Nintendo 3 Bayonetta

سازنده
PlatinumGames
تاریخ انتشار
October 28, 2022
ناشر
Nintendo
پلتفرم‌ها
  1. Nintendo Switch
FXjKkTOWQAEJdmE.jpg


1641064988204.png


ناشر:Sega.Nintendo
سازنده:Platinum Games
سبک: Action, Hack'n Slash
تاریخ عرضه: 28 اکتبر 2022
پلتفرم ها: Switch​


قسمت سوم از عنوان زیبای بایونتا که در TGA 2017 به همراه کالکشن قسمت اول و دوم برای نینتندو سوییچ معرفی شدند

قسمت سوم ماجراهای مرموز و پر از زد و خورد ساحره ی دوست داشتنی این بار ما را به ژاپن می برد. جایی که شیاطین و فرشته ها این بار در ابعاد متفاوتی با هم مبارزه می کنند.

IP همچنان متعلق به Sega است اما هزینه ساخت بازی به دلیل عدم توانایی سازندگان همانند نسخه دوم توسط nintendo تامین میشود
براساس گفته های کارگردان نسخه 1. hideki kamiya تیم سازنده تمام تلاش خود را برای بهبود بخشیدن به بازی و ارائه بهترین تجربه میکند


ویژگی های جدید این نسخه

  • داستان ادامه مستقیم بازی های قبلی بوده و کامیا تو اقدامی خلاف تمام رسم و رسوم صنعت گفته که بازی کرند نسخه های قبلی اتفاقا خیلی برای فهم داستان این نسخه مهمه و پیشنهاد کرده بازی های قبلی رو بازی کنید.
  • ویژگی جدید گیم پلی تو این نسخه حلول هیولاها تو اسلحه های بایونتا است که می تونید این بار همشون رو به صورت مستقیم کنترل کنید
  • بازی یه شخصیت قابل بازی جدید به اسم Viola داره
  • ویولا گویا به Grappling Hook دسترسی داره
  • بازی حول مکان های بزرگی مثل توکیو، چین و... میگذره
  • مبارزه های عظیم بین کایجوها و هیولاهای بازی تایید شده اند.
  • بازی یه مود sfw داره که توش میتونید Nudity رو در صورتی که خواستید (جلوی خانواده :D) غیرفعال کنید

نسخه Trinity Masquerade Edition بازی

FXjJ5zKWQAUAx0i.jpg


اسکرین شات ها

bayonetta-3-2-1.jpg Bayonetta3_NintendoSwitch_SCRN_04.jpg Bayonetta3_NintendoSwitch_SCRN_03.jpg
Bayonetta3_NintendoSwitch_SCRN_02.jpg Bayonetta3_NintendoSwitch_SCRN_01.jpg


تریلرها





 
آخرین ویرایش:

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,812
نام
مرتضی
انیمال رو دیجیتال خریدم :D
الان در یک سه راهی ام که بایونتا بخرم یا ربیدز یا صبر کنم برای زلدا
اگر از بین این سه تا فقط یکیو باید انتخاب کنی خب طبیعتا زلدا. ولی در غیر اینصورت بین بایو و ربیدز من نظرم به ربیدز نزدیکتره :D خیلی پیشرفتش زیاد
زلدا هم که همون ۵-۶ ماه دیگه میریم تو کارش
 

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,371
نام
سید محمد حسین
رسیدم به اون مرحله صحرا که ادای آنچارتد ۳ رو در میاره عالی بود واقعا مدت‌ها بود اینجوری تو یه بازی نخندیده بودم:D

چه شانسی تو داشتی که الان بازی رو شروع کردی

یه پچ همین امروز دادن که خیلی از اشکالاتی که به گیم پلی وارد میشد رو بهتر کرده (مخصوصا سیستم پری ویولا رو)
چالش ها رو میزون تر کرده
باگ ها رو هم رفع کرده

البته پچ پرفورمنس نیست. بعیده پرفورمنس رو بهتر کنن دیگه
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,812
نام
مرتضی
چه شانسی تو داشتی که الان بازی رو شروع کردی

یه پچ همین امروز دادن که خیلی از اشکالاتی که به گیم پلی وارد میشد رو بهتر کرده (مخصوصا سیستم پری ویولا رو)
چالش ها رو میزون تر کرده
باگ ها رو هم رفع کرده

البته پچ پرفورمنس نیست. بعیده پرفورمنس رو بهتر کنن دیگه
دیگه زوری نمونده برا سوییچ که بشه پرفورمنس رو بهتر کنن مگر اینکه بازی پیکسلی بشه :D فکر کنم اولین بازی در تاریخ باشه که از همون روز اول ریلیزش نیاز به یک ریمستر داره :D
 

RoCoCo

کاربر سایت
Apr 23, 2008
4,454
نام
Nimo
بالاخره بازی رو تموم کردم و عجب بازی دوست داشتنی بود تنها مشکل بازی parry و witch time این viola بود که باعث میشد گیم پلی با viola عذاب اور بشه بعضی وقت ها ولی در نهایت بازی فوق‌العاده ای بود
 

XPgame.net

⛩ XPgame ⛩ فروشگاه دیجیتال
کاربر سایت
Mar 28, 2021
80
نام
XPgame
ب
View attachment 264064


View attachment 238538


ناشر:Sega.Nintendo
سازنده:Platinum Games
سبک: Action, Hack'n Slash
تاریخ عرضه: 28 اکتبر 2022
پلتفرم ها: Switch​


قسمت سوم از عنوان زیبای بایونتا که در TGA 2017 به همراه کالکشن قسمت اول و دوم برای نینتندو سوییچ معرفی شدند

قسمت سوم ماجراهای مرموز و پر از زد و خورد ساحره ی دوست داشتنی این بار ما را به ژاپن می برد. جایی که شیاطین و فرشته ها این بار در ابعاد متفاوتی با هم مبارزه می کنند.

IP همچنان متعلق به Sega است اما هزینه ساخت بازی به دلیل عدم توانایی سازندگان همانند نسخه دوم توسط nintendo تامین میشود
براساس گفته های کارگردان نسخه 1. hideki kamiya تیم سازنده تمام تلاش خود را برای بهبود بخشیدن به بازی و ارائه بهترین تجربه میکند


ویژگی های جدید این نسخه

  • داستان ادامه مستقیم بازی های قبلی بوده و کامیا تو اقدامی خلاف تمام رسم و رسوم صنعت گفته که بازی کرند نسخه های قبلی اتفاقا خیلی برای فهم داستان این نسخه مهمه و پیشنهاد کرده بازی های قبلی رو بازی کنید.
  • ویژگی جدید گیم پلی تو این نسخه حلول هیولاها تو اسلحه های بایونتا است که می تونید این بار همشون رو به صورت مستقیم کنترل کنید
  • بازی یه شخصیت قابل بازی جدید به اسم Viola داره
  • ویولا گویا به Grappling Hook دسترسی داره
  • بازی حول مکان های بزرگی مثل توکیو، چین و... میگذره
  • مبارزه های عظیم بین کایجوها و هیولاهای بازی تایید شده اند.
  • بازی یه مود sfw داره که توش میتونید Nudity رو در صورتی که خواستید (جلوی خانواده :D) غیرفعال کنید

نسخه Trinity Masquerade Edition بازی

View attachment 264066


اسکرین شات ها

View attachment 225936 View attachment 225937 View attachment 225938
View attachment 225939 View attachment 225940


تریلرها





بهترین Emulator های نینتندو چیا هستن؟ اخر موند تو دلمون این گیم.
 
  • Like
Reactions: reza8

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,371
نام
سید محمد حسین
ب

بهترین Emulator های نینتندو چیا هستن؟ اخر موند تو دلمون این گیم.

Yuzu
Ryujinx

والا من که تا حالا با امولیتور نزدم بازی ای واسه سوییچ. ولی تا جایی که یادم باشه بایونتا 3 رو ریوجینکس بهتر اجرا می شد
 
  • Like
Reactions: reza8

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,206
من یه مدت کوتاهی بازی رو با yuzu ران کردم تا اینکه به این نتیجه رسیدم که فاک ایت:D اینجوری دارم تر میزنم تو تجربه بازی. خلاصه دراپش کردم تا وقتی که رو خود اصل جنس بتونم بازی کنم. بالاخره روز موعود رسید و از اول رو خود سوییچ نشستم زدم و دیشب تموم شد (سوییچ هم مبارکم باشه:D)
نظرم کم و بیش مثل قبله در موردش. ولی بیشترین چیزی که الان به چشمم میاد، مقایسه بایو 3 با DMCV هستش که باعث میشه بایو 3 در نگاهم بازی ارزشمندتری بشه. بخصوص در زمینه ریسک پذیری و تلاش برای آوردن مکانیزم های جدید، حوصله خییییلی بیشتری که خرج Level Design شده و همینطور داستان بهتر که واقعا DMCV در این زمینه ها ریدمال خالص بود.
تعداد سلاح های جدید هم واقعا اور ولمینگ بودش! و البته به طرز معجزه آسایی همه سلاح های بازی خیلی خوب و فان از آب در اومده بودن. کلا بازی هیچ چیز دور ریزی نداشت و دست رو هر مکانیزیمیش میزاشتی میتونست کلی سرگرمت کنه. شاید بزرگترین محدودیتی که برای بهره وری از این مکانیزم های رنگارنگ وجود داشت در امکان اکیپ کردن سلاح ها بود که در آن واحد فقط 2 سلاح میتونستی داشته باشی که از این نظر، دربرابر دسترسی نامحدود DMCV خیلی ناقص جلوه میکرد.
گیم پلی ویولا زیاد جالب نبود و حتی اگه با گیم پلی نیرو در DMC4 هم مقایسه اش کنیم (به عنوان کرکتر محدود تر) بازم آش دهن سوزی محسوب نمیشد.
در کل خوشحالم که بازیش کردم، شاید به اندازه دو شماره قبلی ممور ابل نباشه ولی حداقل بایو 3 سعی کرد یه چیز متفاوت ارائه بده که همینش هم تحسین برانگیزه. با توجه به اندینگ بازی هم باید برای آینده این سری مسیر خیلی متفاوتی رو متصور بشیم.
 

Arima Kishou

Kuro no Shinigami
کاربر سایت
Jul 14, 2014
5,259
نام
محمد
من یه مدت کوتاهی بازی رو با yuzu ران کردم تا اینکه به این نتیجه رسیدم که فاک ایت:D اینجوری دارم تر میزنم تو تجربه بازی. خلاصه دراپش کردم تا وقتی که رو خود اصل جنس بتونم بازی کنم. بالاخره روز موعود رسید و از اول رو خود سوییچ نشستم زدم و دیشب تموم شد (سوییچ هم مبارکم باشه:D)
نظرم کم و بیش مثل قبله در موردش. ولی بیشترین چیزی که الان به چشمم میاد، مقایسه بایو 3 با DMCV هستش که باعث میشه بایو 3 در نگاهم بازی ارزشمندتری بشه. بخصوص در زمینه ریسک پذیری و تلاش برای آوردن مکانیزم های جدید، حوصله خییییلی بیشتری که خرج Level Design شده و همینطور داستان بهتر که واقعا DMCV در این زمینه ها ریدمال خالص بود.
تعداد سلاح های جدید هم واقعا اور ولمینگ بودش! و البته به طرز معجزه آسایی همه سلاح های بازی خیلی خوب و فان از آب در اومده بودن. کلا بازی هیچ چیز دور ریزی نداشت و دست رو هر مکانیزیمیش میزاشتی میتونست کلی سرگرمت کنه. شاید بزرگترین محدودیتی که برای بهره وری از این مکانیزم های رنگارنگ وجود داشت در امکان اکیپ کردن سلاح ها بود که در آن واحد فقط 2 سلاح میتونستی داشته باشی که از این نظر، دربرابر دسترسی نامحدود DMCV خیلی ناقص جلوه میکرد.
گیم پلی ویولا زیاد جالب نبود و حتی اگه با گیم پلی نیرو در DMC4 هم مقایسه اش کنیم (به عنوان کرکتر محدود تر) بازم آش دهن سوزی محسوب نمیشد.
در کل خوشحالم که بازیش کردم، شاید به اندازه دو شماره قبلی ممور ابل نباشه ولی حداقل بایو 3 سعی کرد یه چیز متفاوت ارائه بده که همینش هم تحسین برانگیزه. با توجه به اندینگ بازی هم باید برای آینده این سری مسیر خیلی متفاوتی رو متصور بشیم.
به به به جمع ما خوش اومدی.:D

باهات موافقم مخصوصا در مورد اسلحه ها که خیلی خوبند و اینکه دیمون ها هم باحال هستند، مخصوصا اگر Accessory اتوماتیک شدن دیمون ها هم بزاری.دی
ویولا حداقل بعد این اپدیتی که دادن Parry System اش خیلی بهتر شده.
آقا یک مورد حتما سعی کن این تیکت رودین رو بگیری و شکست اش بدی.(بعد 5 هزار مرگ شاید بتونی.:() خیلی ریوارد خوبی داره. کلا بازی خیلی سکرت های جالبی داره.
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,206
به به به جمع ما خوش اومدی.:D

باهات موافقم مخصوصا در مورد اسلحه ها که خیلی خوبند و اینکه دیمون ها هم باحال هستند، مخصوصا اگر Accessory اتوماتیک شدن دیمون ها هم بزاری.دی
ویولا حداقل بعد این اپدیتی که دادن Parry System اش خیلی بهتر شده.
آقا یک مورد حتما سعی کن این تیکت رودین رو بگیری و شکست اش بدی.(بعد 5 هزار مرگ شاید بتونی.:() خیلی ریوارد خوبی داره. کلا بازی خیلی سکرت های جالبی داره.
چاکریم:D
والا رودین مادر مرده رو قدیم ها که حوصله داشتم روی بایونتا 1 PS3 خیلی باهاش سر و کله زدم و آخر هم بعد از هزار بار تلاش، شکست رو پذیرفتم و به سراغ چیت زدن رفتم:D حتی تو بایو 2 هم دیگه سمتش نرفتم. الانم که با گرفتن سوییچ دروازه عظیمی از گیم روم باز شده و نمیتونم از یه حدی بیشتر برای هر گیم وقت بزارم. فک کنم همین الان بشینم زنابلید ها و SMTV رو استارت بزنم 10 سال دیگه تموم بشن:D البته زلدا که ریلیز بشه هر فعالیت دیگه ای درجا متوقف خواهد شد:D
 

reza8

کاربر سایت
Jul 30, 2013
702
نام
reza
من یه مدت کوتاهی بازی رو با yuzu ران کردم تا اینکه به این نتیجه رسیدم که فاک ایت:D اینجوری دارم تر میزنم تو تجربه بازی. خلاصه دراپش کردم تا وقتی که رو خود اصل جنس بتونم بازی کنم. بالاخره روز موعود رسید و از اول رو خود سوییچ نشستم زدم و دیشب تموم شد (سوییچ هم مبارکم باشه:D)
نظرم کم و بیش مثل قبله در موردش. ولی بیشترین چیزی که الان به چشمم میاد، مقایسه بایو 3 با DMCV هستش که باعث میشه بایو 3 در نگاهم بازی ارزشمندتری بشه. بخصوص در زمینه ریسک پذیری و تلاش برای آوردن مکانیزم های جدید، حوصله خییییلی بیشتری که خرج Level Design شده و همینطور داستان بهتر که واقعا DMCV در این زمینه ها ریدمال خالص بود.
تعداد سلاح های جدید هم واقعا اور ولمینگ بودش! و البته به طرز معجزه آسایی همه سلاح های بازی خیلی خوب و فان از آب در اومده بودن. کلا بازی هیچ چیز دور ریزی نداشت و دست رو هر مکانیزیمیش میزاشتی میتونست کلی سرگرمت کنه. شاید بزرگترین محدودیتی که برای بهره وری از این مکانیزم های رنگارنگ وجود داشت در امکان اکیپ کردن سلاح ها بود که در آن واحد فقط 2 سلاح میتونستی داشته باشی که از این نظر، دربرابر دسترسی نامحدود DMCV خیلی ناقص جلوه میکرد.
گیم پلی ویولا زیاد جالب نبود و حتی اگه با گیم پلی نیرو در DMC4 هم مقایسه اش کنیم (به عنوان کرکتر محدود تر) بازم آش دهن سوزی محسوب نمیشد.
در کل خوشحالم که بازیش کردم، شاید به اندازه دو شماره قبلی ممور ابل نباشه ولی حداقل بایو 3 سعی کرد یه چیز متفاوت ارائه بده که همینش هم تحسین برانگیزه. با توجه به اندینگ بازی هم باید برای آینده این سری مسیر خیلی متفاوتی رو متصور بشیم.
به به ...مبارک باشه 😍
 

Parsa13

کاربر سایت
Nov 16, 2011
2,224
من یکمی با تاخیر اومدم سراغ گیم... و هولی شت :D
به شدت گیمش چسبید :D بانو از همیشه جذاب تر و دوست داشتنی تر بودش، قبلیا خیلی خوب بودن ولی ایشون تو یک لول دیگه ای کار میکرد :)) گیم پلی گیم یه سر و گردن از نسخه های قبلی بالاتر بودش، قبلیا بعد یک مدت واسه من خسته کننده و تکراری میشدن ولی این یکی تا ته تهش حال داد. کات سین ها و ساند ترک هاشم که هیچی دیگه :D واسه من حداقل بهترین بایونتا تا الان بودش و به نظرم منتقدا در حقش نامردی کردن موقع نمره دادن. گیمش مطمئنا بدون مشکل نبود، ولی نقاط قوتش انقدر خفن و خوب بودن که نقطه ضعف هاش واقعا به زور به چشم میومدن، به جز ویولا البته، یه سره تو چشم بود پدسگ :D
اول کار که گیم شروع شد و ایده مولتی ورس رو مطرح کردن بدجور خورد تو ذوقم فکر میکردم گند بزنن، ولی خیلی خوب پیاده شده بود تو داستان گیم. البته داستان مثل نسخه های قبلی شیر تو شیر و مبهم بود تا حد زیادی و واسه اینکه کامل بفهمم چی شده رفتم ویدیو دیدم، ولی بازم از نسخه های قبلی موقع بازی کردن بیشتر فهمیدم چی به چیه. حضور متنوع بانو ها و ژان ها با بک استوری ریز گیم رو خیلییییی جذاب تر کرد برام. وسایلی هم که بعد مرگ هر کدوم ازشون برمیداشتیم به همراه دیمن هاشون عالی طراحی شده بودن. فکر کنم از معدود گیم های زندگیم بود که همه چیز رو توش تست کردم و با تک تکش هم حال کردم :D رفرنس هایی که به گیم و فیلمای دیگه میزد خیلی جواب بودن :))
ولی با این وضعیت، توی طراحی ویولا کاملا گند زده بودن، از شخصیت رو مخش، ادا در آوردن های داغونش، و گیمپلی تو دیوارش. فقط راضیم که زیاد لازم نبود باهاش بازی کنیم وگرنه 100% رو نظرم در مورد گیم تاثیر وحشتناک میزاشت.
خدایی ایده کدوم کج مغزی توی اون استودیو بوده که این قیافه رو چپ و راست ببینیم؟

images.jpg

نسبتا هیچ تیکه مربوط به این بشر خوب نبودش (شاید لیترالی هم بهش بتونیم بگیم پدسگ). اونطوریم که گیم تموم شد واقعا دوست ندارم دیگه بایونتا 4 ای در کار باشه، مگه اینکه خود سریزا یه جوری برگرده، یا این بشر رو بکوبن از اول بسازن، هم شخصیت هم قیافه هم گیم پلی :D البته یه نگرانی داشتم اونم اینکه مثل ترندی که چند سالیه توی فیلم و سریالا و گیم ها راه افتاده که واسه بالا آوردن شخصیت جدید شخصیت اصلی و قبلی رو اسکل نشون میدن، توی این گیم هم همینطوری بشه که نشد، و از این تیکه ماجرا راضیم واقعا.
گیم مشکلات جزیی دیگه ای هم داشتش مثل اینکه وسط کات سین هیجانی شده آدم ولی یوهویی همه چی وایمیستاد که گیم واسمون امتیاز بشمره. میدونم فرمول بایونتا های قبلی هم همینطوری بودن، ولی یه سری چیزا از جمله همین منسوخ شدن دیگه، بدجور میزد تو ذوقم هردفعه وسط کار که کلی هایپ شده بودم باید چند ثانیه صبر میکردم تا امتیاز دادنش رد بشه.
مینی گیم هایی که واسه تنوع گذاشته (مثل موتور سواری، تیکه 2 بعدی با ژان و تعقیب و گریز با کفتر) نسبت به قبلیا خیلی بهتر شده بودن ولی همچنان یک سریاش انقدر بد بودن که رو مخ میرفتن، تا حدی همون فرمول منسوخ و این حرفا :D
اینم یادم رفت بگم که باس های گیم خیلی خوب بودن و چپتر 13 و 14 خیلی چسبیدن :D
در نهایت که لطفا سراغ بایونتا 4 (یا ویولا 1) نرن و برن Astral Chain 2 بدن :D
از بهترین گیم های سوییچ بودش
 
آخرین ویرایش:

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,643
نام
سهيل
خب منم وسط کلی بازی دیگه با تاخیرات فراوان یکی دو چپتر فعلا بازی کردم.

تا اینجا که عالی بوده . یک حس و حال ترکیبی از نسخه اول و دوم از بازی گرفتم تا الان:D.

طراحی بیونتا هم به دلم میشینه. حالا بیشتر بازی کنم میام نظر دقیق تر میدم در مورد بازی.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر