FIFA 20


بلاخره طبق سنت هميشه ea بوسيله يك تيزر از فيفا 20 رونمايي كرد .
در این نسخه ما شاهد بهبود game play خواهيم بود .
مکانیزم دفاعی کاملا جدید:شیوه و روش دفاع هوش مصنوعی کاملا بازنگری شده و تغییرات زیادی کرده است. جای گیری بازیکنان در زمین اکنون هوشمندانه تر خواهد بود. هرچند اگر سوئیچینگ دفاع بصورت دستی باشد ممکن است نتیجه ی بهتری داشته باشد.
تصاحب توپ با برنامه:این مورد در نسخه فیفا20 برای اولین بار اجراخواهد شد و با این مکانیزم شما می‌توانید همزمان با این که توپ را از حریف میگیرید. آن را به نزدیکترین یار خود پاس دهید.
اثربخشی ثانویه:اکنون افرادی که از بازیکن صاحب توپ دورتر هست، دیرتربه حرکات او واکنش نشان داده و دیرتر تغییر جهت می‌دهند. این امرباعث می‌شود که گاها توپ به صورت ناخودآگاه به شما برسد یا توپی که شوت می‌شود به بازیکن شما برخورد کند. این مورد باعث می‌شود که اشتیاق شما بیشتر شده و به صورت دستی دفاع کنید و آن را به عهده هوش مصنوعی نگذارید.
مکانیزم فریب بهبود یافته:این مورد با سرعت بیشتری انجام می گیرد و بازیکن حریف با چالاکی بیشتری حرکات فریب دهنده را انجام می‌دهد. شما به همین واسطه بیشتر مشتاق میشوید تا کنترل دفاعی خود رابدست آورید.

موقعیت‌های تک به تک:دقت شوتها بالا رفته و شما اکنون شانس بیشتری برای گل کردن موقعیت‌های تک به تک دارید. باید دقت کنید که اکنون کاربازیکنان تدافعی سخت تر شده چرا که شانس موفقیت بازیکنان حمله ای در موقعیت تک به تک بسیار افزایش یافته.
واکنشهای دروازه بانان بهبود یافته و اکنون کم تر شاهد واکنش‌های آب قهرمانانه هستیم. این امر دوباره باعث افزایش شانس بازیکنان حمله برای بثمر رساندن گل در مصاف تک به تک می شود.
شوت بیرون پا (همون شوت کات داریی که برای هممون کابوسه) نیزمکانیزم بهبود یافته ای دارد و تنها بازیکنانی که این قابلیت رو دارند می‌توانند از آن استفاده کنند.
تنظیم قدرت شوت ها نیز اکنون با دقت بیشتری انجام می‌شود و بازیکنان می‌توانند بادقت بالایی شوت کنند. این مورد باعث می‌شود شانس بثمر رساندن گل بیشتر شود.


دوستان در مورد التیمیت تیم و توضیحاتش از مبتدی تا حرفه ای یک مقاله نوشته شده و سردبیر محترم تحریریه آن را صدا گذاری کردند، دیدنش خالی از لطف نیست
 
آخرین ویرایش:

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,940
نام
حسین
درود دوستان من و دوستم اینترنت زیتل داریم انلاین 2 نفر نمیتونیم بزنیم ولی انلاین گروهی میتونیم بزنیم کسی میدونه مشکل چی هست !
 

SleepyTurtel

کاربر سایت
Apr 20, 2012
6,352
نام
بابک
سلام
بازی رو ایکس باکس دانلود کردم موقع وصل شدن میگه پیام به ایمیلت میدیم که وریفای کنی اون ایمیل اصلا ایمیل من نیست
چیکار کنم؟

Sent from my moto g(9) plus using Tapatalk
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر