Hideaki Itsuno میتوانست Dragon’s Dogma 2 را بسازد ولی اول DMC5 را انتخاب کرد

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
dragons_dogma_dark_arisen_pc.jpg

طبق جدیدترین مصحابه Hideaki Itsuno با سایت VG247 کپکام تصمیم ساخت 2 Dragon’s Dogma رو به عهده خودش گذاشته بوده که خوب Itsuno تصمیم گرفت که DMC5 رو اول بسازه !

Hideaki Itsuno یکی از با سابقه ترین بازی سازهای شرکت کپکام که سابقه کارگردانی DMC3 و DMC4 و البته شماره اول Dragon’s Dogma و IP ها کمتر شناخته شده ای مثل Power Stone و Rival Schools رو بر عهده داشته در مصاحبه جدیدش اعلام میکنه که کپکام تصمیم تمام و کمال بهش داده تا بازی بعدی خودش رو بسازه که خوب حالا میبینم که اون بازی چیزی نیست جز نسخه ی پنجم سری بازی Dveil May Cry که ادامه اخرین نسخه ی اصلی بازی که در سال 2008 منتشر شد و طرفدارانش بیش از یک دهه منتظرش بودن هستش و کمتر از یک ماه دیگه منتشر میشه , هرچند که میتونست بجاش ادامه یکی از بلند پروازانه ترین IP شرکت کپکام Dragon’s Dogma که در سال 2012 منتشر شد بود رو بسازه !


" وقتی موقع تصمیم گیری پیش اومد رفتم پیش Kenzo Tsujimoto (یکی از موسسان کپکام) و گفتم که میخوام بین Devil May Cry 5 و Dragon’s Dogma 2 یکی رو بسازم اونم گفت باشه هر کدوم رو که دوست داری بسازی هر وقت که خواستی بساز منم با خودم گفتم خوب بزار DMC5 رو بسازم که خوب ساختیمش"

این تصمیم سخت Itsuno مسلما برا یک سری از فن های Dragon’s Dogma و IP های دیگش مثل Power Stone و Rival Schools شاید ناخوشایند و ناراحت کننده باشه ولی مسلما برای فن های Devil May Cry که از سال 2008 منتظر یک ادامه واقعی برای این سری بودن به شدت خوشحال کننده بوده و اونچنان هم بد به نظر نرسه با توجه به چیزی که اون میگه

ادامه میده "خوب بفرما اینم از DMC5 که تمومش کردیم ولی با این حال یک سری ایده هم برا Dragon’s Dogma 2 هم دارم (با خنده)"

"من همیشه تو ذهنم ایده های زیادی برا IP های مختلف دارم و شاید بشه گفت چهار تاشون رو دوست دارم بسازم ولی خوب همیشه یـ فرقی بین اون IP که باید بسازم و اون IP که دوست دارم در آینده بسازم هست با این حال الان که اینجا هستم و خوب واسه پروژه بعدی داریم خودمون رو آماده می کنیم نمیتونم بگم که چیه باید واستیم و ببینم در آینده چی پیش میاد"

"وقتی یک بازی میسازم دقیقا اون چیزی رو میسازم که خودم همیشه میخواستم بازی کنم Dragon’s Dogma هم از اون دسته بازیاست از وقتی بچه بودم دقیقا میخواستم تجربش کنم بهش فکر کردم و سرانجام خلقش کردم"

Itsuno در مورد موفق ترین پروژه کاریش میگه "یکی از بزرگترین و موفق ترین پروژه هایی که همیشه بهش افتخار میکنم Dragon’s Dogma بوده در مقابل سخت ترین پروژه ای که تا الان روش کار کردم این یکی بوده , DMC5"

Capcom said Hideaki Itsuno could make Dragon's Dogma 2, but he chose to make DMC5 first - VG247
 
آخرین ویرایش:

Dante _Sparda

کاربر سایت
Jul 18, 2009
574
drogon's drogma یک مشکل اساسی داشت .با اینکه مبارزات کلاسها بازی زیبابود خوب کار شده بود مبارزات به سبک H&s ولی هم در زمینه داستان و هم در زمینه کوئست ها به عنوان یک بازی نقش آفرینی ضعیف بود موقع بازی بعضی وقتها احساس میکردم یک عنوان MMORPG بازی میکنم در کل اینکه رفت سراغ دویل خیلی بهتر بود.
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
drogon's drogma یک مشکل اساسی داشت .با اینکه مبارزات کلاسها بازی زیبابود خوب کار شده بود مبارزات به سبک H&s ولی هم در زمینه داستان و هم در زمینه کوئست ها به عنوان یک بازی نقش آفرینی ضعیف بود موقع بازی بعضی وقتها احساس میکردم یک عنوان MMORPG بازی میکنم در کل اینکه رفت سراغ دویل خیلی بهتر بود.

یکی از دلایلی هم که DMCV رو انتخاب کرده وجود بازیهای بزرگ نقش افرینی غربی تو بازار بوده
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,332
نام
مــاکــان
میدونم جاش نیست ولی خبر خیلی مهمی نبود که براش تاپیک بزنم.
====================
اگر چندسالی میشه که منتظر ساخت ادامه بازی هستین یک خبر خوب براتون دارم ، اونم اینکه میتونین 2سال دیگه هم صبر کنین :D
و منتظر انتشار این بازی باشین که کاملا براساس ویژگیهای Dragon's Dogma پایه ریزی شده:

Arise of Awakener​

 

darksider666

کاربر سایت
Mar 8, 2016
1,049
نام
رضا قاسمی
بهتر- چند سال پیش بود یکی و دوسالی میشه این خبر رو دیدم اونموقع ناراحت شدم چون دوگما رو خیلی بیشتر دوست دارم (شرافت RPG است) ولی الان خوشحالم که دوگما اگر دنباله ای داشته باشه Next gen خواهد بود .
 
  • Like
Reactions: kamyy

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر