی، تا جایی که یادمه تو صحبت های سم لیک از "پایین تر از سطح انتظار بودن AW2" صحبت نشد! کانسپت کار رو تا جایی که یادمه به اسپنسر نشون دادن و لیک هم گفت مایکروسافت اون موقع چیز دیگه ای میخواسته و برای همین QB رو ساختیم!

این صحبت های اخیر رمدی در مورد AW2 هم به همون سال هایی بر می گرده که نمونه کار رو به مایکرو نشون دادن! من جایی نخوندم که رمدی دوباره بعد از اون زمان رفته باشه سراغ AW2 و اینکه ایده هاشون در سطح انتظار نبوده و این حرفا و اولین باره می شنوم!!

در مود بخش دوم، مشخصه رو بیخیال! برای حرفت منبع هم داری یا نه؟

قرارداد ناشرها با استودیوهای مستقل پیچیده تر از اینه که خیلی راحت بگیم چون فلان استودیو بازیشو با همکاری فلان ناشر ساخته پس تو تمام مدت ساخت بازی همه هزینه هاشو ناشر تامین می کرده و استودیو فقط بازی رو میساخته!
yager سازنده اسپک آپس سر همکاری با دیپ سیلور تو ساخت دد آیلن 2 وقتی بازی کنسل شد کمرش شکست و دیگه نمی تونه از جاش بلند بشه! کلی سرمایه از دست داد کلی از نیروهاشو بیرون کرد و یک کلا به خاک سیاه نشست! اگه 100% هزینه ساخت بازی با دیپ سیلور بود هیچوقت همچین بلایی سر استودیو نمیومد!
یا در مورد کرایتک که کلی سر ساخت رایز ضرر کرد و باعث اصلی تا مرز ورشکستگی رفتن کرایتک همین رایز و همکاریش با مایکروسافت بود!
نظر من اینه که بخش زیادی از سرمایه ساخت بازی های رمدی رو خودش تامین کرده، مایکروسافت نقش حامی رو داشته و کارای بازاریابی رو انجام می داده!
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
Polyphony Digital :|
اخرین امار غیر رسمی فروش Gran Turismo Sport به 8 میلیون نسخه رسیده
View attachment 109827

مجموع فروش forza motorsport 5 ,6,7 چقد ؟:D 6 میلیون :))
فروش بسیار بد استریت فایتر به خاطر کمبود محتوا بود وگرنه روی کنسولی که 100 میلیون مخاطب داره نفروخته انتظار داری با یه کنسول 40 میلیونی به کجا برسه ~X(

سونی 3 بار به Quantic Dream فرصت داد
heavy rain 22 میلیون حدود 5.5 میلیون نسخه
Beyond: Two Souls با 27 میلیون 2.8
detroit become human با 35 میلیون تا به حال 3 میلیون با وجود فروش 100 میلیونی ps4
با وجود هزینه ساخت و تبلیغات اش خیلی بیشتر از heavy rain بود عملا پسرفت کرد

نسخه جدید killzone در حال ساخت

days gone در تمام دنیا جز پرفروش ترین بازی هاست

View attachment 109828View attachment 109829

Days Gone Passes Lifetime Sales of God of War, The Last Guardian in Japan

wild هم برای لانچ ps5 اماده میشه
Michel Ancel’s WiLD May Be A Cross-Generation Release For PS4 And PS5
آخه به کی توضیح میدید ! طرف هنوز نمیدونه استودیو سازنده کیلزون !روی ip جدید کار می‌کرده ، که یکی از موفق ترین ip های جدید نسل ۸ و بدون شک بنچ مارک گرافیکی این نسل !

طرف نمیدونه استودیو بند از گور بلندش کردن ،بعد از یه سری بازی کنسول دستی رسید به یه بازی aaa اوپن ورلد که به خاطر اینکه نتونستن بازی رو تمام کمال پولیش کنن ، شت خورد به امتیازاتش!

طرف نمیدونه چند ماه دیگه لازم نیست راجع به رفتن بروس حرف زیادی بزنه! اره بروس از بس شاهکار ساخته بودن تو ناتی به غلط کردن افتاده بود ! شفای عاجل انشالله

طرف نمیدونه مقصر افت پولی فونی ، فقط شخص خود یامائوچیه! و تا وقتی بازیاش مثل فراری میفروشن، سونی دلیلی نداره تو کارش دخالت کنه!

بزارید با این حرفا به خودشون تسکین بدن!
 
آخرین ویرایش:

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
شوخی شوخی با پولی فونی هم شوخی آخه؟ -.-

نمیدونم مشکل بازیه Days Gone دقیقا چیه که اینجوری افتاده تو دهنتون! نه بند سانتا موناکاس نه قرار بوده این بازی TLOU باشه!

حداقل استودیوها دارن بازی میسازن منتشر میکنن! شما از چیتون دفاع میکنید :/
شوخی؟؟؟؟!
چرا شوخی؟
یکم از خروجی GT 5 و افتضاحات فنی بازی که بعد ۵ سال بالاخره رلیز شد و لود هر ماشین حدود یک دقیقه تایم میبرد رو مثل اینکه فراموش کردین =)):D
دوس داشتی ی سرچ کوچولو تو یوتوب جوابه:D
gt6 بعد سه چارسال کامبک خوبی کرد و از اونطرف gt sport بعد چند سال اومد ک عملا همون preluge بود و احتمالا 2020 ی شماره رسمی دارید به حول قوه الهی
یجوری صحبت میکنین انگار همچی رو همینطور که شما فراموش کردین مام الزایمر گرفتیم :D
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
من می دونم داستان AW2 و مایکروسافت چی بود، نیاز به توضح این مورد نبود اما حالا که توضیح دادی، تا جایی که یادمه تو صحبت های سم لیک از "پایین تر از سطح انتظار بودن AW2" صحبت نشد! کانسپت کار رو تا جایی که یادمه به اسپنسر نشون دادن و لیک هم گفت مایکروسافت اون موقع چیز دیگه ای میخواسته و برای همین QB رو ساختیم!

این صحبت های اخیر رمدی در مورد AW2 هم به همون سال هایی بر می گرده که نمونه کار رو به مایکرو نشون دادن! من جایی نخوندم که رمدی دوباره بعد از اون زمان رفته باشه سراغ AW2 و اینکه ایده هاشون در سطح انتظار نبوده و این حرفا و اولین باره می شنوم!!

در مود بخش دوم، مشخصه رو بیخیال! برای حرفت منبع هم داری یا نه؟

قرارداد ناشرها با استودیوهای مستقل پیچیده تر از اینه که خیلی راحت بگیم چون فلان استودیو بازیشو با همکاری فلان ناشر ساخته پس تو تمام مدت ساخت بازی همه هزینه هاشو ناشر تامین می کرده و استودیو فقط بازی رو میساخته!
yager سازنده اسپک آپس سر همکاری با دیپ سیلور تو ساخت دد آیلن 2 وقتی بازی کنسل شد کمرش شکست و دیگه نمی تونه از جاش بلند بشه! کلی سرمایه از دست داد کلی از نیروهاشو بیرون کرد و یک کلا به خاک سیاه نشست! اگه 100% هزینه ساخت بازی با دیپ سیلور بود هیچوقت همچین بلایی سر استودیو نمیومد!
یا در مورد کرایتک که کلی سر ساخت رایز ضرر کرد و باعث اصلی تا مرز ورشکستگی رفتن کرایتک همین رایز و همکاریش با مایکروسافت بود!
نظر من اینه که بخش زیادی از سرمایه ساخت بازی های رمدی رو خودش تامین کرده، مایکروسافت نقش حامی رو داشته و کارای بازاریابی رو انجام می داده!

اول اینکه همون حدود سالهای 2011 دموی الن ویک 2 به چندین ناشر نشون دادند که خب نتیجه نداشته و مایکروسافت هم گفته بیخیال سراغ یک ایده جدید برین که کوانتوم بریک از دل الن ویک و نسخه ازمایشی الن ویک 2 در میاد ولی استدیو رمدی دوسال پیش دوباره برگشت سر الن ویک 2 ولی خب نتیجه چیزی نبوده که بخوان ادامه بدن

“We were working on Alan Wake 2 years ago and it just didn’t pan out” – Remedy
مشکلات زیادی سد راه رمدی برای الن ویک 2 هست که خوده استدیو اینجوری توصیف میکنه: “time, money, and resources,”
الان هم به دلیل اینکه سهام شون عمومی شده تقریبا باید تمام موارد رو شفاف اعلام کنند مثل پروژه های کنسل شده و ...

“We were working on Alan Wake 2 years ago and it just didn’t pan out” - Remedy - VG247

ولی بخش دوم نمیشه گفت رمدی بخش عمده هزینه ها رو تامین کرده ولی حق ای پی کوانتوم بریک 100% برای مایکروسافت شده! قطعا سهم پرداختی مایکروسافت خیلی خیلی بیشتره بوده که بازی تمام و کمال در اختیار خودش هست
دلیل اصلی لب مرز ورشکستگی کرایتک هم بازی کرایسیس 3 بود که 100 میلیون دلار فقط هزینه ساخت بازی بوده ولی خب فروشش فاجعه بوده
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
آخه به کی توضیح میدید ! طرف هنوز نمیدونه استودیو سازنده کیلزون !روی ip جدید کار می‌کرده ، که یکی از موفق ترین ip های جدید نسل ۸ و بدون شک بنچ مارک گرافیکی این نسل !

طرف نمیدونه استودیو بند از گور بلندش کردن ،بعد از یه سری بازی کنسول دستی رسید به یه بازی aaa اوپن ورلد که به خاطر اینکه نتونستن بازی رو تمام کمال پولیش کنن ، شت خورد به امتیازاتش!

طرف نمیدونه چند ماه دیگه لازم نیست راجع به رفتن بروس حرف زیادی بزنه! اره بروس از بس شاهکار ساخته بودن تو ناتی به غلط کردن افتاده بود ! شفای عاجل انشالله

طرف نمیدونه مقصر افت پولی فونی ، فقط شخص خود یامائوچیه! و تا وقتی بازیاش مثل فراری میفروشن، سونی دلیلی نداره تو کارش دخالت کنه!

بزارید با این حرفا به خودشون تسکین بدن!
اب خنک پیشنهاد میشه طرف=))
evolation هم حتما بازی اندروید میساخته :D
چندتا دیگه motorstrom باید میساختن که به این روز نیوفتن؟
اتفاقا زمین گیر شدن e فقط به لطف سیاست سونی و فشار برای لانچ کم محتوای بازی بود و بس
توجیه فوق العاده بود بابت خروجی افتضاح دو نسل یامایوچی که پس نباید تو کارشون دخالت کرد:D:D=))=))
کلا منطق میباره
 

kourooshkabir25

کاربر سایت
Apr 4, 2017
5,342
شوخی؟؟؟؟!
چرا شوخی؟
یکم از خروجی GT 5 و افتضاحات فنی بازی که بعد ۵ سال بالاخره رلیز شد و لود هر ماشین حدود یک دقیقه تایم میبرد رو مثل اینکه فراموش کردین =)):D
دوس داشتی ی سرچ کوچولو تو یوتوب جوابه:D
gt6 بعد سه چارسال کامبک خوبی کرد و از اونطرف gt sport بعد چند سال اومد ک عملا همون preluge بود و احتمالا 2020 ی شماره رسمی دارید به حول قوه الهی
یجوری صحبت میکنین انگار همچی رو همینطور که شما فراموش کردین مام الزایمر گرفتیم :D
اب خنک پیشنهاد میشه طرف=))
evolation هم حتما بازی اندروید میساخته :D
چندتا دیگه motorstrom باید میساختن که به این روز نیوفتن؟
اتفاقا زمین گیر شدن e فقط به لطف سیاست سونی و فشار برای لانچ کم محتوای بازی بود و بس
توجیه فوق العاده بود بابت خروجی افتضاح دو نسل یامایوچی که پس نباید تو کارشون دخالت کرد:D:D=))=))
کلا منطق میباره
منطق :D
Microsoft’s ‘Forza’ video games top $1 billion in sales
Forza Motorsport 1.2.3.4.5.6 و Forza Horizon 1.2 در مجموع 1 میلیارد دلار فروش داشتن
یه GT 5 به تنهای 17.30 میلیون
چرا مجموع فروش کل سری forza تا سال 2016 کمتر از Gran Turismo 5 =))
 
آخرین ویرایش:

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,229
نام
سروش
remedy جواهره اگه سونی اینا رو بخره من بشخصه ناراحت میشم :D
دوست دارم یه alan wake 2 انحصاری روی scarlet ببینم :x
 
  • Like
Reactions: g4mer
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر