امتیازات Devil May Cry 5

پیش بینی شما از میانگین نمرات بازی

  • +95

  • 90-94

  • 85-89

  • 80-84

  • 75-79

  • 70-74

  • 70 به پایین


Results are only viewable after voting.

Rattle.Snake

100% Pure RattleSnake
کاربر سایت
Feb 14, 2018
1,054
نام
Giliath Osborne
capsule_616x353.jpg

Publisher: CapCom
Developer: CapCom
Genre:
hack and slash
Release Date: March 8, 2019
Platforms: PS4, Xbox One, PC
...
Famitsu 9/10/9/9 = 37/40
Bazicenter : 8/10
Gamereactor UK 9/10
Gamereactor Germany 9/10
Gamereactor Denmark 8/10
Gamereactor Finland 9/10
Gamereactor France 8/10
Gamereactor Norway 8/10
Gamereactor Sweden 8/10
Gamereactor Nederlands 9/10
Gamereactor Portugal 9/10
Gamereactor Italy 9/10
Gamereactor Spain 9/10
Hardcore Gamer: 4/5
Dualshockers: 9.0
EZA: 9/10
Destructoid 10
The Outerhaven Productions - 4/5
Gameblog.fr : 8/10
JeuxActu : 17/20
cgmagonline 6/10
emuglx 10
Sixth Axis 9
Videogamer: 9/10
cogconnected 9.4
Easy Allies: 9/10
nextgenbase 8.5
Nerd Mag 9.2
Gamespot: 9.0
Press Start 9 / 10
IGN 9.5
Gameinformer 8.5
Eurogamer: Recommended
DigitalChumps. 8/10
Merlin'in Kazanı (Turkey) 87
PCGamesN 80
Softpedia 90
PC Invasion 80
Metro GameCentral 90
Shacknews 90
3DJuegos 95
Variety 60
Telegraph 80
CGMagazine 60
TrueGaming 70
IGN Spain 91
God is a Geek 100
GamesBeat 70
ZTGD 90
App Trigger 90
Guardian 10
Game Rant 10
Fandom 10
Saudi Gamer 10
Leadergamer 10
Rely On Horror 10
Nerd Much? 9.7
PowerUp! 9.6
Heavy 9.5
Hobby Consolas 93
Generación Xbox 93
Xbox Achievements 91
GamesRadar+ 4.5
Windows Central 4.5
TrueAchievements 4.5
TrustedReviews 4.5
Atomix 90
Critical Hit 9
PlayStation LifeStyle 8
PCWorld 4.5

GameOver.gr 90
Cultured Vultures 90
Washington Post 70
Digitally Downloaded 80
AusGamers 7.8/10
Gamers Heroes 8/10
GRYOnline.pl 8/10
Walmart Tips & Ideas 8.6/10
Oyungezer Online 8.9/10
Nexus 8.7/10
God is a Geek 10/10
Daily Mirror 10/10
Rice Digital 10/10
Daily Star 10/10
Remote Play 10/10
GamingTrend 95/100
JVL 19/20
PSX Brasil 95/100
The Escapist 9/10
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,177
نام
ماکان
درکل خواستم بگم خیلیا با مراحل خطی بیشتر حال میکنن

خوب این نظر شخصی شماست و من چندان نمیتونم بحثی داشته باشم، اما باز مرحله خطی ساختن یه چیزه، مرحله خطی بد ساختن یه چیز دیگه. نمیدونم بازی کردی و داری این نظر رو میدی یا صرفا با پیش فرض هات اما DMC5 قطعا یه بازی خطی بده. من خودم خطی بودن مراحل رو در مواری خوب هم میدونم اما قطعا این بازی استفاده بدی کرده. به صورتی که اسپویل نشه میتونم چندتا ایراد رو بگم:

اول اینکه مراحل به شدت کوریدوری هست، یعنی راهروهای باریک، خیابون های گم عرض، اتاق های کوچیک و.... تا جایی که اصلا گاهی دوربین اذیت کننده میشه. و کوچکترین آزادی عملی نیست. یعنی در این حد که کنار خیابون یه کانتینره نمیتونی بری روش وایستی! اینجور محدودیت ها متعلق به دو نسل قبله که سخت افزار اجازه نمیداد چیز بهتری بسازن نه الان! فقط وقتی بازی کنید متوجه میشید چقدر محدود و مزخرفه.

ایراد دوم روند طراحی مراحل و آبجکتیوهاست. بدون استثنا همه مراحل بازی حرکت از A به B، کشتن دشمن و دیدن کاتسینه. یعنی ست پیس دیزاین، خصوصا از نوع خود DMC و سکانس های نیمه سورئالی که تردمارک این سری هستن یا اصلا نیست، یا خیلی خیلی کمه، اونم دو سه تا مرحله ابتدایی بازی. یعنی اینکه تو خود روند مرحله درگیر موقعیت های سینمایی و اکشن های جالب بشید اصلا وجود نداره. و این به خطی بودن مرحله هم ربطی نداره. اما ایراد بزرگ تر آبجکتیوهاست. تقریبا تو کل مراحل تنها کاری که باید پلیر بکنه اینه که بره بزنه ریشه های این درخت گنده رو خشک کنه تا مسیر باز بشه. این روند بدون ذره ای تغییر تا انتها ادامه داره و نه بهتر میشه و متفاوت تر و نه جذاب تر. پازل عملا نداریم. اونیم که هست باز مربوط میشه به همین ریشه ها و برای خشک کردنش باید یه جونوری رو از یه جا خفت کنید بعد امالش کنید به درخته، اونم زمانی متوجه احمقانه بودنش خواهید شد که میبینید جواب پازل بدون اغراق دو متر اونور تره! به اینکه نمیگن پازل دیزاین! وقتی تنها شرط حل یه پازل میشه اینکه دو متری بری اونورتر و برگردی اسمش میشه وقت تلف کردن!

و ایراد بزرگ سوم (از نظر من) تکراری و بد بودن طراحی ظاهری مراحله. DMC از شماره اولش رو حساب علایق کامیا خیلی درگیر معماری بوده. قصرها، قلعه ها و کلا بناهای گوتیک بخش جدایی ناپذیری از کالچر DMC هستن که تو شماره پنجم دکمه خوش گذشت همشون فشار داده شده. همه چیز خلاصه شده تو یه درخت شیطانی عجیب غریبه که وسط شهر سبز شده و خونه ها و شهر رو نابود کرده. اونم رو حساب داستان و تایم لاینش هی باید این محیط های مسخره رو ان بار با کارکترهای جدید برید و بیایید!

کلا ایرادات لول های DMCV بخش بزرگیش به خاطر کم کاری سازنده است و اینکه میخواستن سریع تر جمع و جورش کنن بره، بخش دیگه اش هم به خاطر داستان که ایجاب میکنه تو شهر اتفاق بیفته. البته باز میتونه پروداکشن به داستان فورس کرده باشه این موارد رو. به هر صورت هرکسی که بازی کنه ایشون رو متوجه این ضعف ها خواهد شد.

HnS راه ديگه اي نداره اگر محيط رو ميخواستم بزرگ تر كنن به گيم پلي آسيب ميزد در حقيقت لول ديزاين فداي سرعت گيم پلي شده كه البته گيم پلي سريع و stylish تو DMC به هر عامل ديگه اي ارجحيت داره.
در حقيقت من فكر ميكنم به همين دليل كه بازي هاي تو اين سبك خيلي كمتر از گذشته ساخته ميشن چون گيم پلي محدوديت هاي زيادي براي بخش هاي ديگه بازي ايجاد ميكنه يعني ميخوام بگم اين بهترين چيزي بود كه ميشد ازين سبك بيرون كشيد.

وید اول ریسپکت، چیزهایی که میگی به شدت غلطه. گیم پلی و HnS بود مطلقا ارتباطی با طراحی مرحله ضعیف، خالی از جزییات، عاری از هرگونه پیچیدگی روایی و گیم پلی، نبود پازل و سایر ایراداتی که بالا توضیح دادم نداره. خیلی هم نمیخوام باهات بحث کنم، چون واقعا چیز بدیهی و واضحی هست، فقط پیشنهاد میکنم اگه بازی نکردی یبار Bayonetta 2 و NieR: Automata رو بری یا حداقل ببینیشون. هر دو هم کامبت دیزاینشون فار فار اوی از DMCV جلوتره. منتها NieR که اصلا Operworld ـه و هیچی و Bayonetta 2 هم که خطیه، دقیقا نشون میده خطی درست دیزاین کردن یعنی چی! اول اینکه خطی بودن به معنای محدود بودن مرحله نیست، این رو هیچ وقت فراموش نکنید، بلکه خطی بودن در تعریف دقیق گیم دیزاین یعنی آبجکتیوها پشت سر هم و با توالی باشه. تو Bayonetta 2 در عین خطی بودن، مراحل باز بزرگه، پیچیده است و هزارتا سوراخ سمبه داره که میشه سرک کشید بهشون و تا جای ممکن پلیر رو محدود نمیکنه. مساله بعدی ست پیس دیزاین هست، تو مراحل این بازی مدام داره اتفاق های مختلف پلیر رو سورپرایز میکنه و ترکیب اینها با روایت نیمه سورئالی که از خود DMC الهام گرفته شده و مبتکرش کامیا تو خود DMC بود، همش موقعیت های خفن اکشن تولید میشه. چیزی که تو DMCV اصلا وجود نداره. و مساله مهم تر معماری و تنوعه، باز چیزی که DMCV نداره.


به هر صورت مواردی که سعی کردم حداقل به صورت خلاصه وار توضیح بدم و برای حرف هام استدلال بیارم رو هرکسی که به بازی های اکشن HnS علاقه داره و حداقل بازی های مهم و خوب رو تجربه کرده به سرعت متوجه میشه. DMCV بازی خوبیه، اکشن جذابی داره، V خیلی کوله، و از این حیث نمره قبولی رو میگیره، داستان هم در کل درسته خوب نیست اما بدم نیست، از مرحله 11 تازه راه میفته و تا آخر انصافا جذاب میشه، اما دیزاین ضعیفی داره، به خصوص اگه بخوای با رقیبش یعنی Bayonetta مقایسه کنی. من شخصا Bayonetta رو بیشتر از DMCV دیول می کرای میدونم!!!

پ.ن: لول دیزاین DmC چند سر و گردن از DMCV بالاتره!
پ.پ.ن: ایکاش کپکام حالا که انفدر پسر خوبی شده رضایت بده DMC1 رو کامیا ریمیک کنه.
 
آخرین ویرایش:

The Pale King

The old King of Hallownest
کاربر سایت
Jul 5, 2008
998
نام
امیر حسین
سلام به همه دوستان
من به این نقد آقای شکری معترضم ،تو بخش شخصیت پردازی اتفاقا اگه بیشتر پرداخت میشد روی تریش و لیدی و... اون شخصیت اصلی که اینجا سه نفرن قدرتشون کم تر میشد، در مورد لول دیزاینم خیلی سلیقه ای گفتن چون من دوست داشتم و تو زمینه بالانس نبودن خوب شخصیت وی مدلش این طوریه و دلیلشم که مشخصه...این موارد مواردی نیست که نمره اثر بشه 8 !!! به نظر منصفانه ترین نمره نمره کامل و 10 هست... ایراد بنی اسراعیلی نمیشه گرفت سبک هک و اند اسلش همینه لول دیزاینش اتفاقا نباید خیلی پرداخت بشه که کمبو ها و شخصیت دیده بشن نه محیط...(غیر از بخش های پلتفرمی و پازل)

نمیدونم چرا فکر میکنیم نمره پایین دادن و فراستی وار نقد کردن نشونه حرفه ای بودن و منتقد خوب بودنه!!!!
منتقد خوب = عدالت
کلی دستاورد داشت این بازی تکنولوژی منحصر به فرد بادی اسکن و اسکن لباس برای یه بازی لباس دیزاین کردن و اسکنش کردن که حرکات لباساشون طبیعی جلوه کنه !!! کدوم بازی تا این حد دقت داشته؟؟ خدایش خیلی کم گیر میاد تو این لول...
این سبک جدیدشونه. خیلی ها سر چند بازی بزرگ اخیر به این روند اعتراض کردن. در کل زیاد حساس نباش. چون بازیسنتر و امثالهم چه صفر بده چه ۱۰ بده، تقریبا اب از اب توی میانگین متا تکون نمیخوره :D بذارید فک‌کنن edge هستن. من خودم چند ساله منتقد سینما هستم. به جرات میتونم بگم که حرفتون کاملا صحیحه. منتقد یعنی عدالت. اما بعضی از سایتا و مجله ها چون دیده نمیشن دوس دارن شروع کنن به ایراد گیری. یعنی نیت میکنن که وقتی فلان کد نقدی به دستشون رسید، قسم میخورن که باید بگردن هرچی ایراد مسخره و بزرگه‌رو پیدا کنن تا نمره کم‌ کنن. یک سیاست کلی بر تحریریه حاکم هست که گویا‌میگن که بچه ها ایراد بگیرین‌از بازی تا بفهمن ما سخت گیریم. ولی در نهایت یه نمره ای بدین که نه کم‌باشه و نه زیاد و بتونیم روش دفاع کنیم. بعد هم که اعتراض میکنیم، اعضای تحریریه و گنده هاشون میان میگن که "نمره ی داده شده با هیچ وجه به تحریریه و سایت بازی سنتر ربطی نداره و نظر منتقد هست".
در کل شما هم به نمراتی که‌میدن توجهی نکن. چون ۱۰ هم بدن اثری نداره کلا.
وگرنه کسی که این بازیو بازی کزده باشه میدونه که ارزش بازی کمتر از ۹.۵ نیس. لذت ببر از بازی برادر :D
 

amir code

کاربر سایت
Mar 18, 2008
1,344
نام
amir hosein
خوب این نظر شخصی شماست و من چندان نمیتونم بحثی داشته باشم، اما باز مرحله خطی ساختن یه چیزه، مرحله خطی بد ساختن یه چیز دیگه. نمیدونم بازی کردی و داری این نظر رو میدی یا صرفا با پیش فرض هات اما DMC5 قطعا یه بازی خطی بده. من خودم خطی بودن مراحل رو در مواری خوب هم میدونم اما قطعا این بازی استفاده بدی کرده. به صورتی که اسپویل نشه میتونم چندتا ایراد رو بگم:

اول اینکه مراحل به شدت کوریدوری هست، یعنی راهروهای باریک، خیابون های گم عرض، اتاق های کوچیک و.... تا جایی که اصلا گاهی دوربین اذیت کننده میشه. و کوچکترین آزادی عملی نیست. یعنی در این حد که کنار خیابون یه کانتینره نمیتونی بری روش وایستی! اینجور محدودیت ها متعلق به دو نسل قبله که سخت افزار اجازه نمیداد چیز بهتری بسازن نه الان! فقط وقتی بازی کنید متوجه میشید چقدر محدود و مزخرفه.

ایراد دوم روند طراحی مراحل و آبجکتیوهاست. بدون استثنا همه مراحل بازی حرکت از A به B، کشتن دشمن و دیدن کاتسینه. یعنی ست پیس دیزاین، خصوصا از نوع خود DMC و سکانس های نیمه سورئالی که تردمارک این سری هستن یا اصلا نیست، یا خیلی خیلی کمه، اونم دو سه تا مرحله ابتدایی بازی. یعنی اینکه تو خود روند مرحله درگیر موقعیت های سینمایی و اکشن های جالب بشید اصلا وجود نداره. و این به خطی بودن مرحله هم ربطی نداره. اما ایراد بزرگ تر آبجکتیوهاست. تقریبا تو کل مراحل تنها کاری که باید پلیر بکنه اینه که بره بزنه ریشه های این درخت گنده رو خشک کنه تا مسیر باز بشه. این روند بدون ذره ای تغییر تا انتها ادامه داره و نه بهتر میشه و متفاوت تر و نه جذاب تر. پازل عملا نداریم. اونیم که هست باز مربوط میشه به همین ریشه ها و برای خشک کردنش باید یه جونوری رو از یه جا خفت کنید بعد امالش کنید به درخته، اونم زمانی متوجه احمقانه بودنش خواهید شد که میبینید جواب پازل بدون اغراق دو متر اونور تره! به اینکه نمیگن پازل دیزاین! وقتی تنها شرط حل یه پازل میشه اینکه دو متری بری اونورتر و برگردی اسمش میشه وقت تلف کردن!

و ایراد بزرگ سوم (از نظر من) تکراری و بد بودن طراحی ظاهری مراحله. DMC از شماره اولش رو حساب علایق کامیا خیلی درگیر معماری بوده. قصرها، قلعه ها و کلا بناهای گوتیک بخش جدایی ناپذیری از کالچر DMC هستن که تو شماره پنجم دکمه خوش گذشت همشون فشار داده شده. همه چیز خلاصه شده تو یه درخت شیطانی عجیب غریبه که وسط شهر سبز شده و خونه ها و شهر رو نابود کرده. اونم رو حساب داستان و تایم لاینش هی باید این محیط های مسخره رو ان بار با کارکترهای جدید برید و بیایید!

کلا ایرادات لول های DMCV بخش بزرگیش به خاطر کم کاری سازنده است و اینکه میخواستن سریع تر جمع و جورش کنن بره، بخش دیگه اش هم به خاطر داستان که ایجاب میکنه تو شهر اتفاق بیفته. البته باز میتونه پروداکشن به داستان فورس کرده باشه این موارد رو. به هر صورت هرکسی که بازی کنه ایشون رو متوجه این ضعف ها خواهد شد.



وید اول ریسپکت، چیزهایی که میگی به شدت غلطه. گیم پلی و HnS بود مطلقا ارتباطی با طراحی مرحله ضعیف، خالی از جزییات، عاری از هرگونه پیچیدگی روایی و گیم پلی، نبود پازل و سایر ایراداتی که بالا توضیح دادم نداره. خیلی هم نمیخوام باهات بحث کنم، چون واقعا چیز بدیهی و واضحی هست، فقط پیشنهاد میکنم اگه بازی نکردی یبار Bayonetta 2 و NieR: Automata رو بری یا حداقل ببینیشون. هر دو هم کامبت دیزاینشون فار فار اوی از DMCV جلوتره. منتها NieR که اصلا Operworld ـه و هیچی و Bayonetta 2 هم که خطیه، دقیقا نشون میده خطی درست دیزاین کردن یعنی چی! اول اینکه خطی بودن به معنای محدود بودن مرحله نیست، این رو هیچ وقت فراموش نکنید، بلکه خطی بودن در تعریف دقیق گیم دیزاین یعنی آبجکتیوها پشت سر هم و با توالی باشه. تو Bayonetta 2 در عین خطی بودن، مراحل باز بزرگه، پیچیده است و هزارتا سوراخ سمبه داره که میشه سرک کشید بهشون و تا جای ممکن پلیر رو محدود نمیکنه. مساله بعدی ست پیس دیزاین هست، تو مراحل این بازی مدام داره اتفاق های مختلف پلیر رو سورپرایز میکنه و ترکیب اینها با روایت نیمه سورئالی که از خود DMC الهام گرفته شده و مبتکرش کامیا تو خود DMC بود، همش موقعیت های خفن اکشن تولید میشه. چیزی که تو DMCV اصلا وجود نداره. و مساله مهم تر معماری و تنوعه، باز چیزی که DMCV نداره.


به هر صورت مواردی که سعی کردم حداقل به صورت خلاصه وار توضیح بدم و برای حرف هام استدلال بیارم رو هرکسی که به بازی های اکشن HnS علاقه داره و حداقل بازی های مهم و خوب رو تجربه کرده به سرعت متوجه میشه. DMCV بازی خوبیه، اکشن جذابی داره، V خیلی کوله، و از این حیث نمره قبولی رو میگیره، داستان هم در کل درسته خوب نیست اما بدم نیست، از مرحله 11 تازه راه میفته و تا آخر انصافا جذاب میشه، اما دیزاین ضعیفی داره، به خصوص اگه بخوای با رقیبش یعنی Bayonetta مقایسه کنی. من شخصا Bayonetta رو بیشتر از DMCV دیول می کرای میدونم!!!

پ.ن: لول دیزاین DmC چند سر و گردن از DMCV بالاتره!
پ.پ.ن: ایکاش کپکام حالا که انفدر پسر خوبی شده رضایت بده DMC1 رو کامیا ریمیک کنه.
خیلی عجیبه اینایی که شما گفتی کجا،حرف منتقدا و امتیازهای درخشان بازی کجا.
بحرحال باید تجربه کنم بازیو بعد نظرمو بگم.
 
  • Like
Reactions: gamer1998y

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
این سبک جدیدشونه. خیلی ها سر چند بازی بزرگ اخیر به این روند اعتراض کردن. در کل زیاد حساس نباش. چون بازیسنتر و امثالهم چه صفر بده چه ۱۰ بده، تقریبا اب از اب توی میانگین متا تکون نمیخوره :D بذارید فک‌کنن edge هستن. من خودم چند ساله منتقد سینما هستم. به جرات میتونم بگم که حرفتون کاملا صحیحه. منتقد یعنی عدالت. اما بعضی از سایتا و مجله ها چون دیده نمیشن دوس دارن شروع کنن به ایراد گیری. یعنی نیت میکنن که وقتی فلان کد نقدی به دستشون رسید، قسم میخورن که باید بگردن هرچی ایراد مسخره و بزرگه‌رو پیدا کنن تا نمره کم‌ کنن. یک سیاست کلی بر تحریریه حاکم هست که گویا‌میگن که بچه ها ایراد بگیرین‌از بازی تا بفهمن ما سخت گیریم. ولی در نهایت یه نمره ای بدین که نه کم‌باشه و نه زیاد و بتونیم روش دفاع کنیم. بعد هم که اعتراض میکنیم، اعضای تحریریه و گنده هاشون میان میگن که "نمره ی داده شده با هیچ وجه به تحریریه و سایت بازی سنتر ربطی نداره و نظر منتقد هست".
در کل شما هم به نمراتی که‌میدن توجهی نکن. چون ۱۰ هم بدن اثری نداره کلا.
وگرنه کسی که این بازیو بازی کزده باشه میدونه که ارزش بازی کمتر از ۹.۵ نیس. لذت ببر از بازی برادر :D
امیدوارم یه روز یاد بگیریم به نظرات بقیه احترام بزاریم و اگر انتقادی هم هست، به صورت منطقی بگیم. نه اینکه مثل شما تو همه تاپیک ها و بعد از نمره بازی سنتر حضور فعال داشته باشیم و تو همه اون ها هم بگیم نمرات بازی سنتر ارزشی نداره و مهم نیست و بعدش تو تاپیک بعدی هم همین مطلب تکرار بشه، کم مونده این بی ارزشی و مهم نبودن رو تو تاپیک فوتبال هم اعلام کنید :D در ضمن اینکه میگید نمره بازی سنتر تو متاکریتیک تاثیری نداره ناشی از بی اطلاعیتون هست و خواهشا این اطلاع نداشتن رو هم برای خودتون نگه دارید! نمره سایت به چند تا بازی معروف تر 6 ماه اخیر رو هم میزارم که یه موقع اگر کسی مطالب رو کامل چک نمیکنه فکر نکنه این حرفهای اشتباه شما، درست هست.

Devil May Cry 5 - 8.0
Far Cry New Dawn - 8.5
Metro Exodus - 7.5
Kingdom Hearts III - 9.0
Resident Evil 2 - 8.5
Super Smash Bros. Ultimate - 9.5
Darksiders III - 7.5
Fallout 76 - 5.0
Battlefield V - 8.0
Hitman 2 - 8.0
Red Dead Redemption 2 - 10
Call of Duty: Black Ops 4 - 8.5
Forza Horizon 4 - 10
Assassin's Creed Odyssey - 8.5
Divinity: Original Sin II - Definitive Edition - 9.5
Shadow of the Tomb Raider - 8.0
Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age - 9.0
Marvel's Spider-Man - 9.0

اگر منتقد حس کنه یه بازی حقش 9 یا بالاتر هست بدون شک اون نمره رو به بازی میده، همون جور که تو لیست چندین بازی 9، 9.5 یا 10 گرفتن. ولی گویا شما انتظار دارید که منتقد بدون توجه به تجربه ای که داشته بیاد به هر بازی که رسید 9.5 و 10 بده، که مسلما انتظار بی جایی هست.
 

Big boss_returns

کاربر سایت
Jan 29, 2019
965
نام
ژوبین
امیدوارم یه روز یاد بگیریم به نظرات بقیه احترام بزاریم و اگر انتقادی هم هست، به صورت منطقی بگیم. نه اینکه مثل شما تو همه تاپیک ها و بعد از نمره بازی سنتر حضور فعال داشته باشیم و تو همه اون ها هم بگیم نمرات بازی سنتر ارزشی نداره و مهم نیست و بعدش تو تاپیک بعدی هم همین مطلب تکرار بشه، کم مونده این بی ارزشی و مهم نبودن رو تو تاپیک فوتبال هم اعلام کنید :D در ضمن اینکه میگید نمره بازی سنتر تو متاکریتیک تاثیری نداره ناشی از بی اطلاعیتون هست و خواهشا این اطلاع نداشتن رو هم برای خودتون نگه دارید! نمره سایت به چند تا بازی معروف تر 6 ماه اخیر رو هم میزارم که یه موقع اگر کسی مطالب رو کامل چک نمیکنه فکر نکنه این حرفهای اشتباه شما، درست هست.

Devil May Cry 5 - 8.0
Far Cry New Dawn - 8.5
Metro Exodus - 7.5
Kingdom Hearts III - 9.0
Resident Evil 2 - 8.5
Super Smash Bros. Ultimate - 9.5
Darksiders III - 7.5
Fallout 76 - 5.0
Battlefield V - 8.0
Hitman 2 - 8.0
Red Dead Redemption 2 - 10
Call of Duty: Black Ops 4 - 8.5
Forza Horizon 4 - 10
Assassin's Creed Odyssey - 8.5
Divinity: Original Sin II - Definitive Edition - 9.5
Shadow of the Tomb Raider - 8.0
Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age - 9.0
Marvel's Spider-Man - 9.0

اگر منتقد حس کنه یه بازی حقش 9 یا بالاتر هست بدون شک اون نمره رو به بازی میده، همون جور که تو لیست چندین بازی 9، 9.5 یا 10 گرفتن. ولی گویا شما انتظار دارید که منتقد بدون توجه به تجربه ای که داشته بیاد به هر بازی که رسید 9.5 و 10 بده، که مسلما انتظار بی جایی هست.
کدوم تجربه من که پروفایل منتقدتون دیدم تا به حال چیزی نقد نکرده بود........کرده بود؟
تمام نمره های کم dmc5 بخاطر وضع فعلی h&s هاست ولی دلیل کم کردن نمره توسط منتقد شما رو من نفهمیدم............
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
:Dپستم یه بخش دومم داشت فکر کنم ندیدید:D حالا این منتقد شما فن سری بوده ؟:D
لزوما منتقد نباید فن سری باشه. منتقد بازی نسخه های اول و سوم رو به شدت علاقه داشته، از نسخه دوم متنفر بوده و از نسخه چهارم هم خیلی خوشش نیومده. در این بین به DmC هم علاقه داشته :D همین که تمام شماره های سری به اضافه تعداد زیاد دیگه ای عنوان HnS رو بازی کرده، کافیه تا صلاحیت لازم برای نقد نسخه پنجم رو داشته باشه :D
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,919
نام
نـــــــویـــــــــد
سلام به همه دوستان
من به این نقد آقای شکری معترضم ،تو بخش شخصیت پردازی اتفاقا اگه بیشتر پرداخت میشد روی تریش و لیدی و... اون شخصیت اصلی که اینجا سه نفرن قدرتشون کم تر میشد، در مورد لول دیزاینم خیلی سلیقه ای گفتن چون من دوست داشتم و تو زمینه بالانس نبودن خوب شخصیت وی مدلش این طوریه و دلیلشم که مشخصه...این موارد مواردی نیست که نمره اثر بشه 8 !!! به نظر منصفانه ترین نمره نمره کامل و 10 هست... ایراد بنی اسراعیلی نمیشه گرفت سبک هک و اند اسلش همینه لول دیزاینش اتفاقا نباید خیلی پرداخت بشه که کمبو ها و شخصیت دیده بشن نه محیط...(غیر از بخش های پلتفرمی و پازل)

نمیدونم چرا فکر میکنیم نمره پایین دادن و فراستی وار نقد کردن نشونه حرفه ای بودن و منتقد خوب بودنه!!!!
منتقد خوب = عدالت
کلی دستاورد داشت این بازی تکنولوژی منحصر به فرد بادی اسکن و اسکن لباس برای یه بازی لباس دیزاین کردن و اسکنش کردن که حرکات لباساشون طبیعی جلوه کنه !!! کدوم بازی تا این حد دقت داشته؟؟ خدایش خیلی کم گیر میاد تو این لول...

لول دیزاین تو سبک HnS نباید خیلی بهش پرداخت بشه دیگه چه صیغه‌ایه :D
اصن این بازی رو تریلرم ازش ببینی متوجه میشی حقش ۱۰ نیس بعد شما میگی امتیازه منصفانه فقط ۱۰هستش؟ :D
البته بازی مورد علاقتونه میتونید ۲۰ هم بهش بدید اما نمیتونسد بگید من ایرادی نمیبینم پس ایرلدی نداره
 

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
خیلی عجیبه اینایی که شما گفتی کجا،حرف منتقدا و امتیازهای درخشان بازی کجا.
بحرحال باید تجربه کنم بازیو بعد نظرمو بگم.
منم هنوز این نسخه رو بازی نکردم... باید دید مسایلی که برای طرفدارا مهمه رو عملی کردن یانه... مثلا بخش گیم پلی و داستان بازی
ولی در کل منتقدا حرف مفت زیاد میزنن :D
 
  • Like
Reactions: amir code

amir code

کاربر سایت
Mar 18, 2008
1,344
نام
amir hosein
منم هنوز این نسخه رو بازی نکردم... باید دید مسایلی که برای طرفدارا مهمه رو عملی کردن یانه... مثلا بخش گیم پلی و داستان بازی
ولی در کل منتقدا حرف مفت زیاد میزنن :D
در اینکه حرف مفت زیاد میزنن باهات موافقم
ولی نه همشون:D
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,731
نام
علی
کسی اگر نظر مخالف منتقد داره باید بیاد با دلیل و منطقی بحث کنه چون این که فقط بیاد منتقد رو بکوبونه و مسخره کنه حرفش خریدار نداره ، از طرفی کسی که منتقد هست ممکنه همیشه نظراتش درست و منطقی نباشه (از دید اکثریت)
این لیستی که محمد فروبری گذاشته به نظر من غیر از RE2 و Far Cry New Dawn بقیش اوکی هست
بدترین نقد تاریخ بازیسنتر هم به نظرم ریمیک سه گانه crash بود که کلا غیر قابل درک بود برام :D
 

just_p30

کاربر سایت
Apr 13, 2008
2,746
کسی اگر نظر مخالف منتقد داره باید بیاد با دلیل و منطقی بحث کنه چون این که فقط بیاد منتقد رو بکوبونه و مسخره کنه حرفش خریدار نداره ، از طرفی کسی که منتقد هست ممکنه همیشه نظراتش درست و منطقی نباشه (از دید اکثریت)
این لیستی که محمد فروبری گذاشته به نظر من غیر از RE2 و Far Cry New Dawn بقیش اوکی هست
بدترین نقد تاریخ بازیسنتر هم به نظرم ریمیک سه گانه crash بود که کلا غیر قابل درک بود برام :D

منم با شما موافقم ، مخصوصا اینکه Metro:Exodus نمره 7.5 گرفته و Farcry New Dawn که یک کپی پیسته از شماره قبلیش و کلا بخش داستانی اصلیش 5 ساعتم نمیشه 8.5 گرفته !!! چیزی که مشخصه نمره FND از روی فن بازی داده شده و هیچ جایه دفاعی نداره.
 
  • Like
Reactions: IMANOKA

Destruction

The Death Fleet Descends
Loyal Member
Jun 12, 2010
8,152
نام
Blue Shadow
Capcom has quietly entered a new golden age | PC Gamer
کپکام واقعا کامبک بزرگی زده، 2 تا بازی بزرگ تو کمتر از 2 ماه که هرکدوم به نحوی از شانس های گرفتن جوایز بهترین بازی سال هستن.
به نظرم فروش عالی این بازی ها (رزیدنت اویل 2 رو پی سی در کمتر از 1 ماه دور و بر 1.5 میلیون نسخه فروخته) خیلی به کپکام کمک میکنه که بفهمن ملت بازی های خود کپکام رو دوست دارن، نه نسخه های غربی و آنلاین شده و مبتنی بر بازاری که تا چند وقت پیش داشتن عرضه میکردن. امیدوارم و انتظار میدم که این ترند ادامه پیدا کنه. :D
 

Big boss_returns

کاربر سایت
Jan 29, 2019
965
نام
ژوبین
Capcom has quietly entered a new golden age | PC Gamer
کپکام واقعا کامبک بزرگی زده، 2 تا بازی بزرگ تو کمتر از 2 ماه که هرکدوم به نحوی از شانس های گرفتن جوایز بهترین بازی سال هستن.
به نظرم فروش عالی این بازی ها (رزیدنت اویل 2 رو پی سی در کمتر از 1 ماه دور و بر 1.5 میلیون نسخه فروخته) خیلی به کپکام کمک میکنه که بفهمن ملت بازی های خود کپکام رو دوست دارن، نه نسخه های غربی و آنلاین شده و مبتنی بر بازاری که تا چند وقت پیش داشتن عرضه میکردن. امیدوارم و انتظار میدم که این ترند ادامه پیدا کنه. :D
اگه میکامی و کامیا هم برگردن (احتمالش هست) کپکام رسما میشه همون کپکام قدیم الانم کارش عالی بوده ولی اونا باشن دیگه شاهکار میسازن هرچندسال:D چی میشد اگه اعضای capcom studio4 و team little devils دوباره برگردن8->
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر