بار دیگر بازی Crackdown رایگان شد

Aria_P

عضو تحریریه
Jul 17, 2017
153
به مناسبت عرضه بازی Crackdown 3 حالا می‌توانید نسخه اول را به شکل رایگان دریافت کنید. مخاطبان کنسول ایکس باکس وان، حالا می‌توانند Crackdown عنوان انحصاری محبوب ایکس باکس ۳۶۰ در سال ۲۰۰۷ را به شکل رایگان دریافت کنند. این اولین باری نیست که یک بازی نسل قبلی رایگان می‌شود.

تنها یک هفته تا انتشار Crackdown 3 باقی مانده و تجربه‌ی نسخه‌ اول می‌تواند شما را تا انتشار نسخه سوم سرگرم کند. تنها کافی است که وارد اکانت خود شوید و در استور نام بازی را سرچ کرده و گزینه دریافت را بزنید. در تاریخ ۱۵ فوریه Crackdown 3 شامل دو بخش مولتی‌پلیر و کمپین داستانی عرضه خواهد شد. اگر از علاقه مندان به این عنوان هستید، قسمت اول از برنامه ویدیویی مورد انتظارترین بازی های سال 2019 که به این بازی اختصاص دارد را مشاهده کنید.
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
لانچ تریلر که بنظرم خوب یا خیلی خوب جلوه میداد
البته بغیر از انیمیشن های که بشدت تو ذوق میزنه
بنظرم میشه انتظار متا 7 الی 8 رو از بازی داشت
 
  • Like
Reactions: Only Xbox

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
لانچ تریلر که بنظرم خوب یا خیلی خوب جلوه میداد
البته بغیر از انیمیشن های که بشدت تو ذوق میزنه
بنظرم میشه انتظار متا 7 الی 8 رو از بازی داشت

در واقع باید انتظار یه متای زرد رو داشت چون مایکروسافت برای سایت های مطرح یه نسخه ی Preview ارسال کرده که اکثراً مثل گیم اسپات، IGN معتقدند که کمپین بازی تکرار نسخه اوله.
بحث تکنیکی هم شده. اینکه گرافیک و گیم استایل بازی جای پیشرفت داشته ولی تقریباً فرق خاصی با نسخه اول نداره. به طرزی که گیم اسپات یه ویدیوی کولاپس گذاشته بود که سمت راست نسخه اول و سمت چپ، CD3ـه. بدون کلام اضافی، پیشرفت گرافیکی رو زیر سوال بُرد. (آرت استایل CD، سِل شِیده با خطوط کناره نمای پُر رنگ. نمیدونم منظور از پیشرفت چیه. این رو باید پاسخ داد. انیمیشن؟ فیزیک)
اما مولتای پلیر، شاید بازی رو نجات بده و اینکه بازی Day 1، روی گیم پَسه.
یه پرانتز دیگه باز کنم، بازی تقریباً داشت به سرنوشت SB و Fable Legends رو میگرفت تا اینکه بخش Xbox، استقلال زیادی پیدا کرد و خود شخص اسپنسر بازی رو یک سال تأخیر انداخت و بودجه به سازنده ها تزریق کرد. دلیلش هم واضحه، باید به تمام استودیوهای جدید یه پیام مصالحه میفرستادند.
 
  • Like
Reactions: Only Xbox and g4mer

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر