پیوستن James Ohlen به Wizards of the Coast

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
jamesohlenpic1.jpg

James Ohlen یکی از کارگردانان با سابقه Bioware بود که 22 سال در این استودیو بر روی عناوین Neverwinter Nights، KOTOR، Jade Empire، Dragon Age: Origins و Baldur's Gate فعالیت داشت. سال گذشته او استودیو Bioware را ترک کرد و قصد داشت تا مدتی را به دور از صنعت بازی بگذراند. امروز شرکت Wizards of the Coast سازنده Dungeons & Dragons و Magic: The Gathering اعلام کرد که استودیو جدید را در آستین تگزاس تحت ریاست James Ohlen تاسیس کرده تا برروی یک IP جدید فعالیت کند. او در این زمینه گفت:

"من تقریبا تمام صحبت ها و درخواست ها برای برگشتن به بازی ساخت را رد کرد. اما برنامه ای Chris Cocks رئیس Wizards of the Coast به من ارائه کرد بسیار جالب توجه بود. بنابراین من مستقیم به سیاتل رفتم و 6 ساعت با کل شرکت جلسه داشتم. دقیقا مثل فیلم God Father و دیالوگ معروف ((پیشنهاد خیلی بهتر از چیزی بود که بشه رد کرد)) شرایط پیشرفت.
بازی هایی که در سال های قبل Bioware بر روی آنها کار کردم خیلی برای من شخصی بودن در مقایسه با بازی های دوران Bioware/EA. و این IP جدید هم اینگونه خواهد بود. بازی هایی مثل Dungeons & Dragons، Baldur's Gate و Star Wars خیلی برام شخصی بودند و عاشق آنها هستم"

Source
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر