نمایشگاه/رویداد Ubisoft E3 2019 Press Conference

بیشتر منتظر کدام نمایش هستید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    78

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
qnl2_xix6_d2rtzu1x0ai5sky.jpg

به به به، سلام و صد سلام به همه دوستانِ گرامی یوبیسافتی و دوستان یوبی‌هیتری که ماشالله هنوز هیچی نشده حضور قدرتمندی رو توی تاپیک از خودشون نشون دادن و انشالله با نیزه می‌ریم سراغشون به زودی :D

باز هم نزدیک E3 می‌شیم و باز هم شور و هیجانات خاص خودش برای گیمرها.
امسال بدون مشورت با مسئولان ارشد یوبی تاپیک رو ایجاد کردم و امیدوارم منو اخراج نکنن به خاطر این کار :D
از شرِ ویوندی که به صورت کامل خلاص شدیم و امسال قراره یکم شُل بگیریم، (البته این چسبیدن به اپیک برای من اصلا خوشایند نبود و امیدوارم سریع‌تر از شرش خلاص بشیم)

روند پیشبرد تاپیک هم مثل سال‌های قبل هست و بیشتر قراره دور هم شاد باشیم و حال کنیم، هرکی هم حال نمی‌کنه یه سر بیاد پیش خودم یه چی‌چی شنگولی بدم حالش جا بیاد!

از لیست کردن بازی‌های مورد انتظار (همون Prince و I am Alive و ...) هم می‌پرهیزیم، دیگه بیشتر ازین توانایی ضایع شدن رو نداریم انصافا!
به سلامتی Call of Juarez و Band of Brothers هم که دو دستی تقدیم صاحبانشون کردیم رفت ...

اخباری که منتشر می‌شه رو سعی می‌کنم توی پست اول هم باز بتابونم، اصلا همین الان یکیشو می‌گم که اساسین بعدی سال 2020 منتشر می‌شه و واااااااااااااالهالاااااااااااااااااااااا ... چیزه؛ همون وایکینگ‌هاست یعنی، تازه آقا جیسون هم تایید کردن و قطعی بدونید دیگه! (یه حسی به من می‌گه اینا بازی‌هاشون، خصوصا اساسین‌ها رو توی فضای باز می‌سازن و هرکی یکم از گیم بدونه و از اون محوطه رد بشه می‌تونه اطلاعات رو بدست بیاره، تازه شاید دعوتش هم کنن بگن دادا بیا اساسین بعدی رو داریم می‌سازیم، یه تستی بزن)
حالا خبرهای بعدی رو هم انشالله به زودی می‌فرستم، یه لیستی هم از بازی‌هایی که نمایششون قطعی هست به زودی به تاپیک اضافه می‌شه، مثلا کنسل شدن Beyond Good & Evil 2 و گیس و گیس کشی Yves و Ancel و یا کنسل شدن Skull & Bones به دلیل اسکی درجه سه بودن از ویچر! و حتی Black Flag (لعنتی‌ها به خودشونم رحم نمی‎‌کنن)
خلاصه که ازین دست آپدیت‌ها و خبرهای دست اول خواهیم داشت و با ما همراه باشید ...
 
آخرین ویرایش:

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
دقیقا شاید باورت نشه همین مشکل رو سر AC3 پیدا کردم که واقعا اعضابم نمیکشید ادامش بدم :D برخلاف سابق. حتی سر Black Flag که به شخصه خیلی خوشم میومد هم امتحان کردم دیگه نمیشه. اون سیستم سابق تاریخ مصرفش گذشته. یا باید همونو خیلی سنگین عوض میکردن که بعید میدونم خیلی میشد کاریش کرد. یا همین روند اوریجین و اودیسی ! اودیسی اگر از نظر تاریخی و جو اون موقع درست بود میشد برام بهترین AC ولی خب خیلی افتضاح اسپارت و پلوپونژیان لیگ رو نشون داده بودن که از AC بعید بود. ولی خود بازی خارج از این چیزاش اصلا این دوتا قابل مقایسه با قبل نیستن. یه سری عقب گرد مثل جزئیات شهر و شلوغی و ... داشته که البته بیشتر ضعف قدرتیه نسله تا مشکل حاد. اونم فکر میکنم با AC بعدی و نسل بعد کاملا درست شه و اون موارد هم به همین مدل اوریجین و اودیسی اضافه شن

خودشون هم تو مصاحبه گفته بودن که اودیسی یه مشکلش کمبود اون حس اساسین و تمپلار بوده که تو بعدیا از بالا گفتن درست شه :D وگرنه از نظر کلی سری کاملا پیشرفت کرده

با تمام قسمت‌های حرفت موافقم:D
اودیسه هم از نظر بصری خیلی چشم‌نوازه اما آره ضعف‌های تکنیکیش کاملا توی چشم هست.
البته هنوز جا دارن تا این فرمول جدیدهم ارتقا بدن ولی درحال حاضر چیز خوبی از آب دراومده.



AC به شکل عجیبی از مجموعه‌ای که هیچ اهمیتی برام نداشت تبدیل شده به یکی از محبوب‌ترین بازی‌هام و الآن هر نسخه جدیدش میره توی لیست انتظاراتم! :D قبلاً هم گفتم، به جز نسخه اول که زیاد بازی کردم و البته تمومش نکردم و نسخه دوم که عاشقش بودم و 100%ـش کردم، بقیه نسخه‌ها رو یا کلاً نرفتم یا در حد چند دقیقه. ولی Origins و Odyssey انقدر برام لذت‌بخش بودن که حدود 200 ساعت وقت صرف مجموع اینا کردم و هر دو هم 100% شدن. برای همین خیلی دوست دارم ببینم آینده این مجموعه به کدوم سمت میره. دیگه با کاری که این دو نسخه کردن، خیلی بعیده سازنده‌های بازی بتونن برگردن به حال و هوای قبلی. ولی از اون طرف این قضیه باعث میشه یه سری محدودیت‌ها براشون درست بشه و شاید نتونن راحت سراغ هر کشور و دوره‌ای که میخوان برن.
این شایعه وایکینگ‌ها از این نظر قابل باور به نظر می‌رسه که میشه گیم‌پلی جدید بازی رو توی اون پیاده‌سازی کرد و دنیای عظیم و کشتی‌رانی و...، ولی منم با امیرعلی موافقم که قبلش سه‌گانه فعلی با رُرُرُرُرُم ( :D ) تموم میشه و بعد میرن سراغ جاهای دیگه مثل همین ماجرای وایکینگ‌ها.


درست به همین اندازه که منم دوست دارم برن رم، ولی احتمالش ذره ذره داره میاد پایین :( ولی اگه رمی درکار هست امیدوارم برای نسل بعد ساخته بشه تا بتونن با بهترین کیفیت ممکن پیاده سازیش بکنن. (خصوصا از نظر جمعیتی و جزئیات دنیا)
و خب از اونجایی که رمش با برادرهود فرق می‌کنه و احتمالا کل ایتالیا رو بسازن، باید چیز جالبی از اب دربیاد. ولی وایکینگ‌ها هم عالی می‌شه. کاش از این المانای سروایول هم بذارن. مثلا کارکتر سردش بشه و مجبور باشی لباس گرم بپوشی. یا اگه همچنان مسیر rpg رو دنبال میکنن، مثل فال اوت نیو وگاس و سایبرپانک، نوع لباست روی احترام و نظرمردم تاثیرگذار باشه:D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
آخرین ویرایش:

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
یک عدد AC میخوام :|
الان زمانش چندان فرقی نمیکنه دیگه برام، فقط AC باشه:(

خیلی وقته AC نداشتیم:( "+همون بحث های اخیر، برای اینکه الکی وقتتون رو نگیرم و خودتونم میدونید...فقط همین که AC میخوام"
از اونجایی که منم مثل شما علاقه خاصی به سری های قدیمی AC و اون حس خاص اساسینز بودن دارم و این سری جدید ها رو اصلا حوصلم نکشید بازی کنم چند روز قبل شروع کردم AC3 Remaster رو که تازه اومده گرفتم از لحاظ گرافیکی خیلی بروز و خوب شده فقط یکم سیستم مبارزاتش کهنه هست ولی اون مخفی کاری هم قشنگ میشه پیاده کرد و دیگه خبری از به پرواز دراوردن عقاب و.. هم نیست بهتون پیشنهاد میکنم واقعا مثل یک مرفین خوبه
 

alone ahmad

کاربر سایت
Feb 26, 2015
379
دوستان یک جوری از مخفی کاری نسخه 3 ایراد میگیرن که انگار ما کلا هایدن بلاد رو تو نسخه ادیسه داشتیم که بخوایم مخفی کاری بریم:| یا تو نسخه اورجین لول دشمنا یک لول بیشتر بود بلا استفاده میشد! خراوار ماموریت تکراری و بی کیفیت و لشکر سیاه کن ریخته بود تو بازی که هیچ انگیزه ای برای ادامه نمیداد، تازه انیمیشن های ضعیف و مبارزات عقب گرد به دوران قبل از ماموت ها رو هم باید گفت:D این که یک مپ بزرگ بسازی و همش ماموریت تکراری و بی کیفیت بریزی داخلش هنر نیست، هنر اینه عین ویچر 3 حتی ویچر کانتک ها که هم رد کردن و نکردنشون تاثیری در گیم پلی نداشت، از مامورت های اصلی دو نسخه اخر اساسین کرید بهتر بودن، این رو در نظر بگیرید ویچر 3 چند سال قبل تر از نسخه ادیسه اومده:-q:| میبینید یوبیسافت متسفانه حتی تو کلون سازی هم موفق نیست...:D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Big boss_returns

alone ahmad

کاربر سایت
Feb 26, 2015
379
یه تعداد کمی از افراد متاسفانه مرده پرست هستن و با تغییرات به شدت عجیبی محالف :D
کسی مرده پرست نیست دوست عزیز!:D
بعضی بازی ها مثل متال گیر نسبت به سری قبلی خودشون از سر تا پا وارد فاز جدیدی میشن، ولی هنوز ریشه های استواری از گذشته دارن که بگیم این بازی متال گیر هست!
بعضی ها هم مثل GOD سبک و کلا گیم پلی اشون تغییر میکنه، ولی داستان، و گیم پلی و حتی شخصت های قدیمی رو دارن، چیزی که مشخص میکنه این بازی هنوزم یک GOD OF WAR هست!
بعضی از بازی ها مثل مکس پین، اتمسفر خودشون رو عوض میکن نسبت به قبل ولی هنوز همون شخصت و گیم پلی رو طوری میسازن که یک مکس پین باشه!

این شخصت ها هستن که سری ها و مجموعه ها رو میسازند، این داستان پشت شخصت ها هست، این ریشه ها هست که یک سری رو به اوج میرسونه!

مشکل اینه اون همه بازی ها که دچار تغییر شدن، به اوج اقدار و موفقیت رسیدن، ولی برای بازی های مثل اساسین کرید که یک پل سراشیبی رو پشت سر گذاشتن 50-50 میشه، یک سری احتمال داره براشون بهترین بازی زندگیشون بشه، برای یک سری ها مثل ما مزخرف ترین بازی زندگیمون، خداوکیلی داستان و شخصت پردازی الطایر، و اتیزو، کانر کجا شخصت پردازی، دو نسخه اخر کجا ! کارش بجای رسیده پرولوگ بازی میشه فیلم مزخرف 300!

همون یونیتی چقدر پیشرفت کرد؟ و در عین حال چقدر به گذشته خودش وفادار بود؟ واقعا اگر اون همه باگ و مشکل نداشت و یکم بیشتر رو داستانش کار میکردن میشد بهترین نسخه اساسین کرید! اینم در نظر بگیرید فقط تو دو نسخه اخر این بازی نقش افرینی نشده، همین قدر الان سلاح و لباس و ایتم تو ادیسه و اورجین هست تو یونیتی هم بود تازه تو نسخه 3 هم شکار و سیستم کرافت بود! پس نمیشه گفت بازی یک جورایی انقلاب بوده بیشتر سبک بازی شده کلون ویچر 3 همون یونتی حتی پیشرفت هاش مثل انیمیشن ها، گرافیکش، طراحی داخل ساختمان ها، شخصت هاش، انقلابش، ترور هاش خیلی بهتر از این دو نسخه اخر بود و حتی پیشرفت هاش خیلی بهتر از اینا بود! !! یوبی سافت کاملا از این سری و اون همه موفقیتش سو استفاده کرده، خیلی راحت میتونست اسمش رو چیزدیگه ای بزاره کسی هم مشکلی باهاش نداشت:-??
 
آخرین ویرایش:

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
این ویدیو رو GI منتشر کرده و مقایسه‌ای هست بین نمایش معرفی Siege و چیزی که الان هست، نگاه کنید جالب هست، خصوصا کسایی که به اون ویدیو Crowbcat(؟!) برای دانگرید خیلی اتکا می‌کردن...

 

Big boss_returns

کاربر سایت
Jan 29, 2019
965
نام
ژوبین
این ویدیو رو GI منتشر کرده و مقایسه‌ای هست بین نمایش معرفی Siege و چیزی که الان هست، نگاه کنید جالب هست، خصوصا کسایی که به اون ویدیو Crowbcat(؟!) برای دانگرید خیلی اتکا می‌کردن...

دانگریدی در کار نبود تریلر معرفی r6 pre render بوده........البته بازی طی ایت دوسال ردیفش کردن ولی بازم در حد اون کانسپت نیست بازی تا همین چندوقت میش خیلی خوب بود تا اینکه با این اپدیت جدید زدن کل hitbox ها رو خراب کردن الان سر طرف بزنی نمیمیره ولی تیر به شونش بخوره میزنه هدشات.....قبلا فقط ash اینجوری بود
 
  • Like
Reactions: mohsenebrahimi

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
نمی‌دونم اینجا گفته شد یا نه، اما کوتاکو معظم WD3 و جریانش توی لندن رو هم تایید کرده! خلاصه که برید حالش رو ببرید!
2 روز دیگه شبیه شماره دوم کامل معرفی می‌کنن :D و سورپرایز می‌رسه به DLC جدید Steep و معرفی ناگهانی پراید برای The Crew 2 :clap:
 
  • Like
Reactions: Ehsan95_76

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
نمی‌دونم اینجا گفته شد یا نه، اما کوتاکو معظم WD3 و جریانش توی لندن رو هم تایید کرده! خلاصه که برید حالش رو ببرید!
2 روز دیگه شبیه شماره دوم کامل معرفی می‌کنن :D و سورپرایز می‌رسه به DLC جدید Steep و معرفی ناگهانی پراید برای The Crew 2 :clap:
با این سورپرایزها هوش از سرمون پرید:)) :D

از E3شون، خبرهای خوب و خفن برای For Honor میخوام:D پارسال 4کاراکتر جدید و Mode جدید معرفی کردن... کاراکترها روکه حال نکردم:-" ولی Breach فوق العاده ست>:) وقتی FH میزنم ازش دل نمیکنم:D

یکم در راه رضای خدا هم زره هایی مثل چیزایی که ملت آرزوشون رو دارن بدن، هم عالی میشه:D این Vortiger رو بیشتر حس شوالیه ای با زره های خفن بهش بدن مخصوصا:D خیلی ظلمه از اونقدر آیتم سر، فقط یکیش برات جذابیت داشته باشه:(

سورپرایز دیگه ای... انتظاری ندارم، یا ناامید شدم( POP و UbiArt و ... )، یا یه چیزی مثل WD3 که حضورش تابلوهه:D
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
با این سورپرایزها هوش از سرمون پرید:)):D

از E3شون، خبرهای خوب و خفن برای For Honor میخوام:D پارسال 4کاراکتر جدید و Mode جدید معرفی کردن... کاراکترها روکه حال نکردم:-" ولی Breach فوق العاده ست>:) وقتی FH میزنم ازش دل نمیکنم:D

یکم در راه رضای خدا هم زره هایی مثل چیزایی که ملت آرزوشون رو دارن بدن، هم عالی میشه:D این Vortiger رو بیشتر حس شوالیه ای با زره های خفن بهش بدن مخصوصا:D خیلی ظلمه از اونقدر آیتم سر، فقط یکیش برات جذابیت داشته باشه:(

سورپرایز دیگه ای... انتظاری ندارم، یا ناامید شدم( POP و UbiArt و ... )، یا یه چیزی مثل WD3 که حضورش تابلوهه:D
پراید رو با طرح Prince of Persia می‌خوان بدن که دیگه جای گلایه‌ای هم باقی نمونه! رو در سمت شاگرد :D خیلی شکیل نوشته شده PoP و به جای شن‌های زمان هم همون خاک گرفتگی‌های جاده‌ای هست!
 
  • Like
Reactions: Akiba

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,228
نام
امیر حسین
پراید رو با طرح Prince of Persia می‌خوان بدن که دیگه جای گلایه‌ای هم باقی نمونه! رو در سمت شاگرد :D خیلی شکیل نوشته شده PoP و به جای شن‌های زمان هم همون خاک گرفتگی‌های جاده‌ای هست!
یه نسخه پراید از POP 2008 نمیزنند؟ :-" اون رو به شن های زمان ترجیح میدم:p
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
یه نسخه پراید از POP 2008 نمیزنند؟ :-" اون رو به شن های زمان ترجیح میدم:p

Gvmers مستند POP رو که چند روز پیش پخش کرد، یه مشکل بزرگ برای درست کردنش دارن اینه که IP کامل دست یوبیسافت نیست و سازنده اصلیش هم باید تایید کنه. طرف هم آدمی نیست که راحت کنار بیاد و یکم مشکلات هم باهاش از نظر ویژنی داشتن. نه اینکه روابط بد باشه، ولی ریسکیه. دلیل اصلی نساختنش ظاهرا اینه
 
  • Like
Reactions: Morgoth Bauglir

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر