FIFA 20


بلاخره طبق سنت هميشه ea بوسيله يك تيزر از فيفا 20 رونمايي كرد .
در این نسخه ما شاهد بهبود game play خواهيم بود .
مکانیزم دفاعی کاملا جدید:شیوه و روش دفاع هوش مصنوعی کاملا بازنگری شده و تغییرات زیادی کرده است. جای گیری بازیکنان در زمین اکنون هوشمندانه تر خواهد بود. هرچند اگر سوئیچینگ دفاع بصورت دستی باشد ممکن است نتیجه ی بهتری داشته باشد.
تصاحب توپ با برنامه:این مورد در نسخه فیفا20 برای اولین بار اجراخواهد شد و با این مکانیزم شما می‌توانید همزمان با این که توپ را از حریف میگیرید. آن را به نزدیکترین یار خود پاس دهید.
اثربخشی ثانویه:اکنون افرادی که از بازیکن صاحب توپ دورتر هست، دیرتربه حرکات او واکنش نشان داده و دیرتر تغییر جهت می‌دهند. این امرباعث می‌شود که گاها توپ به صورت ناخودآگاه به شما برسد یا توپی که شوت می‌شود به بازیکن شما برخورد کند. این مورد باعث می‌شود که اشتیاق شما بیشتر شده و به صورت دستی دفاع کنید و آن را به عهده هوش مصنوعی نگذارید.
مکانیزم فریب بهبود یافته:این مورد با سرعت بیشتری انجام می گیرد و بازیکن حریف با چالاکی بیشتری حرکات فریب دهنده را انجام می‌دهد. شما به همین واسطه بیشتر مشتاق میشوید تا کنترل دفاعی خود رابدست آورید.

موقعیت‌های تک به تک:دقت شوتها بالا رفته و شما اکنون شانس بیشتری برای گل کردن موقعیت‌های تک به تک دارید. باید دقت کنید که اکنون کاربازیکنان تدافعی سخت تر شده چرا که شانس موفقیت بازیکنان حمله ای در موقعیت تک به تک بسیار افزایش یافته.
واکنشهای دروازه بانان بهبود یافته و اکنون کم تر شاهد واکنش‌های آب قهرمانانه هستیم. این امر دوباره باعث افزایش شانس بازیکنان حمله برای بثمر رساندن گل در مصاف تک به تک می شود.
شوت بیرون پا (همون شوت کات داریی که برای هممون کابوسه) نیزمکانیزم بهبود یافته ای دارد و تنها بازیکنانی که این قابلیت رو دارند می‌توانند از آن استفاده کنند.
تنظیم قدرت شوت ها نیز اکنون با دقت بیشتری انجام می‌شود و بازیکنان می‌توانند بادقت بالایی شوت کنند. این مورد باعث می‌شود شانس بثمر رساندن گل بیشتر شود.


دوستان در مورد التیمیت تیم و توضیحاتش از مبتدی تا حرفه ای یک مقاله نوشته شده و سردبیر محترم تحریریه آن را صدا گذاری کردند، دیدنش خالی از لطف نیست
 
آخرین ویرایش:

Lord Stark

کاربر سایت
Aug 17, 2007
16,047
نام
معراج
در مورد گیمپلی و فیزیک توپ صحبت کرد کارگردان بازی ... ولی متاسفانه اطلاعات بیشتری از بخش آفلاین بازی ارائه نکرد ... امیدوارم بجز لایسنس شدن تمام تیمها و استادیوم های بوندس لیگا یه دستی به سر و گوش بخش نقل و انتقالات و تمدید قراردادها بکشن و اینقدر راحت بازیکن خرید و فروش نشه الان رسما هربازیکنی رو از هرتیمی بخوای میخری و هوش مصنوعی قرارداد بازیکن های خودش رو تمدید نمیکنه!
 

Destro

Gold User
Apr 18, 2010
3,465
نام
Nightwing
زودتر نسل بعد بیاد اینقدر کم کاری از شرکت ها نبینیم
حالا EA خبرش خیلی تو نسخه های قبلی کار کرده که الان بهونه آخر نسل داشته باشه؟؟؟
حتی بازم نسل بعد ممکنه اوایلش کار خاصی نکنه ea به نظر من
من فیفا هاش رو دوست داشتم هر سال میگیرم و بازی میکنم اما قبول دارم اصلا به فکر گیمر نیست قطعا فقط پول برای اینا مهمه
 

19Rodar

کاربر سایت
Dec 28, 2011
2,876
نام
فرشاد
بازم هیچ اشاره ای به کریر نمیکنن و میدونم هیچ تغییری ندادن. من که رسما دیگه نا امید شدم از فیفا و pes . هر سال یه شت تحویل ملت میدن

Sent from my Che2-L11 using Tapatalk
 

Madridista

کاربر سایت
Feb 2, 2008
2,880
نام
حسين
اینا فرمول دستشون اومده دیگه، از حق نگذریم فوتبال خیابانی واقعا مود جذابیه و حتی قابلیت جدا عرضه شدن هم داشت ( همونطور که نسخه های قبلیش جدا عرضه شد) ولی خب با قراردادنش توی بازی لااقل منی رو که به خودم قول داده بودم دیگه این نسل سمت فیفا نرم، بازی رو بخرم.

مدهاي انلاين فيفا خياباني تاييد شده؟

آره مث اینکه میشه تیم تشکیل داد
 

J. Constantine

کاربر سایت
May 19, 2012
2,415
نام
علی
تقریبا میشه گفت امسال اولین سالیه که هیچ حس خاصی به نسخه ی جدید فیفا ندارم...امیدوارم نظرم تغییر بکنه..
جدا به 19 حس خاصی داشتی؟:D دمت گرم عمو چه امیدی داری!:D 19 از همون دموش معلوم بود در و دیوارو محکم بقل کرده!:D
 
  • Like
Reactions: HoSIs

mohamed salah

کاربر سایت
Aug 20, 2018
145
اونای که بازی تجربه کردن گفتن
گیم پلی کند تر شده
انیمیشن های جدید و حرکات جدید به بازی اضافه شده (اسکیل مو جدید هم اضافه شده)
در اصل فیفا ۲۰ مثل فیفا ۱۹ ولی کوبیدن ساختن قشنگ
 

Attachments

  • 631EEDB3-2E79-40AA-ADC9-99BDE376B59E.jpeg
    631EEDB3-2E79-40AA-ADC9-99BDE376B59E.jpeg
    125.5 KB · مشاهده: 48
  • Like
Reactions: ULTIMATE TEAM

Siamak61

کاربر سایت
Feb 8, 2017
544
بازی فیفا 20 در تاریخ ۵ مهر (۲۷ سپتامبر) منتشر خواهد شد و کاربران سرویس EA Access قادر خواهند بود از تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) به این نسخه دسترسی داشته باشند و برای ۱۰ ساعت مشغول تجربه آن شوند. همچنین قرار است در ماه‌های آینده، اطلاعات بیش‌تری در مورد بازی منتشر شود؛ به طوریکه این اطلاعات به‌صورت مجزا در رابطه با حالت‌های Career، Pro Club و آلتیمیت تیم بازی ارائه خواهند شد و احتمالا شاهد تغییرات مهمی مخصوصا در بخش‌هایی چون کریر خواهیم بود
➖➖➖➖➖➖➖
@FIFA_TIPS ✅
 
  • Like
Reactions: rahyarpaul

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر