E3 2019

بیشتر منتظر کدام کنفرانس خبری در E3 2019 هستید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    190

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
hxgy_l7hibiukvq9xvb2pqh47ch-920x518.jpg

با سلام خدمت تمام دوستان بازی‌سنتری

خوب باز هم به زمان E3 نزدیک می‌شیم و و باز هم تاپیک‌ها و کل‌کل‌ها و هیجانات

امسال البته یکم متفاوت‌تر از سال‌های قبل هست، اول اینکه سونی و EA کنفرانس خبری ندارند و دوم اینکه اخبار و شایعات پیرامون نسل بعدی کنسول‌ها بسیار هست.
در این تاپیک دوستان می‌توانند اخبار بازی‌های مورد علاقه که به شرکت‌های دارای کنفرانس تعلق ندارن رو پوشش بدن (و یا شاید در نهایت به عنوان Third Party در کنفرانس مایکروسافت نمایش داشته باشند)، برای مثال سازنده Dying Light اعلام کرد که بازی آن‌ها در E3 نمایش خواهد داشت.

زمان برگزاری کنفرانس‌ها و سایت‌های تماشای زنده به تدریج در همین پست اعلام می‌شود.

107127


با تشکر از @Ali Venom بابت عکس برنامه زمانی پخش کنفرانس‌های خبری امسال.

در کل این تاپیک به صورت عمومی ایجاد شده و هر خبری پیرامون E3 در اینجا می‌تونه پوشش داده بشه.
تنها درخواستی که از شما داریم رعایت قوانین انجمن هست، لطفا تخلفات مشاهده شده را گزارش کنید و از درگیری لفظی و مستقیم بپرهیزید.

به امید E3 هیجان انگیزی دیگر برای همه دوست‌داران دنیای گیم :x
 
آخرین ویرایش:

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
من که خیلی حال کردم با این جنگ ستارگان! دقیقاً همون چیزی بود که انتظارش رو داشتم و میشه بعد از قرن‌ها یه جنگ ستارگان سوم شخص داستانی با حال و هوای سینمایی رو تجربه کرد. گیم‌پلی خیلی لذت‌بخش به نظر میرسه و مخصوصاً در جاهایی مثل مبارزه با اون سیاه‌ها خودش رو خوب نشون میده. انیمیشن‌های مبارزات هم جالب هستن و از گرافیک و افکت‌های مختلف هم خوشم اومد. رباتش هم مثل اکثر ربات‌های جنگ ستارگان خیلی بامزه و باحاله و از همین الآن عاشقش شدم! :D
تنها مشکلش به نظرم کاتسین‌ها بودن که یه ذره مصنوعی و بی‌کیفیت بودن و می‌شد بهتر باشن. البته خشونت هم اگه بالاتر بود و به سوراخ شدن و قطع عضو می‌رسید خیلی حال می‌داد، ولی خب ۱۰۰٪ مطمئن بودم همچین چیزی نمیشه.
البته از همون لحظه‌ای که دیدمش مطمئن بودم نقدهای زیادی بهش میشه، چون مدتی هست که دیگه این جور بازی‌ها زیاد جواب نمیدن و همه فقط باید سراغ اپن ورلد و سندباکس و... برن و حتی اگه شده به زور کلی مأموریت تکراری بچپونن توی بازی تا کِش پیدا کنن، وگرنه آشغال محسوب میشن. :D یعنی دو روز دیگه تعجب نمی‌کنم اگه به فیفا هم گیر بدن که چرا توی یه زمین محدود و کوچیک اتفاق می‌افته، همون‌طور که چند سال پیش سر Forza Motorsport 5 یا 6، یه سایتی برداشته بود با Forza Horizon مقایسه کرده بود و گفته بود وقتی Horizon توی محیط‌های عظیم اتفاق می‌افته دیگه Motorsport توی پیست بهم حال نمیده! الله اکبر!
در مجموع با توجه به سازنده بازی و حضور عمو استیگ، احتمال میدم با بازی‌ای طرف باشیم که برای امثال من با تفکرات باستانی(!) خیلی لذت‌بخش باشه، ولی نقدهای زیادی هم بهش بشه که چرا خطی هست و فلان و چنان. این وسط فروش بازی خیلی مهم هست و میتونه کاملاً تعیین‌کننده باشه که جنگ ستارگان‌های داستانی و تک‌نفره ادامه پیدا کنن یا باز منقرض بشن تا سال‌ها بعد.

البته من بگم، لول دیزاین تو بازی خطی به شدت مهمه. و اگه اینا بخوان با این فرمونی که تو دمو نشون دادن برن جلو با کله میرن قاطی باقالی ها.
بالاخره آنچارتد و دلست و ماریو اودیسه هم خطی اند. این هم خطیه...
ربطی هم به تفکرات باستانی و اینا نداره اون قدر :D
 

New Shredder

ѺГѺҠԱ ՏѦҠі
کاربر فعال
Feb 23, 2013
929
نام
سعید
خب دیگه امشب شب مهتابه....
راستی شنیدم قرار شده دو تن از اعضای سابق که اول در کسوت پادکست سازان در اومدن و بعد شبانه گریختند و برا خودشون سایت زدن و یجورایی خائن به آرمان های سایت تلقی می شن برگردن و در اصل ژانگولر بزنن و این داستانا!!
نیست طفلی ها سایتشون چند وقته از هم پوکیده و هم ردیف آواره های یمنی قرار گرفتند این بوده که اعلی حضرت , قدرقدرت, مدیــــــر بازی سنترکبیـــــر امشب رو بهشون پناه داده ...درسته مدیر مجرده ولی به فکر همه فرزندان به آدابشن گرفته خودش هست که همون اعضای سایت باشند واقعا این حجم از بزرگواری و بلند نظری قابل ستایشه.. درود بر تو ای اسطورة بخشش و ایثار....ای بزرگوار که خاطیان را چون پدری دلسوز زیر چتر حمایت خویش می گیری و در میان بازوان ستبرت جای میدهی ... جا داره اینجا هم از سایر مدیران و معاونین و ناظمین انجمن هم یاد بشه و از زحماتی شبانه روزی اونها برای فراهم کردن بستری امن و صمیمانه , جهت بحث و تبادل نظر و گاها فحش و فحش کاری من و شما , تقدیر و تشکر بشه بخصوص آرمین جان عزیز که زحمت احداث و پایه ریزی این تاپیک و تاپیک های حومه رو کشیدن و بر شما نیز درود ای دلیر مردان بازیسنتر.....(خب حداقل تا اینجا خیالم راحته که هرچی موارد مورد دار و اراجیف خط قرمزی به هم ببافم امکان نداره دخل و تصرفی در پستم صورت بگیره...شوخی کردما من مخلص آقا کسری و محمد جان طالبیان هم هستم و همینطور جواد محسنی عزیز تر از جان ..(((...این آخریه صابونش به تنم خورده و هنوز تیغش بد میبره)
خب نوبتی هم باشه به رسم هر سال نوبت wish list هست ...من که لیستم رو نوشتم و دادم دعا نویس با آب زعفرون بالا و پایینش رو بنویسه...یک دوست هم دارم که یک چراغ جادو داره البته فیکه, ولی خب خودش که اعتقادی به پلاستیکی بودنش نداره و مطمئنه بالاخره یک روز جینی از توش در میاد براش دالامبو دیمبو راه می اندازه و میزنه زیر آواز never had a friend like me....
اونم صداش کردم امشب بیاد تا بماله...اینقدر بماله بماله تــــــــا بیاد بیرون ...از چراغ , غولی جنی چیزی و آرزوهامون برآورده بشه...

Onimusha : دلم لک زده برای دیدن دوباره نوبوناگا و گنما و سامونوسکه و سوکی می دونم 15سال شده , گیمر ها 3 نسل پوست انداختن, از درخت های گنما تا الان به اندازه کل ژاپن محصولات خبیث و پلید و مضر برداشت شده و حجم صادرات غیر نفتی گنما افزایش داشته, شرکت های دانش بنیان گیلدسترین رو به رشد نهادند, حالا این رو هم در نظر بگیرید که شیاطین به آموزه های تنظیم خانواده ای اعتقاد چندانی ندارن و در ابعاد وسیع زاد و ولد کردند... درسته سامونوسکه چجوری میخواد جلوی ارتش گنما بایسته ...ولی با همه این فشارها شما بدید بیاد ...خدا هست ,زندگی خالی نیست ، مهربانی هست....

Dino crisis : امیدوارم شایعات حقیقت داشته باشه و نسخه جدید معرفی کنند دایناسور نسل هشتی دیدن داره, معرفی نکردن هم لااقل رجینای جدید معرفی کنن همون هم کار ما رو راه می اندازه!

Mortal kombat : می دونم تازه معرفی شده و از شماره جدید خبری نیست ولی بیشتر مد نظرم هست که کرک نسخه pc رو معرفی کنن!!

Sonic : بعیده سونیک جدید معرفی بشه طی این بازه کوتاه از عرضه سونیک ریسینگ ..ولی اینقدر تو این تاپیک و زیر اون پست و رو اون دیوار و پشت در توالت نوشتم Sonic Colors Remaster please! مو که هیچ , رو زبونم همون چیزی در اومده که در قسمت های شرمگاهی ستوران و چارپایان درمیاد!

Cold Fear : یک بازی بود سال 2005 ساخته شد توسط سازنده های تنها در تاریکی و تهیه کنندگی یوبی سافت , که تو کشتی میگذشت و میومدی سر زامبی رو نشونه بگیری کشتی تکون می خورد و تیر در میرف میخورد تو آپاندیسش دوباره نشونه میگرفتی شالاپ شالاپ آب میومد تو چشات سر آخر هم کشتی از پشت میرفت بالا و شما می رفتید بغل عمو....خداکنه ریمیک ازش بسازن...

Suffering :آخرین بار که تُرک ( اسم شخصیت اصلی بازی , در ضمن هوای همشهری بودن برتون نداره اسمشه , یذره لهجه داره ولی خارجیه ) رو دیدیم تو هر دو شماره به جرم کشتن زن و دو پسرش تو زندان بسر می برد حالا بعد گذشت قریب 15 سال حتما اومده بیرون ولی خدا کنه چند نفر دیگرو بکشه و برگرده زندان و تامی گان دستش بگیره و برای دشمنای پا میخی و سیخ کبابی بازی جهنم سومی به پا کنه...! استدیو سورئال که مرده و میدوی هم خدایش بیامرزد یعنی یک جوون مرد تو وارنر نیست یک پاپوش برای تُرک درست کنه!

Wolverine : چرا وقتی استدیو Reven میاد یکی از بهترین بازیهای تاریخ رو از رو یکی از بهترین ابر قهرمانها می سازه ...باید جای تشویقی و ترفیع درجه بره برا کال آف نقشه های مولتی پلیر بسازه...در هر صورت شماره قبلیش خیلی زیبا بود و حال و هوا و عطر و بوی خاصی داشت درست مثل داروی نظافت تقلبی که بعد از استعمال تا مدت ها بوش نمیره..!!

rocksteady next game : میدونم بیانیه دادن که ما نیستیم ولی چرا هیچی ازشون لیک نمیشه یعنی یک آدم هیزی تو محله شون پیدا نمیشه از درخت بره بالا از تو پنجره دید بزنه ببینه اون تو چه خبره!

Avengers : نمایشش هر چی میخواد باشه , باشه فقط نیان فاز آنلاین و Antem division بردارن....بابا اینترنت من ضعیفه تا من بیام به سرور وصل بشم همه کاپتان آمریکا و بلک ویدو و هالک رو برداشتن ... Grootمی مونه که من خاک تو سر بردارم ...در ضمن من رو به آنلاین چکار...باور بفرمایید تنها قسمت آنلاین زندگی من همین هست که صبح به صبح برم سنگکی بگم دوتــــا!!

BattleToads : گویا همین امشب پرده ها رو از روش می زنن بالا , فقط به ترکیب تیم برنده دست نزنند Zitz و Pimple و Rashو ویلین اصلی بازیdark Queen رو عوض نکنند همون خانمه باشه با همون سطح از حجاب, اگه جیمی و بیلی رو هم میزدند تنگشون چی میشد ...تا یادم نرفته اگه میشه مرحله بالا رفتن از مارها رو حذف کنید دیگه طراوت کودکی رو ندارم و دستم میلرزه نمیتونم تعادل رو حفظ کنم ممنون.!

Prince of….: یوبی سافت هر سال کنفرانسش لیکه کامله ولی همیشه یدونه بازی داره که هیچ کس ازش خبر نداره یعنی میشه امسال آهنگ سُرنا و سنتور و دف پخش بشه بعد یه مشت شن بپاشه رو صفحه و بنویسه....ولش کن بابا اگه شانس ماست که یک آهنگ از گروه رستاک پخش میشه و یه مشت گل می پاشه رو صفحه می نویسه اساسین کرید چمیدونم قادسیه...این بار در عربستان صعودی....نخواستیم بابا همون سوپرایزتون فارکرای برا سوییچ باشه راضیم ازتون...!

در آخر یک توصیه برادرانه به ماکرو داشتم ...هی فیل , قبل از رفتن سر صحنه پستم رو بخون!
از بین بنجوکازویییییی و کانکر و کامئو به اختیار خودت یکی رو بسازین بدین بیرون نگن اینا پلتفورمر ندارن...اینسامنیاک رو بخرین , برا پی سی بیشتر بازی بدین , همین امشبbleeding Edge رو کنسل کنید و یک پاور پوینت از enslaved 2 نشون بدید, اره های chainsaw gun هاتون رو تیز تر کنید تو شماره 4 یوخده کند بود, پول برقتون رو بدید تا مثل VGMAG سایتون از هم نپوکه ,در جهت تطمیع ایتاگی بکوشید و نینجا گیدن رو انحصاری کنید,آلن ویک 2 رو بسازید خفمون کردن با دِلَست شون ....درسته که خطر سونی تا حدی دفع شده ولی امشب شل نکنی من همه جا پر کردم آقامون جنتلمنه ! ببینم چه میکنی...
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,997
نام
آریا
البته من بگم، لول دیزاین تو بازی خطی به شدت مهمه. و اگه اینا بخوان با این فرمونی که تو دمو نشون دادن برن جلو با کله میرن قاطی باقالی ها.
بالاخره آنچارتد و دلست و ماریو اودیسه هم خطی اند. این هم خطیه...
ربطی هم به تفکرات باستانی و اینا نداره اون قدر :D
یه چیزهایی در موردش خوندم، مثل اینکه در این حد هم خطی نیست و خیلی از بخش‌های بازی حالت بازتر و آزادانه‌تری داره و مثلاً به Metorid هم در این زمینه اشاره کردن. احتمالاً اینجا برای نمایش بازی رفتن سراغ یکی از قسمت‌هایی که سینمایی‌تر هست و میشه راحت‌تر یه ویدیوی کنترل‌شده ازش پخش کرد. :D
 
  • Like
Reactions: Akiba

gamer123456

کاربر سایت
Feb 27, 2019
355
منم با star wars حال نکردم ، حس یه بازی کاملا معمولی بهم دست داد
نه گرافیک خفنی داشت نه گیم پلی عالی ، از آنچارتد هم به وضوح کپی کردن
شما گرافیک بتل فرانت ببینی متوجه میشی چقدر این بازی از نظر گرافیک ضعیف کار کرده
15 دقیقه گیم پلی نشون دادن یه صحنه نبرد درست حسابی توش نیست (شما نمایش آنچارتد زمان خودش ببین چی بوده اینم ببین )
آدم حالش از EA بهم میخوره ( اون از فیفا که یک ماه باید صبر کنیم گیم پلی بیاد ، nfs که معلوم نیست چیکار دارن باهاش میکنن ، بتلفیلد که اونم خبری ازش نیست ، Anthem که اونجوری ، Apex Legends که این وضعیت داره آخرش هم با یه بازی star wars معمولی اومده E3)
 

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
آقا کل E3 رو ول کنین، کنفرانس و برنامه Devolver خفن ترین چیزی هست که تو E3 دیدم. :D هم بازی معرفی میکنن هم پارتی دارن.
اسم برنامه بعد کنفرانسشون Pre Pre Show هست چون Pre Show برا Pre Show سال بعد E3 هست.:))
بخش از برنامه : 108649
 

vayne solidor

کاربر سایت
Jan 12, 2007
1,966
نام
حسین
واقعا حیف شد امسال سونی کنفرانس نداشت .e3 بدون سونی یعنی برگزاری لیگ برتر بدون پرسپولیس و استقلال.واقعا هیچ جذابیتی نداره .به نظرم میتونست کنفرانس برگزار کنه همین تریلر 8 دقیقه ای ds که هفته پیش گذاشت را نشون میدادن با یه تریلر جدید از tlou چند تا بازی ترد پارتی هم نشون میدادن از کنفرانس مزخرف مایکرو بهتر میشد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر