Multi Platform Elden Ring

سازنده
FromSoftware
تاریخ انتشار
Feb 25, 2022
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
n963053_.gif

بازی Elden Ring توسط شرکت FromSoftware ، اثری از هیدتاکا میازاکی ، سازنده‌ بازی‌های تحسین‌ شده ای همچون Bloodborne و Dark Souls ، با همکاری نویسنده معروف (Game of Thrones) جرج آر. آر. مارتین در دست ساخت است و بر روی کنسول‌های PlayStation 4 ، همچنین XONE و PC منتشر خواهد شد.e
t05882_.png
e680636_.png

  • ساخت بازي بعد از دی ال سی DS3 شروع شد .
  • بازي سوم شخص و اکشن آر پي جي خواهد بود .
  • تنوع نقش آفرینی در بازي از سري دارک سولز بيشتر خواهد بود .
  • چالش برانگيز
  • قابلیت سفارشی سازی کارکترها .
  • مارتين دنيا و افسانه های بازی را نوشت .
  • جهان باز (Open World) خواهد بود .
  • تم آن در مورد اراده بشر است .
r638585_.png


@A7A

108994
شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود ، که در آن قلمرو های پادشاهی گوناگونی را خواهید دید و با کشتن پادشاهان آن مناطق و فتح قلمرو ها ، به قدرت های جادویی یا ماورایی جدیدی دسترسی پیدا خواهید کرد .
عکس بالا ، به این فرضیه ما را نزدیک می کند که ، یک حلقه بزرگ نورانی ، چندین حلقه کوچک دیگر را در بر گرفته و مانند یک تاج حلقوی شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود جای داده . بنظر میرسد یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود دارد که همانند خط و قطره های آب ، به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشود و گویا از حلقه های کوچک هم میگذرد و همراه با گذر کردن ، انرژی آنها را از آن خود می کند . ممکن است بازی روایت گر قهرمانی باشد که از مکانی نیرویی میگیرد و آن را تقویت میکند و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان ، از آن استفاده می کند . اگر چه این ها همه فرضیه است ، اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیوی FROM SOFTWARE هستند ، و به ویژه بازی DARK SOULS 3 که در آن Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل آن به خاکستر ، قدرت های ویژه آنها را از خود می کرد .
 
Last edited by a moderator:

A7A

کاربر سایت
Nov 30, 2016
883
هر چند هیچ اطلاعات دقیقی از بازی،داستان و یا جزئیات دیگر مثل سبک بازیو ... هنوز نیومده،یکسری گمانه زنی ها و نکات جالب :
بازی همکاری بین جرج مارتین نویسنده songs of ice and fire منبع اقتباس سریال Game of thrones و استودیوی from software هست.
به نظر میومد که سوپرایز اصلی کنفرانس باشه،اما پروژه اسکارلت تکخال کنفرانس شد.با این حال رونمایی از یک بازی بسیار با پتانسیل چیزی نیست که بشه ازش گذشت.
بر اساس شخصی به اسم zhaugeX که در زمینه اطلاعات غیر رسمی معتبر هست،بازی دنیای جدیدی است که برای اولین بار از هم افزایی دو ذهن نخبه،یعنی مارتین و هیدتاکا میازاکی درست شده.
بک تصویر بسیار مهم داریم که میبایست تفسیر بشه :
108610

شایعات پیش تر گفته بودند که بازی یک تجربه OPEN WORLD خواهد بود که در اون قلمرو های پادشاهی گوناگونی رو خواهید گشت و با کشتن پادشاهان اون مناطق و فتح قلمرو ها،به قدرت های جادویی یا ماورایی جدید دسترسی خواهید یافت.
عکس بالا،این فرضیه رو تقویت میکنه به این شرح که یک حلقه بسیار بزرگ نور،چندین حلقه کوچک دیگر رو در بر گرفته و همانند یک تاج دایره ای شکل می باشد که چندین تاج کوچک دیگر را در خود خواهد داشت.به نظر میرسه یک منبع انرژی در بالای تصویر وجود داره که همانند خط و قطره های اب،به پایین و به حلقه بزرگ تر سرازیر میشه و از حلقه های کوچیک هم گویا میگذره و همراه با رد شدن،انرژی های اون ها رو هم با خودش میکشه.شاید بازی روایت گر قهرمانی باشه که از جایی نیرویی میگیره و اون رو تقویت میکنه و در مسیری متفاوت از باقی حکمرانان از اون استفاده میکنه.اگر چه این ها همه فرضیه هستند،اما کاملا مطابق با داستان گویی استودیو FROM SOFTWARE هستند و علی الخصوص بازی dARK SOULS 3 که در اون Lord Wolnir با گذر از هر پادشاهی و تبدیل اون به خاکستر،قدرت های ویژه اون ها رو هم با خودش میگرفت .
شایعات میگن که بازی برای سه سال هست که در حال توسعه بوده و یکی از دو عنوانی بوده که FS بعد از SEKIRO کار رو بر روی اون ها شروع کرده.
بازی به همراه دو عنوان دیگر یعنی TALE OF ARISE ,NINO KUNI REMASTER پیش از معرفی رسمی ،لیک شده بودند.

Xbox E3 2019 Conference Confirms Elden Ring--From Software & George RR Martin's New Game
 
آخرین ویرایش:

Hero Man

کاربر سایت
May 29, 2013
744
نام
MamaD!
اطلاعات جديد از بازي توسط ميازاكي :
-ساخت بازي بعد از DLC DS3 شروع شده.
-بازي سوم شخص ار پي جي هست
- اسانس RPG بازي از سري دارك سولز بيشتره
- به شدت سخت و چالش انگيز
- شخصي سازي كركتر ها وجود داره
- مارتين دنيا و افسانه هاي بازي رو نوشته
- جهان بازي باز خواهد بود
- تم بازي در مورد اراده انسانيت خواهد بود
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,634
نام
Ali
میازاکی یه مصاحبه داشته که در مورد بازی یکم توضیحات داده، این بخشش منو نابود کرد :D :
There are many definitions to the term “open world,” and I might not be phrasing it correctly, but we have simply tried our own approach to a game with a large, open field to play in.
It is a world full of danger and threats, as well as many areas ripe for exploration. Among those areas, you will also find intricately designed, multi-layered castles and such.

دنیای بازی که آزاد ولی پر از قلعه ها و محیط های پیچیده کوچیکتر هست + داستان و lore از g rr martin + بیشتر شدن المان های rpg + کیفیت بازی های فرام سافتور!

هایپ چسبید به سقف :D
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
خوب بیایین مثل همیشه کارمون رو شروع کنیم و گمانه زنی کنیم در مورد داستان و ستینگ بازی:D

اولین چیزی که مثل همه بازی های میازاکی واضح بود و تریلر هم تاییدش کرد، این بود که طبق معمول دنیای بازی آشفته هست (Undead Curse، Blood) و دلیلش هم نابودش شدن Elden Ring بوده. تریلر خیلی منو یاد تریلر آغازین DaS1 میندازه و افرادی که توی این تریلر نشون داده شدن، به نظر من همگی یه سری قهرمان یا یه سری افرادی بودن که یه جنگی رو با یه سری افراد یا چیزهای دیگه داشتن و تونستن بهشون پیروز بشن اما طبق معمول به دلیلی (حالا شاید شکستن ER بوده یا یه چیز دیگه) اینا هم تحت الشعاع قرار گرفتن و احتمال میره فاسد یا مغلوب شده باشن. میخوام بگم اینایی که دیدیم، همشون باس های بازی بودن:D یه چیزی مثل Lord های دارک سولز یا First Hunter های بلادبورن. عجیب این بود که همشون از ناحیه کتف و شونه کتلت شده بودن/در حال کتلت شدن بودن:D
مورد بعدی اینه که اگر دقت کنید، اینایی رو که نشون دادن همگی یه مرضی چیزی داشتن و انگار داشتن میشکستن که به نظر میاد از تاثیرات شکستن ER باشه چون به نظر میرسه این ER هسته زندگی یا چمیدونم یه چیزی بوده باشه که زندگی و نظم رو جریان میداده (دقیقا مثل First Flame) و با شکسته شدنش، نیروی حیاتی ملت به تدریج از بین میره/رفته و ما هم در صدد هستیم دوباره این ER رو بازسازی کنیم و آخر سر هم میفهمیم یکی میخواسته دنیا رو پایان بده و ما یه بازیچه بودیم در کل بازی:D

از همین الان بگم که تمام تریلرهای گیم پلی ای که منتشر میکنن، مثل همیشه از یه منطقه و از چندتا باس معمولی هست و در نهایت اینا با یه Launch Trailer میان یه مشت باس جدید و لوکیشن گولاخ نشون میدن که فک همه بشکنه بیوفته پایین:D

Soul of Miyazaki, Key to life's ether
:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر