نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2019 Press Conference

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
پس از کنارکشیدن کمپانی بزرگ سونی از برگذاری کنفرانس خبری در E3 سال 2019 بسیاری نسبت به حضور مایکروسافت هم شک و شبه داشتند تا اینکه فیل اسپنسر رسما تایید کرد انها همانند تمام سالهای گذشته در E3 با کنفرانس خبری، حضوری قدرتمند خواهند داشت.

تاریخ برگذاری مراسم بیستم خرداد ماه ساعت 00:30 بامداد

لینک های تماشای پخش زنده:
میکسر
یوتیوب
توییچ
توییتر
فیسبوک



E3Briefing2019HERO-hero.jpg


343 Industries

استدیو 343 Industries در جریان مراسم E3 سال 2018 عنوان Halo Infinite را با یک نمایش فنی خارق العاده همراه با معرفی موتوربازیسازی جدید Slip Space به نمایش دراورد. بنا به گفته بانی راس رییس استدیو مذکور در E3 پیش رو شاهد نمایشی از انجین Slip Space خواهیم بود. این موتور جدید قرار است بستری برای اینده حداقل ده ساله سری هیلو باشد. عرضه هیلو اینفینیت در سال 2019 بعید به نظر میرسد و براساس پیش بینی ها در سال 2020 به همراه کنسول نسل بعدی اکس باکس منتشر خواهد شد.

The Coalition

استدیو د کوالیشن سال گذشته بازی Gears 5 را با یک تریلر داستانی که محوریت آن بر روی شخصیت کیت بود برای عرضه در سال 2019 معرفی کرد. حال امسال انتظار میرود با دست پر به E3 بیایند و شاهد یک تریلر گیمپلی طولانی تر از بازی و تاریخ دقیق عرضه بازی نیز مشخص بشود.
همچنین استدیو مذکور در همکاری با اسپلش دمیج بازی استراتژیک نوبتی گیرز تاکتیک را برای پی سی در دست توسعه دارد. و احتمال نمایش این اثر هم دور از انتظار نیست.
گفتنی است بعید است د کوالیشن بازی موبایلی گیرز پاپ را به کنفرانس خبری اصلی E3 بیاورد ولیکن در برنامه های جانبی ای تری همانند اینساید اکس باکس شاید شاهد اطلاعات بیشتری از بازی باشیم.

Rare

استدیو Rare در برنامه جدید اکس باکس گیمز استدیو قرار است دوباره تبدیل به کارخونه بازی سازی تبدیل بشود و در راستای این امر در یکسال گذشته حدود دو برابر تعداد اعضای استدیو رشد داشته و محل جدیدی برای گسترش فیزیکی استدیو ایجاد شده است. استدیو ریر در حال حاضر به چند تیم تقسیم شده و بخش قابل توجهی به پشتیبانی از بازی Sea of Thives ادامه میدهند و دو تیم دیگر مشغول ساخت بازیهای جدیدی هستند که شاید احتمال نمایش یکی از انها در E3 پیش رو وجود داشته باشد.
همچنین انها سال گذشته نسخه جدید Battletoads را با همکاری استدیو Dlala معرفی کردند که تاکنون این بازی در سکوت خبری به سر میبرده. انتظار منطقی وجود دارد که تاریخ عرضه دقیق این بازی همراه با نمایش گیمپلی مشخص شود.

Playground Games

استدیو پلی گراند گیمز پاییز سال گذشته عنوان فوق العاده موفق Forza Horizon 4 را عرضه کرد ولیکن تیم دوم بزرگ دیگر این استدیو از یک سال و نیم پیش در حال توسعه بازی جدیدی در سبک نقش افرینی جهان باز هستند که شاید احتمال معرفی کوتاه این اثر (براساس شایعه های معتبر فیبل 4) وجود داشته باشد. هرچند براساس نظر شخصی خودم بعید میدانم مایکروسافت از این برگ برنده بزرگ در سالی که سونی کنفرانسی ندارد استفاده کند.

Ninja Theory

استدیو نینجا تئوری سازنده بازی تحسین شده هل بلید حدود یکسال به صورت رسمی به خانواده اکس باکس استدیوز پیوسته ولیکن نمایش اثر جدید انها بسیار محتمل است. در انتهای سال گذشته میلادی فیل اسپنسر در پی پرسش مخاطبین اعلام کرد در سال اینده اطلاعاتی از بازی جدید استدیو نینجا تئوری منتشر خواهند کرد. براساس اطلاعات ثبت شده در لینکداین اعضای استدیو و دیگر منابع به نظر نینجا تئوری سالها در خفا مشغول توسعه بازی جدیدی به نام Bleeding edge بوده و حال شاید وقت نمایش عمومی این اثر مورد انتظار باشد.

دیگر استدیو های فرست پارتی در یک نگاه کوتاه:

استدیو Turn 10 باتوجه به اینکه دنبال گذاشتن زمان بیشتری برای توسعه نسخه بعدی فورزا است، پس از سالها حضور مداوم در E3 باید بگوییم امسال غایب خواهد بود.

استدیو کوچک Compulsion Games سال گذشته بازی We Happy Few را عرضه کرد و براساس منطق قطعا عنوانی در حد نمایش برای عموم در دست ندارد.

استدیو inXile Entertainment بازی Wasteland 3 را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم دردست دارد و احتمال نمایش این بازی در کنفرانس مایکروسافت وجود خواهد داشت. گفتنی است برایان فارگو موسس استدیو ساخت بازیهای جدید معرفی نشده را تایید کرده ولیکن نمایش انها به دور از منطق است.

استدیو Obsidian Entertainment بازی The Outer Worlds را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم در دست دارد و شاید مایکروسافت از نمایش این اثر در کنفرانس خبری خود استقبال کند. ساخت بازیهای جدید توسط استدیو مذکور تایید شده ولیکن نمایش ها تا قبل از عرضه The Outer Worlds عجیب خواهد بود.

استدیو تازه تاسیس The Initiative در حال عضوگیری و طی کردن مراحل اولیه شکل گیری است و باتوجه به سیاست های جدید مایکروسافت بابت عدم رونمایی زودهنگام بازیها، حضور انها در E3 پیش رو منتفی است.

استدیو Undead Labs سال گذشته بازی ضعیف State of Deacay 2 را منتشر کرد و نمایش بازی بعدی انها که نیز قسمت سوم همین مجموعه است قطعا در E3 2019 رخ نخواهد داد.



پ ن: تاپیک به مرور با اطلاعات کنسول نسل بعدی، خرید استدیوهای جدید و Xbox Global Publishing اپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,177
نام
ماکان
حالا موافق ریمیک نیستی از 2007 ک من شمارو میشناسم رویات VII Remake :D

خوب Remake جناب FFVII فرق داره، چون من مخالف ریمیکی هستم که عینن همون بازی رو دوباره با گرافیک بهتر بسازن. و VII هم بیشتر ریبوته تا ریمیک. گیم پلی که عوض شده و از ترن بیس رسیده به یه اکشن KH طور. یه سری از بخش های بازی که حذف شدن. یه سری هم قراره جایگزین بشن و کلا هم که شده یه Trilogy! البته استثناعن در مورد VII منتظر ریمیکی بودم که اصلا تغییر کنه، مثل Shadow of the Colossus که اونم به کامل و خاص بودن تجربه بازی اصلی برمیگرده، اما در کل ریمیک بدون تغییر بیشتر بازی ها باعث میشه جایی بین گذشته و حال گیر کنن و معلوم نباشه بالاخره متعلق به کدوم دوره هستن.

البته همه اینا به شکل ایده آل گرایانه است، وگرنه که من برای یه ریمیک بدون تغییر از Banjoo و Conker آدم میکشم:D
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
البته وسط بحث Banjo این رو هم بگم که حضورش احتمالا محدود میشه به شخصیت قابل بازی تو Smash Bros، اون Something new که توییت کرده بودن هم همینه :)):D

Z-fan Joins the Chat :D

تو تریلر آپدیت قبلی بازی یه هینت و Tease در مورد بانجو تو اسمش بوده
تو Ballot ها هم اگه اول نباشه یکی از سه تای اوله
و از طرفی هم King K Rool که الان تو اسمش ـه خودش جزو دارایی های Rare ـه. یعنی اینا برا همون کی رول خیلی وقته از سد کپی رایت Rare گذشتن. برای بانجو خیلی کارشون ساده تره
 
  • Like
Reactions: Frobary

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
Deep Silver: No version of Shenmue III planned for Xbox One
:D
:-s:|:|
شاید فعلا برنامه ای ندارن و بازی انحصار زمانی
من موندم ماکرو چقد میتونست احمق باش بازی که جزو شناسنامه orginal xbox بود رو با اینهمه ریخت و پاش با هزینه های جا و بیجا نتونست این ip شاخ رو با هزینه قوی به ی انحصاری قوی تبدیل کنه ک هیچ از دستشم داد
 
آخرین ویرایش:

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
البته وسط بحث Banjo این رو هم بگم که حضورش احتمالا محدود میشه به شخصیت قابل بازی تو Smash Bros، اون Something new که توییت کرده بودن هم همینه :)):D
بنظر اتفاق و همکاری جدی تری تو راهه
همونطور که سونی به ناچار دو البته اقتصادی برای سرویس ps now با ماکرو همکاری کرد که استادیا فردا براش شاخ نشه :D
حالا ماکرو به احتمال زیاد با نینتندویی که پر از شخصیت های نمادین و قوی هست همکاری میکنه که احتمالا برای ماکرو هزینه بر هست و برای نینتندو سود آور(در صورت امکان)
 
  • Like
Reactions: X B I T B

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
بازی های Rare اگه قراره دوباره ساخته بشن، اکثرشون باید تغییرات اساسی داشته باشن چون بهترین نسخه هر کدوم از بازی هاش برای سال ها قبله و الان دیگه همون فرمول جواب نمیده. فقط Banjo و یکی دو تای دیگه رو میشه با تغییرات کم، ادامه داد. همین PD با همون مکانیزم به نظرم موفق نمیشه و باید کلا ریبوت بشه، هر چند خیلی وقته که شایعه شده یه ریبوت اساسی شده و به سبک سوم شخص مخفی کاری در اومده، البته ممکنه شایعه چرتی هم باشه ولی من هر سال این رو دارم می بینم! :D حالا از شانس ما Rare میاد و یکی از بازی های قبلی رو ادامه میده و اونم چیزی نیست جز Viva Pinata که من بدم میاد ولی گویا طرفدار زیاد داره :))

Viva Pinata بهترین بازی نسل هفت Rare بود.:D

ولی بعید میدونم ادامه ای براش بسازن.
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,001
نام
آریا
این Conker یکی از خاص و کول ترین بازی هایی بود که من رفتم. یعنی تو کمتر بازی هست که روش زدن یه باس اینه که سوار با دایناسور برید ت..خ...م های یه غول غار نشین رو گاز بگیرید تا شورتش بیفته و بعد برید ا...س...ش رو گاز بگیرید به اف بره:D کلا تو این دهه اخیر که همه بازی ها جدی شدن و رفتن به سمت واقع گرایی خلاء بازی هایی که شخصیت هاشون حیوونی و فانتزی عن حداقل برای من خیلی حس میشه. آخرین سنگر هم R&C که اونم به نسبت نسل قبل که 6 7 تا رچت داشتیم و این نسل فقط یکی خیلی افت کرده. و البته بازگشت Crash که همه منتظر یه ادامه واقعی هستیم. فکر کنم بازگشت Banjoo و Conker برای اون دسته از گیمرهایی که مثل من هنوز بازی های این مدلی کارتونی و فانتزی رو دوست دارن و خیلی هم فن نینتندو نیستن (تنها جایی که از این چیزا زیاد توش پیدا میشه) خبر بسیار مسرت بخشی باشه.
Conker واقعاً یه چیز استثنایی بود، چه برای زمان خودش و چه الآن که سال‌ها از اومدنش میگذره و هنوز نمونه مشابهی نداره. خیلی کم پیش میاد یه استودیو بازی‌ای بسازه که در این حد ظاهر شاد و شنگول و کارتونی داشته باشه و شخصیتش یه سنجاب بامزه باشه، ولی کلی مضامین خفن و عجیب و غریب داشته باشه و با درجه سنی M عرضه بشه! :D
یکی از جالب‌ترین بخش‌های بازی هم ایشون بودن:

wkay_asdsad.jpg


اسم طرف که خیلی مشخصه و نیازی به ترجمه نداره! :D ولی باحال‌ترین بخش ماجرا این بود که یه حالت موزیکالی داشت و چه چیزهای عجیبی هم وسط جملاتش می‌گفت! این فقط یه نمونه:
I'm going to throw my shit at you
یا یه جای دیگه که میگه تنها چیزی که از دست من جون سالم به در میبره، ذرت هست! :))

ویدیوی Mighty Poo:
watch?v=Vdd4rBlsj2o

کاش می‌شد باز هم از این جور بازی‌ها بسازن. یعنی یه پلتفرمر با درجه سنی M که بشه توش هر کاری کرد و نیازی نباشه حتماً یه فضای خیلی لطیف و صورتی داشته باشه.
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
آقا این فیک هستش:D
Gears 5 اسم بازی در زمان دولوپ هستش، موقع تبلیغات و عرضه اسم بازی دوباره همون Gears of war 5 میشه. این اتفاق برای نسخه قبلی هم افتاد.

در مورد کرانچ که pg گفته، واقعا سرطان هستش این لعنتی. دهن آدم رو صاف میکنه، فکر میکنم اینجا ماکان بیشتر حس کرده باشه این قضیه رو:D
تمام حس و حال و شوق آدم رو از بین می‌بره و یک جوری از کار و پروژه خستت می‌کنه که دلت نمی خواد بری سرکار:D
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر