K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
وسط این کف بری هاتون بابت اپیک گیمز و فورتنایت اینم تحویل بگیرید :D
====

به گزارش Kantan Games، کمپانی نیانتیک(سازنده پوکمون گو) ارزش مالی اش الان از کپکام و سگا و اسکوئر انیکس بیشتره
بماند که شاید یک صدم اونا هم خرج محصولاتش نکرده :D
 

x-x

کاربر سایت
Sep 19, 2009
668
نام
رضا
بازی Multiplayer اه فیل زیاد داشتیم، حتی دیدیم استاید دیوید جفی و کلیف بی که از بزرگان سینگل پلیر هستند سویچ کردند روی مالتی پلیر و با خاک یکی شدن
این Fortnite کلا پدیده ایه، البته بماند که میانگین سنی پلیر هاش 2 رقمی هم نیست اما خوب چندان نمونه خوبی نیست برای مقایسه با بقیه بازی ها
کلا Epic با یک استراتژی جالب از یک بازی مرده، معدن الماس در آورد
من اسم فورتنایت رو میشنوم بعدش حتما cpr نیازم
اما نمیتونم به خودم دروغ بگم ،واقعا آنلاین خوب ساختن کار آسونی نیست و اصلا کار هر کی نیست و چه دلم بخواد چه نخواد باید بگم فورتنایت چیزی نیست که به این آسونیا فراموش بشه و عمرش از نظر من طولانیه و این دلایل زیادی داره.
یادم یه بنده خدایی میگفت بتل رویال ساختن مگه کاری داره ،همش 2تا درخت میذارن وسط مپ و هیچ سختی نداره و با بازیای aaa خطی مقایسه میکرد.
جا داره بگم برید به همون aaa سازا بگید 2تا درخت رو سریع به بازیشون اضافه کنن که حداقل پول بیشتری از بازیشون دربیارن
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
من اسم فورتنایت رو میشنوم بعدش حتما cpr نیازم
اما نمیتونم به خودم دروغ بگم ،واقعا آنلاین خوب ساختن کار آسونی نیست و اصلا کار هر کی نیست و چه دلم بخواد چه نخواد باید بگم فورتنایت چیزی نیست که به این آسونیا فراموش بشه و عمرش از نظر من طولانیه و این دلایل زیادی داره.
یادم یه بنده خدایی میگفت بتل رویال ساختن مگه کاری داره ،همش 2تا درخت میذارن وسط مپ و هیچ سختی نداره و با بازیای aaa خطی مقایسه میکرد.
جا داره بگم برید به همون aaa سازا بگید 2تا درخت رو سریع به بازیشون اضافه کنن که حداقل پول بیشتری از بازیشون دربیارن
هیچ منطقی تو خط اخر وجود نداره !!!

......
دیگه موفقیت های cod و تاثیر منفی که روی ناشرای دیگه و صنعت گیم داشت ، باعث شد یاد بگیریم موفقیت بتل رویال ها میتونه چه سرطان جدیدی به جون این صنعت بندازه !! باز حداقل cod یه بازی بزرگ و پر جزییات و با بخش داستانی خوب بود !! این بازی های مپ ۴*۴ با ۱۰۰ تا پلیر که دیگه اخرشه !!!
هیچ وقت تو زندگیم حس نکردم عمرم تلف شده ، جز تک تک ساعات و دقایق و ثانیه هایی که تو فورتنایت گذروندم !
 

Mahdi444

کاربر سایت
Jan 10, 2016
653
نام
Ary
هیچ منطقی تو خط اخر وجود نداره !!!

......
دیگه موفقیت های cod و تاثیر منفی که روی ناشرای دیگه و صنعت گیم داشت ، باعث شد یاد بگیریم موفقیت بتل رویال ها میتونه چه سرطان جدیدی به جون این صنعت بندازه !! باز حداقل cod یه بازی بزرگ و پر جزییات و با بخش داستانی خوب بود !! این بازی های مپ ۴*۴ با ۱۰۰ تا پلیر که دیگه اخرشه !!!
هیچ وقت تو زندگیم حس نکردم عمرم تلف شده ، جز تک تک ساعات و دقایق و ثانیه هایی که تو فورتنایت گذروندم !
اون بخش سرطان رو کاملا درست گفتی... مالتی پلیر سازا دارن همون چیزی رو به تعداد زیادی از گیمر ها میدن که تقاضاش رو دارن، بنظر من که تعریف گیم یکم متفاوته هر بازی ای رو نباید گیم حساب کرد این مهمه که هرکاری کاراکتر تو گیم انجام میده "معنی" داشته باشه واقعا

Sent from my G3112 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: vaan 2

Donger Reborn

کاربر سایت
Mar 21, 2017
1,414
هیچ منطقی تو خط اخر وجود نداره !!!

......
دیگه موفقیت های cod و تاثیر منفی که روی ناشرای دیگه و صنعت گیم داشت ، باعث شد یاد بگیریم موفقیت بتل رویال ها میتونه چه سرطان جدیدی به جون این صنعت بندازه !! باز حداقل cod یه بازی بزرگ و پر جزییات و با بخش داستانی خوب بود !! این بازی های مپ ۴*۴ با ۱۰۰ تا پلیر که دیگه اخرشه !!!
هیچ وقت تو زندگیم حس نکردم عمرم تلف شده ، جز تک تک ساعات و دقایق و ثانیه هایی که تو فورتنایت گذروندم !

نظر شخصی و چه بسا مشکل شماست
بنده و میلیون ها پلیر دیگه داریم از Battle Royale لذت می بریم
من هم از PUBG واقعا لذت بردم هم از Blackout لذت می برم
منتظرم Planetside Arena بیاد اگر خوب بود بخرم

هر سبکی هروقت مود می شه یک خروار بازی توی اون سبک میاد، چیز عجیبی نیست :) در نهایت هم یک سریشون که باید حذف بشن، می شن
 
  • Like
Reactions: MEHRAN ARBABI

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
نظر شخصی و چه بسا مشکل شماست
بنده و میلیون ها پلیر دیگه داریم از Battle Royale لذت می بریم
من هم از PUBG واقعا لذت بردم هم از Blackout لذت می برم
منتظرم Planetside Arena بیاد اگر خوب بود بخرم

هر سبکی هروقت مود می شه یک خروار بازی توی اون سبک میاد، چیز عجیبی نیست :) در نهایت هم یک سریشون که باید حذف بشن، می شن
بله لذت رو منم تو اون ۱۰۰،۱۵۰ ساعت بازی که فورت بازی کردم بردم ، حتی انالوگ یه دسته رو سرش داغون. کردم. اگه بازی رو پاک نکرده بودم هنوزم داشتم بازی میکردم !!! ولی به هیچ وجه توجیح کننده بی محتوایی و پوچ بودن این سبک بازیا نیست !! در حالی که من یک ریالم تو این بازی خرج نکردم !! اتفاقا امروز بعد این خبر داشتیم بحث میکردیم که کی پیدا میشه هر سیزن ، سیزن پس بگیره ، یا ۲۵ دلار بده جای دو تا اسکین که فکر کنم جواب سوالمو گرفتم !!!
......

حالا اینکه بیایم این به عنوان یه گیمر با این خبرا جشن بگیریم هیچ تازه متلک بار داستانی سازا کنیم که دیگه نوبرانه است !
 

Donger Reborn

کاربر سایت
Mar 21, 2017
1,414
بله لذت رو منم تو اون ۱۰۰،۱۵۰ ساعت بازی که فورت بازی کردم بردم ، حتی انالوگ یه دسته رو سرش داغون. کردم. اگه بازی رو پاک نکرده بودم هنوزم داشتم بازی میکردم !!! ولی به هیچ وجه توجیح کننده بی محتوایی و پوچ بودن این سبک بازیا نیست !! در حالی که من یک ریالم تو این بازی خرج نکردم !! اتفاقا امروز بعد این خبر داشتیم بحث میکردیم که کی پیدا میشه هر سیزن ، سیزن پس بگیره ، یا ۲۵ دلار بده جای دو تا اسکین که فکر کنم جواب سوالمو گرفتم !!!
......

حالا اینکه بیایم این به عنوان یه گیمر با این خبرا جشن بگیریم هیچ تازه متلک بار داستانی سازا کنیم که دیگه نوبرانه است !

هدف اصلی گیم سرگرمیه به واسطه گیم پلی و تا Battle Royale اون رو نقض نکرده ایرادی بهش وارد نیست
حالا اینی که یک سری گیم ها موارد دیگه ای علاوه بر اون ارائه می دن دلیل بر این نمی شه که گیم هایی که صرفا شما رو با گیم پلی اشون سرگرم می کنند بی ارزش بشن

گیم = گیم پلی، اینی که یک گیمی میاد موسیقی و شخصیت پردازی و داستان و ... عالی در کنارش ارائه می ده نکات مثبتشه، جزو ملزومات بازی نیست، نهایتا شاید جزو ملزومات سبکش بشه حساب کرد

پ.ن: آمار فروش کلا به باد رفت :D
 
آخرین ویرایش:

mahdi-ps4

کاربر سایت
Nov 13, 2015
757
Fortnite هم یه جورایی همون جوی رو راه انداخته که Clash of Clans ده برابر بزرگترشو راه انداخته بود و اساسا ربطی به بازیای داستان محور نداره کلا بازیای آنلاین دنیای خودشونن بازیای داستان محور هم دنیای خودشون نمیدونم یه عده چرا زور میزنن اینارو روبروی هم قرار بدن!
 
  • Like
Reactions: benjohn

Mahdi444

کاربر سایت
Jan 10, 2016
653
نام
Ary
هدف اصلی گیم سرگرمیه به واسطه گیم پلی و تا Battle Royale اون رو نقض نکرده ایرادی بهش وارد نیست
حالا اینی که یک سری گیم ها موارد دیگه ای علاوه بر اون ارائه می دن دلیل بر این نمی شه که گیم هایی که صرفا شما رو با گیم پلی اشون سرگرم می کنند بی ارزش بشن

گیم = گیم پلی، اینی که یک گیمی میاد موسیقی و شخصیت پردازی و داستان و ... عالی در کنارش ارائه می ده نکات مثبتشه، جزو ملزومات بازی نیست، نهایتا شاید جزو ملزومات سبکش بشه حساب کرد

پ.ن: آمار فروش کلا به باد رفت :D
ولی بنظر من شما درست نمیگین... من میتونم یک ساعت خودمو با باز و بستن یه کیس سرگرم کنم و اصلا هم وقتم تلف نشه ولی خب درنهایت بهش نمیگم گیم بخاطر همون معنی ای که بالاتر گفتم معتقدم تو گیم باید باشه

Sent from my G3112 using Tapatalk
 

x-x

کاربر سایت
Sep 19, 2009
668
نام
رضا
هیچ منطقی تو خط اخر وجود نداره !!!

......
دیگه موفقیت های cod و تاثیر منفی که روی ناشرای دیگه و صنعت گیم داشت ، باعث شد یاد بگیریم موفقیت بتل رویال ها میتونه چه سرطان جدیدی به جون این صنعت بندازه !! باز حداقل cod یه بازی بزرگ و پر جزییات و با بخش داستانی خوب بود !! این بازی های مپ ۴*۴ با ۱۰۰ تا پلیر که دیگه اخرشه !!!
هیچ وقت تو زندگیم حس نکردم عمرم تلف شده ، جز تک تک ساعات و دقایق و ثانیه هایی که تو فورتنایت گذروندم !
خب شما كه از فورتنايت لذت بردي و شايسته هم هست ، پس چجوي براي شما شده سرطان؟
Cod خيلي وقته كه اون cod نيست بتل رويالش هم انقلابي ايجاد نكرده و باعث شده خود cod فنها بيشتر بازيش كنن،و پليري رو ازخارج وارد نكرده (حداقل نه خيلي زياد)
همانطور كه انتظار داشتيم پابجي با مخ بره تو زمين ولي نرفت و پليراش تو مرز ٩٠٠هزار نفر همزمان قفل كرده،(فقط رو pc)
عوض اينكه cod بياد يه سينگل ٢٠ساعته يا بالاتر بسازه به همراه همون مولتي هميشگي، داره روش هاي جديد رو امتحان ميكنه.ميخوام بگم راه خودش رو گم كرده خيلي وقته و بتل رويال زياد تاثيري در cod كنوني نداشته انصافا
——-
در مورد خط آخر، درسته متلك بود اما نه به aaaسازها
روي سخنم به تفكري بود كه ميگه بتل رويال ها و اين مدل بازيا چيزي ندارن و زحمت و تلاش aaa سازهاي خطي رو نميكشن كه من ميگم اينطور نيست،
از نظر من هر كدومش در جاي خود ارزشمنده و تيمي كه بتونه از بازي آنلاينش كه تازه بعد عرضه بازي كارش شروع ميشه،پشتيباني كامل كنه به همان اندازه يه aaaساز زحمت داره.
براي همين گفتم اگر كار راحتيه به هر aaa سازي كه دوست داريد بگيد اون ٢تا درخت رو هم اضافه كنن كه حداقل تا ٥ سال بعدي كه خبري از بازي بعيد اون سازنده نيست سرگرم نگهداره.
گرچه تفاوت گرافيكي بعضي بازيها ففط تو مولتي نصف ميشه،ديگه واي به حال بتل رويال و مپ هاي بزرگترشون.

حقيقت:شما اگر از ساعاتي كه تو فورتنايت بودي ، لذت بردي و احساس وقت تلف كردن نداشتي(اين خيلي مهمه)،يعني سرگرم شدي و اون بازي براي شما به منزله يه گيم واقعي بوده و كارش رو به خوبي انجام داده(يعني فرآهم كردن اوغات خوش)
حالا اين لذت ميتونه با گرافيك بالا،روايت و شخصيت پردازي و خيلي چيزاي ديگه هم به وجود بياد ،
ولي من بازهم معني سرطان صنعت رو نفهميدم در حالي تعداد بتل رويالها ي موفق به انگشت يك دست نميرسه
 

MEHRAN ARBABI

کاربر سایت
Aug 20, 2011
1,767
نام
mehran
من تا اونجا که یادمه فورتنایت از سال 2011 بوده و اینکه بگیم زحمت نکشیدن حرف درستی نیست شما همین dota 2 رو نگاه کنید چه راه درازی رو طی کرده تا برسه به این وضعیت
وضعیت توی بازی های آنلاین خیلی تفاوت داره با بازی های دیگه توی بازی های تک نفره کم پیش میاد کسی با آپدیت بیس اصلی بازی رو تغییر بده یعنی باید هدف مشخص باشه ولی بازی های آنلاین سال ها وقت هست که به فورمول خوب برسن پس اینکه بگیم زحمت نمیکشن درست نیست
اصلا ما فرض بگیریم زحمتی هم نمیکشن فعلا که هر دو بازار خودشون رو دارن :D
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,148
نام
∂αнмα
من تا اونجا که یادمه فورتنایت از سال 2011 بوده و اینکه بگیم زحمت نکشیدن حرف درستی نیست شما همین dota 2 رو نگاه کنید چه راه درازی رو طی کرده تا برسه به این وضعیت
وضعیت توی بازی های آنلاین خیلی تفاوت داره با بازی های دیگه توی بازی های تک نفره کم پیش میاد کسی با آپدیت بیس اصلی بازی رو تغییر بده یعنی باید هدف مشخص باشه ولی بازی های آنلاین سال ها وقت هست که به فورمول خوب برسن پس اینکه بگیم زحمت نمیکشن درست نیست
اصلا ما فرض بگیریم زحمتی هم نمیکشن فعلا که هر دو بازار خودشون رو دارن :D
سال 2011 این بازی توسط کلیف بی معرفی شد ولی به هیچ وجه قرار نبود مود بتل رویال داشته باشه تا حتی تا روز عرضه و ورود به بخش EA خودش هم پولی بود بعدا به یک باره سر ترکوندن پابچی سازندگان مود بتل رویالش رو رایگان معرفی کردن و همین رایگان بودنش + گیمپلی فان و ارکید موجب شد یک استریمر مثل نینجا از فرش به عرش برسه و متقابل بازی بشه نقل محفل همه جا و همه کس و اینی که میبینیم الان ! اگه تب بتل رویال به یکباره توسط پابجی بالا نمیگرفت شاید اصلا چیزی به نام فورتنایت هم امروز وجود خارجی نداشت البته از حق نگذرین اپیک خیلی خوب بازی رو با محتوای تازه به روز نگه داشته بر خلاف پابجی که میتونست بیشتر از اینا محبوب بشه ولی خوب با یـ سری کم کاری ها خیلی از پلیرهای خودش رو پروند ولی خوب بازم همونم هنوز طبش بالاست در کل فورتنایت از همون مواردی که اتفاقی خیلی خفن شروع کرد و تا الان خیلی خوب ادامه داده !
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
خب شما كه از فورتنايت لذت بردي و شايسته هم هست ، پس چجوي براي شما شده سرطان؟
Cod خيلي وقته كه اون cod نيست بتل رويالش هم انقلابي ايجاد نكرده و باعث شده خود cod فنها بيشتر بازيش كنن،و پليري رو ازخارج وارد نكرده (حداقل نه خيلي زياد)
همانطور كه انتظار داشتيم پابجي با مخ بره تو زمين ولي نرفت و پليراش تو مرز ٩٠٠هزار نفر همزمان قفل كرده،(فقط رو pc)
عوض اينكه cod بياد يه سينگل ٢٠ساعته يا بالاتر بسازه به همراه همون مولتي هميشگي، داره روش هاي جديد رو امتحان ميكنه.ميخوام بگم راه خودش رو گم كرده خيلي وقته و بتل رويال زياد تاثيري در cod كنوني نداشته انصافا
——-
در مورد خط آخر، درسته متلك بود اما نه به aaaسازها
روي سخنم به تفكري بود كه ميگه بتل رويال ها و اين مدل بازيا چيزي ندارن و زحمت و تلاش aaa سازهاي خطي رو نميكشن كه من ميگم اينطور نيست،
از نظر من هر كدومش در جاي خود ارزشمنده و تيمي كه بتونه از بازي آنلاينش كه تازه بعد عرضه بازي كارش شروع ميشه،پشتيباني كامل كنه به همان اندازه يه aaaساز زحمت داره.
براي همين گفتم اگر كار راحتيه به هر aaa سازي كه دوست داريد بگيد اون ٢تا درخت رو هم اضافه كنن كه حداقل تا ٥ سال بعدي كه خبري از بازي بعيد اون سازنده نيست سرگرم نگهداره.
گرچه تفاوت گرافيكي بعضي بازيها ففط تو مولتي نصف ميشه،ديگه واي به حال بتل رويال و مپ هاي بزرگترشون.

حقيقت:شما اگر از ساعاتي كه تو فورتنايت بودي ، لذت بردي و احساس وقت تلف كردن نداشتي(اين خيلي مهمه)،يعني سرگرم شدي و اون بازي براي شما به منزله يه گيم واقعي بوده و كارش رو به خوبي انجام داده(يعني فرآهم كردن اوغات خوش)
حالا اين لذت ميتونه با گرافيك بالا،روايت و شخصيت پردازي و خيلي چيزاي ديگه هم به وجود بياد ،
ولي من بازهم معني سرطان صنعت رو نفهميدم در حالي تعداد بتل رويالها ي موفق به انگشت يك دست نميرسه
این بازیا تا وقتی روی خوش به پلیر نشونه میدن که پلیر نوبه ، اما وقتی ماهر شد اون وقته که هم روی تاریک خودشون رو نشون میدن !! هم در نهایت میبینی خوب من من خیلی خوره شدم و کلی وین سولو و اسکواد گرفتم !! خوب بازی چی بهم داد، خوب که چی ، چی شد حالا ؟؟ کدوم یکی از دور های که بازی کردم به خاطر دارم !!!؟ کدوم اتفاق مهمش انقدر باحال و هیجان انگیز بوده که به خاطرم بمونه !؟! هیچی !! تکرار مکررات ! تنها لحظات خاص فورتنایت اسنایپ از فواصل خیلی دور بود که اونم خیلی کم پیش میاد! ولی تو یه بازی انلاین دیگه(اورواچ) من هم اون لذتی که بحثه سرش هست رو به حد کمال بردم ، هم راست دو سال خاطره ازش دارم !!
 
آخرین ویرایش:

AMIN-1399F

خوشا فریاد زیر اب
مدیر انجمن
Oct 29, 2011
5,421
نام
امین
با این آمار و ارقام باید استدیوهایی مثل Arkane یا QD که تمام تمرکزشون روی بخش تک‌نفره هست رو روی سر گذاشت و البته بیشتر هواشون رو داشت وگرنه معلوم اینا هم برن چه بر سر گیمرهایی مثل من که فقط اهل بازی‌های تک‌نفره و داستانی هستن میاد!

تا سونی هست غمی نیست \m/
 
  • Like
Reactions: arash1996

Rattle.Snake

100% Pure RattleSnake
کاربر سایت
Feb 14, 2018
1,054
نام
Giliath Osborne
بازی های پرفروش ماه نوامبر ژاپن از از 29 اکتبر تا 25 نوامبر به اضافه فروش دیجیتالی بازی ها:
1. [NSW] Pokemon: Let’s Go, Pikachu / Eevee – 909,931 (821,892 physical, 88,039 digital)
2. [PS4] Battlefield V – 168,501 (98,105 physical, 70,396 digital)
3. [PS4] Fallout 76 – 117,117 (72,506 physical, 44,611 digital)
4. [PS4] Call of Duty: Black Ops IIII – 98,427 (75,329 physical, 23,098 digital)
5. [NSW] Super Mario Party – 89,681 (84,497 physical, 5,184 digital)
6. [PS4] Red Dead Redemption 2 – 70,334 (57,491 physical, 12,843 digital)
7. [NSW] Puyo Puyo eSports – 65,985 (N/A physical, 65,985 digital)
8. [3DS] Luigi’s Mansion – 49,187 (47,027 physical, 2,160 digital)
9. [PS4] Disaster Report 4 Plus: Summer Memories – 47,721 (38,976 physical, 8,745 digital)
10. [NSW] Mario Kart 8 Deluxe – 44,414 (41,407 physical, 3,007 digital)
11. [NSW] Minecraft – 44,189 (33,265 physical, 10,924 digital)
12. [PS4] Puyo Puyo eSports – 42,784 (N/A physical, 42,784 digital)
13. [NSW] Splatoon 2 – 35,086 (31,003 physical, 4,083 digital)
14. [NSW] Zelda: Breath of the Wild – 22,738 (20,662 physical, 2,076 digital)
15. [PS4] Shenmue I & II – 22,303 (19,701 physical, 2,602 digital)
16. [PS4] Hitman 2 – 17,377 (13,973 physical, 3,404 digital)
17. [3DS] Pokemon Ultra Sun/Ultra Moon – 17,200 (16,962 physical, 283 digital)
18. [NSW] Super Mario Odyssey – 17,135 (16,187 physical, 948 digital)
19. [PS4] Marvel’s Spider-Man – 16,953 (11,566 physical, 5,387 digital)
20. [PS4] Minecraft: PlayStation 4 Edition – 15,557 (9,441 physical, 6,116 digital)
21. [PS4] Pro Evolution Soccer 2019 – 13,078 (7,234 physical, 5,844 digital)
22. [PS4] Dead by Daylight: Special Edition – 11,856 (N/A physical, 11,856 digital)
23. [NSW] Undertale – 11,127 (1,852 physical, 9,275 digital)
24. [NSW] Taiko no Tatsujin: Drum ‘n’ Fun – 10,321 (9,703 physical, 618 digital)
25. [PS4] Tetris Effect – 10,229 (3,635 physical, 6,594 digital)
26. [PS4] NieR: Automata – 10,069 (1,830 physical, 8,239 digital)
27. [NSW] Kirby Star Allies – 9,757 (9,219 physical, 538 digital)
28. [PS4] Assassin’s Creed Odyssey – 9,063 (7,104 physical, 1,959 digital)
29. [PS4] FIFA 19 – 9,058 (6,609 physical, 2,449 digital)
30. [PS4] Soulcalibur VI – 8,867 (6,193 physical, 2,674 digital)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Z-fan
Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر