مواردی که از بازی Watch Dogs 3 انتظار داریم

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
فرنچایز Watch Dogs یکی از پر سر و صداترین آثار نسل هشتم «شرکت یوبی‌سافت» محسوب می‌شود. شاید یکی از این دلایل افت شدید جلوه‌های بصری آن باشد. اخیراً شایعات فراوانی پیرامون معرفی بازی Watch Dogs 3 به گوش می‌رسد. این شایعات از زمانی آغاز شدند که شرکت یوبی‌سافت با بروزرسانی پایان «واچ داگز 2» مختصات منطقه Brixton شهر لندن را به عنوان یاد شده اضافه کرد. پس از گذشت 2 سال از عرضه WD2، شایعات وقوع حوادث نسخه سوم در شهر لندن دوباره به سطح اینترنت بازگشته و این بار منابع معتبری همچون «جیسن شرایر» این شایعات را تأیید کرده‌اند.
شاید این موضوع بر کسی پنهان نباشد که نسخه دوم سری بازی‌های واچ داگز، در برآورده کردن آرزوهای طرفداران عملکرد چندان موفقی نداشت. تقریباً نظر اکثریت بر آن بود تا کارکتر سرد عنوان نخست تغییر کند، سیستم رانندگی متحول شود و گیم‌پلی نیز دچار تغییراتی شود که ارزش تکرار آن بالاتر رود. یوبی‌سافت به همه این درخواست‌ها پاسخ داد اما نه به شکلی که تصور می‌کردیم.
شخصیت اصلی...

Continue reading...
 
Last edited by a moderator:

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,037
نام
سهند
انتظارات جالب توجهی بود . اینکه واقعا کارکتر خیار نباشه و واقعا ابهت داشته باشه رو بعید میدونم یوبیسافت بازم بتونه دربیاره .
در مورد المانهای نقش آفرینی هم به شخصه دوست دارم تو بخش های تصمیم گیری نحوه تموم کردن مراحل و تسلیحات محدود بشه و درگیر انتخاب دیالوگ نباشیم .
 
  • Like
Reactions: Fenris Wolf

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر