نمایشگاه/رویداد Ubisoft E3 2019 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش هستید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    78

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
qnl2_xix6_d2rtzu1x0ai5sky.jpg

به به به، سلام و صد سلام به همه دوستانِ گرامی یوبیسافتی و دوستان یوبی‌هیتری که ماشالله هنوز هیچی نشده حضور قدرتمندی رو توی تاپیک از خودشون نشون دادن و انشالله با نیزه می‌ریم سراغشون به زودی :D

باز هم نزدیک E3 می‌شیم و باز هم شور و هیجانات خاص خودش برای گیمرها.
امسال بدون مشورت با مسئولان ارشد یوبی تاپیک رو ایجاد کردم و امیدوارم منو اخراج نکنن به خاطر این کار :D
از شرِ ویوندی که به صورت کامل خلاص شدیم و امسال قراره یکم شُل بگیریم، (البته این چسبیدن به اپیک برای من اصلا خوشایند نبود و امیدوارم سریع‌تر از شرش خلاص بشیم)

روند پیشبرد تاپیک هم مثل سال‌های قبل هست و بیشتر قراره دور هم شاد باشیم و حال کنیم، هرکی هم حال نمی‌کنه یه سر بیاد پیش خودم یه چی‌چی شنگولی بدم حالش جا بیاد!

از لیست کردن بازی‌های مورد انتظار (همون Prince و I am Alive و ...) هم می‌پرهیزیم، دیگه بیشتر ازین توانایی ضایع شدن رو نداریم انصافا!
به سلامتی Call of Juarez و Band of Brothers هم که دو دستی تقدیم صاحبانشون کردیم رفت ...

اخباری که منتشر می‌شه رو سعی می‌کنم توی پست اول هم باز بتابونم، اصلا همین الان یکیشو می‌گم که اساسین بعدی سال 2020 منتشر می‌شه و واااااااااااااالهالاااااااااااااااااااااا ... چیزه؛ همون وایکینگ‌هاست یعنی، تازه آقا جیسون هم تایید کردن و قطعی بدونید دیگه! (یه حسی به من می‌گه اینا بازی‌هاشون، خصوصا اساسین‌ها رو توی فضای باز می‌سازن و هرکی یکم از گیم بدونه و از اون محوطه رد بشه می‌تونه اطلاعات رو بدست بیاره، تازه شاید دعوتش هم کنن بگن دادا بیا اساسین بعدی رو داریم می‌سازیم، یه تستی بزن)
حالا خبرهای بعدی رو هم انشالله به زودی می‌فرستم، یه لیستی هم از بازی‌هایی که نمایششون قطعی هست به زودی به تاپیک اضافه می‌شه، مثلا کنسل شدن Beyond Good & Evil 2 و گیس و گیس کشی Yves و Ancel و یا کنسل شدن Skull & Bones به دلیل اسکی درجه سه بودن از ویچر! و حتی Black Flag (لعنتی‌ها به خودشونم رحم نمی‎‌کنن)
خلاصه که ازین دست آپدیت‌ها و خبرهای دست اول خواهیم داشت و با ما همراه باشید ...
 
آخرین ویرایش:

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
یه تئوری از خبر بالا PC Gamer گذاشته که به نظر احتمالش می‌تونه در آینده باشه، اما خود خبر اشاره به سری Ghost Recon داره فقط!
Ubisoft teases Ghost Recon 'world premiere' coming later this week

می‌گه شخصیت Cole-D.Walker از رئیس گروه گوست به Splinter Cell تبدیل می‌شه و دیگه کلا جای Sam Fisher رو می‌گیره!
استفاده از یه بازیگر معتبر با هیکل و صدای مناسب برای شخصیتی که جای سم رو بگیره به خاطر زیاد شدن سن Ironside بعید نیست! نمی‌دونم خوشحال باشیم یا نه!

مسیری بود که خودم قبلا بهش فکر کرده بودم، مثلا سم بشه یه جورایی مربی شخصیت جدید، بعد از طریق بیسیم با اون در ارتباط باشه، یه سری مراحل هم فلش بک باشه به ماموریت‌هایی که خودش انجام داده، یا حتی برخی مراحل ببینیم که به طریقی داره کمک می‌کنه! ولی با چهره و قیافه این طرف خیلی کنار نمیام! از سمت دیگه هم چطوری با فیشر خداحافظی کنیم؟ :(

اوه! عجب تئوری جالبی :D! تاحالا به تغییر کارکتر اسپلینتر فکر نکرده بودم. جالب می‌شه به نظرم :D

hype level = 99/100 :D
 

mikammi

کاربر سایت
Feb 9, 2014
455
نام
shahab
احتمالا میخوان تبلیغات محیطی تو E3 واسه بازی بکنن بخاطر همین در هر صورت قبل کنفرانس بازی لو میره واسه همین قبلش آنونس میکنن خیال خودشونو راحت میکنن:D
 
  • Like
Reactions: Cj_sa and MO021

Subject 16

Only fools venture where them spirits tread
کاربر سایت
May 21, 2018
434
نام
Fazel
ماشالله یوبی :)):))
dr7j_photo_2019-05-08_20-59-09.jpg


According to this website, Ghost Recon: Breakpoint will launch on October 4

- Set on the fictional Pacific Island of Aurora
- Main villain is Cole D. Walker (Jon Berenthal)
- Focus on co-op for 4 people with "story-rich missions"​
آدم دلش میسوزه یسری ای پی های مستر پیسی به حال خودشون رها شدن(Rayman, POP, Splinter cell) و یوبی سافت عزیز چسبیده به یسری های به معنای واقعی اشغال(نظر شخصی)
نمیتونم عصبانیتی که الان از دست یوبی دارمو تو این چند خط توصیف کنم.
چطور هر یسال یبار واچ داگز و AC شون براهه بعد برا آی پی هایی مثل اسپلینتر سل و پرنس نیاز به جمع کردن منابع دارن(طبق مصاحبه خود اقای گیلموت) هیچ خبری هم نیست بعد چند سال.
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,093
نام
پوریا
نمیدونم PC Gamer از کجا فهمید که قرار هست یه Ghost تبدیل به Splinter Cell بشه، یا نمیدونم بازیگرش پیر شده و به درد نمیخوره و ... انگار قرار که خود Iroside برامون بالا و پایین بپره که میگن پیر شده. دوبلور شخصیته. تا الان که معلومه قرار هست عنوان بعدی سری Ghost باشه. امیدوارم امسال خبری هم در مورد سام فیشر بشنویم.
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
منکه کلا Ubi را این نسل بعد Unity و Valiant Heart کنار گذاشتم. پی در پی یک سری بازی تجاری بدون ذره ای روح داره عرضه میکنه. یک زمانی عاشق ip های یوبی بودم الان هرکدوم نسخه جدیدی معرفی میشه ذره ای برام اهمیت نداره. به شدت بازی های یوبی جنریک شده برام. به شدت

ادیت : فقط منتظر BGE2 و نسخه جدید Splinter Cell و Reyman هستم. هرچقدر میتونه AC و GR و Division بده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر