شایعه بازی Watch Dogs 3 نسل بعدی شد

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
بر اساس گزارشات به دست آمده، «شرکت یوبی‌سافت» در نوامبر سال 2018 نماد تجاری بازی Watch Dogs 3 را به ثبت رسانده. البته علت این که تا به حال درباره آن صحبتی نشده بود، خصوصی بودن صفحه ثبت نماد است. از حدود یک هفته پیش این نماد به صورت عمومی قابل مشاهده است و طبق اطلاعاتی که در صفحه این عنوان درج شده، این طور به نظر می‌رسد که بازی در حال ساخت و توسعه برای نسل نهم کنسول‌های بازی یعنی پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس بعدی است.

wd3.jpg


درحال حاضر شرکت یوبی‌سافت درباره آینده فرنچایز Watch Dogs کاملاً ساکت است اماً در صورتی که با Sam، هوش مصنوعی ساخته شده توسط این شرکت آشنا باشید، می‌دانید که سال گذشته به ساخته شدن بازی Watch Dogs 3 اشاراتی داشته. هرچند که پس از به روز رسانی این هوش مصنوعی، در پاسخ به سوال شما درباره WD3 واکنشی متفاوت نشان می‌دهد. حالا که صحبت از به روز رسانی شد، بد نیست بدانید که یوبی‌سافت پس از به روز کردن «واچ داگز 2» مختصات جغرافیایی جدیدی را به پایان این بازی افزود که اشاره به شهر لندن دارشتند و حدس و گمان‌ها برای محل وقوع نسخه سوم به سمت این شهر رفته بود، هرچند که احتمال باقی ماندن فرنچایز در آمریکا بیشتر بوده و شاید نسخه سوم در نیویورک روایت شود. در حال حاضر هیچ صحبتی درباره بازی Watch Dogs 3 توسط «یوبی» نمی‌شود و برای اطلاعات بیشتر باید تا E3 2019 منتظر ماند.

wd32.jpg


read the whole post here.
 

Only Xbox

کاربر سایت
Jun 12, 2018
474
بهتر
نسخه دومش از مزخرف ترین بازی های نسل بود برام اصلا در حد نسخه اول نبود اون جو سنگین نسخه اول کجا و این فضای رنگارنگ نسخه دوم کجا
شخصیت پردازی افتضاحش و گان پلی و هندلینگ اقتضاح ترش بماند
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,358
هیچکدومو نشد درست حسابی بازی کنم ولی نسخه اول قشنگ بود البته مشکلات افت فریم داشت ک ادمو دیوونه میکرد
به زودی باید بازی شون کنم
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر