The Order : 1886 امروز 4 ساله شد .

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
gu0j_2350c230fa48677a5b8f2a7228dcb23d.jpg
Ready At Dawn چهار سالگی The Order : 1886 را جشن گرفت ، این بازی که در تاریخ 20 فوریه 2015 منتشر شد ، علی رغم شخصیت پردازی قوی ، گان پلی جذاب و دستاوردهای فنی ، نتوانست در زمینه لول دیزاین و گیم پلی موفق عمل کند و موجب قطع همکاری سونی با این استودیو شد . پس از بازخوردها ، درخواستهای زیادی از جانب فنها انجام گرفت ، که در پاسخ به این سوالها بیان شد ، پاسخ مثبتی از سمت سونی برای ساخت ادامه بازی دریافت نکردند . تیم RAD هم اکنون بزرگ شده و اطلاع داریم روی یک پروژهٔ معرفی نشده در حال کار هستند ، آگهی استخدام شرکت ، نوید یک بازی AAAرا می دهد .

از آنجایی که خانواده بزرگ PlayStation تاکنون دست از حمایت مداوم و عشق خود نسبت به لندن ویکتوریایی و سِر گالاهاد بر نداشته اند ، استودیوی RAD و همچنین استودیو پر افتخار سانتامونیکا ، بیانیه ای در این رابطه منتشر کرده اند . همچنین دعوت استودیو برای دیدن جزییات VFX در بازی که ... همچنان جلوه های بصری روی PS4 استاندارد شگفت انگیز است .

سِر گالاهاد تولدت مبارک .


krph_screenshot_۲۰۱۹۰۲۲۱-۱۴۲۱۲۷_crop_539x423.png
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,525
یه بازی با متای 60 کلی ترول میشه ولی یه بازی دیگه با متای 63 براش سالگرد گرفته میشه؛ زیبا نیست؟:))
آره زیباست ، بازی سینماییمون هم با متای 79 ، از فورزای متا 92 بیشتر جایزه میگیره و تحویل گرفته میشه .

اوووف یادم باشه چهارسال دیگه برای CD3 یک پست یابود بزنم :D

فقط cd3 نیست ، اینا هم توی تقویمت جا بده که برا تک تکشون نخوای تاپیک بزنی . اگر کمک خواستی هم بگو چون همیطور حجمشون داره بالاتر میره :D


u6f_screenshot_۲۰۱۹۰۱۱۹-۱۶۵۰۲۲_crop_540x209.png


sqbo_screenshot_۲۰۱۹۰۱۱۹-۱۷۰۰۴۱_crop_540x215.png


0cog_screenshot_۲۰۱۹۰۱۱۹-۱۷۰۵۰۸_crop_539x639.png
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
آره زیباست ، بازی سینماییمون هم با متای 79 ، از فورزای متا 92 بیشتر جایزه میگیره و تحویل گرفته میشه .



فقط cd3 نیست ، اینا هم توی تقویمت جا بده که برا تک تکشون نخوای تاپیک بزنی . اگر کمک خواستی هم بگو چون همیطور حجمشون داره بالاتر میره :D


u6f_screenshot_۲۰۱۹۰۱۱۹-۱۶۵۰۲۲_crop_540x209.png


sqbo_screenshot_۲۰۱۹۰۱۱۹-۱۷۰۰۴۱_crop_540x215.png


0cog_screenshot_۲۰۱۹۰۱۱۹-۱۷۰۵۰۸_crop_539x639.png

نه دیگه زیر 65 به پایین رو یادبود میگیریم :D

از الان دارم تاپیک سال اینده پنچ سالگی خیزش فرزند رووم رو تدارک میبینم
 
  • Like
Reactions: ..Preacher..

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
آقا خیلی نامردین :D انقدر نسخه اولش رو مسخره نکنین :crying: ( البته خداییش نسخه اول لیاقت نمره های بالا رو که اصلا نداشت ولی خب .... )

باور کنین بازی پتانسیل بالایی داشت ! فقط یکم فکر کنین نسخه دوم با همین گرافیک نسخه اولش حالا بهتر هم شد که خب عالی ( هنوز گرافیک نسخه اول این بازی رو آدم میبینه کف میکننه ) و اون دوره انقلاب صنعتی در انگلستان و آپگرید اسلحه ها و لباس ها و لول دیزاین عالی تر و مثلا یه مرحله سوار کالکسه هستی و اون گرگ نما ها بهت حمله ور میشن و باید بهشون شلیک کنی در حالی که کالاسکه در حرکته و .... @-) خلاصه باور کنین این بازی پتانسیل وحشتناک بالایی داشت .

واقعا حیف شد و حیف شد نسخه اول قربانی لول دیزاین مراحل و اون گیم پلی مسخره مخفی کاری و خلاصه گیم پلی یک نواختش شد و باور کنین نسخه دومش رو سونی حمایت میکرد و یه سری نخبه اضافه میشد برای بخش گیم پلی و طراحی مراحل این بازی به راحتی پتانسیل یه متای بالای 90 رو داشت و از شخصیت های خفن بازی بگیرید و تا داستان بازی که میشه کلی ازش شماره ساخت و جو و اتمسفر خفن بازی ..

واقعا حیف شد ، خیلی حیف شد :(:Crying1:
 
آخرین ویرایش:

shooshcity

کاربر سایت
Jan 3, 2011
448
گیرز کیلر و هیلو کیلر اصلی خود مایکروسافته:D بقیه فقط اداشو در میارن
اینکه شما متای 84 رو مبنا کیلر بودن مایکرو میدونید خودش جای بحث داره ولی زمانی یه بازی کیلر مینامندکه رقیب رو به کلی از میدون خارج کنه! (فورزا) یا اینکه بعضی از بازی ها هم که می بینندنمیتونن کیلر باشن دست به خود کشی میزنن :D (کیلزون، اوردر)
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
درسته افلاینش نتونست از پتانسیل بالاش استفاده کنه ولی سونی میتونست یه آنلاین محشر تو سبک گیرز از این بازی در بیاره در کنار افلاینش
حیف واقعا
 
  • Like
Reactions: AMIN-1399F

alone ahmad

کاربر سایت
Feb 26, 2015
379
یادش بخیر چه هایپی پشتش بود! بزرگترین شکست سونی تو کل نسل ها بود این بازی ! به راستی هم ضربه سنگینی به تاریخ و شکوه گذشته سونی وارد کرد! و اما!
مشکل بازی بنظرم نه کات سین های طولانی بود، نه که شوتینگ بازی فوق العاده بود، نه گرافیکش که تو اون زمان مثلش بود، نه داستان و شخصیت پردازیش بود بلکه نسبت به طولانی بودن کات سین ها گیم پلی کمتری داشت و همچون گیم پلی بازی شامل هیچ چالشی نمیشد! قشنگ از 5-6 ساعت تایم پلی بازی 1 ساعت فقط گیم پلی بود!
 
  • Like
Reactions: kamyy

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر