انتظارات از اکس باکس در نسل نهم ( تایپک مخصوص اخبار و شایعات مربوط به اکس باکس نسل بعدی)

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی

105187

هر لحظه که به کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 سال جاری نزدیک میشویم ، پیش بینی هایمان هم هر لحظه در باره معرفی های این کنفرانس هم بیشتر میشود . حال تصور کنید که امسال آخرین سال نسل 8 هم باشد و لحظه به لحظه منتظر معرفی کنسول نسل بعدی این شرکت باشیم ... چه بازی های معرفی میشوند؟ ... چه استودیو هایی نمایش دارند ؟ ... چه افراد معروفی رو استیچ می آیند ؟ یا طبق اتفاقات اخیری که برای اکس باکس رخ داده چه استودیو هایی تصاحب شده اند؟

حالا بیایید با علم به این که به پایان نسل هشتم کنسول های بازی رسیده ایم ، انتظاراتمان را از اکس باکس در نسل بعد جمع بندی کنیم.

میتوانید تمام مصاحبه ها و مقالات و شایعات مربوط به نسل بعدی اکس باکس را در این تایپک قرار بدهید
***

-*باید ها*-

اول: گرفتن عبرت از اشتباهات گذشته

105188
گیمر کنسول اکس باکس باشید و این نسل از دست مایکروسافت رنج نکشیده باشید؟ کاملا قابل درک هست ... مایکروسافت به قدری مفتضحانه نسل هشتم را برای طرفدارانش رقم زد که اگر بگوییم رقابت را از همان لحظه معرفی اکس باکس وان به رقیب خودش سونی واگذار کرد ، بی راه نگفته ایم. شتاب زدگی در معرفی مشخصات سخت افزاری باعث شد سونی فاصله معرفی دو کنسول را غنیمت شمارد و کنسول خودش را که از قضا بسیار ضعیف تر از وان بود را با 40 درصد قدرت بیشتر نسبت به وان عرضه کند . از آن طرف شاهکار مدیریتی دان متریک (بخوانید قاتل اکس باکس) که همه جور قوانین دیکتاتوری برای کاربران در درون وان در نظر گرفته بود هم داشته باشید تا عرض کنم که اکس باکس را تا مرز فروخته شدن به آمازون پیش برد... در کنار این ها باید مایکروسافت یک کلکسیون در شان طرفدارانش برای عناوین زمان عرضه کنسول نسل بعدی اش در نظر بگیرد .... درسی که مایکروسافت باید بگیرد عدم شتاب زدگی و کاربر دوست بودن است.

دوم: سخت افزار ، کاربران قدرت فنی کنسول را ملاک قرار می دهند!
105190
صادقانه بگویم مایکروسافت همه راه ها را برای رنجاندن کاربران اکس باکس در نسل هشتم را به کار گرفت ، حتی طرفداران وفادار اکس باکس! اگر شما باشید حاظر به خریدن کنسول 500 دلاری با سخت افزاری به شدت ضعیف 1.3 ترافلاپسی با سوهان روحی به نام کینکت خواهید بود؟ حالا در نظر بگیرید 90 درصد بازی های موجود نسل هشت را هم حتی در رزولوشن 1080p هم نمیتواند اجرا کند بد تر از آن در رزولوشن های پایین تر از آن هم عملکرد فاجعه باری داشته باشد ... البته که مایکروسافت با تعویض تیم طراح سخت افزار ، شاهکار مهندسی به نام اکس باکس وان اکس را عرضه کرد اما باید حسابی قوای خود را برای معرفی سخت افزار جدید نسل نهمی جمع کند تا نکند دوباره اتفاقات اسفناک ابتدای نسل هشتم رخ دهد.
سوم: شبکه لایو عالی هست اما باید عالی تر از این شود!
105191
همه ی ما قبول داریم که سونی این نسل را با عنوان برنده به پایان می رساند، اما آیا مایکروسافت بازنده نسل بود؟ من که چنین فکر نمی کنم! مایکروسافت عوض گذاشتن زمان بیهوده بر روی سخت افزار شکست خورده اش سعی کرد توجه خود را معطوف بازوی اصلی و سنتی اش یعنی نرم افزار کند ! این شرکت حدود سه نسل میشود که کنسول میسازد و اگر در زمینه ای قدرت برتر و دست بالایی را داشته باشد آن نرم افزار و به طور واضه شبکه قدرتمند XBOX LIVE است. این نسل هم آن ها سعی کردند تا نمونه های جدیدی از کسب و کار اکس باکس را با معرفی سرویس ها و طرح های بشدت جذابی امتحان بکنند که دست برقضا بشدت مورد توجه کاربران شبکه لایو هم قرار گرفت ... ابتدا از سرویس پشتیبانی از بازی های نسل قبل که شاهکاری در نوع خود بود تا معرفی سرویس فوق العاده گیم پس و جدیدا هم گیم پس التیمیت . همه اینها با اینکه برای فن های اکس باکس راضی کننده هستند اما برای نسل بعد کافی نیستند ، سونی هم شاید بزودی با الگو برداری از همین ها سرویس خودرا راه اندازی بکند و آن وقت مایکروسافت چه برتری دارد؟ بیایید خوش بین بمانیم که مایکروسافت عاقل باقی بماند و نسل بعد هم با سرویس های نو آورانه ماررا مهمان کند!

چهارم: محتوا ... محتوا ... محتوای قابل بازی!!!
105192

حتی خوش بین ترین کاربر اکس باکس هم قبول دارد ، اصلا اوضاع انحصاری های اکس باکس وان جالب نبود ... بدهم نبود، اما بعد از نسل خاطره انگیز هفتم آیا چنین بازی هایی عطش گیمیری را ارضا می کند؟
بدتر از آن حتی بعضی بازی ها را اصلا تجربه نکردیم (مثل اسکول باند یا فیل لجندز) یا بازی های بودند که اصلا فکر کردن به آن ها هم وقت تلف کردن بود( مثل State of Decay یا Recore یا We happy few ) ... امیدواریم تیم تازه نفس XBOX GAME STUDIOS با مدیریت مت بوتی بتواند نسل بعد را قدرتمندانه و البته با ثبات و آزادی عمل بیشتر پشت سر بگذارند و چه بسا شاهد پیوستن استودیو ها و اشخاص شاخص نیز به اکس باکس گیم استودیوز باشیم .

پنجم: شاید یک آرزو باشد اما شاید روزی دوباره XBOX Entertainment را ببینیم ...
105193
تا قبل از تعطیلی ، این بخش اکس باکس وظیفه ساخت سریال ها و کتاب های مصور اقتباسی از بازی های اکس باکس را برعهده داشت ،ولی به دلایلی تصمیم بر بسته شدنش گرفته شد ... اما حالا یک فرصت به وجود آمده ؟! دیزنی با شخصیت های مارول پول پارو می کند پس چرا مایکروسافت چنین نکند؟ از Sci- Fi هیلو بگیر تا اکشن های نفس گیر گیرز تا فانتزی زیبا فیبل ... آثار رمدی هم که یک کریستوفر نولان را کم دارند! همین الآنش هم فیلم اقتباس شده از gears of war در مراحل پیش تولید است، سریال هیلو شبکه شوتایم درحال ساخت است و کوانتوم بریک هم تجربه موفقی داشته ... کارگردان های بزرگی هم علاقه به دنیای بازی هیلو نشان داده اند همچون اسپیلبرگ کبیر یا پیترجکسون بزرگ و نیل بلومکمپ عاشق مستر چیف ... بگذارید رویا پردازی کنیم که روزی مسترچیف در کنار مارکوس فنیکس دربرابر ژنرال رام قرار بگیرند!!!

نباید ها

اول: مایکروسافت عزیز، خواهشا دست از سر بازی ها آنلاین محور بردار !!!
سو تفاهم نشود! اصلا بازی های آنلاین بد نیستند اما میدانید؟ این نسل مایکروسافت انگار روی دکمه جاست مولتی پلیر نشسته بود!!! تایتان فال بعد هیلو 5 بعد SOT بعد SoD و در نهایت شاهکار بازی های تاریخ Crackdown 3 دیگر نیاز به توضیح بیشتر نیست!!!

دوم : سخت افزار اضافی ممنوع!!!
فکر نکنم دیگر تحمل کینکت یا چیز شبیه آن را داشته باشید!!! بیخیال esRAM و فلان RAM هم بشوید ...

سوم: توجه به Cloud نباید حواس هارا از سخت افزار فیزیکی دور کند
ابتدا اگر اجرای بازی از طریق پلتفرم ابری را آینده دور صنعت بازی تصور میکردیم اما با ظهور ناگهانی گوگل استادیا ، انگار نسل نهم شاید آخرین شکوه سخت افزار ها باشد. البته مایکروسافت هم XCloud را دارد با کتاب خانه ای بشدت قوی تر و مملو ازبازی و پشتوانه ای به نام شبکه لایو که نسبت به گوگل دست بازتر و مشتی قوی تر هم در اختیار دارد... اما نسل نهم جای این رقابت نیست ... حداقل نه اوایل آن ! تا جا افتادن این متد جدید اجرای بازی ها شاید در اواسط نسل باشیم و تا آن موقع داریم با سخت افزار و شکل سنتی بازی می کنیم ، به این راحتی ها هم که تغییر پذیر نیستیم! پس مایکروسافت بایدعاقلانه تر عمل کند و هیچ عجله ای در اجرای برنامه هایش برای XCloud نداشته باشد.

چهارم : هایپ گاهی اثر منفی دارد!!!
105194
delivery hype

اضافه سخن نمی گویم! فقط نگاهی به عناوین شاهکاری مثل crackdown یا Sea of Thieves بیندازید با ان همه هایپ قبل از عرضه وقتی با آن ها مواجه شدید و بازی شان کردید چه حسی داشتید؟




***

به پایان این مطلب رسیدیم و امیدوارم سرتون را درد نیاورده باشم
میتونید از تایپک برای قرار دادن اخبار ، مصاحبه ها و مقالات و شایعات مربوط به کنسول نسل بعدی مایکروسافت استفاده کنید....
 

Attachments

  • xbox.png
    xbox.png
    75.3 KB · مشاهده: 23
  • Embargoed_Confidential_Studios-Asset-630x354.jpg
    Embargoed_Confidential_Studios-Asset-630x354.jpg
    71.6 KB · مشاهده: 22
  • xbox-FA.jpg
    xbox-FA.jpg
    74.3 KB · مشاهده: 16

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
مایکرو همین الان یه کنسول 6 ترافلاپسی داره که از 5 ترافلاپسشم استفاده نشده
باور کن این صحبتی که کردین از بیخ مشکل داره
اینو هرکسی که حتی 1 درصد با سخت افزار سر و کله میزنه میتونه تصدیق کنه که حرف شما کاملا اشتباهه
رزولوشن 4k تمام منابع GPU رو مصرف میکنه
خوده df قبل از عرضه ONE X شک داشت که با 6 ترافلاپس بتونه از پس رزولوشن 4k بر بیاد
رزولوشن 4k به حرف ساده میاد پدر کنسول در میاد تا بتونه پردازش کنه به این سادگی ها نیست
توی خیلی بازی ها هم حالت 1080/60 فعاله
ولی صحبت شما برای ناتی داگ و سانتا رو کاملا قبول دارم این استودیو ها واقعا هنرمند هستن یعنی هر نسخه بازی بعدیشون چیزه جدیدی برای ارائه داره
به نظرم هم به انجین این استودیو ها برمیگرده هم به تبحر سازندگان
این ها فارغ از قدرت کنسول همیشه بهترین ها رو خلق میکنن با کیفیت ترین بافت ها
بهترین انیمیشن ها بهترین فیزیک ها موشن کپچر
استودیو های مایکرو هنوز با این سطح فاصله دارن
فقط پلی گراند گیمز هست که واقعا با فورتزا به این سطح از تبحر رسیده
کوالیشن هم تا حدودی ولی نه در حد پلی گراند گیمز چون خیلی بهتر از اونچه در گرز4 دیدیم میتونن خلق کنن
به نظرم این نسل کوانتوم بریک تنها عنوانی بود که واقعا به لحاظ استفاده از قدرت سخت افزار یک کنسول در حد ناتی داگ برای ONE عمل کرد و جزئیات فنی بازی بیداد میکرد
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
مشکل ماکروسافت نداشتن شو کیس گرافیکی نیست مشکلش نداشتن شوکیس موندگار ـه (به غیر سری فورتزا) ملت وقتی به گرافیک بازی کردیت میدن که در مجموع یـ چیز آس و به قول خودمون Wow ببین وگرنه تو بحث گرافیکی هر دو فرست پارتی ساز هایی غدری دارن و میتونن استاندارد تعیین کنن این استاندارد ها وقتی موندگار میشن که بتونن تو ذهن ها به عنوان یـ شاهکار موندگار بشن من به شخصه خودم انتظار پروژه داستانی بعدی نینجا تئوری رو میکشن که با استعدادی که اینا تو قسمت مو کپ و انیمیشن و داستان گویی دارن اگه درست منیج کنن قشنگ پتانسیل تبدیل شدن به یـ AAA ساز خفن رو دارن مخصوصا تو بحث فنی بصری

پ.ن : اینو هم بگم که امیدوارم استدیو ها ماکرو یـ استاندارد داخلی تو بحث کیفی ایجاد بکنن و جوری بشه که خانوادگی پیرو این استاندارد ها باشن بشه یـ جور فرهنگ بازی سازی دقیق مثل استدیو های سونی که حداقل تو مبحث فنی همشون تو لول بالایی قرار دارن و مثل ماکرو تق و لق عمل نمیکنن .....
 
آخرین ویرایش:

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
باور کن این صحبتی که کردین از بیخ مشکل داره
اینو هرکسی که حتی 1 درصد با سخت افزار سر و کله میزنه میتونه تصدیق کنه که حرف شما کاملا اشتباهه
رزولوشن 4k تمام منابع GPU رو مصرف میکنه
خوده df قبل از عرضه ONE X شک داشت که با 6 ترافلاپس بتونه از پس رزولوشن 4k بر بیاد
رزولوشن 4k به حرف ساده میاد پدر کنسول در میاد تا بتونه پردازش کنه به این سادگی ها نیست
توی خیلی بازی ها هم حالت 1080/60 فعاله
ولی صحبت شما برای ناتی داگ و سانتا رو کاملا قبول دارم این استودیو ها واقعا هنرمند هستن یعنی هر نسخه بازی بعدیشون چیزه جدیدی برای ارائه داره
به نظرم هم به انجین این استودیو ها برمیگرده هم به تبحر سازندگان
این ها فارغ از قدرت کنسول همیشه بهترین ها رو خلق میکنن با کیفیت ترین بافت ها
بهترین انیمیشن ها بهترین فیزیک ها موشن کپچر
استودیو های مایکرو هنوز با این سطح فاصله دارن
فقط پلی گراند گیمز هست که واقعا با فورتزا به این سطح از تبحر رسیده
کوالیشن هم تا حدودی ولی نه در حد پلی گراند گیمز چون خیلی بهتر از اونچه در گرز4 دیدیم میتونن خلق کنن
به نظرم این نسل کوانتوم بریک تنها عنوانی بود که واقعا به لحاظ استفاده از قدرت سخت افزار یک کنسول در حد ناتی داگ برای ONE عمل کرد و جزئیات فنی بازی بیداد میکرد
شدیدا حرفت رو قبول دارم راجع به کوانتوم خصوصا آپدبت وان اکس
من به شخصه امیدم به گیرز پنج هست که گیم چنجر باشه
حالا شما راجع به رزولوشن گفتی
اما منظور من نحوه استفاده از قدرت خام بود
نه صرف رزولوشن
 

mostafawarcraf

کاربر سایت
Aug 26, 2011
2,022
نام
مصطفی
به نظرم یکی از ضعف های بزرگ مایکروسافت منفعل بودن هست.
اینطور احساس میشه همیشه منتظرن ببینن سونی چیکار میکنه بعد یه حرکت بزنن عقب نمونن که نتیجه افتضاح میشه!
باید کاملا با برنامه حرکت کنند این نسل واقعا بی برنامه و منفعل بودن فقط میخواستن از سونی کم نیارن پول زیاد خرج میکردن نتیجه کم ولی از این حرکتای آخر نسل میشه استشمام کرد دارن یه کارایی میکنن دیگه از حرکتای با عجله خبری نیست و با برنامه ریزی و فرصت به استدیوها میخوان حرکت کنند.
امیدوارم بتونن رقابت خوبی با سونی داشته باشند
 

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
شدیدا حرفت رو قبول دارم راجع به کوانتوم خصوصا آپدبت وان اکس
من به شخصه امیدم به گیرز پنج هست که گیم چنجر باشه
حالا شما راجع به رزولوشن گفتی
اما منظور من نحوه استفاده از قدرت خام بود
نه صرف رزولوشن
گرز5 اره فارغ از داستان و المان های اضافه شده واقعا ازشون انتظار یه عنوان فنی فک برانداز با کلی زرق و برق گرافیکی هست
افکت های گرافیکی خفن
فیزیک قوی (حتما از havok نهایت استفاده رو میکنن)
انیمیشن های روان تر
محیط به شدت وسیع تر (گرز3 با اون سخت افزار محدود 360 خیلی وسیع تر از گرز4 بود)
علاوه بر رعد و برق ها و طوفان که توی گرز4 خیلی خوب بود هنوزم میشه محیط رو داینامیک تر کرد
حالا فکر کن یکی مثل راکستار میاد رد دد با اون جزئیات روی ONE معمولی پیاد میکنه حالا اصلا بگیم رزولوشن 720p ولی اصل مطلبه اینه که میشه روی همین ONE بازی ساخت در حد جزئیات رد دد 2
یا همین سایبرپانک که قراره بیاد
این نشون میده استودیو های مایکرو هنوز نتونستن بعد از این همه سال یه بازی با جزئیات فنی خیلی بالا عرضه کنن حالا رزولوشنش 720p هم بود به جهنم مشکل نداره
فقط مگه همین پلی گراند گیمز با بازی جهان باز جدیدشون و کوالیشن حسابی از خجالت سخت افزار ONE بربیان که اگر نیان مشکل از خودشونه نه سخت افزار
 
  • Like
Reactions: p990_judi and g4mer

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
گرز5 اره فارغ از داستان و المان های اضافه شده واقعا ازشون انتظار یه عنوان فنی فک برانداز با کلی زرق و برق گرافیکی هست
افکت های گرافیکی خفن
فیزیک قوی (حتما از havok نهایت استفاده رو میکنن)
انیمیشن های روان تر
محیط به شدت وسیع تر (گرز3 با اون سخت افزار محدود 360 خیلی وسیع تر از گرز4 بود)
علاوه بر رعد و برق ها و طوفان که توی گرز4 خیلی خوب بود هنوزم میشه محیط رو داینامیک تر کرد
حالا فکر کن یکی مثل راکستار میاد رد دد با اون جزئیات روی ONE معمولی پیاد میکنه حالا اصلا بگیم رزولوشن 720p ولی اصل مطلبه اینه که میشه روی همین ONE بازی ساخت در حد جزئیات رد دد 2
یا همین سایبرپانک که قراره بیاد
این نشون میده استودیو های مایکرو هنوز نتونستن بعد از این همه سال یه بازی با جزئیات فنی خیلی بالا عرضه کنن حالا رزولوشنش 720p هم بود به جهنم مشکل نداره
فقط مگه همین پلی گراند گیمز با بازی جهان باز جدیدشون و کوالیشن حسابی از خجالت سخت افزار ONE بربیان که اگر نیان مشکل از خودشونه نه سخت افزار

روی وان معمولی هورایزون 4 به مراتب گرافیک بهتری ارائه داده اونم 1080p.
 

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
روی وان معمولی هورایزون 4 به مراتب گرافیک بهتری ارائه داده اونم 1080p.
در توانایی پلی گراند که واقعا نباید شک کرد 2 تا کامنت بالاتر گفتم در حال حاضر فقط پلی گراند در سطح خلق یه عنوان رده بالا فنی برای ONE هست و تا حدودی کوالشن
این قسمت که گفتین هورایزون4 گرافیک بهتری ارائه داده نسبت به کدوم بازی منظورت هست؟
 
  • Like
Reactions: LiviNG D3AD

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
ینی واقعا میشه به کنسول مایکی امید داشت ؟
وقتی هرچی برا کنسول میده برا ویندوز هم میاد ؟
یعنی اگه بازی هاش برا ویندوز بیاد دیگه نمیشه به کنسولش امید داشت :-?
در حال حاضر امدن بازی ها برا ویندوز کم ترین اهمیت رو برای انتظارات هوادارا از نسل بعدداره
اون چیزی که طرفداراش میخوان محتوای با کیفیت هست حالا میخواد برا ویندوز بیاد یا نیاد
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
ینی واقعا میشه به کنسول مایکی امید داشت ؟
وقتی هرچی برا کنسول میده برا ویندوز هم میاد ؟
اگه یادت باشه گیرز1 هم براpc اومد همینجور فورزا و هیلو ولی با گرم شدن رقابت با سونی دیگه این بازیهارو برا pc منتشر نکرد این نسل همین جور بود تا اینکه از نظر فروش کنسول راضی کننده نبود و اون برآیندی که انتظار داشتن بدست نیومد مجبور شدن روی pc عرضه کنن تا هزینه ساخت بازی‌ها بیشتر جبران بشه نسل بعد رقابت زیاد باشه بعید نیست سیاستو عوض کنن
 
  • Love
Reactions: HIGH VOLTAGE

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,229
نام
سروش
اول اینکه بگم کنسول اول من این نسل وان بود برای اینکه انگ فن بازی بهم نخوره
ولی واقعا نمی تونم قبول کنم این بازی های که گفتی در حد استدیو هایی مثل سانتا یا ناتی ظاهر شدن در استفاده از قدرت دستگاه
به جز رد دد من فکر نمی کنم بازی دیگه ای به وان ایکس فشار آورده باشه اینو به عنوان کسی می گم که وان ایکس داره
ولی بازم معجزه رخ نداده رو دستگاه و این یه جورایی فلسفه کنسول ها بوده
شما دستگاهی بخری که بعد از 6 سال باز هم سوپرایزت کنه مثل کاری که ناتی با تلو نسل قبل کرد
حرفم خیلی سادست
در ضمن معلومه که شروع نسل همیشه پر زرق و برق هست

از xbox one s به اینور تیم طراحی سورفیس هر دو کنسول s و x رو دیزاین کرد که فکر کنم از این نظر بی نقص عمل کرده احتمالا نسل بعد هم دست خودشونه ولی من انتظارم خیلی بیشتر از ایناست و واسم مهمه
 

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
از xbox one s به اینور تیم طراحی سورفیس هر دو کنسول s و x رو دیزاین کرد که فکر کنم از این نظر بی نقص عمل کرده احتمالا نسل بعد هم دست خودشونه ولی من انتظارم خیلی بیشتر از ایناست و واسم مهمه
خداکنه کلا طراحی کنسول رو عوض کنن
توی این 3 نسل فقط 360 خوب بوده
اورجینال و وان واقعا طراحی ساده ای دارن
بکشن بیرون از این مستطیل ساختن یه چیز جدید یه طراحی جدید بزنن
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
در توانایی پلی گراند که واقعا نباید شک کرد 2 تا کامنت بالاتر گفتم در حال حاضر فقط پلی گراند در سطح خلق یه عنوان رده بالا فنی برای ONE هست و تا حدودی کوالشن
این قسمت که گفتین هورایزون4 گرافیک بهتری ارائه داده نسبت به کدوم بازی منظورت هست؟

رد دد 2 روی وان معمولی
 
  • Like
Reactions: X B I T B

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
رد دد 2 روی وان معمولی
جزئیات هورایزون توی فصل ها بی نظیره
به لحاظ فنی یه عنوان واقعا پر زرق و برق بود با اون جزئیات بی نظیرش
ولی بازم کفه ترازو به نفع رد دد سنگین تره
هورایزون ریسینگ هست زمانی برای خلق داستان یا کات سین های سینماتیک نداشته تمرکزش فقط میشه روی جزئیات ولی رد دد خیلی پروژه عظیمیه
حتی با وجود رزولوشن پایین روی ONE بازم سنگین ترین عنوان اجرا شده روی ONE رد دد هست
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
از xbox one s به اینور تیم طراحی سورفیس هر دو کنسول s و x رو دیزاین کرد که فکر کنم از این نظر بی نقص عمل کرده احتمالا نسل بعد هم دست خودشونه ولی من انتظارم خیلی بیشتر از ایناست و واسم مهمه
البته در کنار تیم سرفیس که وظیفه مهندسی کنسول رو بر عهده داشتند این دو نفر نقش اصلی طراحی ONE S و X را برعهده داشتند.

105242
Andrew Kim طراح ظاهری کنسول که الآن برای اپل کار میکنه
No wonder Microsoft's Xbox One S console is so beautiful, look who designed it

105244
و Ralf Groene رئیس تیم طراحی صنعتی مایکروسافت که بطور مستقیم با تیم سرفیس همکاری می کنند و آخرین محصولشون شاهکار سرفیس استودیو بوده
 

Attachments

  • ralf_main.jpg
    ralf_main.jpg
    603.8 KB · مشاهده: 2

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر