سال خوب مالی برای شرکت یوبی‌سافت، تایید عرضه 4 بازی AAA

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
آقای Yves Guillemot مدیر عامل اجرایی «شرکت یوبی‌سافت» در گزارش مالی امروز این شرکت از پیشرفت بسیار بزرگ کمپانی مذکور در سال مالی 2018 خبر داد و همچنین از امنیت شغلی کارمندان خود گفت (اشاره به اخراج 800 نفر از کارکنان «شرکت اکتیویژن بلیزارد»).

بنابر این گزارش، سفارش‌های مالی (فروش خالص) یوبی‌سافت در سال 2018 به مقدار 1.351 میلیارد یورو رسیده است و افزایش 13.5 درصدی داشته است. درآمد‌های عملیاتی این شرکت فرانسوی روی کامپیوتر نیز افزایش 58.1 درصدی داشته‌اند و به بالا‌ترین مقدار خود رسیده‌اند. فروش بسیار خوب بازی‌هایی همانند Assassin’s Creed: Odyssey و Far Cry 5 از دلایل این پیشرفت بوده‌اند.

آقای Guillemot همچنین با اشاره به اخراج تعداد زیادی از کارمندان شرکت‌ اکتیویژن بلیزارد بیان کرد که ‌به جای اخراج افرادی که موجب بروز این پیشرفت شده‌اند، تمرکز یوبی‌سافت بر روی بزرگ‌تر کردن استودیو‌های خود و همچنین افزایش رضایت کارمندان آن خواهد بود. بنابه گفته او یوبی‌سافت به دنبال ایجاد یک ساختار بلند مدت است که به نیاز‌های کارکنان خود پاسخ داده و به آن‌ها اجازه دهد که از تمامی پتانسیل خود در ساخت بازی‌های آینده این شرکت استفاده کنند، بازی‌هایی که قرار است هدفی والا‌تر از سرگرمی محض داشته باشند و برای بازی‌کنان نیز تجربه‌هایی ارزشمندی ارائه کنند. بر اساس همین استراتژی نیز یوبی‌سافت از افزایش سود‌دهی خود در سال‌های آینده نسبتا مطمئن است.

در بخش دیگری از این گزارش به عرضه سه یا چهار اثر AAA در طی سال مالی آینده اشاره شده است. همچنین پیش‌فروش عنوان پیش‌روی The Division 2 نیز بیشتر از نسخه اول خود بوده است.

سال خوب مالی برای شرکت یوبی‌سافت، تایید عرضه 4 بازی AAA - بازی سنتر
 

RoflLmaoLoL

کاربر سایت
Feb 7, 2019
3
من واقعا از Odyssey لذت بردم ولی فکر نمیکنم یه زن به عنوان یه مزدور اسپارت و بدن پولادین انچنان تطابقی با واقعیات تاریخی داشته باشه( اگه نقش زنان در یونان باستان رو هم ادم یه مطالعه سطحی داشته باشه ازش متوجه میشه نیاز به تحقیقات مافوق بشری نیست). درکل یوبیسافتو نمیشه سرزنش کرد وقتی کسایی مثل نیل دراکمن هم سوار همچین موج هایی شدن.
با نظر شما موافقم، متاسفانه این ترندی که چند سال اخیر توی انواع شکل از سرگرمی مد شده داره از کنترل خارج میشه و گاهی اوقات تهوع آوره و متاسفانه کاری هم از دست ما بر نمیاد. وقتی عنواه هایی مثل battlefield 5 که یک روایت تاریخی رو داره نقل میکنه به این سمت پیش میره هیچ انتظاری نمیشه از فانتزی های تاریخی مثل AC داشت. فردا اگه دیدیم مستر چیف کلاهش رو برداشت و یک خانومِ ترنسِ همجنس باز بودن اصلا نباید تعجب کرد.
 

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,712
ubi برای من همیشه محترم بوده و هست.
سری ac از زمانی که اولین نسخش معرفی شد و با اون تریلر سینمایی زیباش و (الته خانم jade :D) منو محو خودش کرد تا همین آخرین نسخش که یک شاهکار به تمام معناست.
E3 2007: Assassin's Creed and Jade Raymond: Both still look gorgeous 8->:))

ac و ubi از شیرین ترین خاطرات نوجوانیم بودن و تا الان هم یکی از معدود فرنچایزهایی هست که از ته دل ازش لذت میبرم.
به احترام ubi و تمام لحظات خوبی که برام رقم زد، کلاه از سر برمیدارم.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر