نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2019 Press Conference

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
پس از کنارکشیدن کمپانی بزرگ سونی از برگذاری کنفرانس خبری در E3 سال 2019 بسیاری نسبت به حضور مایکروسافت هم شک و شبه داشتند تا اینکه فیل اسپنسر رسما تایید کرد انها همانند تمام سالهای گذشته در E3 با کنفرانس خبری، حضوری قدرتمند خواهند داشت.

تاریخ برگذاری مراسم بیستم خرداد ماه ساعت 00:30 بامداد

لینک های تماشای پخش زنده:
میکسر
یوتیوب
توییچ
توییتر
فیسبوک



E3Briefing2019HERO-hero.jpg


343 Industries

استدیو 343 Industries در جریان مراسم E3 سال 2018 عنوان Halo Infinite را با یک نمایش فنی خارق العاده همراه با معرفی موتوربازیسازی جدید Slip Space به نمایش دراورد. بنا به گفته بانی راس رییس استدیو مذکور در E3 پیش رو شاهد نمایشی از انجین Slip Space خواهیم بود. این موتور جدید قرار است بستری برای اینده حداقل ده ساله سری هیلو باشد. عرضه هیلو اینفینیت در سال 2019 بعید به نظر میرسد و براساس پیش بینی ها در سال 2020 به همراه کنسول نسل بعدی اکس باکس منتشر خواهد شد.

The Coalition

استدیو د کوالیشن سال گذشته بازی Gears 5 را با یک تریلر داستانی که محوریت آن بر روی شخصیت کیت بود برای عرضه در سال 2019 معرفی کرد. حال امسال انتظار میرود با دست پر به E3 بیایند و شاهد یک تریلر گیمپلی طولانی تر از بازی و تاریخ دقیق عرضه بازی نیز مشخص بشود.
همچنین استدیو مذکور در همکاری با اسپلش دمیج بازی استراتژیک نوبتی گیرز تاکتیک را برای پی سی در دست توسعه دارد. و احتمال نمایش این اثر هم دور از انتظار نیست.
گفتنی است بعید است د کوالیشن بازی موبایلی گیرز پاپ را به کنفرانس خبری اصلی E3 بیاورد ولیکن در برنامه های جانبی ای تری همانند اینساید اکس باکس شاید شاهد اطلاعات بیشتری از بازی باشیم.

Rare

استدیو Rare در برنامه جدید اکس باکس گیمز استدیو قرار است دوباره تبدیل به کارخونه بازی سازی تبدیل بشود و در راستای این امر در یکسال گذشته حدود دو برابر تعداد اعضای استدیو رشد داشته و محل جدیدی برای گسترش فیزیکی استدیو ایجاد شده است. استدیو ریر در حال حاضر به چند تیم تقسیم شده و بخش قابل توجهی به پشتیبانی از بازی Sea of Thives ادامه میدهند و دو تیم دیگر مشغول ساخت بازیهای جدیدی هستند که شاید احتمال نمایش یکی از انها در E3 پیش رو وجود داشته باشد.
همچنین انها سال گذشته نسخه جدید Battletoads را با همکاری استدیو Dlala معرفی کردند که تاکنون این بازی در سکوت خبری به سر میبرده. انتظار منطقی وجود دارد که تاریخ عرضه دقیق این بازی همراه با نمایش گیمپلی مشخص شود.

Playground Games

استدیو پلی گراند گیمز پاییز سال گذشته عنوان فوق العاده موفق Forza Horizon 4 را عرضه کرد ولیکن تیم دوم بزرگ دیگر این استدیو از یک سال و نیم پیش در حال توسعه بازی جدیدی در سبک نقش افرینی جهان باز هستند که شاید احتمال معرفی کوتاه این اثر (براساس شایعه های معتبر فیبل 4) وجود داشته باشد. هرچند براساس نظر شخصی خودم بعید میدانم مایکروسافت از این برگ برنده بزرگ در سالی که سونی کنفرانسی ندارد استفاده کند.

Ninja Theory

استدیو نینجا تئوری سازنده بازی تحسین شده هل بلید حدود یکسال به صورت رسمی به خانواده اکس باکس استدیوز پیوسته ولیکن نمایش اثر جدید انها بسیار محتمل است. در انتهای سال گذشته میلادی فیل اسپنسر در پی پرسش مخاطبین اعلام کرد در سال اینده اطلاعاتی از بازی جدید استدیو نینجا تئوری منتشر خواهند کرد. براساس اطلاعات ثبت شده در لینکداین اعضای استدیو و دیگر منابع به نظر نینجا تئوری سالها در خفا مشغول توسعه بازی جدیدی به نام Bleeding edge بوده و حال شاید وقت نمایش عمومی این اثر مورد انتظار باشد.

دیگر استدیو های فرست پارتی در یک نگاه کوتاه:

استدیو Turn 10 باتوجه به اینکه دنبال گذاشتن زمان بیشتری برای توسعه نسخه بعدی فورزا است، پس از سالها حضور مداوم در E3 باید بگوییم امسال غایب خواهد بود.

استدیو کوچک Compulsion Games سال گذشته بازی We Happy Few را عرضه کرد و براساس منطق قطعا عنوانی در حد نمایش برای عموم در دست ندارد.

استدیو inXile Entertainment بازی Wasteland 3 را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم دردست دارد و احتمال نمایش این بازی در کنفرانس مایکروسافت وجود خواهد داشت. گفتنی است برایان فارگو موسس استدیو ساخت بازیهای جدید معرفی نشده را تایید کرده ولیکن نمایش انها به دور از منطق است.

استدیو Obsidian Entertainment بازی The Outer Worlds را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم در دست دارد و شاید مایکروسافت از نمایش این اثر در کنفرانس خبری خود استقبال کند. ساخت بازیهای جدید توسط استدیو مذکور تایید شده ولیکن نمایش ها تا قبل از عرضه The Outer Worlds عجیب خواهد بود.

استدیو تازه تاسیس The Initiative در حال عضوگیری و طی کردن مراحل اولیه شکل گیری است و باتوجه به سیاست های جدید مایکروسافت بابت عدم رونمایی زودهنگام بازیها، حضور انها در E3 پیش رو منتفی است.

استدیو Undead Labs سال گذشته بازی ضعیف State of Deacay 2 را منتشر کرد و نمایش بازی بعدی انها که نیز قسمت سوم همین مجموعه است قطعا در E3 2019 رخ نخواهد داد.



پ ن: تاپیک به مرور با اطلاعات کنسول نسل بعدی، خرید استدیوهای جدید و Xbox Global Publishing اپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
کرایتک یه استودیو مرده هست و خریدش جز ضرر هیچی نداره
کرایتک تمام ویژگی های لازم یه استودیوی درجه 1 رو داره و هرچند بعید میدونم مایکرو بخره کرایتک رو اما جز رمدی استودیویی بهتر از کرایتک الان برای خرید وجود نداره. قویترین موتور بازیسازی مال کرایتکه (از نظر نور پردازی، امکانات لنداسکیپ و ... حتی از آنریل هم خیلی بهتره و تازگی نشون دادن که ray-tracing رو میتونه روی کارتای گرافیک قدیمی تر در حد 1070 هم اجرا کنه) که میتونه به خیلی از IP های دیگه ی مایکروسافت کمک کنه مخصوصا اونایی که نیاز به محیطای بزرگ دارن و سند باکسن. از طرف دیگه تجربه ی ساخت بازیای VR، داستانی، مولتی پلیر و حتی بتل رویال رو هم دارن. مثلا هانت که یه حالت بتل رویال ترکیبی با PVE داره خیلی بازی خوبی از آب در اومده و آپدیتای خوب و پلیر بیس قوی ای داره. از طرف دیگه IP های زیادی دارن که میتونه به بیشتر شدن انحصاریای مایکرو به شدت کمک کنه و وقتی تمرکزشون روی کار برای 1-2 تا پلتفرم خاص باشه و نگران مشکلات بودجه که سالهاست دارن نباشن بازم میتونن یه شاهکاری مث کرایسیس بسازن که کلا صنعت رو دگرگون کنه. در کل خیلی بعیده مایکروسافت بخره استودیو رو ولی اگه میتونست، جزو تاپ 3 استودیوهایی بود که میشد خرید
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
یادمه اولین بار که کرایسیس ۲ رو ۳۶۰ بازی کردم محو نورپردازی بازی بودم اون زمان واقعا وحشتناک عالی بود زوایای نورپردازی .. فقط حیف که انجینشون فقط خودشون میتونن ازش استفاده کنن قشنگ کرایسیس ۴ میتونه کرایتک دوباره زنده کنه خوب هم میفروشه یک بازی نیمه خطی تر و تمیز تو ۳ هم داشتن اون مسیر میرفتن
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: X B I T B

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
Ryse هیچ جوری و با هیچ معیاری اصلا IP ارزشمندی نیست.

Cryengine هم همینطور ! تکنولوژی که هیچکس به جز Crytek نتونسته ازش استفاده کنه دقیقا یه چیزیه مثل Frostbite که بیشتر باعث ضربه خوردن هست تا سود !

خود استودیو هم که مهره سوخته هست که سال هاست چیزی که در حد یه استودیو درجه 1 باشه بیرون نداده

اتفاقا Ryse یکی از دلایلی هست که نشون میده کرایتک بایدخریداری بشه! 7 8 سال پیش اعضای این استدیو فهمیدند برای ساخت یک بازی نوین در ژانر H&S باید از دوربین و سیستم مبارزات دارک سولز الگو بگیرند. هرچند محصول نهایی قربانی مسائل مختلفی شد مثل اینکه ابتدا محدود به کنترلر کینکت بودند و با دخالت مایک ایبارا رایز تبدیل به اثر جریان اصلی شد و بعدتر هم باید حتما به لانچ میرسید و باکمبود محتوا رو به رو شدند (مشکلی که FM5 هم داشت). ولی خب تیم سانتا مونیکا با پروداکشن و کارگردانی درست با الگوگیری دوباره از دارک سولز در ساخت خدای جنگ دیدیم چه طور موفق شدند.

این استدیو تقریبا در ساخت تک تک بازیهاش یکی از پیشگامان صنعت گیم بوده، مثل کرایسیس که فله ای المان های جدید به ژانر شوتر اول شخص اضافه کرد.

درباره کری انجین هم کم لطفی میکنید! همین الان که تب و تاب ری تریسینگ داغ هست، کرای انجین اولین موتور بازیسازی بود که این قابلیت رو به شکل نرم افزاری پیاده سازی کرد (هرچند با خروجی که از هسته پردازنده اختصاصی استفاده میکنه تفاوت کیفیت داره)

اینم اضافه کنم در کل این شایعه خیلی مستند نیست و خرید کرایتک خیلی دشوار هست. استدیو رمدی الان حدود 100 کارمند + انجین داخلی + ای پی الن ویک داره ارزش سهامش به 100 میلیون یورو رسیده و خب شما حساب کنید کرایتک با 500 کارمند و یک انجین خیلی گنده تر + ip های بیشتر
 
آخرین ویرایش:

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
یادمه اولین بار که کرایسیس ۲ رو ۳۶۰ بازی کردم محو نورپردازی بازی بودم اون زمان واقعا وحشتناک عالی بود زوایای نورپردازی .. فقط حیف که انجینشون فقط خودشون میتونن ازش استفاده کنن قشنگ کرایسیس ۴ میتونه کرایتک دوباره زنده کنه با تمی از تامب رایدر هم داره خوب هم میفروشه یک بازی نیمه خطی تر و تمیز تو ۳ هم داشتن اون مسیر میرفتن
احتمالا کرایسیس ۱و۲ رو pc با اون گرافیک realstic و متحیر کنندشو ندیدی که انقدر حال کردی با نسخه x360
درسته نسخه ۳۶۰ از ps3 خیلی چشم نواز تر بود اما در مقابل نسخه pc مزحک به تمام معنا بود
بغیر از محیط سبز نزدیک بهم کرایسیس و تامب رایدر چه وجه اشتراک دیگه ای هست?
 
  • Like
Reactions: mohsenebrahimi

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
اتفاقا Ryse یکی از دلایلی هست که نشون میده کرایتک بایدخریداری بشه! 7 8 سال پیش اعضای این استدیو فهمیدند برای ساخت یک بازی نوین در ژانر H&S باید از دوربین و سیستم مبارزات دارک سولز الگو بگیرند. هرچند محصول نهایی قربانی مسائل مختلفی شد مثل اینکه ابتدا محدود به کنترلر کینکت بودند و با دخالت مایک ایبارا رایز تبدیل به اثر جریان اصلی شد و بعدتر هم باید حتما به لانچ میرسید و باکمبود محتوا رو به رو شدند (مشکلی که FM5 هم داشت). ولی خب تیم سانتا مونیکا با پروداکشن و کارگردانی درست با الگوگیری دوباره از دارک سولز در ساخت خدای جنگ دیدیم چه طور موفق شدند.

این استدیو تقریبا در ساخت تک تک بازیهاش یکی از پیشگامان صنعت گیم بوده، مثل کرایسیس که فله ای المان های جدید به ژانر شوتر اول شخص اضافه کرد.

درباره کری انجین هم کم لطفی میکنید! همین الان که تب و تاب ری تریسینگ داغ هست، کرای انجین اولین موتور بازیسازی بود که این قابلیت رو به شکل نرم افزاری پیاده سازی کرد (هرچند با خروجی که از هسته پردازنده اختصاصی استفاده میکنه تفاوت کیفیت داره)

اینم اضافه کنم در کل این شایعه خیلی مستند نیست و خرید کرایتک خیلی دشوار هست. استدیو رمدی الان حدود 100 کارمند + انجین داخلی + ای پی الن ویک داره ارزش سهامش به 100 میلیون یورو رسیده و خب شما حساب کنید کرایتک با 500 کارمند و یک انجین خیلی گنده تر + ip های بیشتر
البته فکر کنم کرایتک الان باید کارمندهاش کمتر شده باشن چون چندین مرحله تعدیل نیرو داشتن، از اون طرف شرایط مالی استودیو به نظر خوب نمی رسه و به علاوه هیچ کدوم از IP های معروفی که روشون کار کرده هم برای خودش نیست :D یعنی اینکه بعیده ارزشش خیلی بالا باشه. به نظر من با وجود تمام مشکلاتی که داشتن و اینکه مدت هاست بازی خاصی نساختن، این استودیو اگه از پشتوانه مالی خوبی برخوردار باشه بازم میتونه عناوین خوبی بسازه و اگه مایکروسافت بخره میتونه یه FPS دیگه با حال و هوای متفاوت با هیلو داشته باشه، همون جور که الان دو تا ریسینگ متفاوت داره.
 

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
خ
البته فکر کنم کرایتک الان باید کارمندهاش کمتر شده باشن چون چندین مرحله تعدیل نیرو داشتن، از اون طرف شرایط مالی استودیو به نظر خوب نمی رسه و به علاوه هیچ کدوم از IP های معروفی که روشون کار کرده هم برای خودش نیست :D یعنی اینکه بعیده ارزشش خیلی بالا باشه. به نظر من با وجود تمام مشکلاتی که داشتن و اینکه مدت هاست بازی خاصی نساختن، این استودیو اگه از پشتوانه مالی خوبی برخوردار باشه بازم میتونه عناوین خوبی بسازه و اگه مایکروسافت بخره میتونه یه FPS دیگه با حال و هوای متفاوت با هیلو داشته باشه، همون جور که الان دو تا ریسینگ متفاوت داره.
خدایی اگه مایکرو بتونه در کنار خرید کرایتک با EA هم سره IP کرایسیس به توافق برسن قیامت مشه
عملا مایکرو 2 تا از بهترین FPS ها رو توسعه میده
ولی خب خریدش به این اسونی ها هم نیست
 

payot

کاربر سایت
Mar 10, 2010
346
کرایتک استودیو خوبی بود. الان همه اعضای اصلیش رفتن. ارزش یک استودیو به استعداد های فعلیش هست نه گذشته
 
  • Like
Reactions: g4mer

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
کرایتک استودیو خوبی بود. الان همه اعضای اصلیش رفتن. ارزش یک استودیو به استعداد های فعلیش هست نه گذشته
بحث فقط همین استدیو نیست
ماکروسافت طبق سیاستی که پیش گرفته آندید لبز و کامپاشن گیمز و حتی پلی گراندز و نینجا با این دیدگاه که در جهتی که پتانسیلشو دارن رشد کنن و جذب نیرو کنن که بتونن در اینده به استدیو های خوبی تبدیل بشن
البته به شخصه امیدوارم به روز Rare نیوفتن
کاش خالق های کانکر و بنجو پرفکت دارک برگردن
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
بحث فقط همین استدیو نیست
ماکروسافت طبق سیاستی که پیش گرفته آندید لبز و کامپاشن گیمز و حتی پلی گراندز و نینجا با این دیدگاه که در جهتی که پتانسیلشو دارن رشد کنن و جذب نیرو کنن که بتونن در اینده به استدیو های خوبی تبدیل بشن
البته به شخصه امیدوارم به روز Rare نیوفتن
کاش خالق های کانکر و بنجو پرفکت دارک برگردن

خالق اصلی بانجو همین الان تو Rare هست و خالق SoT هم بحساب میاد :D وضعیت Rare هم الان اصلا بد نیست و الان علاوه بر SoT که خودش یه تیم 150 نفره داره، دارن روی یه IP جدید دیگه هم کار میکنن با یه تیم 100 نفره دیگه. :D باقی بازیهاشون رو هم دارن با همکاری تیم‌های خارجی میسازن از جمله بتل تودز، KI2 و احتمالا ورژن جدید از PD که شایعش بوده.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
البته فکر کنم کرایتک الان باید کارمندهاش کمتر شده باشن چون چندین مرحله تعدیل نیرو داشتن، از اون طرف شرایط مالی استودیو به نظر خوب نمی رسه و به علاوه هیچ کدوم از IP های معروفی که روشون کار کرده هم برای خودش نیست :D یعنی اینکه بعیده ارزشش خیلی بالا باشه. به نظر من با وجود تمام مشکلاتی که داشتن و اینکه مدت هاست بازی خاصی نساختن، این استودیو اگه از پشتوانه مالی خوبی برخوردار باشه بازم میتونه عناوین خوبی بسازه و اگه مایکروسافت بخره میتونه یه FPS دیگه با حال و هوای متفاوت با هیلو داشته باشه، همون جور که الان دو تا ریسینگ متفاوت داره.

تعدیل نیرو که اره خیلی داشتند و تمام شعبه های اسیایی، انگلیس و امریکا رو تعطیل کردند و اخرین تعطیلی شعبه صوفیه در سال 2017 بود که به سگا فروختند و الان به جز شعبه مرکزی فرانکفورت، در کیف و استانبول استدیو دارند. بعد از این قضیه هم Cevat Yerli از مدیریت کرایتک کنار کشید (هرچند بیشترین سهام رو داره) و دوتا برادر دیگه خانواده Yerli امور اوضاع رو دست گرفتند و الان با تمرکز روی بازیهای F2P و VR وضع مالی بدی ندارند و تقریبا از اون بحران وحشتناک بعد از کرایسیس 3 عبور کردند.

براساس لینکداین هم الان 508 عضو دارند ولی در کل با شما و باقی دوستان خیلی موافقم این استدیو با رسیدن به ساحل ارامش دوباره میتونه مثل قدیم یکی از استدیوهای جریان ساز صنعت گیم باشه

Untitled.png
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
خالق اصلی بانجو همین الان تو Rare هست و خالق SoT هم بحساب میاد :D وضعیت Rare هم الان اصلا بد نیست و الان علاوه بر SoT که خودش یه تیم 150 نفره داره، دارن روی یه IP جدید دیگه هم کار میکنن با یه تیم 100 نفره دیگه. :D باقی بازیهاشون رو هم دارن با همکاری تیم‌های خارجی میسازن از جمله بتل تودز، KI2 و احتمالا ورژن جدید از PD که شایعش بوده.
بیشتر اعضای اصلی و مهم یادمه تا 2008 بود اگه اشتباه نکنم برادران تامپسون بود اسمشون ک طراح های ویوا پیناتا دوس داشتنی بودن و واقعا هم تو خلاقیت چیزی کم نداشتن
اما اینکه دوتا تیم و اینهمه پرسنل تو ی نسل 6 ساله ی ریمستر و یه ip جدید اصلا جالب بنظر نمیاد خروجی(منظورم اینکه با این فرمون پیش رفتن امیدوار کننده نیست)
به امید اوج گرفتن دوباره Rare دوران 2005 و 2006
همین Bl معلوم نیست رزومه تیم سازنده چی هست و چقدر میشه رو کیفیت بازی حساب باز کرد که امیدوارم تو بهترین شرایط ممکن باش چون واقعا عاشق قورباغه دوس داشتنیم :D
اما متوجه نشدم چ استدیویی داره KI 2 رو کار میکنه؟؟؟
ای کاش ماکروسافت iron galexy رو بخره چون واقعا هیچی از ی فایتینگ تاپ عالی کم نداشت شماره اول
از طرفیم بازی دیگه آیرون ن متا خوبی داشت نه فروش خوبی تمرکزشونو بذار رو سیزن های مختلف ki در صورت ساپورت و مارکتینگ قوی ماکروسافت میشه خیلی خوب روشون حساب باز کرد
 
  • Like
Reactions: M@SOUD64

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
بیشتر اعضای اصلی و مهم یادمه تا 2008 بود اگه اشتباه نکنم برادران تامپسون بود اسمشون ک طراح های ویوا پیناتا دوس داشتنی بودن و واقعا هم تو خلاقیت چیزی کم نداشتن
اما اینکه دوتا تیم و اینهمه پرسنل تو ی نسل 6 ساله ی ریمستر و یه ip جدید اصلا جالب بنظر نمیاد خروجی(منظورم اینکه با این فرمون پیش رفتن امیدوار کننده نیست)
به امید اوج گرفتن دوباره Rare دوران 2005 و 2006
همین Bl معلوم نیست رزومه تیم سازنده چی هست و چقدر میشه رو کیفیت بازی حساب باز کرد که امیدوارم تو بهترین شرایط ممکن باش چون واقعا عاشق قورباغه دوس داشتنیم :D
اما متوجه نشدم چ استدیویی داره KI 2 رو کار میکنه؟؟؟
ای کاش ماکروسافت iron galexy رو بخره چون واقعا هیچی از ی فایتینگ تاپ عالی کم نداشت شماره اول
از طرفیم بازی دیگه آیرون ن متا خوبی داشت نه فروش خوبی تمرکزشونو بذار رو سیزن های مختلف ki در صورت ساپورت و مارکتینگ قوی ماکروسافت میشه خیلی خوب روشون حساب باز کرد

نیروی جوان و مستعد باز رفتن تو Rare و دارن کار میکنن و هنوز هم افراد قدیمی و تاثیرگذار هستن تو استودیو. خود استودیو هم تا سال 2014 که کینکت اسپورت جدید رو داد کلا 100 نفر بودن و بعد از اون 2015 هم Rare Replay رو دادن و لوگو استودیو رو عوض کردن که به معنای بازگشت به اصالت استودیو بود و SoT رو هم همون سال معرفی کردن. 2016 بتای بازی رو دادن و 2017 هم بازی رو عرضه کردن (یک سال پیش) و الان آپدیت بروز رسانی سالانه بازی رو دادن و بتل تودز جدید رو E3 2018 معرفی کردن.

KI2 هم توسط آیرون گلکسی باید در حال ساخت باشه اون به عنوان یه بازی کامل احتمالا نه به صورت سیزنی چون بازی فن بیس خیلی خوب و فعالی داشت و میتونن کارهای بزرگتری با سری بکنن احتمالا. باید منتظر رو نمایش برای E3 2020 باشیم به گمانم.

خود استودیو هم فکر کنم از سال پیش با تیم دومش رفتن سر پروژه و IP جدید که الان یه تیم 100 نفره بجز تیم 150 نفره SoT بالاسرش هستن.

در کل شما از 2014 به اینور حساب کنی Rare خیلی فعال بوده و کل 2017 تا امروز رو هم داشتن از SoT پشتیبانی میکردن و کانتنت میدادن. :D

بجز این شایعه ساخت یه بانجو و PD جدید هم 1 سالی هست داره دهان به دهان میشه و باید منتظر موند و دید که چطور میشه سرانجام این شایعات (توسط Klob که قبلا خبرهای جالبی داده بود مثل خرید آبسیدین و پلی گراند و...)
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
من که خودم خیلی موافق خرید کرایتک نیستم ولی مایکرو بخواد میتونه بخره IP رو، همونطور که گیرز رو از اپیک خرید
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر