3D Artist and Texture Artist

Takavach

کاربر سایت
May 6, 2008
318
نام
تکاوچ
باسلام کمپانی لیزی 3 دی یک کمپانی حرفحه ایی ولی جدید هست که عمده فعالیتش ساخت و ارایه مدلهای سه بعدی برای یوزرها و یا کمپانی ها می باشد.( این شرکت همان 3 دی گیم آرت قدیم می باشد )
نیروهای مورد در خواست :
مدلساز سه بعدي حرفه ايي در زمينه هاي كاراكتر، موجودات، حيوانات، اتومبيل و هرگونه وسيله نقليه سطح سخت، جواهرات مسلط به ساخت مدل براي پرينت سه بعدي و در نهايت مدلساز آبجكتهاي سه بعدي .
تكسچر آرتيست .
مدلساز سه بعدي : مسلط به يك يا چند برنامه سه بعدي مثل زيبراش،مايا،مكس(در صورت استفاده از مايا و مكس حتما بايد يكي از نرم افزارهاي زيبراش،مادباكس و يا سابستنس پينتر را بلد باشيد و يا برنامه مشابه براي ديتيلز بالا در مدلسازي و رنگ را بلد باشيد).
آشنايي كامل با توپولژي درست سبك كاريتون الزاميست و در صورت نياز آشنايي به درست كردن درست يو وي با كمترين كشيدگي و بيشترين استفاده از فضاي پيكسلها بهمراه توانايي درست كردن متريال هاي مدلهاي خودتون به هر دو روش متاليك و اسپكیولار .
تكسچر آرتيست : مسلط به سابستنس پينتر، ديزاينر و فتوشاپ و مايا براي يو وي آنورپ درست و پروداكشني و درست كردن تكسچرهاي تايل و پروسيجورال يا غير مخرب .
مزايا : در آمد و پرداخت به اعضاي تيم بر حسب مقدار بازدهي و سرعت كارشون و مهمتر از همه پرداخت به دلار ( هيچ محدوديتي تقريبا بر درآمدتون نيست و همه چيز به بازدهي خودتون بستگي داره ولي توي بهترين حالت ميتونيد تا ٢٠٠٠$ هم در حال حاضر دريافتي داشته باشيد.)
نكته مهم : حتما بايد نمونه كار مرتبط با رشتتون ارسال كنيد و در صورت قبول نمونه بايد يك مورد تست مرتبط با رشته درخواستتون را انجام بديد . و حتما در درخواستتون بنويسيد كه در چه رشته ايي تمايل به فعاليت داريد.
لطفا نمونه کارها و یا پورت فولیوی خود را به این ایمیل آدرس ارسال کنید. takavach@live.com
باتشکر.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر