Tales Of Arise

E3jG7JTXoAAYZQ1.jpg

این عنوان که در ادامه سری 24 ساله ی tales of که در سال 1995 اغاز شد می باشد،نام tales of arise را یدک میکشد با شعار " برخیز " تبلیغات میشود و از ان به یک action rpg dynamic یاد میشود، و به نظر می رسد که قدمی محکم در مسیری جدید برای اینده این سری خواهد بود.در حالی که عناوین پیشین سری سیستم مبارزه ای به سبک Action rpg داشتند،به نظر میرسد این نسخه بیش از پیش در ان سبک فرو رفته و شبیه عناوینی چون Monster Hunter World or God Eater شده؛با سیستم مبارزه ای یک پارچه و سیال،به گونه ای که مبارزات جداگانه در ان جایی نخواهند داشت.تمرکز بازی همچنین بیشتر از قبل بر روی کاوش و گشت و گذار در محیط قرار گرفته که به مدد وجود نقشه ای بزرگ،این امکان و برنامه فراهم شده و تجربه ای تازه برای دوستداران سری خواهد بود.



داستان
داستان بازی در در سیاره Dahna اتفاق می افتد،" ساکنان سرزمین Dahna همیشه به Rena سیاره ای در اسمان به عنوان سرزمین نیکوکاران و الهی احترام می گذارند , این داستانی که نسل به نسل و سینه به سینه انتقال می یافت،به واقعیت تبدیل شده بود حقیقت اصلی را پنهان کرده بود. در واقع Rena برای 300 سال بر مردم Dahna حکمرانی میکرد و به استثمار منابع ان ها و حتک حرمت و ازادی این مردم میپرداخت.داستان ما با دو نفر شروع میشود که در دو دنیای گوناگون به دنیا امده اند،اما در هدفشان که تغییر سرنوشت و ساخت اینده ای جدید می باشد مشترک هستند..."

انرژی اختری (星 霊 力 Seireiryoku ؟، "Star Spirit Power") در همه موجودات زنده زندگی می کند. با این حال فقط رنان ها می توانند از این قدرت در قالب artral astral استفاده کنند (星 霊 術 Seireijutsu ؟، "Star Spirit Artes") و در صورت استفاده چشم کاربر مدت کوتاهی به رنگ آبی می درخشد. شمشیر مشعل (炎 の 剣 Homura no Tsurugi؟) جلوه ای از انرژی اختری شیون است.





اطلاعات
فامیتسو اولین مصاحبه با عوامل ساخت tales of arise را منتشر کرده و در این مصاحبه تهیه کننده بازی Yuusuke Tomizawa در مورد دمیدن خون تازه ای به سری و اطلاعات مهم دیگری سخن گفته.


toa سال ها پیش اغاز شد حتی پیش تر از ساخت Tales of Vesperia: Definitive که یک سال پیش اعلام شده بود.

همان گونه که ممکن است از دیدن این ویدیو ( تریلر بازی )بگویید،این عنوان قطعا عنوانی است که شما را به چالش میکشد و زمانی که میخواستیم ان را بسازیم،ابتدا زمان زیادی فکر کردیم که هویت این بازی چه بوده و در اینده چگونه باید باشد.
هدف ما هم ادامه میراث قبلی بود و هم تکامل سری بیش از پیش و صد البته سنت های سری به عنوان یک چالش برای ما مطرح بودند.

با انالیز دقیق بازی و جذابیت های ان،بخش های زیادی بود که برای اینده میبایست تکامل می یافت.برای حفظ بازی و گسترش اوازه ان نیاز داریم که توجه بازیکنان جوان را جذب کنیم.با این وجود،چالش تغییرات گسترده بازی و قدم پس گذاشتن از سنت های بازی برای جذب بازیکنان جدید،برای ما بسیار دشوار بوده.

قطعا بازیکنانی خواهند بود که با مشاهده تریلر احساس ناراحتی کنند،با این وجود ما زمان زیادی را صرف کردیم تا ان چه هویت بخش بازی است و ان را جذاب میکند بشناسیم و هر ان چه را باید از سابقه سری حفظ کنیم،در کنار خود نگه داریم؛برنامه تکامل بازی که پیش تر از ان سخن گفتیم هم بر این زمینه استوار است.ما نکات و اطلاعات بیشتری از هر جز بازی را بعدا بیشتر بازگو خواهیم کرد.

در ساخت بازی toa ما موتور بازی سازی که مدت ها از ان استفاده میکردیم را کنار گذاشتیم.برای به وجود اوردن نورپردازی غنی و و فضایی که به همراه گرافیک ابرنگی و طراحی شخصیت های باور پذیر،باید باشد،ما بازی را بر اساس ue4 ساختیم اما همزمان سایه زن shader خودمان را هم توسعه دادیم.

فضای theme بازی یک تجربه بسیار فراگیر را عرضه میکند؛به عنوان نمونه ای از ان ما بیش از پیش به بهبود مواردی همچون عملکرد شخصیت های بازی پرداختیم تا بازی کنان باور کنند که شخصیت های بازی واقعی هستند و در این دنیا زندگی می کنند.با این رویکرد،ما به ترکیب عرصه ها و شخصیت های ابرنگی بازی پرداختیم و سایز بدنی هر شخصیت را هم افزایش دادیم تا بیشتر شبیه انسان ها باشد.ما برای بوجود اوردن حرکات واقعی زحمت زیادی کشیدیم.برای مثال اگر شما بخواهید در بازی بدن شخصیت را برگردانید به عقب،بالافاصله بدن شخصیت شما نمی چرخد بلکه ابتدا تا حدی خم میشود و سپس دور کامل را میزند و این رویکردی است که می گوییم به واقع سازی حرکات بازی پرداخته ایم.

Minoru Iwamoto که در Bandai Namco Studios فعالیت میکند،طراح اصلی شخصیت های بازی و رئیس جهت دهی هنری به بازی است.این اولین بار است که در یک عنوان اصلی در سری ،هر دو شغل ذکر شده توسط یک نفر مدیریت میشود.این پدیده باعث شده که یک حس یگانگی در وجوه هنری بازی در وجود داشته باشد.برای مثال با کار همزمان بر روی دنیای بازی و طراحی لباس شخصیت ها،ما یک حس فرهنگی مشترک در بازی داریم.این البته بخشی از برنامه برای تجربه بسیار فراگیر ذکر شده بازی میباشد که البته درونمایه اصلی بازی نیز است.

برای وجوهی از بازی که به مسایل فنی بستگی دارند،همانند انیمیشن های صورت شخصیت ها یا کار و فعالیت دوربین بازی،ما به دنبال سطحی از 3d هستیم که مطابق با تلویزیون و تئاتر باشد.

اگر چه به نظر میرسید ابدیت از 2d به 3d دیگر لزوم وجود 2d را از بین برده باشد،با این حال همچنان 2d بخش مهمی از بازی است ودر تحقق شعار میراث داری و تکاملی که قبلا گفتیم نقش بزرگی ایفا میکند.اگر چه به دنبال کاربردی تر کردن منابع بازی هستیم ما درام بازی را به گونه ای طراحی کرده ایم که در تمام طول بازی جذاب و هیجان انگیز باشد.

توسعه بازی تماما توسط Bandai Namco Studios انجام میشود.در میان گروهی که به ساخت بازی مشغول هستند،برخی بر روی ales of Berseria و حتی Tales of Phantasia کار کرده اند. ما اعضایی داریمکه هم قدیمی و هم جدید هستند و این سری را دوست دارند و بر روی ان مشغول به کارند و همچنان بر روی شعار " میراث داری و تکامل سنت ها " بحث و تبادل نظر میان انان در جریان است.

اهنگساز بازی همچنان یک راز است،اما بعدا معرفی خواهد شد.ما قطعا موسیقی منحصر به فضای بازی themesong خواهیم داشت.

سیاره ای که شخصیت اصلی بازی بر روی ان زندگی میکند Dahna است و سیاره ای که در بالای این سیاره،در کهکشان معلق است سیاره Rena است.داهنا به صورت طبیعی سیاره ای بسیار غنی و ثروتمند است اما به لحاظ فرهنگی همانند قرون میانه مسیحی است.با این وجود رنا در ان سوی شرایط،در علم و هنر های جادویی بسیار پیشرفته است وسیاره داهنا را سیصد سال پیش از شروع بازی اشغال کرده.با داشتن فاصله بسیار زیاد در قدرت میان دو سیاره،رنا داهنا را اشغال کرده و مردمانش را به بردگی کشانده.این جریان برای سیصد سال ادامه داشته تا به شروع بازی.

شخصیت اصلی بازی از سیاره داهنا است و این که چگونه خفقان و سرکوبی که بر مردمش رواست یا نابود کند،یک جهتی است که داستان بازی طی خواهد کرد.زره و کلاهخود شخصیت اصلی بازی به تناسب وضعیت فیزیکی وی طراحی شده .بایستی توجه داشت که اون تنها یک لباس زره ای ندارد و با پیشرفت وتغییر شرایط،لباس های وی هم عوض میشوند.

قهرمان زن بازی از سیاره رنا است و شخصی با اعتماد به نفس و جذاب است.با وجود رابطه قدرتی که میان دو سیاره وجود دارد،این شخصیت و قهرمان اصلی بازی از ابتدای بازی رابطه خوبی با هم ندارند.رابطه ان ها از نقطه ای اغاز میشود که مردم رنا نسبت به مردم داهنا تنفر و تبعیض میورزند و در نتیجه این اعمال،حادثه بسیار احساسی رخ خواهد داد.

مبارزات بازی،به شدت روح مبارزات مخصوص به سری را همراه با خود دارند.هدف اصلی این است که این رویارویی و جنگ با دشمنان،به بازیکنان جدید یک حس سیالی و احساسی قوی و پیش بینی ناپذیری بدهد.ما به دنبال مبارزاتی هستیم که بیشتر از قبل نیازمند سرعت و غریزه ناشی از مهارت شما در بازی باشد،به گونه ای که زمانی که تنها به ان نگاه میکنید با خود بگویید جالب به نظر میرسد.

در جنگ شما میتوانید اعمال و قدرت های گوناگونی را به تناسب شرایط به کار ببرید.عناصری هم خواهند بود که سطح مهارت شما را از طریق استفاده طولانی مدت بالا خواهند برد.

ما بر روی طراحی دشمنان بازی و به خصوص دمیدن روح منفی به انان تلاش زیادی کرده ایم،این عمل از ایده ای می اید که میگوید " شما باید از هر بار شکست دادن دشمنان بازی حس پیروزمندی بیابید."اگرچه به نظر میرسد بازیکنان خانم ما از این که دشمنان را بسیار ترسناک درست کنیم،چندان خوششان نیاید،برای بازیکنان rpg مهم است که با شکست دادن هر دشمن،به صورت یگانه ای هر بار احساس پیروزی کنند تا عنصر نقش افرینی حقیقتا وجود داشته باشد.

این سخن ما به این معنی نیست که دشمنانی با طرح های زیبا و دوست داشتنی وجود نخواهند داشت،این همچنان یک راز است،با این وجود عناصر شبیه mascot که بسیاری ان را دوست دارند، در بازی وجود خواهد داشت.

این سری بازی،عناصر سنتی بسیار زیادی دارند،و میتوان برای نبرد های اکشن بازی هم این را گفت،برای صحنه های دیالوگ بازی که skit and chat خوانده میشود هم همینطور.همچنان که ما هر عنصر را میسازیم بحث های طولانی از قبیل این که " چرا بازیکنان این را دوست دارند " و یا این که " این بخش چگونه باید در اینده سری برای طرفداران تکامل یابد " بین ما در می گیرد.

ما فکر میکردیم که نیاز است که حتما گزارش اعمال و پیشرفت های انجام شده را به گوش طرفداران برسانیم بنابر این یک وبلاگ درست کردیم که از اکنون به بعد از طریق ان با طرفداران ارتباط برقرار میکنیم.

من هیچ قولی نمی توانم بدهم ،اما دوست دارم فرصت های بیشتری برای تعامل میان طرفداران و بازی،بیش از گذشته در اختیار طرفداران بگذارم.

تهیه کننده بازی در پاسخ به این سوال که چرا نام tales of arise را برای بازی انتخاب کردید زمانی که مخفف toa برای عنوان Tales of the Abyss وجود دارد پاسخ داد : رمز ما برای این عنوان " arise " بود که این عنوان ناشی از اشتیاق زیاد ما برای زنده کردن دوباره سری در حین توسعه ان بوده است.پس از ان ما ایده هایمان را با عناصر جهانی توسعه شرکت و و اعضای گروه بازاریابی شرکت به هم افزایی قرار دادیم و همه در این موضوع به توافق رسیدیم که رمزنام " arise برخیز " که نشان دهنده ایمان و فکر ما بود، بهترین عنوان برای نام گذاری بازی است.پس ما به این نتیجه رسیدیم که این نام را حفظ کنیم تا نشان گر اشتیاق ما به تولد دوباره این سری بازی باشد،حتی اگر ما ناچار به تغییر قوانین نانوشته در خصوص خلاصه کردن نام بازی ها باشیم.قطعا این نام به مضامین و اهدافی که در داستان بازی وجود دارد،پیوندی عمیق دارد و این واژه " arise " بر بار احساسی و دوستانش که برای از بین بردن محیط سرکوبگر اطرافشان بر می خیزند می افزاید.
ما می خواهیم خلاصه نام این بازی "arise خیزش " یا " to arise برخواستن " باشد.

من نمی توانم هیچ نکته ای در خصوص تاریخ انتشار بازی بگویم.اگر چه بسیاری از المان ها بازی تا حد زیادی تکمیل شده اند،هنوز هم عناصری وجود دارند که نیازمند بهبود بیشتر هستند و بخش های زیادی از نبرد ها و روابط شخصیت ها - درام بازی - وجود دارند که باید همچنان ساخته شوند.

داستان toa ارتباطی به عناوین پیشین سری ندارد.

با وجود برخی شباهت ها،داستان تازه ای است که ارتباطی به اعضای سابق خانواده tos ندارد.

به مدت کوتاهی پس از رونمایی از بازی در جریان e32019 تهیه کننده بازی یوسوکه تومی وازا اشاره کرد که اخبار توسعه بازی را هر از گاهی از طریق کانال ارتباطی ان ها که وب سایتشان می باشد به گوش علاقه مندان و طرفداران خواهد رسانید.
در جدید ترین ابدیت بلاگ،ابتدا راجب نام بازی جدید توضیحات بیشتری ارائه کرد.وی با تکرار و افزودن به سخنان خود که پیشتر در مصاحبه با فامیتسو ابراز کرده بود نکاتی مطرح کرد.اجمالا arise به معنی برخواستن می باشد و نشانگر خیزش شخصیت اصلی بازی برای ازادن کردن مردم داهنا از چنگ برده بودن است.arise همچنین رمزنام توسعه بازی بوده و نشانگر این که بازی چه قدمی در تکامل سری برخواهد داشت و و چه چالش بلندپروازانه ای برای تیم سازنده خواهد بود.وی در رابطه با این که قوانین نام گذاری سری را زیر پا گذاشته و با وجود tales of abyss کوته نوشت toa را برای بازی جدید انتخاب کرده،توضیح داد این گونه نخواهد بود که به دلیل اتمام حروف الفبا،ان ها پیشرفت و توسعه سری را متوقف کنند!ان چه پیش تر جریان داشته رسمی غلط است و ممکن است در عناوین بعدی نیز از نام های مشابه انتخاب کنند!

دوبلور های این دو شخصیت هم معرفی شده اند که Takuya Sato برای آلفن و Shino Shimoji برای شخصیت شیونه می باشند.

عناوین بسیاری از این سری با مفاهیم نژادی و نژادپرستی مرتبط بودند و به این خاطر طرفداران از خود می پرسند ایا این بازی به عناوین قبلی سری مرتبط است یا خیر.تومی وازا نشان داد که بازی کاملا داستانی تازه دارد که به سلف خود مرتبط نیست.
تهیه کننده بازی تومی وازا همچنین نشان داد دلایل گوناگونی پشت این انتخاب بوده.این به این خاطر است که بازی را برای همه در دسترس و قابل ارتباط کنند؛برای افرادی که هیچ دانش پیشینی برای درک کامل داستان و بازی ندارند.
انیمیشن های 2d بازی توسط Studio Ufotable ساخته می شوند.

داستان جدیدی در دنیای جدید کاملا سازگار با هدف سازندگان است که بازی را به قدم بعدی در تاریخچه این سری مبدل کنند.

تصاویر
img_sc_03.jpg img_sc_02.jpg

img_sc_06.jpg img_sc_08.jpg img_sc_07.jpg

img_sc_05.jpg


تریلر ها
191216

191217

13.PNG


 
آخرین ویرایش:

A7A

کاربر سایت
Nov 30, 2016
883
یک مصاحبه ای اومده از سازنده به تازگی،خطوط کلی بازی رو ترسیم کرده و مسایل زیادی رو توضیح داده و بسیاری رو هم توضیح نداده.به زودی ترجمه این مصاحبه رو میذارم داخل تاپیک.
 

A7A

کاربر سایت
Nov 30, 2016
883
فامیتسو اولین مصاحبه با عوامل ساخت tales of arise را منتشر کرده و در این مصاحبه تهیه کننده بازی Yuusuke Tomizawa در مورد دمیدن خون تازه ای به سری و اطلاعات مهم دیگری سخن گفته.
1560511894426.png

toa سال ها پیش اغاز شد حتی پیش تر از ساخت Tales of Vesperia: Definitive که یک سال پیش اعلام شده بود.
همان گونه که ممکن است از دیدن این ویدیو ( تریلر بازی )بگویید،این عنوان قطعا عنوانی است که شما را به چالش میکشد و زمانی که میخواستیم ان را بسازیم،ابتدا زمان زیادی فکر کردیم که هویت این بازی چه بوده و در اینده چگونه باید باشد.
هدف ما هم ادامه میراث قبلی بود و هم تکامل سری بیش از پیش و صد البته سنت های سری به عنوان یک چالش برای ما مطرح بودند.
با انالیز دقیق بازی و جذابیت های ان،بخش های زیادی بود که برای اینده میبایست تکامل می یافت.برای حفظ بازی و گسترش اوازه ان نیاز داریم که توجه بازیکنان جوان را جذب کنیم.با این وجود،چالش تغییرات گسترده بازی و قدم پس گذاشتن از سنت های بازی برای جذب بازیکنان جدید،برای ما بسیار دشوار بوده.
قطعا بازیکنانی خواهند بود که با مشاهده تریلر احساس ناراحتی کنند،با این وجود ما زمان زیادی را صرف کردیم تا ان چه هویت بخش بازی است و ان را جذاب میکند بشناسیم و هر ان چه را باید از سابقه سری حفظ کنیم،در کنار خود نگه داریم؛برنامه تکامل بازی که پیش تر از ان سخن گفتیم هم بر این زمینه استوار است.ما نکات و اطلاعات بیشتری از هر جز بازی را بعدا بیشتر بازگو خواهیم کرد.
در ساخت بازی toa ما موتور بازی سازی که مدت ها از ان استفاده میکردیم را کنار گذاشتیم.برای به وجود اوردن نورپردازی غنی و و فضایی که به همراه گرافیک ابرنگی و طراحی شخصیت های باور پذیر،باید باشد،ما بازی را بر اساس ue4 ساختیم اما همزمان سایه زن shader خودمان را هم توسعه دادیم.
فضای theme بازی یک تجربه بسیار فراگیر را عرضه میکند؛به عنوان نمونه ای از ان ما بیش از پیش به بهبود مواردی همچون عملکرد شخصیت های بازی پرداختیم تا بازی کنان باور کنند که شخصیت های بازی واقعی هستند و در این دنیا زندگی می کنند.با این رویکرد،ما به ترکیب عرصه ها و شخصیت های ابرنگی بازی پرداختیم و سایز بدنی هر شخصیت را هم افزایش دادیم تا بیشتر شبیه انسان ها باشد.ما برای بوجود اوردن حرکات واقعی زحمت زیادی کشیدیم.برای مثال اگر شما بخواهید در بازی بدن شخصیت را برگردانید به عقب،بالافاصله بدن شخصیت شما نمی چرخد بلکه ابتدا تا حدی خم میشود و سپس دور کامل را میزند و این رویکردی است که می گوییم به واقع سازی حرکات بازی پرداخته ایم.
Minoru Iwamoto که در Bandai Namco Studios فعالیت میکند،طراح اصلی شخصیت های بازی و رئیس جهت دهی هنری به بازی است.این اولین بار است که در یک عنوان اصلی در سری ،هر دو شغل ذکر شده توسط یک نفر مدیریت میشود.این پدیده باعث شده که یک حس یگانگی در وجوه هنری بازی در وجود داشته باشد.برای مثال با کار همزمان بر روی دنیای بازی و طراحی لباس شخصیت ها،ما یک حس فرهنگی مشترک در بازی داریم.این البته بخشی از برنامه برای تجربه بسیار فراگیر ذکر شده بازی میباشد که البته درونمایه اصلی بازی نیز است.
برای وجوهی از بازی که به مسایل فنی بستگی دارند،همانند انیمیشن های صورت شخصیت ها یا کار و فعالیت دوربین بازی،ما به دنبال سطحی از 3d هستیم که مطابق با تلویزیون و تئاتر باشد.
اگر چه به نظر میرسید ابدیت از 2d به 3d دیگر لزوم وجود 2d را از بین برده باشد،با این حال همچنان 2d بخش مهمی از بازی است ودر تحقق شعار میراث داری و تکاملی که قبلا گفتیم نقش بزرگی ایفا میکند.اگر چه به دنبال کاربردی تر کردن منابع بازی هستیم ما درام بازی را به گونه ای طراحی کرده ایم که در تمام طول بازی جذاب و هیجان انگیز باشد.
توسعه بازی تماما توسط Bandai Namco Studios انجام میشود.در میان گروهی که به ساخت بازی مشغول هستند،برخی بر روی ales of Berseria و حتی Tales of Phantasia کار کرده اند. ما اعضایی داریم که هم قدیمی و هم جدید هستند و این سری را دوست دارند و بر روی ان مشغول به کارند و همچنان بر روی شعار " میراث داری و تکامل سنت ها " بحث و تبادل نظر میان انان در جریان است.
اهنگساز بازی همچنان یک راز است،اما بعدا معرفی خواهد شد.ما قطعا موسیقی منحصر به فضای بازی themesong خواهیم داشت.
سیاره ای که شخصیت اصلی بازی بر روی ان زندگی میکند Dahna است و سیاره ای که در بالای این سیاره،در کهکشان معلق است سیاره Rena است.داهنا به صورت طبیعی سیاره ای بسیار غنی و ثروتمند است اما به لحاظ فرهنگی همانند قرون میانه مسیحی است.با این وجود رنا در ان سوی شرایط،در علم و هنر های جادویی بسیار پیشرفته است وسیاره داهنا را سیصد سال پیش از شروع بازی اشغال کرده.با داشتن فاصله بسیار زیاد در قدرت میان دو سیاره،رنا داهنا را اشغال کرده و مردمانش را به بردگی کشانده.این جریان برای سیصد سال ادامه داشته تا به شروع بازی.
شخصیت اصلی بازی از سیاره داهنا است و این که چگونه خفقان و سرکوبی که بر مردمش رواست یا نابود کند،یک جهتی است که داستان بازی طی خواهد کرد.زره و کلاهخود شخصیت اصلی بازی به تناسب وضعیت فیزیکی وی طراحی شده .بایستی توجه داشت که اون تنها یک لباس زره ای ندارد و با پیشرفت وتغییر شرایط،لباس های وی هم عوض میشوند.
قهرمان زن بازی از سیاره رنا است و شخصی با اعتماد به نفس و جذاب است.با وجود رابطه قدرتی که میان دو سیاره وجود دارد،این شخصیت و قهرمان اصلی بازی از ابتدای بازی رابطه خوبی با هم ندارند.رابطه ان ها از نقطه ای اغاز میشود که مردم رنا نسبت به مردم داهنا تنفر و تبعیض میورزند و در نتیجه این اعمال،حادثه بسیار احساسی رخ خواهد داد.
مبارزات بازی،به شدت روح مبارزات مخصوص به سری را همراه با خود دارند.هدف اصلی این است که این رویارویی و جنگ با دشمنان،به بازیکنان جدید یک حس سیالی و احساسی قوی و پیش بینی ناپذیری بدهد.ما به دنبال مبارزاتی هستیم که بیشتر از قبل نیازمند سرعت و غریزه ناشی از مهارت شما در بازی باشد،به گونه ای که زمانی که تنها به ان نگاه میکنید با خود بگویید جالب به نظر میرسد.
در جنگ شما میتوانید اعمال و قدرت های گوناگونی را به تناسب شرایط به کار ببرید.عناصری هم خواهند بود که سطح مهارت شما را از طریق استفاده طولانی مدت بالا خواهند برد.
ما بر روی طراحی دشمنان بازی و به خصوص دمیدن روح منفی به انان تلاش زیادی کرده ایم،این عمل از ایده ای می اید که میگوید " شما باید از هر بار شکست دادن دشمنان بازی حس پیروزمندی بیابید."اگرچه به نظر میرسد بازیکنان خانم ما از این که دشمنان را بسیار ترسناک درست کنیم،چندان خوششان نیاید،برای بازیکنان rpg مهم است که با شکست دادن هر دشمن،به صورت یگانه ای هر بار احساس پیروزی کنند تا عنصر نقش افرینی حقیقتا وجود داشته باشد.
این سخن ما به این معنی نیست که دشمنانی با طرح های زیبا و دوست داشتنی وجود نخواهند داشت،این همچنان یک راز است،با این وجود عناصر شبیه mascot که بسیاری ان را دوست دارند، در بازی وجود خواهد داشت.
این سری بازی،عناصر سنتی بسیار زیادی دارند،و میتوان برای نبرد های اکشن بازی هم این را گفت،برای صحنه های دیالوگ بازی که skit and chat خوانده میشود هم همینطور.همچنان که ما هر عنصر را میسازیم بحث های طولانی از قبیل این که " چرا بازیکنان این را دوست دارند " و یا این که " این بخش چگونه باید در اینده سری برای طرفداران تکامل یابد " بین ما در می گیرد.
ما فکر میکردیم که نیاز است که حتما گزارش اعمال و پیشرفت های انجام شده را به گوش طرفداران برسانیم بنابر این یک وبلاگ درست کردیم که از اکنون به بعد از طریق ان با طرفداران ارتباط برقرار میکنیم.
(ادرس وبلاگ : 「テイルズ オブ フェスティバル 2019」いよいよ開催! )
من هیچ قولی نمی توانم بدهم ،اما دوست دارم فرصت های بیشتری برای تعامل میان طرفداران و بازی،بیش از گذشته در اختیار طرفداران بگذارم.
تهیه کننده بازی در پاسخ به این سوال که چرا نام tales of arise را برای بازی انتخاب کردید زمانی که مخفف toa برای عنوان Tales of the Abyss وجود دارد پاسخ داد : رمز ما برای این عنوان " arise " بود که این عنوان ناشی از اشتیاق زیاد ما برای زنده کردن دوباره سری در حین توسعه ان بوده است.پس از ان ما ایده هایمان را با عناصر جهانی توسعه شرکت و و اعضای گروه بازاریابی شرکت به هم افزایی قرار دادیم و همه در این موضوع به توافق رسیدیم که رمزنام " arise برخیز " که نشان دهنده ایمان و فکر ما بود، بهترین عنوان برای نام گذاری بازی است.پس ما به این نتیجه رسیدیم که این نام را حفظ کنیم تا نشان گر اشتیاق ما به تولد دوباره این سری بازی باشد،حتی اگر ما ناچار به تغییر قوانین نانوشته در خصوص خلاصه کردن نام بازی ها باشیم.قطعا این نام به مضامین و اهدافی که در داستان بازی وجود دارد،پیوندی عمیق دارد و این واژه " arise " بر بار احساسی و دوستانش که برای از بین بردن محیط سرکوبگر اطرافشان بر می خیزند می افزاید.
ما می خواهیم خلاصه نام این بازی "arise خیزش " یا " to arise برخواستن " باشد.
من نمی توانم هیچ نکته ای در خصوص تاریخ انتشار بازی بگویم.اگر چه بسیاری از المان ها بازی تا حد زیادی تکمیل شده اند،هنوز هم عناصری وجود دارند که نیازمند بهبود بیشتر هستند و بخش های زیادی از نبرد ها و روابط شخصیت ها - درام بازی - وجود دارند که باید همچنان ساخته شوند.
بازی برای ps4,x1,pc در 2020 به احتمال زیاد منتشر میشود.
Tales of Arise is a series rebirth that aims to be 'a highly immersive experience' - Gematsu
 

A7A

کاربر سایت
Nov 30, 2016
883
سلام
مطمعن هستید بازی انحصاری هست؟ یا انحصاری زمانی ؟
سلام
نه انحصاری نیست و برای سه کنسول عرضه میشه،پست اول رو زمانی نوشته بودم که متاسفانه گیم اسپات و چند سایت دیگه گفته بودن انحصاری هست ولی نیست.
 

A7A

کاربر سایت
Nov 30, 2016
883
یک نکته ای که راجب بازی خوندم اینه که جادو قراره نقش مهمی در بازی ایفا کنه،ولی من قبلا خونده بودم این سری به صورت کلی چندان به جادو و و داستان های علمی تخیلی وابسته نیست،یک زمانی تیمی که این بازی رو میساخت دو شقه شد و یکیشون رفت دنبال جادو و sifi و سری star ocean رو ساخت.در کل تغییرات زیادی قراره بدن و باید صبر کرد دید گیم پلی چطور میشه ولی به نظر من نمایش e3 خوب بود
 

A7A

کاربر سایت
Nov 30, 2016
883
داستان toa ارتباطی به عناوین پیشین سری ندارد.
با وجود برخی شباهت ها،داستان تازه ای است که ارتباطی به اعضای سابق خانواده to ندارد.
1560860367664.png
به مدت کوتاهی پس از رونمایی از بازی در جریان e32019،تهیه کننده بازی یوسوکه تومی وازا اشاره کرد که اخبار توسعه بازی را هر از گاهی از طریق کانال ارتباطی ان ها که وب سایتشان می باشد به گوش علاقه مندان و طرفداران خواهد رسانید.
در جدید ترین ابدیت بلاگ،ابتدا راجب نام بازی جدید توضیحات بیشتری ارائه کرد.وی با تکرار و افزودن به سخنان خود که پیشتر در مصاحبه با فامیتسو ابراز کرده بود نکاتی مطرح کرد.اجمالا arise به معنی برخواستن می باشد و نشانگر خیزش شخصیت اصلی بازی برای ازادن کردن مردم داهنا از چنگ برده بودن است.arise همچنین رمزنام توسعه بازی بوده و نشانگر این که بازی چه قدمی در تکامل سری برخواهد داشت و و چه چالش بلندپروازانه ای برای تیم سازنده خواهد بود.وی در رابطه با این که قوانین نام گذاری سری را زیر پا گذاشته و با وجود tales of abyss کوته نوشت toa را برای بازی جدید انتخاب کرده،توضیح داد این گونه نخواهد بود که به دلیل اتمام حروف الفبا،ان ها پیشرفت و توسعه سری را متوقف کنند!ان چه پیش تر جریان داشته رسمی غلط است و ممکن است در عناوین بعدی نیز از نام های مشابه انتخاب کنند!
مدتی پیش از این که بازی دو شخصیت اصلی دارد پرده برداری شده بود؛نام یکی از این شخصیت ها Alphen است که از سیاره داهنا می اید و دیگری shionne که از سیاره رنا می اید.با این که این دو شخصیت با هم کار میکنند،شیونه آلفن را برای این که از سیاه داهنا است تحقیر میکند.
1560862458637.png 1560862493060.png عکس راست آلفن و عکس سمت چپ شیونه.

دوبلور های این دو شخصیت هم معرفی شده اند که Takuya Sato برای آلفن و Shino Shimoji برای شخصیت شیونه می باشند.
عناوین بسیاری از این سری با مفاهیم نژادی و نژادپرستی مرتبط بودند و به این خاطر طرفداران از خود می پرسند ایا این بازی به عناوین قبلی سری مرتبط است یا خیر.تومی وازا نشان داد که بازی کاملا داستانی تازه دارد که به سلف خود مرتبط نیست.
تهیه کننده بازی تومی وازا همچنین نشان داد دلایل گوناگونی پشت این انتخاب بوده.این به این خاطر است که بازی را برای همه در دسترس و قابل ارتباط کنند؛برای افرادی که هیچ دانش پیشینی برای درک کامل داستان و بازی ندارند.
انیمیشن های 2d بازی توسط Studio Ufotable ساخته می شوند.
داستان جدیدی در دنیای جدید کاملا سازگار با هدف سازندگان است که بازی را به قدم بعدی در تاریخچه این سری مبدل کنند.
بازی برای سه کنسول ps4.x1.pc منتشر خواهد شد و اخبار جدید تر نیز همچنین.
Tales of Arise's Story is Unrelated to Previous Tales of Games
 
آخرین ویرایش:

A7A

کاربر سایت
Nov 30, 2016
883
تریلر جدید بازی؛fatefull encounter (رویارویی سرنوشت ساز )
یکسری دانسته های جدید :
Shionne میتونه heal یا سلامتی افراد رو بهبود بده،اما همچنین میتونه خطرناک هم باشه و لمس دستش اسیب زا هم هست. Alphen اما مردی است که در برابر درد،کاملا کرخت است و هیچ دردی حس نمیکند.او زخمی میشود و اسیب هم میبیند اما این بی احساسی ،او را فردی ایده ال برای ترای شمشیری می سازد که این شمشیر،شخصی که ان را همراهی کند میسوزاند.ان چه که باعث میشود الفن از پس این کار بر بیاید،دم سلامت بخش شیونه است که با یک لمس او را خوب میکند.
 
آخرین ویرایش:

A7A

کاربر سایت
Nov 30, 2016
883
کمی اسکرین شات و دانسته های بیشتر:

1570968940334.png 1570968970821.png 1570969001058.png 1570969023226.png 1570969050032.png 1570969071190.png 1570969203956.png

در نمایش بازی در tgs 2019،یک شخصیت راز امیز را در پایان تریلر نشان میدهد.(عکس اول/ردیف افقی دوم )
نوعی انرژی کیهانی در زندگی و همه برگرفته های ان وجود دارد و ساکن است.
سیاره رنا میتواند از هنر های کهکشانی استفاده کند،این هنر ها جادو هایی هستند که از انرژی کهکشانی استفاده میکنند.در اثر استفاده از این جادو های نور پخش خواهد شد و چشم گیمر زمانی که از این انرژی ها استفاده میکند،در اثر این نورمیدرخشد.
شمشیر اتشینی که الفن بهره جوی ان است،دیسی(صورت،شکل)از این نیروی کهکشانی است.از ان جایی که شمشیر اتیشن است و میسوزاند؛افراد کمی میتوانند از ان استفاده کنند اما الفن یکی از ان هاست.
سرچشمه:Tales of Arise TGS 2019 trailer, screenshots - Gematsu
 

A7A

کاربر سایت
Nov 30, 2016
883
128841
toa در کره رده بندی سنی age rated شد.
سر انجام و بعد از مدت ها بی خبری و در حالی که ما تنها یک تریلر داشتیم که به راستی نشانگر یک ایده از بازی بود تا چیز دیگری،این بازی در کرده رده بندی سنی شد.
اگر می پرسید این خبر چه اهمیتی دارد بایستی بدانید که زمانی که یک بازی رده بندی سنی میشود؛یعنی بخش زیادی از ان ساخته شده و احتمالا به زودی به بازار خواهد امد.
این بازی که تاریخ عرضه در سال 2020 داشت،ان قدر بی سرو صدا بود که احتمال میرفت در تاریخی دیر تر یا اخر سال عرضه شود.
ایا toa زود تر از ان چه که فکر میکنیم به بازار خواهد امد؟ همه چیز به bandai namco بستگی دارد که کمپین مارکتینگ بازی یعنی- شناسش تلاش ( مجموعه تبلیغاتی)- بازی را در چند هفته اینده راه اندازی کند.
بن پایه:Tales of Arise Release Date Could Be Surprisingly Close as Action RPG Gets Rated in Korea
 

jijabig23

کاربر سایت
Sep 25, 2015
648
نام
Ro.s
باید از شما تشکر کرد که یک تنه اخبار این بازی رو پوشش میدید.
انتظارات من به شخصه از این عنوان بالاست. امیدوارم برآورده بشند.
 
  • Like
Reactions: A7A

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر