نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2019 Press Conference

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
پس از کنارکشیدن کمپانی بزرگ سونی از برگذاری کنفرانس خبری در E3 سال 2019 بسیاری نسبت به حضور مایکروسافت هم شک و شبه داشتند تا اینکه فیل اسپنسر رسما تایید کرد انها همانند تمام سالهای گذشته در E3 با کنفرانس خبری، حضوری قدرتمند خواهند داشت.

تاریخ برگذاری مراسم بیستم خرداد ماه ساعت 00:30 بامداد

لینک های تماشای پخش زنده:
میکسر
یوتیوب
توییچ
توییتر
فیسبوک



E3Briefing2019HERO-hero.jpg


343 Industries

استدیو 343 Industries در جریان مراسم E3 سال 2018 عنوان Halo Infinite را با یک نمایش فنی خارق العاده همراه با معرفی موتوربازیسازی جدید Slip Space به نمایش دراورد. بنا به گفته بانی راس رییس استدیو مذکور در E3 پیش رو شاهد نمایشی از انجین Slip Space خواهیم بود. این موتور جدید قرار است بستری برای اینده حداقل ده ساله سری هیلو باشد. عرضه هیلو اینفینیت در سال 2019 بعید به نظر میرسد و براساس پیش بینی ها در سال 2020 به همراه کنسول نسل بعدی اکس باکس منتشر خواهد شد.

The Coalition

استدیو د کوالیشن سال گذشته بازی Gears 5 را با یک تریلر داستانی که محوریت آن بر روی شخصیت کیت بود برای عرضه در سال 2019 معرفی کرد. حال امسال انتظار میرود با دست پر به E3 بیایند و شاهد یک تریلر گیمپلی طولانی تر از بازی و تاریخ دقیق عرضه بازی نیز مشخص بشود.
همچنین استدیو مذکور در همکاری با اسپلش دمیج بازی استراتژیک نوبتی گیرز تاکتیک را برای پی سی در دست توسعه دارد. و احتمال نمایش این اثر هم دور از انتظار نیست.
گفتنی است بعید است د کوالیشن بازی موبایلی گیرز پاپ را به کنفرانس خبری اصلی E3 بیاورد ولیکن در برنامه های جانبی ای تری همانند اینساید اکس باکس شاید شاهد اطلاعات بیشتری از بازی باشیم.

Rare

استدیو Rare در برنامه جدید اکس باکس گیمز استدیو قرار است دوباره تبدیل به کارخونه بازی سازی تبدیل بشود و در راستای این امر در یکسال گذشته حدود دو برابر تعداد اعضای استدیو رشد داشته و محل جدیدی برای گسترش فیزیکی استدیو ایجاد شده است. استدیو ریر در حال حاضر به چند تیم تقسیم شده و بخش قابل توجهی به پشتیبانی از بازی Sea of Thives ادامه میدهند و دو تیم دیگر مشغول ساخت بازیهای جدیدی هستند که شاید احتمال نمایش یکی از انها در E3 پیش رو وجود داشته باشد.
همچنین انها سال گذشته نسخه جدید Battletoads را با همکاری استدیو Dlala معرفی کردند که تاکنون این بازی در سکوت خبری به سر میبرده. انتظار منطقی وجود دارد که تاریخ عرضه دقیق این بازی همراه با نمایش گیمپلی مشخص شود.

Playground Games

استدیو پلی گراند گیمز پاییز سال گذشته عنوان فوق العاده موفق Forza Horizon 4 را عرضه کرد ولیکن تیم دوم بزرگ دیگر این استدیو از یک سال و نیم پیش در حال توسعه بازی جدیدی در سبک نقش افرینی جهان باز هستند که شاید احتمال معرفی کوتاه این اثر (براساس شایعه های معتبر فیبل 4) وجود داشته باشد. هرچند براساس نظر شخصی خودم بعید میدانم مایکروسافت از این برگ برنده بزرگ در سالی که سونی کنفرانسی ندارد استفاده کند.

Ninja Theory

استدیو نینجا تئوری سازنده بازی تحسین شده هل بلید حدود یکسال به صورت رسمی به خانواده اکس باکس استدیوز پیوسته ولیکن نمایش اثر جدید انها بسیار محتمل است. در انتهای سال گذشته میلادی فیل اسپنسر در پی پرسش مخاطبین اعلام کرد در سال اینده اطلاعاتی از بازی جدید استدیو نینجا تئوری منتشر خواهند کرد. براساس اطلاعات ثبت شده در لینکداین اعضای استدیو و دیگر منابع به نظر نینجا تئوری سالها در خفا مشغول توسعه بازی جدیدی به نام Bleeding edge بوده و حال شاید وقت نمایش عمومی این اثر مورد انتظار باشد.

دیگر استدیو های فرست پارتی در یک نگاه کوتاه:

استدیو Turn 10 باتوجه به اینکه دنبال گذاشتن زمان بیشتری برای توسعه نسخه بعدی فورزا است، پس از سالها حضور مداوم در E3 باید بگوییم امسال غایب خواهد بود.

استدیو کوچک Compulsion Games سال گذشته بازی We Happy Few را عرضه کرد و براساس منطق قطعا عنوانی در حد نمایش برای عموم در دست ندارد.

استدیو inXile Entertainment بازی Wasteland 3 را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم دردست دارد و احتمال نمایش این بازی در کنفرانس مایکروسافت وجود خواهد داشت. گفتنی است برایان فارگو موسس استدیو ساخت بازیهای جدید معرفی نشده را تایید کرده ولیکن نمایش انها به دور از منطق است.

استدیو Obsidian Entertainment بازی The Outer Worlds را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم در دست دارد و شاید مایکروسافت از نمایش این اثر در کنفرانس خبری خود استقبال کند. ساخت بازیهای جدید توسط استدیو مذکور تایید شده ولیکن نمایش ها تا قبل از عرضه The Outer Worlds عجیب خواهد بود.

استدیو تازه تاسیس The Initiative در حال عضوگیری و طی کردن مراحل اولیه شکل گیری است و باتوجه به سیاست های جدید مایکروسافت بابت عدم رونمایی زودهنگام بازیها، حضور انها در E3 پیش رو منتفی است.

استدیو Undead Labs سال گذشته بازی ضعیف State of Deacay 2 را منتشر کرد و نمایش بازی بعدی انها که نیز قسمت سوم همین مجموعه است قطعا در E3 2019 رخ نخواهد داد.



پ ن: تاپیک به مرور با اطلاعات کنسول نسل بعدی، خرید استدیوهای جدید و Xbox Global Publishing اپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
دیگه گفتیم بزاریم جوونا هم یه خودی نشون بدن و دیده بشن :D. امیدوارم دست پر بیان
دست خالی میان بعد همه میگن دود از کنده بلند میشه :D
البته ماهم امیدواریم ....
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,229
نام
سروش
با اینکه خودشون میگن امسال با دست پر میان ولی با توجه به عدم حضور سونی من بعید میدونم
 
  • Like
Reactions: samadi741

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
با اینکه خودشون میگن امسال با دست پر میان ولی با توجه به عدم حضور سونی من بعید میدونم
خود مایکرو هم دست خالی باشه(که بعیده)، هرچی بازی مولتی پلتفرمی که امسال تا 6ماهه ی اول 2020 منتشر میشه توی کنفرانس MS حضور خواهد داشت!(کیه که از نمایش E3 بگذره؟ :D )

در کل این کنفرانس حتما دیدن داره و حسابی از اول تا آخرش برای همه هایپ داره... برای XBoxفن ها هم بیشتر از بقیه! :D
 

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
اگر مایکرو تو این کنفراس نسل جدیدش رو طوری معرفی کنه که انگار سری وان مرده به شخصه نسل بعدی برای خرید کنسول مایکرو تردید دارم
البته سونی هم باید تکلیف انحصاری های نسل فعلیش رو مشخص کنه
اما اگر جوری اتفاقات رقم بخوره که کنسول وان اکس با 6 ترافلاپس توسط مایکرو کشته بشه
مطمئنا من یکی نسل بعد گرچه هزینه های گزافی داره ولی به pc مهاجرت می کنم .
انتظار من طوری هست که تا ویندوز ده هست نسل اکس باکس صرفا با تغییر ترافلاپس پیش بره نه تغییر کلی در واقع اگر نسل بعدی قراره سمت 8k بره 4k برای وان اکس باشه
چون نسل بعد مطمئنا بیشتر از 10 ترافلاپس نیست
در مورد نمایش ها هم بازی های انحصاری خصوصا گیرز باید جوری باشه که نشون بدن دارن از قدرت واقعی وان اکس استفاده می کنن
انتظار دارم بازی بعدی نینجا معرفی بشه برای این نسل نه نسل بعدی
امیدوارم نمایش بازی های تکراری هم زیاد نباشه مثل کراش و غیره
از آرزو ها هم نگذریم دوست دارم حالا که رابطه کپکام با مایکرو خوبه تو این کنفراس بازی Onimusha معرفی بشه
مایکرو باید در نبود سونی حسابی بتازه و سعی کنه امسال خودش رو حسابی جلو بندازه چه از لحاظ فروش چه از لحاظ سرویس دهی به مخاطب تا بتونه اعتماد جلب کنه برای نسل بعد
 
  • Like
Reactions: g4mer

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
یک بخش شایعات هم به پست اول اضافه کن تا وقتی کنفرانس تموم شد یک مقایسه بکنیم و ببینیم چقدرشون درست بود (تا بشه به منابعی که پخششون می‌کنن در آینده بیشتر اعتماد کرد:D)
انتظار اول من برای e3 امسال، معرفی نسل 9 هست اما نمی‌دونم چنددرصد ممکنه کنسول رو نشون بدن.
بیان xcloud هم قشنگ معرفی کنن و بتای مجانی براش بذارن تا ببینیم دوستان خارجی که می‌تونن تستش بکنن نظرشون راجع‌بهش چیه:D
از طرفی دوست دارم بتزدا الکی گفته باشه که tes6 نیست و همزمان با کنسول مایکرو نمایشش بدن. ولی احتمالش خیلی کمه :D
اسسین هم نشون بدن خیلی خوشحال می‌شم ولی اینم بعیده که باشه :(
کلا e3 2020 فکر می‌کنم بهتر از امسال باشه ولی خب، من که هایپم مثل هر سال :D
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
اولین تصویر از Xbox One S All Digital لو رفت

قیمت 230 دلار (تبدیل شده از یورو)
تاریخ عرضه هفدهم اردبیهشت ماه
احتمالا در اینساید اکس باکس بعدی به صورت رسمی معرفی میشه و کاری به E3 نداره ولی خب براساس شایعه های قبلی (که تا الان درست درامدند) اگر طرح عرضه این مدل کنسول (بدون دیسک نوری) موفقیت امیز باشه مایکروسافت برای نسل اینده از ابتدا یک مدل بدون منتشر میکنه که باعث کاهش قیمت 50 دلاری نسبت به مدل معمولی میشه


Xbox One S All Digital.png
 
آخرین ویرایش:

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
میترکونه امسال
هم بازی نینجا نمایش داره و 100 درصد داستان محور هست
نمایش هیلو و گیم پلی فک ها رو میخوابونه
گیرز5 با المان ها و تغییرات جدیدش حضار رو سکته میده
پلی گراند هم اخر میاد با فیبل ملت رو پهن زمین میکنه
کنسول نسل بعد هم با یه تیزر نقش کاردک رو بازی میکنه
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,229
نام
سروش
خود مایکرو هم دست خالی باشه(که بعیده)، هرچی بازی مولتی پلتفرمی که امسال تا 6ماهه ی اول 2020 منتشر میشه توی کنفرانس MS حضور خواهد داشت!(کیه که از نمایش E3 بگذره؟ :D )

در کل این کنفرانس حتما دیدن داره و حسابی از اول تا آخرش برای همه هایپ داره... برای XBoxفن ها هم بیشتر از بقیه! :D

دقیقا همینطور میشه نمایش های مولتی بیشتر هست
 

Big boss_returns

کاربر سایت
Jan 29, 2019
965
نام
ژوبین
امسال اگه خوب باشه به نفع ما هم هست چون از اونور سونی psx شل نمیگیره و این لوس بازیا رو درنمیاره:D
 

mobile1199

_-[ BE THE BATMAN ]-_
Gold User
Jun 21, 2015
1,942
نام
MR.1199
اصلا حس خوبی نسبت به E3 امسال ندارم . :|
باز سال های گذشته سونی و مایکرو با هم حضور داشتند و یه حداقل رقابتی بین ـشون شکل میگرفت طی مراسم :| یکه تازی مایکرو میتونه خطرناک باشه ، چون عملا برای خودش رقیبی نمیبینه و به راحتی میتونه بی انگیزه با مراسم برخورد کنه ! که واقعا امیدوارم چنین اتفاقی نیفته ...
حداقلش میشه به مولتی پلتفرم ها امیدوار بود که تو مراسم مایکرو خودی نشون بدن :D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
اصلا حس خوبی نسبت به E3 امسال ندارم . :|
باز سال های گذشته سونی و مایکرو با هم حضور داشتند و یه حداقل رقابتی بین ـشون شکل میگرفت طی مراسم :| یکه تازی مایکرو میتونه خطرناک باشه ، چون عملا برای خودش رقیبی نمیبینه و به راحتی میتونه بی انگیزه با مراسم برخورد کنه ! که واقعا امیدوارم چنین اتفاقی نیفته ...
حداقلش میشه به مولتی پلتفرم ها امیدوار بود که تو مراسم مایکرو خودی نشون بدن :D
این بی انگیزگی که میگی مال اون زمانی که سونی واسه چند سال بخواد غیبت کنه بعدش هم اینا تو بازار با هم رقابت دارن مگه میشه از بهترین فرصت هایی که سر غیبت همدیگه پیدا میکنن استفاده کامل رو نبرن ؟ اصلا حرفت ی چیز نشده :D امسال مطمعنا ماکرو همه جوره با دست پر میاد چون حالا حالا شاید این فرصت براش دوباره پیش نیاد.
 

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,859
نام
Sajjad
دو سال پیش هم یه عده میگفتن سونی بخاطر مایکرو برنامه هاشو تغییر داد و کلا این که میگید یه شرکتی بخاطر حضور یا عدم حضور یه شرکت دیگه تو مراسم برنامه هاش رو تغییر میده اصلا تو کت من نمیره:D
اگه بخواد زیاد کنه، اول اینکه باید چیزی باشه که بخواد اضافه کنه، دوم اینکه آماده کردن تریلر یا دمو خوب شاید چند ماه زمان بگیره که اگر علجه‌ای انجام بشه و کیفیت لازم رو نداشته باشه تاثیر منفی هم داره و به ضررشون هست
اگر بخواد کم کنه هم باز منطقی نیست چون برنامه ریزی برای مارکتینگ بازی ها از قبل از معرفی شدنشون شروع میشه تا عرضه، حالا اگر بخوان این برنامه رو تغییر بدن، ممکنه تو فروش بازی تاثیر داشته باشه و باز به ضررشون تموم میشه
خلاصه نگران کنفرانس نباشید دقیقا همون چیزی هست که از خیلی وقت پیش براش برنامه ریزی کردن، نه بازی‌ای رو حذف میکنن نه زودتر از موعد معرفی میکنن:D
 

Big boss_returns

کاربر سایت
Jan 29, 2019
965
نام
ژوبین
دو سال پیش هم یه عده میگفتن سونی بخاطر مایکرو برنامه هاشو تغییر داد و کلا این که میگید یه شرکتی بخاطر حضور یا عدم حضور یه شرکت دیگه تو مراسم برنامه هاش رو تغییر میده اصلا تو کت من نمیره:D
اگه بخواد زیاد کنه، اول اینکه باید چیزی باشه که بخواد اضافه کنه، دوم اینکه آماده کردن تریلر یا دمو خوب شاید چند ماه زمان بگیره که اگر علجه‌ای انجام بشه و کیفیت لازم رو نداشته باشه تاثیر منفی هم داره و به ضررشون هست
اگر بخواد کم کنه هم باز منطقی نیست چون برنامه ریزی برای مارکتینگ بازی ها از قبل از معرفی شدنشون شروع میشه تا عرضه، حالا اگر بخوان این برنامه رو تغییر بدن، ممکنه تو فروش بازی تاثیر داشته باشه و باز به ضررشون تموم میشه
خلاصه نگران کنفرانس نباشید دقیقا همون چیزی هست که از خیلی وقت پیش براش برنامه ریزی کردن، نه بازی‌ای رو حذف میکنن نه زودتر از موعد معرفی میکنن:D
عزیز خودشون همیشه بعد e3 تایید میکنن که چندتا چیز برا نمایش داشتن اما به دلایلی نشون ندادن خب این دلایل میتونه نمایش معمولی مایکروسافت باشه فکر کن تریلر اماده کنی یهو نشون ندی!:D
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر