جزئیات سرویس Stadia به طور رسمی اعلام شد

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
stadia.0-1024x683.jpg

«شرکت گوگل» طی استریم Stadia Connect جزئیات تازه‌ای را درباره سرویس Stadia اعلام کرد. علاقه‌مندان هم اکنون قادرخواهند بود Founder’s Edition این سرویس را به قیمت 129.99 دلار تهیه کنند. با تهیه «فاندرز ادیشن» خریداران صاحب یک کنترل بازی، Chromecast Ultra (با طول 6 سانتی‌متر) بازی Destiny 2 و سه ماه حق عضویت در اشتراک Pro و یک بادی پس سه ماهه برای گذاشتن در اختیار یک دوست می‌شوند. ابتدا در هنگام انتشار تنها از طریق خرید اشتراک می‌توانید از Stadia استفاده کنید. هزینه اشتراک Stadia Pro به صورت ماهیانه برابر با 9.99 دلار خواهد بود که یکی از ویژگی‌هایی که در دسترس خریدار می‌گذارد، امکان استریم بازی‌ها به صورت 4K-60fps است. نکته حائز اهمیت: تنها عناوین قدیمی از طریق این اشتراک قابل بازی خواهند بود و برای تجربه بازی‌های جدید، باید آن‌ها را جداگانه تهیه کنید!
اشتراکی مجزا در سال 2020 برای این سرویس در دسترس قرار می‌گیرد که کاملاً رایگان بوده و تنها اجازه...

Continue reading...
 
Last edited by a moderator:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
البته تو سیستم گوگل که شما باید بازی رو بخری اون حق اشتراک رو برای پردازش بازی میپردازی و احیانا چند تا بازی کوچکتر. البته این بحثو قبلا هم داشتیم که با ماهی ده دلار کسی نمیاد به شما ویچر و سایبرپانک و رددد بده ولی خوب برخی فعلا باورشون نمیشه
مگه اصلا قرار بود سایبرپانک یا بقیه بازی های بزرگ از روز اول رو سرویس های اشتراکی عرضه بشن؟ الان مثلا تو گیم پس، شما از روز اول بازی های خود مایکروسافت رو میتونی بازی کنی، به مرور هم کلی بازی AAA روی این سیستم عرضه میشن، مثل الان که کلی بازی معروف روی سیستم هست.
=====
اصلا این قضیه سرویس های اشتراکی و مرگ بازی های AAA رو من نمیتونم درک کنم واقعا چه ارتباطی با همدیگه دارن :D
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
مگه اصلا قرار بود سایبرپانک یا بقیه بازی های بزرگ از روز اول رو سرویس های اشتراکی عرضه بشن؟ الان مثلا تو گیم پس، شما از روز اول بازی های خود مایکروسافت رو میتونی بازی کنی، به مرور هم کلی بازی AAA روی این سیستم عرضه میشن، مثل الان که کلی بازی معروف روی سیستم هست.
=====
اصلا این قضیه سرویس های اشتراکی و مرگ بازی های AAA رو من نمیتونم درک کنم واقعا چه ارتباطی با همدیگه دارن :D
نه اصلا همچین قراری نبوده و نیست منتها برخی از دوستان همچین اعتقادی دارن. منم دقیقا روی سخنم با همونا بود
 
  • Like
Reactions: vaan 2

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
مگه اصلا قرار بود سایبرپانک یا بقیه بازی های بزرگ از روز اول رو سرویس های اشتراکی عرضه بشن؟ الان مثلا تو گیم پس، شما از روز اول بازی های خود مایکروسافت رو میتونی بازی کنی، به مرور هم کلی بازی AAA روی این سیستم عرضه میشن، مثل الان که کلی بازی معروف روی سیستم هست.
=====
اصلا این قضیه سرویس های اشتراکی و مرگ بازی های AAA رو من نمیتونم درک کنم واقعا چه ارتباطی با همدیگه دارن :D
منم این که این سرویس ها آینده گیمینگ هستن رو هیچ وقت نتونستم درک کنم !

یه سری دوستان هستن باور دارن این سرویس ها قراره جای عرضه سنتی بازی ها رو بگیره !
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
منم این که این سرویس ها آینده گیمینگ هستن رو هیچ وقت نتونستم درک کنم !

یه سری دوستان هستن باور دارن این سرویس ها قراره جای عرضه سنتی بازی ها رو بگیره !
اینکه در آینده سرویس ها کم کم جایگزین عرضه سنتی بازی ها میشن که اجتناب ناپذیره، ولی خب سال ها طول میکشه. چند سال پیش هم کسی فکر نمی کرد این قدر سریع فروش بازی های دیجیتالی رشد داشته باشن.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
اینکه در آینده سرویس ها کم کم جایگزین عرضه سنتی بازی ها میشن که اجتناب ناپذیره، ولی خب سال ها طول میکشه. چند سال پیش هم کسی فکر نمی کرد این قدر سریع فروش بازی های دیجیتالی رشد داشته باشن.
اولا بازی های دیجیتال هم جای نسخه های فیزیکی رو نگرفتن
دوماً اصلا مقایسه درستی نیست بین این دو ! فروش دیجیتالی فقط دسترسی به همون بازی کامل و دائمی با همون قیمت رو از طریق اینترنت مهیا کرده ! تازه سود بیشتری هم نصیب سازنده و ناشر می‌کنه ! نه این سیستم که روی همه زمینه های گیمینگ از مسائل مالی و تجاری گرفته تا فرهنگ گیم و ذائقه گیمر ها و خوب بالطبع بازی ساز ها متناسب با بستر جدید بازی میسازن !

سوما شما هم که حرفت شد مثل همون دوستان که !!! شما رو با آینده game as service تنها میزاریم!

امیدوارم بین این صاحبین پلتفرم یه عقل سلیمی وجود داشته باشه که بستر بازی های تک نفر ۲۰-۲۵ ساعته بلاک باستر نما lol رو حفظ کنه!
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
اولا بازی های دیجیتال هم جای نسخه های فیزیکی رو نگرفتن
دوماً اصلا مقایسه درستی نیست بین این دو ! فروش دیجیتالی فقط دسترسی به همون بازی کامل و دائمی با همون قیمت رو از طریق اینترنت مهیا کرده ! تازه سود بیشتری هم نصیب سازنده و ناشر می‌کنه ! نه این سیستم که روی همه زمینه های گیمینگ از مسائل مالی و تجاری گرفته تا فرهنگ گیم و ذائقه گیمر ها و خوب بالطبع بازی ساز ها متناسب با بستر جدید بازی میسازن !

سوما شما هم که حرفت شد مثل همون دوستان که !!! شما رو با آینده game as service تنها میزاریم!

امیدوارم بین این صاحبین پلتفرم یه عقل سلیمی وجود داشته باشه که بستر بازی های تک نفر ۲۰-۲۵ ساعته بلاک باستر نما lol رو حفظ کنه!
حالا من کاری ندارم این اتفاق میفته یا نه ولی اگر بیفته اتفاق خیلی بدیه. شما همین درایو کلاب رو در نظر بگیر فکر کنم یا کلا از رو استور برش داشتن یا همین روزا برش میدارن. یعنی اگر نسخه ی فیزیکی نداشت کلا از صحنه روزگار حذف میشد. حالا این میتونه سر خیلی از بازیای دیگه هم بیاد. کلا آینده ی تمام دیجیتال چیز اصلا مطلوبی نیست. بعلاوه اینکه اینقدر نسخ فیزیکی طرفدار داره که بنظرم حذف نمیشه
این دو میتونن در کنار هم به حیاتشون ادامه بدن
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
اولا بازی های دیجیتال هم جای نسخه های فیزیکی رو نگرفتن
دوماً اصلا مقایسه درستی نیست بین این دو ! فروش دیجیتالی فقط دسترسی به همون بازی کامل و دائمی با همون قیمت رو از طریق اینترنت مهیا کرده ! تازه سود بیشتری هم نصیب سازنده و ناشر می‌کنه ! نه این سیستم که روی همه زمینه های گیمینگ از مسائل مالی و تجاری گرفته تا فرهنگ گیم و ذائقه گیمر ها و خوب بالطبع بازی ساز ها متناسب با بستر جدید بازی میسازن !

سوما شما هم که حرفت شد مثل همون دوستان که !!! شما رو با آینده game as service تنها میزاریم!

امیدوارم بین این صاحبین پلتفرم یه عقل سلیمی وجود داشته باشه که بستر بازی های تک نفر ۲۰-۲۵ ساعته بلاک باستر نما lol رو حفظ کنه!

دوتا مورد
اول اینکه بازیهای دیجیتالی خیلی خیلی خیلی بیشتر از چیزی که فکر میکنی روی صنعت تاثیر گذاشتند.

گسترش فروش دیجیتالی بازیها به خصوص ایندی ها این فرایند رو اورد یکسری افراد خلاق مثل brendan greene بدون نیاز به واسطه ها بازیهاشون رو به صورت کاملا دیجیتالی عرضه کنند و به معنی این هست که دست ناشرهای عظیم از یکسری تلنت ها به دور میمونه!

بازیهایی مثل اوت لست، پابجی، راک لیگ و خیلی ها دیگه خیلی راحت به صورت دیجیتالی توسط سازنده ها منتشر شدند، در حالی که اگر میخواستند مثل گذشته فیزیکی/دیجیتالی بازیها رو عرضه کنند باید میرفتند زیر بلیط کمپانی های مولتی میلیارد دلاری و ضوابط و قوانین اوناها رو رعایت میکردند

دوم اینکه بازیهای سرویس محور خیلی متفاوت از بحث عرضه بازیها در سرویس هست.
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
دوتا مورد
اول اینکه بازیهای دیجیتالی خیلی خیلی خیلی بیشتر از چیزی که فکر میکنی روی صنعت تاثیر گذاشتند.

گسترش فروش دیجیتالی بازیها به خصوص ایندی ها این فرایند رو اورد یکسری افراد خلاق مثل brendan greene بدون نیاز به واسطه ها بازیهاشون رو به صورت کاملا دیجیتالی عرضه کنند و به معنی این هست که دست ناشرهای عظیم از یکسری تلنت ها به دور میمونه!

بازیهایی مثل اوت لست، پابجی، راک لیگ و خیلی ها دیگه خیلی راحت به صورت دیجیتالی توسط سازنده ها منتشر شدند، در حالی که اگر میخواستند مثل گذشته فیزیکی/دیجیتالی بازیها رو عرضه کنند باید میرفتند زیر بلیط کمپانی های مولتی میلیارد دلاری و ضوابط و قوانین اوناها رو رعایت میکردند

دوم اینکه بازیهای سرویس محور خیلی متفاوت از بحث عرضه بازیها در سرویس هست.
خوب این مسئله هم مثل هر چیز دیگه ای دو رو داره هم میتونه خوب باشه هم بد. خوباشو که تو گفتی. شما یه نگاه به پلتفورمی مثل استیم بنداز در کنار بازیهای فوق العاده خوب یه عالمه Shovelware مزخرف هم هست. چون عرضه بازی ارزون و بی دردسر شده این خودش منجر به پایین اومدن کیفیت هم شده. بلاخره بنظرم هر چیزی نیاز به یه مدیرت کیفی هم داره. یه موجی راه افتاده که کلا هر کاری کمپانی های بزرگ مثل EA و Ubi انجام بدن بهشون به چشم حرکت شیطانی نگاه میشه. رلیز بازی ها تحث نظارت این کمپانی ها حداقل باعث میشه که یه کیفیت حداقلی درشون لحاظ بشه. حالا درسته که کارهای ناجور زیادی میکنن ولی بودنشون و این کنترلی که روی صنعت دارن جنبه های مثبتی هم داره
 
  • Like
Reactions: Ali Venom

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,403
نام
محمد
اولا بازی های دیجیتال هم جای نسخه های فیزیکی رو نگرفتن
دوماً اصلا مقایسه درستی نیست بین این دو ! فروش دیجیتالی فقط دسترسی به همون بازی کامل و دائمی با همون قیمت رو از طریق اینترنت مهیا کرده ! تازه سود بیشتری هم نصیب سازنده و ناشر می‌کنه ! نه این سیستم که روی همه زمینه های گیمینگ از مسائل مالی و تجاری گرفته تا فرهنگ گیم و ذائقه گیمر ها و خوب بالطبع بازی ساز ها متناسب با بستر جدید بازی میسازن !

سوما شما هم که حرفت شد مثل همون دوستان که !!! شما رو با آینده game as service تنها میزاریم!

امیدوارم بین این صاحبین پلتفرم یه عقل سلیمی وجود داشته باشه که بستر بازی های تک نفر ۲۰-۲۵ ساعته بلاک باستر نما lol رو حفظ کنه!
دارم نحوه تغییر شرایط فروش رو میگم، وقتی شرایط به مرور به نفع فروش دیجیتالی پیش میره و بسترش فراهم میشه، سرویس های مبتنی بر فروش دیجیتالی هم کم کم درصد بیشتری از بازار رو میگیرن. بعدش Gaas دقیقا چه ربطی به بحث داره؟ اون کلا یه چیز دیگه هست! اگر هم منظورت اینه قراره به این خاطر بازی ها سرویس محور بشن هم که فعلا چیزی که ما می بینیم، خلاف این قضیه رو داره نشون میده. و باز هم متوجه نشدم مشکل سرویس های اشتراکی با بازی های تک نفره چیه :D همین الان رو گیم پس کلی بازی تک نفره هست یا قراره عرضه بشه. وقتی شرایط عرضه بازی ها عوض بشه، مدل اقتصادی سرویس ها هم عوض میشه قطعا و بازی های تک نفره هم ساخته میشن کماکان. در کل کسی نمیتونه گیمر و صنعت رو مجبور کنه با یه فرمول مشخص شده جلو بره، تا وقتی ملت دنبال بازی های تک نفره پر هزینه باشن، این بازی ها ساخته میشن.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر