كارگرداني Watch Dog Legion بر عهده كلينت هوكينگ كارگردان FarCry 2 خواهد بود

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
1560572879148.png

در کنفرانس یوبی سافت در نمايشگاه E3 كلينت هوكينگ كارگردان عنوان FarCry 2 به روي صحنه آمد و در مورد Watch dog : Legion توضیحاتی را بیان كرد.
به گفته ي او بازي در شهر لندن روايت ميشود و بازيكن تنها در نقش یک شخصیت بازی نمی‌کند بلكه می‌توانید به جای NPC های مختلف بازی کنید. (NPC مخفف عبارت Non-Player Character یا شخصیت غیرقابل بازی است شخصیتی که توسط کامپیوتر از طریق هوش مصنوعی کنترل می‌شود )
زمانی که یک شخصیت بمیرد، به شخصیت دیگري سوییچ می‌کنید و بازی را از زاویه‌ ی دید جدیدی تجربه خواهید کرد هر NPC ویژگی‌های مخصوص به خود ، اعم از پیش زمینه‌‌ی داستاني و قابلیت‌های مختلف را دارد و گويا Watch Dog Legion تركيبي از داستان هاي مختلف است.

كلينت هوكينگ كارگردان بازي مصاحبه‌ای با سایت Twinfinite هم انجام داده و اظهار داشته که هدف ما ساخت بازی‌ ای نیست که مخاطب را مجبور به استفاده از سلاح كند و در اين بازي انتخاب‌های زیادی از جمله کشتن و یا زنده نگه داشتن حریفان به شما داده خواهد داد .
شاید بتوانید در روند پيشروي در بازي بدون کشتن حتی یک نفر بازی را به اتمام برسانید ولي براي اينكار برنامه ريزي خاصي انجام نشده و بيشتر سعي شده نقش سلاح‌های غیر کشنده در روند Watch Dogs Legion پر رنگ باشد.

بازي Watch Dogs Legion توسط Ubisoft Montreal در حال ساخت است و در تاريخ ١٦ اسفند براي PS4 ، X1 ، PC و Stadia منتشر خواهد شد.

نمایش بازی در E3 2019 رو در زیر میتونید تماشا کنید:

Clint Hocking's Watch Dogs Legion confirmed by Ubisoft - VG247
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر