بررسی دموی بازی Bloodroots

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
یک طراحی هنری جذاب، یک گیم‌پلی سریع و خشونت‌بار و یک نقش اصلی به نظر نیمه دیوانه! بازی Bloodroots در همین چند دقیقه کوتاهی که در دموی خود به نمایش گذاشته، برای من به یکی از مهمترین عناوین مورد انتظارم تبدیل شد. در جریان مراسم E3 2019 کد نسخه دموی بازی در اختیار بازی‌سنتر قرار داده شده بود و با عرضه عمومی این نسخه دمو، تصمیم گرفتیم تا بررسی کوتاهی از آن داشته باشیم.
Bloodroots-3-1024x432.jpg

مردی با ریش سیاه بلند که پوستین خاکستری رنگ یک گرگ را به تن دارد، در تاریکی مطلق در کنار آتش نشسته و در تنهایی خود به تأمل در احوال بشر فانی مشغول است. لحظاتی بعد مردی که پوستین گرگی سیاه رنگ به تن دارد، خرامان خرامان از پشت سر به مرد متفکر نزدیک شده و ناگهان با تبر خود را از پشت ضربه‌ای بر گردن او فرود می‌آورد! ناگهان تاریکی از بین رفته و مرد متفکر خود را در جنگلی انبوه می‌یابد و تصمیم...

Continue reading...


 

ToTheMadness

کاربر سایت
Nov 11, 2018
119
تو این چند سال اخیر بازی های زیادی از Hotline Miami الهام گرفتن. از کاتانا زیرو گرفته تا ایپ اوت.
به علت اینکه با یک ضربه پروتاگونیست می میره، بازی باید شدیدا گیمپلی و کنترلش رو تقویت بده و به سطح خیلی بالایی ببره تا بازیکن با چندبار مردن از بازی خسته نشه و باز و باز بهش ادامه بده. امیدوارم که سازنده های بلادروتز بتونن اینکارو بکنن.
همچنین به استایل گرافیکیش یه مقدار جزئیات بیشتری بدن و از سادگی در بیاد، از لحاظ بصری چشم نواز میشه.
در مورد داستانش هم، فک نکنم با چیز کلیشه ای روبرو باشیم ولی از طرفی با چیز خاصی همه درگیر نیستیم. احتمالا چیز معمولی و در حد خودش خوبی باشه.
صفحه استیم BLoodroots:
https://store.steampowered.com/app/820540/Bloodroots/
 
  • Like
Reactions: M0RSHED

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر