نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2019 Press Conference

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
پس از کنارکشیدن کمپانی بزرگ سونی از برگذاری کنفرانس خبری در E3 سال 2019 بسیاری نسبت به حضور مایکروسافت هم شک و شبه داشتند تا اینکه فیل اسپنسر رسما تایید کرد انها همانند تمام سالهای گذشته در E3 با کنفرانس خبری، حضوری قدرتمند خواهند داشت.

تاریخ برگذاری مراسم بیستم خرداد ماه ساعت 00:30 بامداد

لینک های تماشای پخش زنده:
میکسر
یوتیوب
توییچ
توییتر
فیسبوک



E3Briefing2019HERO-hero.jpg


343 Industries

استدیو 343 Industries در جریان مراسم E3 سال 2018 عنوان Halo Infinite را با یک نمایش فنی خارق العاده همراه با معرفی موتوربازیسازی جدید Slip Space به نمایش دراورد. بنا به گفته بانی راس رییس استدیو مذکور در E3 پیش رو شاهد نمایشی از انجین Slip Space خواهیم بود. این موتور جدید قرار است بستری برای اینده حداقل ده ساله سری هیلو باشد. عرضه هیلو اینفینیت در سال 2019 بعید به نظر میرسد و براساس پیش بینی ها در سال 2020 به همراه کنسول نسل بعدی اکس باکس منتشر خواهد شد.

The Coalition

استدیو د کوالیشن سال گذشته بازی Gears 5 را با یک تریلر داستانی که محوریت آن بر روی شخصیت کیت بود برای عرضه در سال 2019 معرفی کرد. حال امسال انتظار میرود با دست پر به E3 بیایند و شاهد یک تریلر گیمپلی طولانی تر از بازی و تاریخ دقیق عرضه بازی نیز مشخص بشود.
همچنین استدیو مذکور در همکاری با اسپلش دمیج بازی استراتژیک نوبتی گیرز تاکتیک را برای پی سی در دست توسعه دارد. و احتمال نمایش این اثر هم دور از انتظار نیست.
گفتنی است بعید است د کوالیشن بازی موبایلی گیرز پاپ را به کنفرانس خبری اصلی E3 بیاورد ولیکن در برنامه های جانبی ای تری همانند اینساید اکس باکس شاید شاهد اطلاعات بیشتری از بازی باشیم.

Rare

استدیو Rare در برنامه جدید اکس باکس گیمز استدیو قرار است دوباره تبدیل به کارخونه بازی سازی تبدیل بشود و در راستای این امر در یکسال گذشته حدود دو برابر تعداد اعضای استدیو رشد داشته و محل جدیدی برای گسترش فیزیکی استدیو ایجاد شده است. استدیو ریر در حال حاضر به چند تیم تقسیم شده و بخش قابل توجهی به پشتیبانی از بازی Sea of Thives ادامه میدهند و دو تیم دیگر مشغول ساخت بازیهای جدیدی هستند که شاید احتمال نمایش یکی از انها در E3 پیش رو وجود داشته باشد.
همچنین انها سال گذشته نسخه جدید Battletoads را با همکاری استدیو Dlala معرفی کردند که تاکنون این بازی در سکوت خبری به سر میبرده. انتظار منطقی وجود دارد که تاریخ عرضه دقیق این بازی همراه با نمایش گیمپلی مشخص شود.

Playground Games

استدیو پلی گراند گیمز پاییز سال گذشته عنوان فوق العاده موفق Forza Horizon 4 را عرضه کرد ولیکن تیم دوم بزرگ دیگر این استدیو از یک سال و نیم پیش در حال توسعه بازی جدیدی در سبک نقش افرینی جهان باز هستند که شاید احتمال معرفی کوتاه این اثر (براساس شایعه های معتبر فیبل 4) وجود داشته باشد. هرچند براساس نظر شخصی خودم بعید میدانم مایکروسافت از این برگ برنده بزرگ در سالی که سونی کنفرانسی ندارد استفاده کند.

Ninja Theory

استدیو نینجا تئوری سازنده بازی تحسین شده هل بلید حدود یکسال به صورت رسمی به خانواده اکس باکس استدیوز پیوسته ولیکن نمایش اثر جدید انها بسیار محتمل است. در انتهای سال گذشته میلادی فیل اسپنسر در پی پرسش مخاطبین اعلام کرد در سال اینده اطلاعاتی از بازی جدید استدیو نینجا تئوری منتشر خواهند کرد. براساس اطلاعات ثبت شده در لینکداین اعضای استدیو و دیگر منابع به نظر نینجا تئوری سالها در خفا مشغول توسعه بازی جدیدی به نام Bleeding edge بوده و حال شاید وقت نمایش عمومی این اثر مورد انتظار باشد.

دیگر استدیو های فرست پارتی در یک نگاه کوتاه:

استدیو Turn 10 باتوجه به اینکه دنبال گذاشتن زمان بیشتری برای توسعه نسخه بعدی فورزا است، پس از سالها حضور مداوم در E3 باید بگوییم امسال غایب خواهد بود.

استدیو کوچک Compulsion Games سال گذشته بازی We Happy Few را عرضه کرد و براساس منطق قطعا عنوانی در حد نمایش برای عموم در دست ندارد.

استدیو inXile Entertainment بازی Wasteland 3 را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم دردست دارد و احتمال نمایش این بازی در کنفرانس مایکروسافت وجود خواهد داشت. گفتنی است برایان فارگو موسس استدیو ساخت بازیهای جدید معرفی نشده را تایید کرده ولیکن نمایش انها به دور از منطق است.

استدیو Obsidian Entertainment بازی The Outer Worlds را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم در دست دارد و شاید مایکروسافت از نمایش این اثر در کنفرانس خبری خود استقبال کند. ساخت بازیهای جدید توسط استدیو مذکور تایید شده ولیکن نمایش ها تا قبل از عرضه The Outer Worlds عجیب خواهد بود.

استدیو تازه تاسیس The Initiative در حال عضوگیری و طی کردن مراحل اولیه شکل گیری است و باتوجه به سیاست های جدید مایکروسافت بابت عدم رونمایی زودهنگام بازیها، حضور انها در E3 پیش رو منتفی است.

استدیو Undead Labs سال گذشته بازی ضعیف State of Deacay 2 را منتشر کرد و نمایش بازی بعدی انها که نیز قسمت سوم همین مجموعه است قطعا در E3 2019 رخ نخواهد داد.



پ ن: تاپیک به مرور با اطلاعات کنسول نسل بعدی، خرید استدیوهای جدید و Xbox Global Publishing اپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:

sajjad++

کاربر سایت
May 9, 2014
1,861
نام
Sajjad
متنفرم از اینکه Cod رو دوباره تو کنفرانس مایکرو ببینم
این یعنی 10 دقیقه از وقت کنفرانس برای همچین بازی میره:D من حاضرم بازی ایندی تو این تایم ببینم اما cod نباشه:D
شما یادتون نمیاد، Cod ،AC و فیفا تقریبا 20 الی 25 دقیقه از وقت 90دقیقه ای کنفرانس رو می گرفتن؟ً!
شایعه شده کد بعدی MW4 هست و اگر حقیقت داشته باشه میتونه به یه مگاتون خفن تبدیل بشه8->
 

artour-2198

کاربر سایت
Mar 18, 2013
405
نام
علیرضا
بله همه ی اینهارو میدونم فقط یک نکته وجود داره، من دلم نمی خواد ببینمشون :D
مورد بعدی هم اینکه مایکرو الان 3-4 سالی میشه که دیگه دنبال محتوای انحصاری نیست و اینو هم اسپنسر چندباری گفته. پس این بخش هم منتفیه:D
متاسفانه باید بسوزیم و بسازیم دیگه چاره ای نیست :D درمورد محتوای انحصاری هم درآینده خدا بزرگه شاید نظرشون عوض شد .
 
  • Like
Reactions: Cj_sa

mostafawarcraf

کاربر سایت
Aug 26, 2011
2,033
نام
مصطفی
تاریخ عرضه 16 شهریور ماه
عکس هم توسط یک وبسایت رده بندی تایوانی لو رفته

پ ن: دعا کنید عکس حداقل فیک باشه :))

View attachment 106421
ولی فیک نیست احتمالا اون زنه کنار کیت تا حالا نشونش ندادن و این که الان برای اولین بار هست نشون میده شاید فیک نباشه
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
ساخت SoD3 قطعی هست برادر، سر موضوعی که قطعی هست دیگه بحث نکنیم :D ضمن اینکه فقط عوض کردن یا نکردن اسم بازی مهم نیست. ولی میتونیم سر این صحبت کنیم که قرار هست چه اتفاقی برای نسخه سوم بیافته.

این استودیو تو ساخت بازی آنلاین تبحر داشته و داره ولی بعد از موفقیت نسخه اول (با تیم 10-15 نفره) و درخواست طرفدارهای سری رفت سراغ نسخه دوم و ساختش (با تیم 50~ نفره) که خب به دلیل بلند پروازانه بودن پروژه و 3 برابر شدن پروژه نسبت به نسخه اول نتونستن ایده‌های خیلی جدیدتری توی بازی بیارن ولی با این حال مد Co-Op چهار نفره با ایده‌های مختص به خود بازی رو اضافه کردن با یه مد Horde مانند (تو آپدیت ‌های بعدی) و نقشه سه برابری و خیلی اصلاحات تو بخشهای مختلف بازی و ...

الان هم تو نسخه سوم احتمالا قابلیت‌های بخش آنلاین بازی رو بیشتر میکنن و ایده‌های جدیدتر و بهتری رو به کار میبرن و ... در کل اینکه میگی برن سمت تجربه چند نفره برنامه اصلی استودیو بود که برن سراغ یه بازی MMO مانند ولی الان با محبوبیت سری بین طرفدارا احتمالا سعی میکنن یه ترکیبی از هر دو تا کار رو انجام بدن :D

الان هم با وجود این تیم 100 نفره که ممکنه بزرگتر هم بشه در آینده و سابقه اعضاش و مشاوره و کمک فنی که از بقیه استودیوهای مایکروسافت میتونن بگیرن (کوالیشن، Rare، تیم DirectX و ... با خود ردموند و 343 و ... هم فقط 20 دقیقه فاصله دارن) و تکنولوژی‌ها و امکانات مایکروسافت که خیلی راحتتر میتونن استفاده کنن (فقط از تیم تضمین کیفیت و تست بازیهای مایکروسافت بتونن استفاده کنن میتونن باگ‌های بازی رو کلی کاهش بدن و بازخوردهای بهتری بگیرن از پلیرهای حرفه‌ای، بقیه امکانات بماند) قطعا یه کار بلند پروازانه‌تر با مشکلات کمتر ارائه میدن.
نسخه اول که برای منم خیلی خاص بود ، جهانش پویایی خاصی داشت ولی از وقتی Dying Light اومد نظرم کلا برگشت ... قطعا استودیو آندد لب اعضای خلاق و با استعدادی داره ولی از ایده تا محصول نهایی رو باید درست پیش ببرند که متاسفانه تو نسخه دوم نتونستند یکی از دلیل هام برای اینکه سراغ ساخت بازی هایی مثل WWZ یا L4D برن هم اینه که بتونند از ساختش برای بهبود آی پی اصلی استودیو استفاده بکنند
بله همه ی اینهارو میدونم فقط یک نکته وجود داره، من دلم نمی خواد ببینمشون :D
مورد بعدی هم اینکه مایکرو الان 3-4 سالی میشه که دیگه دنبال محتوای انحصاری نیست و اینو هم اسپنسر چندباری گفته. پس این بخش هم منتفیه:D
شایعه شده بازی بعدی راک استار هم تو E3 معرفی میشه ... امسال با حضور احتمالی راک استار و اکتیویژن با سی دی پراجکت رد دیگه چه چیزی از این برای مایکرو بهتر
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
احتمالش هست مایکروسافت بخواد انجین Unity رو بخره :D البته شاید خیلی به استودیوهاش ربطی نداشته باشه ولی خب می‌تونه یه خبر مهم برای Microsoft Gaming باشه. اگر چنین قراردادی بخواد برقرار بشه مایکروسافت احتمالا باید 3 تا 4 میلیارد دلاری هزینه کنه و یک خرید راهبردی به حساب خواهد اومد :D اینطوری هم یه انجین پر مخاطب به دست آوردن که همین الان یه کامیونیتی بزرگ از بازیسازها (بخصوص بازیسازهای موبایل) دارن ازش استفاده میکنن و هم میتونن انجین رو بهتر و بیشتر توسعه بدن و سهم قابل توجه تری از PC و کنسولها رو هم بدست بیارن و یک رقابت بهتری با آنریل داشته باشن (البته این کار خیلی زمان بر خواهد بود).

اون صحبت خرید کرایتک هم مطرح بود که خب البته کرایتک از نظر نفوذ میون بازیسازها خیلی خیلی ضعیف هست. ولی در کل مایکروسافت نیاز داره به یک انجین مولتی پلتفرم مطرح برای بخش Microsoft Gaming. :D
 
  • Like
Reactions: Irisviel Ackerman

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
احتمالش هست مایکروسافت بخواد انجین Unity رو بخره :D البته شاید خیلی به استودیوهاش ربطی نداشته باشه ولی خب می‌تونه یه خبر مهم برای Microsoft Gaming باشه. اگر چنین قراردادی بخواد برقرار بشه مایکروسافت احتمالا باید 3 تا 4 میلیارد دلاری هزینه کنه و یک خرید راهبردی به حساب خواهد اومد :D اینطوری هم یه انجین پر مخاطب به دست آوردن که همین الان یه کامیونیتی بزرگ از بازیسازها (بخصوص بازیسازهای موبایل) دارن ازش استفاده میکنن و هم میتونن انجین رو بهتر و بیشتر توسعه بدن و سهم قابل توجه تری از PC و کنسولها رو هم بدست بیارن و یک رقابت بهتری با آنریل داشته باشن (البته این کار خیلی زمان بر خواهد بود).

اون صحبت خرید کرایتک هم مطرح بود که خب البته کرایتک از نظر نفوذ میون بازیسازها خیلی خیلی ضعیف هست. ولی در کل مایکروسافت نیاز داره به یک انجین مولتی پلتفرم مطرح برای بخش Microsoft Gaming. :D
همون طور که گفتی یونیتی بیشتر بدرد بازی های موبایل و یا indie محور می خوره
با اینکه asset های خیلی زیادی داره و کامیونیتی بشدت فعالی هم داره اما خود انجین کم و کاستی های فراوانی داره و ساختن بازی های aaa باهاش خیلی راحت نیست.
مایکرو باید Slipe Space رو بیشتر بسط بده و به بقیه شرکت هاش هم بده، این موتوری هستش که میشه روش کلی کار کرد:D
احتمالا خبر خرید یونیتی هم برای این مطرح شده که یا قید خرید کرایتک رو زدن یا معاملشون نشده یا... :D ولی در کل، بهتر:D
موتور کرایتک اصلا user friendly نیست تا اون جایی که میدونم و برای همین هم هست که بازیساز ها طرفش نمیرن، کار کردن باهاش سخته اما خوب خروجی واقعا عالیی داره

در کل بهترین حالت این بود که مایکرو بعد از خریدن Havok و چندتا استدیو دیگه یک تیم هم برای درست کردن موتور انحصاری خودش راه اندازی می کرد، این طوری کلی جلو میافتادن:D
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر