امتیازات CRACKDOWN 3

darkworld

کاربر سایت
Oct 22, 2011
2,539

قندشكن واسه ويديو بالا روشن باشه.
---------
خيلي جدي دارم ميگم بدونه هرگونه ترول ،
اگه crackdown 1 رو ريمستر ميكردن( دقت كنين ريمستر نه ريميك) و به جاي شماره ٣ ميفروختن خيلي خيلي خيلي وضعش از الان بهتر بود.

اين ويديو بالا برق ٣ فاز از كلم پروند :|

بازي كه ماله ١١ سال پيشه تقريبا از هر لحاظ مايل ها جلوتره اين شماره ٣ ايي هست كه ٢٠١٩ منتشر شده و به قيمت ٦٠ دلار و با اسمه AAA و mighty power of cloud به فروش ميره.
بالاخره این هم یه جور هنره که فقط از ماکروسافت برمیاد.
 

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
1,133
نام
امیر
اولا که مفت نیست باید ماهی 10 دلار بدید که این پول هم میره تو جیب مایکرو :D ثانیا که بازی فروش خودش رو هم داره :D ثالثا که گیم پس بین 20 تا 30 درصد فروش بازی‌ها رو هم افزایش میده طبق آمار رسمی مایکروسافت به صورت میانگین :D رابعا که یک مارکتینگ رایگان هست برای بازی‌ها و خامسا که 200 تا بازی تو لیست گیم پس هستن و کرکداون 3 تنها بازی به قول شما مفت نیست :D و سادسا که ویدئوی پاینش هم هست و دو تا از آدم‌های شناخته شده با انتظار داغون با توجه به نقدها رفتن سراغ بازی و بعد از تجربه بازی اومدن خیلی راحت دارن از فان بودن و لذت بخش بودنش و... تعریف میکنن

پس نه کوفت است نه مفت :D اینطوریاست :D
اون ٢٠ تا ٣٠ درصد بيشتر شبيه رشد عناوين محبوبيه كه بعد يه مدت روي گيم پس عرضه شدن...همونطوري كه توي چارتي كه خودتون فرستادين شدو او تومب ريدر همچين رشديو داشته...فك نكنم برا يه عنوان ٦٠ دلاري كه از روزه عرضش تو گيم پس هستم اين قضيه صادق باشه...يني هيچ جوره تو كتم نميره كه يه ادم بين دادن ١٠ دلار و دسترسي به ١٩٩ بازي+كرك داون ٣ و ٦٠ دلار و كرك داون سه :| دومي رو انتخاب كنه....
حالا شما ديگه خودتون فرض كنين كه انحصاري باشي...تازه ريليز شده باشي...ظاهرا سرگرم كننده هم باشي:D سايت ها هم جوري در موردت حرف بزنن ك انگار ارزش خريد نداري...به نظرتون گيم پس بيشتر از ٢٠،٣٠ درصد تو اين شرايط بش كمك نكرده؟
 
  • Like
Reactions: s.snake2

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
1,133
نام
امیر
بررسی بازی Crackdown 3 - بازی سنتر
همراه با نقد ویدیویی بازی
نمره بازی‌سنتر: 4/10
سلام
خسته نباشيد بابت نقد خوبتون
يه ايراد كوچيك نگارشي هم تو نقد بازي هست كه خواستم بهتون بگم... تو قسمتي از نقد نوشتين "شماره سوم مافيا ٣ رو به ياد داريد" كه متاسفانه به همون صورت تو نقد ويديويي بازي هم گفته شده...نقد ويديويي كه هيچي:Dولي نوشتاريشو اگه امكانش هست اصلاح كنين باتشكر
 
  • Like
Reactions: Bahram

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
اون ٢٠ تا ٣٠ درصد بيشتر شبيه رشد عناوين محبوبيه كه بعد يه مدت روي گيم پس عرضه شدن...همونطوري كه توي چارتي كه خودتون فرستادين شدو او تومب ريدر همچين رشديو داشته...فك نكنم برا يه عنوان ٦٠ دلاري كه از روزه عرضش تو گيم پس هستم اين قضيه صادق باشه...يني هيچ جوره تو كتم نميره كه يه ادم بين دادن ١٠ دلار و دسترسي به ١٩٩ بازي+كرك داون ٣ و ٦٠ دلار و كرك داون سه :| دومي رو انتخاب كنه....
حالا شما ديگه خودتون فرض كنين كه انحصاري باشي...تازه ريليز شده باشي...ظاهرا سرگرم كننده هم باشي:D سايت ها هم جوري در موردت حرف بزنن ك انگار ارزش خريد نداري...به نظرتون گيم پس بيشتر از ٢٠،٣٠ درصد تو اين شرايط بش كمك نكرده؟

ببین در هر صورت تفاوتی برای مایکروسافت نداره. این رویه که بازی‌های خودش رو از روز اول میذاره تو گیم پس از سال پیش همین موقع‌ها شروع شده و SOT و SoD2 و فورتزا هورایزون 4 و چندتا بازی از ناشرهای دیگه و بازی‌های ایندی و ... رو از روز اول توی گیم پس عرضه کردن و برای بازی‌های آیندشون هم همین برنامه رو دارن :D

در مورد فروش خود بازی‌ها هم میتونی بری نسخه چهارم فورتزا هورایزون رو ببینی که با اینکه از روز اول تو گیم پس بود ولی با این وجود رشد فرو‌ش داشته و در کنارش رشد پلیر و جذب پلیر خیلی بالاتری هم داشته. خود SoT هم فروش به مراتب بیشتری نسبت به انتظارات Rare داشته و فروش چند ماهش رو تو یک هفته یا همچین مدتی بهش رسیده. :D

اینکه مایکرو این بازی‌ها رو میذاره تو گیم پس بخاطر این هست که براش میصرفه سرویسش گسترش پیدا کنه :D بخاطر این هست که بازی‌ها میتونن کلی کانتنت دیگه رو به صورت DLC و .. اضافه کنن که تو گیم پس نیستن و... و از طریق پرداخت درون برنامه‌ای درآمد داشته باشن باز :D بخاطر این هست که اگر کسی حاضر بشه برای کرکداون 10 دلار بده یا 1 دلار حتی و وارد گیم پس بشه و کلیت سرویس رو ببینه موندگار میشه و ...

در مورد بازی‌های قدیمی‌تر که میان تو گیم پس (مثل توم ریدر) هم مایکرو گفته خیلی بیشتر از قبل فروششون رشد میکنه درست یادم نیست 60 درصد بود یا تا 5 برابر (500 درصد) درست یادم نیست، گزارش دقیقش هست میتونی بری سرچ کنی بخونی. :D
 

Capitan_shepard

کاربر سایت
Jul 9, 2017
1,133
نام
امیر
ببین در هر صورت تفاوتی برای مایکروسافت نداره. این رویه که بازی‌های خودش رو از روز اول میذاره تو گیم پس از سال پیش همین موقع‌ها شروع شده و SOT و SoD2 و فورتزا هورایزون 4 و چندتا بازی از ناشرهای دیگه و بازی‌های ایندی و ... رو از روز اول توی گیم پس عرضه کردن و برای بازی‌های آیندشون هم همین برنامه رو دارن :D

در مورد فروش خود بازی‌ها هم میتونی بری نسخه چهارم فورتزا هورایزون رو ببینی که با اینکه از روز اول تو گیم پس بود ولی با این وجود رشد فرو‌ش داشته و در کنارش رشد پلیر و جذب پلیر خیلی بالاتری هم داشته. خود SoT هم فروش به مراتب بیشتری نسبت به انتظارات Rare داشته و فروش چند ماهش رو تو یک هفته یا همچین مدتی بهش رسیده. :D

اینکه مایکرو این بازی‌ها رو میذاره تو گیم پس بخاطر این هست که براش میصرفه سرویسش گسترش پیدا کنه :D بخاطر این هست که بازی‌ها میتونن کلی کانتنت دیگه رو به صورت DLC و .. اضافه کنن که تو گیم پس نیستن و... و از طریق پرداخت درون برنامه‌ای درآمد داشته باشن باز :D بخاطر این هست که اگر کسی حاضر بشه برای کرکداون 10 دلار بده یا 1 دلار حتی و وارد گیم پس بشه و کلیت سرویس رو ببینه موندگار میشه و ...

در مورد بازی‌های قدیمی‌تر که میان تو گیم پس (مثل توم ریدر) هم مایکرو گفته خیلی بیشتر از قبل فروششون رشد میکنه درست یادم نیست 60 درصد بود یا تا 5 برابر (500 درصد) درست یادم نیست، گزارش دقیقش هست میتونی بری سرچ کنی بخونی. :D
به نظرم همه جا نميشه به آمار ميانگين اعتنا كرد :D شرايط كرك داون به شدت با عناوين فوق متفاوته...كاش مايكروسافت امار فروشم در كنار تعداد كاربرا گزارش ميداد تا همچين اختلاف نظراتي پيش نياد:D گرچه قبل عرضه گيم پس همين تعداد كاربرا رو هم گزارش نميداد و قشنگ معلومه قضيه از كجا اب ميخوره :D
همون فورتزايي كه مثال ميزنين قسمت چهارم نسبت به سوم بيش از صد درصد رشد فروش داشت تو هفته اول...تبليغات هورايزن ٤ نسبت به ٣ خيلي بيشتر بود؟ سه با عناويني عرضه شده بود كه روي فروشش تاثير منفي گذاشتن؟ يا سه بازيه بدي بوده و ٤ خوب؟ اين رشد كاربر فوق العاده زياد اگه تاثير عرضه رو گيم پس تو روز لانچ نيست پس چيه؟
بعدم مگه ما مخالف گيم پسيم كه شما مياي توضيح ميدي گيم پس چه سودي برا مايكروسافت داشته ؟:Dاگه مايكروسافت يه نكته مثبت تو اين نسل داشته همين سرويس بوده و هيچكسم نميتونه منكر اين قضيه بشه :D همونطوري كه بازياي بزرگشم(منهاي فورتزا) تو اين نسل خيلي ضعيف ظاهر شدن و كسي نبايد منكرش بشه :D
 
  • Like
Reactions: incoming

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
به نظرم همه جا نميشه به آمار ميانگين اعتنا كرد :D شرايط كرك داون به شدت با عناوين فوق متفاوته...كاش مايكروسافت امار فروشم در كنار تعداد كاربرا گزارش ميداد تا همچين اختلاف نظراتي پيش نياد:D گرچه قبل عرضه گيم پس همين تعداد كاربرا رو هم گزارش نميداد و قشنگ معلومه قضيه از كجا اب ميخوره :D
همون فورتزايي كه مثال ميزنين قسمت چهارم نسبت به سوم بيش از صد درصد رشد فروش داشت تو هفته اول...تبليغات هورايزن ٤ نسبت به ٣ خيلي بيشتر بود؟ سه با عناويني عرضه شده بود كه روي فروشش تاثير منفي گذاشتن؟ يا سه بازيه بدي بوده و ٤ خوب؟ اين رشد كاربر فوق العاده زياد اگه تاثير عرضه رو گيم پس تو روز لانچ نيست پس چيه؟
بعدم مگه ما مخالف گيم پسيم كه شما مياي توضيح ميدي گيم پس چه سودي برا مايكروسافت داشته ؟:Dاگه مايكروسافت يه نكته مثبت تو اين نسل داشته همين سرويس بوده و هيچكسم نميتونه منكر اين قضيه بشه :D همونطوري كه بازياي بزرگشم(منهاي فورتزا) تو اين نسل خيلي ضعيف ظاهر شدن و كسي نبايد منكرش بشه :D

اول از همه برای اینکه بحث به قهقرا نره بگم که اینجا بحث از آمار پلیرهای بازی شد که با گیم پس داون پلی شد و گفتن مفت باشه کوفت باشه :D من هم دارم میگم که اومدن بازی رو گیم پس در نهایت نه به بازی ضربه میزنه، نه به استودیو سازنده و نه به پلیر :D حالا اون پلیر میخواد 1 دلار داده باشه یا 10 دلار یا 60 دلار.

اما در مورد فورتزا، همه می‌دونیم که وقتی هورایزون 3 اومد بهترین ریسینگ 10 سال گذشته بود و هورایزون 4 هم در همون حد و بالاتر ظاهر شده. حالا وقتی فروش هورایزون 4 بیشتر از نسخه قبل هست چه نتیجه‌ای باید گرفت؟ :D تئوری شما این بود که گیم پس فروش رو کم میکنه ولی در مورد هورایزون 4 و خیلی از بازی‌های دیگه این کاملا نقض شده. حتی SoD2 هم با اینکه نمرات خوبی نگرفت عملکرد خوبی داشته تا حدی که مایکرو استودیو رو خریده، و همینطور در مورد SoT که تیم پشتیبان الان 50 تا 100 درصد بیشتر از تیم سازنده شده :D

تعداد پلیر بیشتر هورایزون 4 هم مسلما متاثر از گیم پس هست ولی این افزایش پلیر به افزایش فروش هم منجر شده متعاقبا :D حالا الان شما میگی کرکداون بخاطر گیم پس فروشش یا بهتر بگم درآمدزاییش کمتر شده؟ من میگم نه :D

بعد اگر هم فرض کنیم که کمتر شده باشه فروشش یا درآمدزاییش هم باز گفتم مایکروسافت با این روش پولش رو داره در میاره، گیم پس کاربرش رو و بازی پلیرش رو :D الان این چیش بده؟

خود بازی هم اگر ازش پشتیبانی بشه همچنان (بخصوص بخش چند نفرش) باز میتونه پلیر قدیمی و جدید برگردونه سمت خودش به لطف گیم پس. :D

الان نمیدونم دیگه چه نکته مبهمی ممکنه وجود داشته باشه
 
  • Like
Reactions: shooshcity

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر