نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2019 Press Conference

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
پس از کنارکشیدن کمپانی بزرگ سونی از برگذاری کنفرانس خبری در E3 سال 2019 بسیاری نسبت به حضور مایکروسافت هم شک و شبه داشتند تا اینکه فیل اسپنسر رسما تایید کرد انها همانند تمام سالهای گذشته در E3 با کنفرانس خبری، حضوری قدرتمند خواهند داشت.

تاریخ برگذاری مراسم بیستم خرداد ماه ساعت 00:30 بامداد

لینک های تماشای پخش زنده:
میکسر
یوتیوب
توییچ
توییتر
فیسبوک



E3Briefing2019HERO-hero.jpg


343 Industries

استدیو 343 Industries در جریان مراسم E3 سال 2018 عنوان Halo Infinite را با یک نمایش فنی خارق العاده همراه با معرفی موتوربازیسازی جدید Slip Space به نمایش دراورد. بنا به گفته بانی راس رییس استدیو مذکور در E3 پیش رو شاهد نمایشی از انجین Slip Space خواهیم بود. این موتور جدید قرار است بستری برای اینده حداقل ده ساله سری هیلو باشد. عرضه هیلو اینفینیت در سال 2019 بعید به نظر میرسد و براساس پیش بینی ها در سال 2020 به همراه کنسول نسل بعدی اکس باکس منتشر خواهد شد.

The Coalition

استدیو د کوالیشن سال گذشته بازی Gears 5 را با یک تریلر داستانی که محوریت آن بر روی شخصیت کیت بود برای عرضه در سال 2019 معرفی کرد. حال امسال انتظار میرود با دست پر به E3 بیایند و شاهد یک تریلر گیمپلی طولانی تر از بازی و تاریخ دقیق عرضه بازی نیز مشخص بشود.
همچنین استدیو مذکور در همکاری با اسپلش دمیج بازی استراتژیک نوبتی گیرز تاکتیک را برای پی سی در دست توسعه دارد. و احتمال نمایش این اثر هم دور از انتظار نیست.
گفتنی است بعید است د کوالیشن بازی موبایلی گیرز پاپ را به کنفرانس خبری اصلی E3 بیاورد ولیکن در برنامه های جانبی ای تری همانند اینساید اکس باکس شاید شاهد اطلاعات بیشتری از بازی باشیم.

Rare

استدیو Rare در برنامه جدید اکس باکس گیمز استدیو قرار است دوباره تبدیل به کارخونه بازی سازی تبدیل بشود و در راستای این امر در یکسال گذشته حدود دو برابر تعداد اعضای استدیو رشد داشته و محل جدیدی برای گسترش فیزیکی استدیو ایجاد شده است. استدیو ریر در حال حاضر به چند تیم تقسیم شده و بخش قابل توجهی به پشتیبانی از بازی Sea of Thives ادامه میدهند و دو تیم دیگر مشغول ساخت بازیهای جدیدی هستند که شاید احتمال نمایش یکی از انها در E3 پیش رو وجود داشته باشد.
همچنین انها سال گذشته نسخه جدید Battletoads را با همکاری استدیو Dlala معرفی کردند که تاکنون این بازی در سکوت خبری به سر میبرده. انتظار منطقی وجود دارد که تاریخ عرضه دقیق این بازی همراه با نمایش گیمپلی مشخص شود.

Playground Games

استدیو پلی گراند گیمز پاییز سال گذشته عنوان فوق العاده موفق Forza Horizon 4 را عرضه کرد ولیکن تیم دوم بزرگ دیگر این استدیو از یک سال و نیم پیش در حال توسعه بازی جدیدی در سبک نقش افرینی جهان باز هستند که شاید احتمال معرفی کوتاه این اثر (براساس شایعه های معتبر فیبل 4) وجود داشته باشد. هرچند براساس نظر شخصی خودم بعید میدانم مایکروسافت از این برگ برنده بزرگ در سالی که سونی کنفرانسی ندارد استفاده کند.

Ninja Theory

استدیو نینجا تئوری سازنده بازی تحسین شده هل بلید حدود یکسال به صورت رسمی به خانواده اکس باکس استدیوز پیوسته ولیکن نمایش اثر جدید انها بسیار محتمل است. در انتهای سال گذشته میلادی فیل اسپنسر در پی پرسش مخاطبین اعلام کرد در سال اینده اطلاعاتی از بازی جدید استدیو نینجا تئوری منتشر خواهند کرد. براساس اطلاعات ثبت شده در لینکداین اعضای استدیو و دیگر منابع به نظر نینجا تئوری سالها در خفا مشغول توسعه بازی جدیدی به نام Bleeding edge بوده و حال شاید وقت نمایش عمومی این اثر مورد انتظار باشد.

دیگر استدیو های فرست پارتی در یک نگاه کوتاه:

استدیو Turn 10 باتوجه به اینکه دنبال گذاشتن زمان بیشتری برای توسعه نسخه بعدی فورزا است، پس از سالها حضور مداوم در E3 باید بگوییم امسال غایب خواهد بود.

استدیو کوچک Compulsion Games سال گذشته بازی We Happy Few را عرضه کرد و براساس منطق قطعا عنوانی در حد نمایش برای عموم در دست ندارد.

استدیو inXile Entertainment بازی Wasteland 3 را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم دردست دارد و احتمال نمایش این بازی در کنفرانس مایکروسافت وجود خواهد داشت. گفتنی است برایان فارگو موسس استدیو ساخت بازیهای جدید معرفی نشده را تایید کرده ولیکن نمایش انها به دور از منطق است.

استدیو Obsidian Entertainment بازی The Outer Worlds را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم در دست دارد و شاید مایکروسافت از نمایش این اثر در کنفرانس خبری خود استقبال کند. ساخت بازیهای جدید توسط استدیو مذکور تایید شده ولیکن نمایش ها تا قبل از عرضه The Outer Worlds عجیب خواهد بود.

استدیو تازه تاسیس The Initiative در حال عضوگیری و طی کردن مراحل اولیه شکل گیری است و باتوجه به سیاست های جدید مایکروسافت بابت عدم رونمایی زودهنگام بازیها، حضور انها در E3 پیش رو منتفی است.

استدیو Undead Labs سال گذشته بازی ضعیف State of Deacay 2 را منتشر کرد و نمایش بازی بعدی انها که نیز قسمت سوم همین مجموعه است قطعا در E3 2019 رخ نخواهد داد.



پ ن: تاپیک به مرور با اطلاعات کنسول نسل بعدی، خرید استدیوهای جدید و Xbox Global Publishing اپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
مایکروسافت کارش ارائه دادن تکنولوژی‌های مختص تیم ورک و به اشتراک گذاشتن اطلاعات و جلسات راه دور و ... هست که کل شرکت‌‎ها میتونن از خدماتش استفاده کنن. دیگه شرکتی که خودش داره بزرگترین محصولات این بخش رو ارائه میده و مهمترین خدمات و سرویس‌هاش هم از صدقه سر همین کار هست حالا مشکل در به اشتراک گذاشتن اطلاعات و تکنولوژی و برگزاری کنفرانس و ... داره به نظرت؟ شرکتی که پیچیده ترین پلتفرم (PC) رو با کلی شریک سخت افزاری و نرم افزاری داره منیج میکنه دیگه براش کاری داره برای یک کنسول و چندتا استودیو همچین کاری بکنه؟ یا مثلا همکاری T10 و PG از دو تا قاره مختلف مشکل ساز بوده این چند ساله؟ خلاصه که آره :D

ضمن اینکه این استودیوهای تازه اضافه شده هم قرار نیست به زور اسپنسر یا مت بوتی چیزی بسازن. آزادی کامل دارن بازیی که به نظرشون مخاطب دوست داره رو بسازن و این کار رو هم میکنن. حالا در هر ابعاد و اسکیلی که میخواد باشه. مایکروسافت صرفا ساپورت میکنه و بودجه و امکانات بیشتر و بهتر در اختیارشون قرار میده که ضمن توسعه بتونن کار بهتر و بزرگتری ارائه بدن. نوع پیشبرد و حصول نتیجه هم با خود استودیوهاست.

در مورد فرست پارتی ها و بازیهاشون برای وان X هم غیر از T10 و PG هنوز بازیهای 343 و کوالیشن برای این کنسول نیومدن که البته اهمیت چندانی نداره چون همین بازیهایی که اومدن مثل RDR2 و خیلی بازیهای دیگه دارن 4K اجرا میشن روی وان ایکس که تفاوتش در حد تفاوت روز و شب مشخص هست. تو یسری از بازیها هم که نزدیک 2 برابر خروجی بهتری داشته نسبت به PS4 Pro. وان ایکس رو هم یه اشتراک گیم پس بگیر غبار روبی کن تا 2 سال میتونی بدون پلک زدن بازی کنی :D

مت بوتی دیروز تو یکی از مصاحبه های دیگه اش گفت تمام استدیوها حق دارند روی تمام فرانچایزهای مایکروسافت برای ساخت دست بذارند. خیلی برای من جالب بود
، و Stadia که از نظر ارایه سرویس گیم پس رو تحت فشار میزاره

استادیا کیلومتر ها برای فشار اوردن به هرکمپانی هنوز فاصله داره. مشکل اول مسله فنی هست برای مثال نسخه پی سی دووم روی پی سی (60 فریم) در بازه 50-70 میلی ثانیه لتنسی داره ولی روی استادیا به 200 میلی ثانیه میرسه! اما از اون طرف تفاوت لتنسی اجرای هیلو 5 روی کنسول با xcloud تنها 5 میلی ثانیه بوده (در حدود بازه 50-60 میلی ثانیه)
مشکل دوم بدست اوردن حمایت ترد پارتی ها هست که در زمان لانچ بازیهای استادیا به 40 تا ها هم نمیرسه
مشکل سوم هم فرست پارتی ها که واضحه



داداش اینا رو جدی گفتی یا داری ما رو دست می اندازی! ؟
تمام این چیزا که گفتی هیچ ربطی به مدیریت نداره و با امکانات سرمایه و ثروت بی نهایت مایکروسافت ممکن شده ! اسپنسر هد پلی استیشن بود کل کمپانی رو با مغز میزد زمین!

فقط ارجاعتون میدم به دیدگاه شان لیدن راجع به گیمینگ و معیار های خرید استودیو، و عملکرد اسپنسر در این زمینه!

بدرود

اولین خروجی خریدهای پارسال مایکروسافت شد بازی FH4 با متای 92 و تا الان 10 میلیون پلیر جذب کرده! میشه حالا این تفاوت رو با میعار شان لیدن باز کنی؟ من متوجه نمیشم واقعا
 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
4,246
نام
سروش

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
دوستان فن ایکس باکس خواهش میکنم سوال من رو درست و منطقی جواب بدید. نه که بگید باشه تو خوبی. بی خیال شو هر چی تو بگی. گیم پس قرار تو سوییچ بیاد همه بازی های ایکس باکس تو استیم هستن. واقعا دلیل خرید کنسول چیه؟ فقط چون 200 یا 300 تا پیکسل بیشتر نشون میده اونم با چشم عادی قابل تشخیص نیست. خواهشن منطقی جواب بدید.
جوابت خیلی ساده هست
جماعت کنسول باز افرادی هستن که از اول عمرشون با کنسول بازی کردن به عبارتی حال نمیکنن با موس و کیبرد بازی کنن مثل خیلی از گیمرها پس در نتیجه حال نمیکنن سیستم ببندن و به جاش با پولش کنسول میخرن
مثل خود من
توی کنسول ها هم اولا یکی انحصاری هاشون مطرح هست یکی سخت افزار
شما مشخصه اطلاعات سخت افزاری خیلی کمی داری وگرنه تفاوت خیلی فراتر از 200 یا 300 پیکسلی هست که گفتی
یه نگاه به رد دد 2 و تفاوت کیفیت اجراییش روی ONE X با بقیه بندازین یکم اطلاعاتون هم بالاتر میره میتونید اگر ONE X ندارید از انالیز دیجیتال فاندری استفاده کنید
فقط سره چند پیکسل هم بحث نیست یه بازی مثل همین مترو که اخیرا امده روی کنسول های سونی فریمش زیر 20 میاد (تا 14 فریم هم ثبت شده)
پس فقط چند تا پیکسل مطرح نیست بماند که تنها کنسولی که ویچر رو 60 فریم اجرا میکنه ONE X هست پس تکلیف سخت افزار که مشخصه
میمونه بازی ها
اگر هیلو و گرز برای PS پورت بشه من و خیلی از فن های XBOX توی همین سایت شک نکن میایم سمت PS فقط کافیه خبر پورت این بازی ها روی PS بیاد تا خود من از فردا PS فن بشم
 
  • Like
Reactions: darkworld

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,573
نام
mohammad
امیدوارم سال بعد اسپنسر دیگه نیاد بگه 100 تا بازی برای نمایش داریم... که 150تاش فرست پارتی هستن...و اخر معلوم بشه 200تا ایندی نمایش قراره داشته باشند:D
____
ایشاا... ه سال بعد...:D
مایکی تو هیچگاه تنها قدم نخواهی گذاشت:D:-"
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
امیدوارم سال بعد اسپنسر دیگه نیاد بگه 100 تا بازی برای نمایش داریم... که 150تاش فرست پارتی هستن...و اخر معلوم بشه 200تا ایندی نمایش قراره داشته باشند:D
____
ایشاا... ه سال بعد...:D
مایکی تو هیچگاه تنها قدم نخواهی گذاشت:D:-"
ایشالا موج بعدی با استفاده از قدرت مخفی esram قراره سونی رو ورشکست کنه:>
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
داداش اینا رو جدی گفتی یا داری ما رو دست می اندازی! ؟
تمام این چیزا که گفتی هیچ ربطی به مدیریت نداره و با امکانات سرمایه و ثروت بی نهایت مایکروسافت ممکن شده ! اسپنسر هد پلی استیشن بود کل کمپانی رو با مغز میزد زمین!

فقط ارجاعتون میدم به دیدگاه شان لیدن راجع به گیمینگ و معیار های خرید استودیو، و عملکرد اسپنسر در این زمینه!

بدرود

شما رو؟ من با شما چیکار دارم؟ :D

اسپنسر با بودجه و امکانات محدود تا سال 2017 داشته کار میکرده (BC و گیم پس و وان ایکس و ... رو با همین بودجه محدود تونسته جمع کنه) و از وقتی شد مدیر ارشد مایکروسافت تغییرات جدی‌تر رو تونست پیاده سازی کنه. این پست رو هم بخاطر کارهایی که تونست انجام بده و متقاعد کردن سران مایکروسافت و نشون دادن اهمیت گیمینگ به اونها تونسته بدست بیاره. خرید ماینکرفت پیشنهاد مستقیم اسپنسر بود و در سطح بیل گیتس و بالمر و ... باید متقاعد میکرده سرمایه گذارا رو. یه خرید 2.5 میلیارد دلاری که الان کاملا مشخصه کاملا موفق بوده.

الان هم که سونی رو کرده مشتری بخش گیمینگ مایکرو بعد شما میگی فلان و بهمان میشد با مخ میزد زمین؟ :D عجب دنیایی شده :D دیدگاه شان لیدن هم به درد خودش و مصرف کنندگان PS میخوره من خیلی علاقه‌ای به دونستن دیدگاهش ندارم. :D

از کنار برو :D
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
Stadia که از نظر ارایه سرویس گیم پس رو تحت فشار میزاره.
استدیا از همین الان مرده حسابِ با اون اسم مسخره ش :D. شرایط استفاده و قیمتش رو نگاه کنی قشنگ متوجه منظورم میشی.
توی همین خنده بازاری که راه افتاده برای سرویس ها ابگوشتی گوگل و یوبی سافت این خبر بد هم اومد:
Guerrilla Games lead producer Patrick Munnik passes away
 

SHAYAN1999

کاربر سایت
Sep 19, 2014
1,342
استادیا کیلومتر ها برای فشار اوردن به هرکمپانی هنوز فاصله داره. مشکل اول مسله فنی هست برای مثال نسخه پی سی دووم روی پی سی (60 فریم) در بازه 50-70 میلی ثانیه لتنسی داره ولی روی استادیا به 200 میلی ثانیه میرسه! اما از اون طرف تفاوت لتنسی اجرای هیلو 5 روی کنسول با xcloud تنها 5 میلی ثانیه بوده (در حدود بازه 50-60 میلی ثانیه)
میگم اینا چرا تو کنفرانس در مورد xcloud به جای صحبت در مورد این چیزا در مورد remote play حرف زدن ؟ :-?
یا من اشتباه میکنم :D
یکی اینکه از کنسول و بازی خودت به عنوان سرور برای استریم بازی خارج از خونه و ... استفاده کنی (بدون پرداخت اضافه بابت اشتراک یا هر چیز دیگه)
خب الان این چه فرقی با ریموت پلی داره ؟!
 
آخرین ویرایش:

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
میگم اینا چرا تو کنفرانس در مورد xcloud به جای صحبت در مورد این چیزا در مورد remote play حرف زدن ؟ :-?
یا من اشتباه میکنم :D

ریموت پلی نبود. شما 2 تا امکان داری، یکی اینکه از کنسول و بازی خودت به عنوان سرور برای استریم بازی خارج از خونه و ... استفاده کنی (بدون پرداخت اضافه بابت اشتراک یا هر چیز دیگه). یکی دیگه اینکه از سرور مایکروسافت استفاده کنی که در اون صورت یه پولی باید به مایکرو بدی.

ریموت پلی هم که همین الان باید باشه رو ایکس باکس، من خودم استفاده نکردم (پیش نیومده)
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
شما رو؟ من با شما چیکار دارم؟ :D

اسپنسر با بودجه و امکانات محدود تا سال 2017 داشته کار میکرده (BC و گیم پس و وان ایکس و ... رو با همین بودجه محدود تونسته جمع کنه) و از وقتی شد مدیر ارشد مایکروسافت تغییرات جدی‌تر رو تونست پیاده سازی کنه. این پست رو هم بخاطر کارهایی که تونست انجام بده و متقاعد کردن سران مایکروسافت و نشون دادن اهمیت گیمینگ به اونها تونسته بدست بیاره. خرید ماینکرفت پیشنهاد مستقیم اسپنسر بود و در سطح بیل گیتس و بالمر و ... باید متقاعد میکرده سرمایه گذارا رو. یه خرید 2.5 میلیارد دلاری که الان کاملا مشخصه کاملا موفق بوده.

الان هم که سونی رو کرده مشتری بخش گیمینگ مایکرو بعد شما میگی فلان و بهمان میشد با مخ میزد زمین؟ :D عجب دنیایی شده :D دیدگاه شان لیدن هم به درد خودش و مصرف کنندگان PS میخوره من خیلی علاقه‌ای به دونستن دیدگاهش ندارم. :D

از کنار برو :D
شما از بودجه و میتینگ های اسپنسر هم خبر داری ؟ دمت گرم بابا :D
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,731
نام
علی
شما از بودجه و میتینگ های اسپنسر هم خبر داری ؟ دمت گرم بابا :D
بله پس چی :D
یادش بخیر از موج دوم و سوم گفتی چه زود چندین سال گذشت الان دیگه تا موج nام هم رفتیم رسیدیم نسل بعد
تازه سرآمد گرافیک کنسولی هم تا حالا کوالیشن و 343 بودند و خواهند بود و هیچکدوم از استدیوهای سونی توان ساختن تکنولوژی های CD3 (همون کرک و پشم ریزون سابق) رو ندارند :D
کلا لبخند بزن رد شو
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر