نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2019 Press Conference

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
پس از کنارکشیدن کمپانی بزرگ سونی از برگذاری کنفرانس خبری در E3 سال 2019 بسیاری نسبت به حضور مایکروسافت هم شک و شبه داشتند تا اینکه فیل اسپنسر رسما تایید کرد انها همانند تمام سالهای گذشته در E3 با کنفرانس خبری، حضوری قدرتمند خواهند داشت.

تاریخ برگذاری مراسم بیستم خرداد ماه ساعت 00:30 بامداد

لینک های تماشای پخش زنده:
میکسر
یوتیوب
توییچ
توییتر
فیسبوک



E3Briefing2019HERO-hero.jpg


343 Industries

استدیو 343 Industries در جریان مراسم E3 سال 2018 عنوان Halo Infinite را با یک نمایش فنی خارق العاده همراه با معرفی موتوربازیسازی جدید Slip Space به نمایش دراورد. بنا به گفته بانی راس رییس استدیو مذکور در E3 پیش رو شاهد نمایشی از انجین Slip Space خواهیم بود. این موتور جدید قرار است بستری برای اینده حداقل ده ساله سری هیلو باشد. عرضه هیلو اینفینیت در سال 2019 بعید به نظر میرسد و براساس پیش بینی ها در سال 2020 به همراه کنسول نسل بعدی اکس باکس منتشر خواهد شد.

The Coalition

استدیو د کوالیشن سال گذشته بازی Gears 5 را با یک تریلر داستانی که محوریت آن بر روی شخصیت کیت بود برای عرضه در سال 2019 معرفی کرد. حال امسال انتظار میرود با دست پر به E3 بیایند و شاهد یک تریلر گیمپلی طولانی تر از بازی و تاریخ دقیق عرضه بازی نیز مشخص بشود.
همچنین استدیو مذکور در همکاری با اسپلش دمیج بازی استراتژیک نوبتی گیرز تاکتیک را برای پی سی در دست توسعه دارد. و احتمال نمایش این اثر هم دور از انتظار نیست.
گفتنی است بعید است د کوالیشن بازی موبایلی گیرز پاپ را به کنفرانس خبری اصلی E3 بیاورد ولیکن در برنامه های جانبی ای تری همانند اینساید اکس باکس شاید شاهد اطلاعات بیشتری از بازی باشیم.

Rare

استدیو Rare در برنامه جدید اکس باکس گیمز استدیو قرار است دوباره تبدیل به کارخونه بازی سازی تبدیل بشود و در راستای این امر در یکسال گذشته حدود دو برابر تعداد اعضای استدیو رشد داشته و محل جدیدی برای گسترش فیزیکی استدیو ایجاد شده است. استدیو ریر در حال حاضر به چند تیم تقسیم شده و بخش قابل توجهی به پشتیبانی از بازی Sea of Thives ادامه میدهند و دو تیم دیگر مشغول ساخت بازیهای جدیدی هستند که شاید احتمال نمایش یکی از انها در E3 پیش رو وجود داشته باشد.
همچنین انها سال گذشته نسخه جدید Battletoads را با همکاری استدیو Dlala معرفی کردند که تاکنون این بازی در سکوت خبری به سر میبرده. انتظار منطقی وجود دارد که تاریخ عرضه دقیق این بازی همراه با نمایش گیمپلی مشخص شود.

Playground Games

استدیو پلی گراند گیمز پاییز سال گذشته عنوان فوق العاده موفق Forza Horizon 4 را عرضه کرد ولیکن تیم دوم بزرگ دیگر این استدیو از یک سال و نیم پیش در حال توسعه بازی جدیدی در سبک نقش افرینی جهان باز هستند که شاید احتمال معرفی کوتاه این اثر (براساس شایعه های معتبر فیبل 4) وجود داشته باشد. هرچند براساس نظر شخصی خودم بعید میدانم مایکروسافت از این برگ برنده بزرگ در سالی که سونی کنفرانسی ندارد استفاده کند.

Ninja Theory

استدیو نینجا تئوری سازنده بازی تحسین شده هل بلید حدود یکسال به صورت رسمی به خانواده اکس باکس استدیوز پیوسته ولیکن نمایش اثر جدید انها بسیار محتمل است. در انتهای سال گذشته میلادی فیل اسپنسر در پی پرسش مخاطبین اعلام کرد در سال اینده اطلاعاتی از بازی جدید استدیو نینجا تئوری منتشر خواهند کرد. براساس اطلاعات ثبت شده در لینکداین اعضای استدیو و دیگر منابع به نظر نینجا تئوری سالها در خفا مشغول توسعه بازی جدیدی به نام Bleeding edge بوده و حال شاید وقت نمایش عمومی این اثر مورد انتظار باشد.

دیگر استدیو های فرست پارتی در یک نگاه کوتاه:

استدیو Turn 10 باتوجه به اینکه دنبال گذاشتن زمان بیشتری برای توسعه نسخه بعدی فورزا است، پس از سالها حضور مداوم در E3 باید بگوییم امسال غایب خواهد بود.

استدیو کوچک Compulsion Games سال گذشته بازی We Happy Few را عرضه کرد و براساس منطق قطعا عنوانی در حد نمایش برای عموم در دست ندارد.

استدیو inXile Entertainment بازی Wasteland 3 را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم دردست دارد و احتمال نمایش این بازی در کنفرانس مایکروسافت وجود خواهد داشت. گفتنی است برایان فارگو موسس استدیو ساخت بازیهای جدید معرفی نشده را تایید کرده ولیکن نمایش انها به دور از منطق است.

استدیو Obsidian Entertainment بازی The Outer Worlds را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم در دست دارد و شاید مایکروسافت از نمایش این اثر در کنفرانس خبری خود استقبال کند. ساخت بازیهای جدید توسط استدیو مذکور تایید شده ولیکن نمایش ها تا قبل از عرضه The Outer Worlds عجیب خواهد بود.

استدیو تازه تاسیس The Initiative در حال عضوگیری و طی کردن مراحل اولیه شکل گیری است و باتوجه به سیاست های جدید مایکروسافت بابت عدم رونمایی زودهنگام بازیها، حضور انها در E3 پیش رو منتفی است.

استدیو Undead Labs سال گذشته بازی ضعیف State of Deacay 2 را منتشر کرد و نمایش بازی بعدی انها که نیز قسمت سوم همین مجموعه است قطعا در E3 2019 رخ نخواهد داد.



پ ن: تاپیک به مرور با اطلاعات کنسول نسل بعدی، خرید استدیوهای جدید و Xbox Global Publishing اپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,947
نام
فرهاد
اتفاقا شما که برگشتی گفتی اسپنسر فقط الکی حرف میزنه و الدورم بولدورم میکنه و در عمل هیچ کاری نکرده طرفدارها الکی خوشحال میشن و ... من یاد سران مملکت و تحریم‌هایی که اثر نمیکنه افتادم :D

خب از قرار معلوم تو پایگاه شما و محل زندگیتان، همه چی خوبه انگار‌:D شاید مایکروسافت برای شما بازی اختصاصی می‌سازه که ماها ازش بی خبریم ‌. جوری میگید مایکرو ۱۵ تا استودیو خریده و قراره در آینده بترکونن، انگار تا قبلش مایکرو بی استودیو بود و این بازیا هم تو گاراژ خود اسپنسر ساخته میشدن! اسپنسر یک نسل فرصت داشت تا لااقل جتتا ای‌پی درست درمان خلق کنه، ایشون وقت داشت با استودیوهای داخلی که قبل داشت کار کنه. بعد ایشون چکار کرده دقیقا؟
اسپنسر یک نسل فرصت داشت تا کار بکنه، مایکرو شرکت بی استودیویی نبود. حالا شما به خودت تلقین کن که همه چی گل و بلبل هست.
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
خب از قرار معلوم تو پایگاه شما و محل زندگیتان، همه چی خوبه انگار‌:D شاید مایکروسافت برای شما بازی اختصاصی می‌سازه که ماها ازش بی خبریم ‌. جوری میگید مایکرو ۱۵ تا استودیو خریده و قراره در آینده بترکونن، انگار تا قبلش مایکرو بی استودیو بود و این بازیا هم تو گاراژ خود اسپنسر ساخته میشدن! اسپنسر یک نسل فرصت داشت تا لااقل جتتا ای‌پی درست درمان خلق کنه، ایشون وقت داشت با استودیوهای داخلی که قبل داشت کار کنه. بعد ایشون چکار کرده دقیقا؟
اسپنسر یک نسل فرصت داشت تا کار بکنه، مایکرو شرکت بی استودیویی نبود. حالا شما به خودت تلقین کن که همه چی گل و بلبل هست.

شما تیکه‌هایی که میندازی به مراتب بهتر از چالش‌هایی هست که می‌خوای خلق کنی، به نظرم حوزه فعالیت رو تغییر نده :D بحث‌های جدی رو بسپار به بقیه دوستان :D
 

Metal Gear

کاربر سایت
Jan 16, 2010
422
اتفاقا سونی فهمیده که سونی فن‌ها تو باغ نیستن که حتی زحمت برگزاری یه کنفرانس خشک و خالی رو هم به خودش نداده، چون آخرش همین شماها می‌آید میگید نبودش هم برد بود :D

یعنی بود و نبودنشون فرق نمیکنه آنقدر که شما گلید :D خدا نگاهتون داره برا سونی :D
دمت گرم منو یاد "آریو برزن" سردار دلیر ایرانی انداختی که تا آخرین نفس دست از مبارزه نکشید:D
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
Ok , اگه این سرویس ها بدون بازی First Party درست حسابی براتون کافی هست حرفی نیست. خوش باشید. ولی مطمئن باش با گیم پس و Cloud نمیشه حتی 10 درصد یک بازی درست درمون گیمرها رو راضی کرد .
بازی First Party یا استودیو First Party؟ فکر نمیکنم ساخت بازی اینقدر راحت باشه و یکی دو ساله بشه بازی به درد بخور ساخت. مایکروسافت مدت ها مشکل داشت تو ساخت بازی توسط استودیوهای First Party خودش، انحصاری هاش رو یا استودیوهای خارجی می ساختن یا اینکه استودیوهای خودش یا جدا میشدن یا تعطیل. به همین دلیل در طول سال های اخیر برند ایکس باکس از این تصمیمات اشتباه ضربه های زیادی خورد و هم وجهه اش خراب شد و هم فروش کنسولش به شدت افت کرد. تا اینجا که مشخصه و کسی نمیتونه به هیچ وجه از تصمیمات سال های قبل مایکروسافت حمایت کنه. حالا اگه با همین برنامه میرفت به استقبال نسل بعد دقیقا حرف شما درست بود و بدون بازی های به درد بخور و صرفا با استفاده از سرویس ها نمیشه درصد زیادی از گیمرها رو راضی کرد ولی خیلی جالبه حرکات اخیر مایکروسافت رو کلا نادیده میگیرید!

بازی که از تو آسمون نازل نمیشه، یه استودیو باید اینو بسازه. مایکروسافت هم داره تلاش میکنه تا این مشکل رو رفع کنه و برای همین چند تا استودیو خریده و چند تا رو هم تاسیس کرده. شما انتظار دارید مایکروسافت ایرادی که سال ها بهش وارد بوده رو یهویی رفع کنه که مشخصه امکان پذیر نیست ولی اینکه این چند تا استودیو با کارنامه قابل قبول (Playground, Obsidian, Ninja Theory, Double Fine) رو حساب نمی کنید و میگید اسپنسر هیچ کاری نکرده جالب هست. اول نسل چند تا استودیو داشت که بتونه بازی های AAA تولید کنه؟
Lionhead Studios
Turn 10 Studios
343 Industries
The Coalition
Rare
به جز Lionhead که تعطیل شد و یکی از نکات تاریک کل کارنامه مایکروسافت هم هست، بقیه استودیوهاش تو این نسل بازی ساختن یا معرفی کردن. حالا اینا به اضافه استودیوهایی که ذکر کردم میتونن وظیفه ساخت بازی های بزرگ تر رو به عهده بگیرن، چند تا استودیو هم داره واسه ساخت بازی های جمع و جورتر. مشکل کمبود استودیو یه ایراد اساسی برای مایکروسافت بود که هر چند خیلی دیر ولی داره تا حدودی رفع میشه، این نسل رو خراب کردن ولی برای نسل بعد حداقل از نظر توان ساخت بازی، وضعیتشون خیلی بهتر میشه. در ضمن این رو هم بگم که این چیزها وعده سر خرمن نیست! کارنامه این استودیوها مشخصه و توان ساخت بازی های خوب رو دارن، وگرنه مثل The Initiative هم هست که اون چون تازه کاره نمیشه فعلا در موردش نظر داد. نداشتن برنامه مناسب تو اکثر سال های این نسل از طرف مایکروسافت کاملا حرف درستی هست ولی نداشتن برنامه برای آینده اشتباهه. خرابکاری این سال های اخیر رو نمیشه تو یکی دو سال رفع کرد، ولی حداقل چیزی که مشخص هست اینه که برنامه دارن اصلی ترین نقصشون یعنی ساخت بازی توسط استودیوهای First Party رو تا حد زیادی جبران کنن.
 
آخرین ویرایش:

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
دمت گرم منو یاد "آریو برزن" سردار دلیر ایرانی انداختی که تا آخرین نفس دست از مبارزه نکشید:D

تا فرصت دارید نفس بکشید که چند وقته دیگه نفستون رو میگیرن دوستان :D البته من خودم کاری به کار کسی ندارم :D ما یه سلاح مخفی داریم که هنوز رو نکردیم :D خلاصه حواستون باشه :D
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
محمد به سرعت عملت آفرین میگم :D ، خیلی گیف سنگینی بود برات که با این سرعت پاکش کردی :D حقیقت تلخه عیبی نداره ، مثل همیشه ایشا.. باز سال دیگه :D
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
محمد به سرعت عملت آفرین میگم :D ، خیلی گیف سنگینی بود برات که با این سرعت پاکش کردی :D حقیقت تلخه عیبی نداره ، مثل همیشه ایشا.. باز سال دیگه :D
با همین فرمول ترول متنی خواهشا جلو برید :D هر چند از نظر شما که سونی همیشه برنده هست چه باشه و چه نباشه ولی توجهت رو به کنفرانس همین پارسال جلب میکنم، همیشه؟ lol

38fn_e3.jpg



u4l3_33.jpg
 

Nima

مدیر انجمن
Feb 25, 2007
8,030
نام
نیما
بازی First Party یا استودیو First Party؟ فکر نمیکنم ساخت بازی اینقدر راحت باشه و یکی دو ساله بشه بازی به درد بخور ساخت. مایکروسافت مدت ها مشکل داشت تو ساخت بازی توسط استودیوهای First Party خودش، انحصاری هاش رو یا استودیوهای خارجی می ساختن یا اینکه استودیوهای خودش یا جدا میشدن یا تعطیل. به همین دلیل در طول سال های اخیر برند ایکس باکس از این تصمیمات اشتباه ضربه های زیادی خورد و هم وجهه اش خراب شد و هم فروش کنسولش به شدت افت کرد. تا اینجا که مشخصه و کسی نمیتونه به هیچ وجه از تصمیمات سال های قبل مایکروسافت حمایت کنه. حالا اگه با همین برنامه میرفت به استقبال نسل بعد دقیقا حرف شما درست بود و بدون بازی های به درد بخور و صرفا با استفاده از سرویس ها نمیشه درصد زیادی از گیمرها رو راضی کرد ولی خیلی جالبه حرکات اخیر مایکروسافت رو کلا نادیده میگیرید!

بازی که از تو آسمون نازل نمیشه، یه استودیو باید اینو بسازه. مایکروسافت هم داره تلاش میکنه تا این مشکل رو رفع کنه و برای همین چند تا استودیو خریده و چند تا رو هم تاسیس کرده. شما انتظار دارید مایکروسافت ایرادی که سال ها بهش وارد بوده رو یهویی رفع کنه که مشخصه امکان پذیر نیست ولی اینکه این چند تا استودیو با کارنامه قابل قبول (Playground, Obsidian, Ninja Theory, Double Fine) رو حساب نمی کنید و میگید اسپنسر هیچ کاری نکرده جالب هست. اول نسل چند تا استودیو داشت که بتونه بازی های AAA تولید کنه؟
Lionhead Studios
Turn 10 Studios
343 Industries
The Coalition
Rare
به جز Lionhead که تعطیل شد و یکی از نکات تاریک کل کارنامه مایکروسافت هم هست، بقیه استودیوهاش تو این نسل بازی ساختن یا معرفی کردن. حالا اینا به اضافه استودیوهایی که ذکر کردم میتونن وظیفه ساخت بازی های بزرگ تر رو به عهده بگیرن، چند تا استودیو هم داره واسه ساخت بازی های جمع و جورتر. مشکل کمبود استودیو یه ایراد اساسی برای مایکروسافت بود که هر چند خیلی دیر ولی داره تا حدودی رفع میشه، این نسل رو خراب کردن ولی برای نسل بعد حداقل از نظر توان ساخت بازی، وضعیتشون خیلی بهتر میشه. در ضمن این رو هم بگم که این چیزها وعده سر خرمن نیست! کارنامه این استودیوها مشخصه و توان ساخت بازی های خوب رو دارن، وگرنه مثل The Initiative هم هست که اون چون تازه کاره نمیشه فعلا در موردش نظر داد.

ببین من صرفا راجع به E3 امسال و وضعیت X1 صحبت کردم . هیچ پیشبینی از آینده و اتفاقاتی که قراره بیفته نداشتم . الان همین 2 تا انحصاری مهم رو هم نتونستن درست نمایش بدن! این که دیگه ربطی به چیزایی که میگی نداره ! Gears قراره 3 ماه دیگه منتشر بشه ، چی نشون دادن واقعا ؟ از Halo چی نشون دادن ؟! از اون طرف Ninja Theory رو خریدن که با توجه به سبک بازیهاش که داستان محور و سینگل پلیر بود بتونه نقطه ضعف MS در این زمینه رو برطرف کنه ، بعد همینا اومدن یه Multiplayer ساختن !!!
ضمنا اینو انکار نمیکنید که همین 343 هم قرار بود چی بشه ؟!
باز هم تکرار میکنم من در مورد E3 و روند کار Xbox در این نسل تا الان صحبت کردم ، آینده رو آینده مشخص میکنه و بخدا منم خوشحال میشم اگه بازی خوب تولید بشه ...
 
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
ببین من صرفا راجع به E3 امسال و وضعیت X1 صحبت کردم . هیچ پیشبینی از آینده و اتفاقاتی که قراره بیفته نداشتم . الان همین 2 تا انحصاری مهم رو هم نتونستن درست نمایش بدن! این که دیگه ربطی به چیزایی که میگی نداره ! Gears قراره 3 ماه دیگه منتشر بشه ، چی نشون دادن واقعا ؟ از Halo چی نشون دادن ؟! از اون طرف Ninja Theory رو خریدن که با توجه به سبک بازیهاش که داستان محور و سینگل پلیر بود بتونه نقطه ضعف MS در این زمینه رو برطرف کنه ، بعد همینا اومدن یه Multiplayer ساختن !!!
باز هم تکرار میکنم من در مورد E3 و روند کار Xbox در این نسل تا الان صحبت کردم ، آینده رو آینده مشخص میکنه و بخدا منم خوشحال میشم اگه بازی خوب تولید بشه ...
من نظرم در مورد کنفرانس هست که خب خودم هم اصلا حال نکردم باهاش، گفتم که نهایتا نمره ای بخوام به این کنفرانس بدم 4 یا 5 هست :D NT هم که خبرش اومده بازیشون 3 ساله در دست ساخته، مایکروسافت صرفا میتونست این بازی رو کنسل کنه ولی به نظرت کار درستی انجام میشد؟ این بازی چه مایکروسافت NT رو می خرید و چه نمی خرید ساخته میشد دیگه، ربط چندانی به مایکروسافت نداره، صرفا الان ناشرش شده. البته گفتن بازی های دیگه ای هم در دست ساخت دارن که احتمالا یکی دو سال آینده معرفی میشن.
 

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
سونی با خاطراتش خوبه در حال حاضر
فرض کنیم مایکروسافت وجود خارجی نداره سونی از لحاظ محتوا به نسل قبل خودش بدجوری باخته
دیگه فکر نمی کنم مدیری مث کاز هیرای وارد صنعت گیم بشه :(

در مورد اسپنسر هم مطمئن باشید فقط تا یک سال نسل بعد فرصت داره تا برند اکس باکس رو بکشه بالا هر کاری هم کرده باشه نتیجه عملش مهمه که باید خیلی بهتر از متریک باشه
خیلی ها متریک رو شیطان میبینن ولی متریک کار های زیادی برای اکس باکس کرد و صد البته نقش زیادی هم تو فروش خفن اکس باکس داشت
 

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
شاید این ویدیو بی ربط به بحثتون نباشه (شیلترشکن لازمه):D


من کلش رو ندیدم اما در مورد شرکت های FP و کلا XGS صحبت می کنن و به نظرم خیلی promising میاد وضعیتشون:D
پ.ن:امیدوارم اگر کارگردانی!! وجود داره برای کنفرانس های مایکرو حتما عوضش کنن! گند زده با این نحوه مدیریت و نشون دادن تریلرها:D
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
تا فرصت دارید نفس بکشید که چند وقته دیگه نفستون رو میگیرن دوستان :D البته من خودم کاری به کار کسی ندارم :D ما یه سلاح مخفی داریم که هنوز رو نکردیم :D خلاصه حواستون باشه :D
پس که تهدید میکنی کاربرا رو ، شما همیشه سعی کن از خودت مایه بزاری :D ، نه مثل IR بگی فلانی پدر آمریکا رو در میاره با ظهورش :D ، حواسمون بهتون هست نگران نباشید :D
با همین فرمول ترول متنی خواهشا جلو برید :D هر چند از نظر شما که سونی همیشه برنده هست چه باشه و چه نباشه ولی توجهت رو به کنفرانس همین پارسال جلب میکنم، همیشه؟ lol

38fn_e3.jpg



u4l3_33.jpg
متنی چشم :D ، کنفرانس پارسال مایکروسافت خوب بود آره خب ! ، راضی بودم ، با Outworld هم به اوج کنفرانسها رسیدیم :DTPها با AAAها هم خوب ساپورت کردن کنفرانسو ، به سونی فنها خیلی چسبید :D
الان نظرت در مورد گیف فکر کنم عوض شده :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: vaan 2

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
پس که تهدید میکنی کاربرا رو ، شما همیشه سعی کن از خودت مایه بزاری :D ، نه مثل IR بگی فلانی پدر آمریکا رو در میاره با ظهورش :D ، حواسمون بهتون هست نگران نباشید :D

از خودم مایه بذارم که شما رو از دست میدیم بعد دلتنگت میشیم :D شما فقط حواست باشه کافیه، من که اومدم خودت برو که یه وقت چیز نشی ... تلف :D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,177
نام
ماکان
من خودم یکی از هیترهای اساسی اسپنسرم و به نظرم این آدم شو آفه محضه. یعنی همش سعی داره با اعداد و ارقام و شلوغ کاری هایپ کاذب راه بندازه. مثل این 60 تا بازی معرفی میکنیم و بزرگ ترین لاین آپ قرن و ... ولی در عمل هیچ وقت اون کاری که باید رو نمیکنه. حداقل تو کل نسل فعلی که همینجوری بوده و من چیز بخصوص ازش ندیدم. حتی سخت افزار خفن ساختنش هم باز به نظر من اون کارکرد واقعی رو نداشته، چون اگه فورتزا رو فاکتور بگیریم فرست پارتی هاشم نمیان از این قدرت استفاده کنن.

اما اینا همش برای نسل فعلی هست. اسپنسر برای نسل بعد کامل برنامه ریزی کرده. یعنی هم خرید استدیوها خبر خوبیه و هم برنامه ای که برای گیم پس دارن. حالا اینکه بازم این همه اعداد و ارقام برای شو آفه یا نه رو زمان مشخص میکنه اما اسپنسر حداقل برای نسل بعد باید خیلی خیلی بهتر عمل کنه. این استدیوها اگه درست مدیریت بشن مایکروسافت هم میتونه بازی های انحصاری خوب خودش رو داشته باشه و دیگه مجبور نباشه ترد پارتی هارو برای یه شماره یا یه سال انحصاری کنه. و گیم پس هم میتونه آینده گیم رو تغییر بده کلا. ولی خوب مدیریت این همه استدیو کار سختیه و به نظر من عیار مدیریتی مایکرو اینجا مشخص میشه. خرید استدیو برای مایکروسافت که تو پول فرقه کار سختی نیست. برعکس خیلی راحته و بخوان شل کنن میتونن سونی و نینتندو رو هم بخرن:D کار سخت که نیاز به مدیریت خفن داره و سونی تو این چند نسل تبحرش رو به طور کامل درش نشون داده مدیریت این استدیوها، شیر کردن تکنولوژی و رسیدن به یه سطح کیفی بسیار بالاست که تبدیل بشه به استاندارد فرست پارتی ها. الان وقتی لوگو سونی اینتراکتیو قبل هر بازی میاد میدونیم با چه بازی طرفیم و قالبنشون بازی های خفنی هستن. سوال اینجاست که آیا مایکروسافت هم میتونه اینکارو بکنه؟

اگه اسپنسر تونست از این استدیوها با برنامه ریزی درست و مهم تر از اون شیر کردن تکنولوژی های روز بین استدیوهاش (کاری که سونی میکنه) بازی های خوب و باکیفیت بیرون بکشه و نسل بعد Xbox هم مثل PS تبدیل بشه به پلتفرمی که انحصاری های باکیفیت خودش رو داره، اون موقع میشه گفت مدیریت خوبی داره و میدونه داره چیکار میکنه. وگرنه اگه قرار باشه این استدیوها نسل بعد هم همینایی که قبلا میساختن رو دوباره با همون کیفیت بسازن، با این تفاوت که اینبار انحصاری هست، تنها کاری که اسپنسر موفق به انجامش شده تبدیل کردن Xbox به یک سرویس هست که البته اینکه چقدر خوبه و همونی هست که گیمرها منتظرش هستن یا نه جای بحث داره.

من خودم شخصا خیلی به Xbox بعدی امیدوارم. X1X من که در حال حاضر داره خاک میخوره، ولی امیدوارم نسل بعد استدیوهاش، به خصوص اینیشیتیو همه چیز رو تغییر بدن.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,177
نام
ماکان
آقا یکم کیفیت ترول هارو بالا ببرید، اون موقعی که ما ترول میکردیم به نظرم سطح کیفی بالاتر بود. الان این چندتا پست آخر شبیه دیس کردن رپرهای ایرانیه که دایم دارن واسه هم کری میخونن با کلت و اینا همدیگه رو میکشن و یه لشکر سرباز دارن و .... (و البته در عمل یکی از اون یکی زیقی ترن).

یه نکته ای رو هم بگم. کنفرانس مایکروسافت بد بود، اما قطعا اگه قرار باشه بازنده ای رو معرفی کنیم قطعا بازنده اصلی سونی هست که اصلا شرکت نکرد. اینکه دوستان هی میگن سونی کنفرانس رو برد با کره هم جا نمیشه.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر