vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
خوب فروخته؟!:)) 10 میلیون نسخه برای یک New IP انحصاری اونم دوسال بعد از عرضه دیوانه کنندست:D!

An exclusive , A new IP , with a female protagonist
این آخری از دو تای قبلی خیلی مشکل سازه تره! ارزش کار هورایزن رو به خوبی نشون میده! اصلا داشتیم بازی با شخصیت اصلی زن که به این فروش برسه مولتی پلتفرم حتی ؟؟؟ من خودم نمی‌دونم دارم میپرسم !!
....‌‌‌‌‌‌...‌

خیلی خوشحالم که محبوب ترین بازیم تو نسل ۸ آنقدر موفق بوده ، حداقل باعث میشه اون ایده های تغییر شخصیت اصلی تو نسخه های بعدی رو بریزن دور!! آنقدر aloy خوب بود که اگه تو نسخه بعدی شخصیت اصلی نباشه ، حتی سمت بازیم نمیرم!
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
An exclusive , A new IP , with a female protagonist
این آخری از دو تای قبلی خیلی مشکل سازه تره! ارزش کار هورایزن رو به خوبی نشون میده! اصلا داشتیم بازی با شخصیت اصلی زن که به این فروش برسه مولتی پلتفرم حتی ؟؟؟ من خودم نمی‌دونم دارم میپرسم !!
کدوم مشکل ساز ؟ بازی خوب باشه میفروشه بد باشه هم نمیفروشه ربطی به زن و مردش نداره همون New IP و انحصاری بودنش تو این حد از فروش بزرگترین دست اوردش بوده
پ.ن : ریبوت تومب ریدر اخرین آماری که ازش اومد نسخه ی اول و دومش باهم 20 میلیون اون دور و برا فروخته بود نسخه اولش رو مطمعنم بالای 10 میلیون فروخته فقط 5 میلیونش رو PC بوده پس تا 13 به بالا رو جا داره Rise هم کمه کم 10 میلیون رو باید فروخته باشه
ویرایش :

نسخه اول تا اخر نوامبر 2017 یازده میلیون نسخه فروخته
East meets West: Yosuke Matsuda on growing Square Enix's global empire
 
آخرین ویرایش:

Big boss_returns

کاربر سایت
Jan 29, 2019
965
نام
ژوبین
هورایزن در کنار انچارتد4.لست ریمستر و چند مورد دیگه بهترین و سرگرم کننده ترین بازی نسلم بود هم ساده و هم غنی:Dاولا خیلی به بازی و گیم پلیش بد بین بودم ولی یه مدت بعد که از یکی قرض گرفتمش فهمیدم عجب بازیی بود و چه اشتباهی کردم که همون موقع دیجیتالی نخریدم (شایدم نکردم چون اخرش مفت گیرم امد):D بازی واقعا لایق این فروشه ولی خوشم میاد بخاطرش بیخیال کیلزون نشدن8->
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
کدوم مشکل ساز ؟ بازی خوب باشه میفروشه بد باشه هم نمیفروشه ربطی به زن و مردش نداره همون New IP و انحصاری بودنش تو این حد از فروش بزرگترین دست اوردش بوده
پ.ن : ریبوت تومب ریدر اخرین آماری که ازش اومد نسخه ی اول و دومش باهم 20 میلیون اون دور و برا فروخته بود نسخه اولش رو مطمعنم بالای 10 میلیون فروخته فقط 5 میلیونش رو PC بوده پس تا 13 به بالا رو جا داره Rise هم کمه کم 10 میلیون رو باید فروخته باشه
ویرایش :

نسخه اول تا اخر نوامبر 2017 یازده میلیون نسخه فروخته
East meets West: Yosuke Matsuda on growing Square Enix's global empire
البته شرایط خیلی بهتر شده. ولی هنوزم خیلیا شخصیت بازی زن باشه بازی رو نمیخرن.
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
An exclusive , A new IP , with a female protagonist
این آخری از دو تای قبلی خیلی مشکل سازه تره! ارزش کار هورایزن رو به خوبی نشون میده! اصلا داشتیم بازی با شخصیت اصلی زن که به این فروش برسه مولتی پلتفرم حتی ؟؟؟ من خودم نمی‌دونم دارم میپرسم !!
....‌‌‌‌‌‌...‌

Life is Strange هم در عرض دوسال تا می 2017 سه میلیون فروخته که نسبت به اسکیل و ژانر بازی خیلی خوبه، یکجورایی زن محور ترین بازی نسل به دور از هرگونه المان فن سرویسی هست.

پیروی این خبر یک احمقی تو Resetera تاپیک زده که راک استار فروش HZD رو میبینی حالا برو کار درست رو انجام بده و یک بازی با شخصیت اصلی زن بساز!

Horizon Zero Dawn is one of the best selling female lead game of all time. Will at least this convince more publishers to do the right thing?
 
آخرین ویرایش:

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
Life is Strange هم در عرض دوسال تا می 2017 سه میلیون فروخته که نسبت به اسکیل و ژانر بازی خیلی خوبه، یکجورایی زن محور ترین بازی نسل به دور از هرگونه المان فن سرویسی هست.

پیروی این خبر یک احمقی تو Resetera تاپیک زده که راک استار فروش HZD رو میبینی حالا برو کار درست رو انجام بده و یک بازی با شخصیت اصلی زن بساز!

Horizon Zero Dawn is one of the best selling female lead game of all time. Will at least this convince more publishers to do the right thing?
موضوع این نیست که کم فروخته یا زیاد فروخته مسئله اینه که هنوز بعضی در مقابل کاراکتر مونث گارد دارن. و بازی رو نمیخرن. کسی نمیدونه اگر کاراکتر بازی مونث نبود فروشش چقدر میشد.
من حق میدم SJW ها باعث شدن دید خیلیا نسبت به فمنیسم بد بشه. ولی این دو تا دو معقوله متفاوتن و همیشه یه سری آدم تند رو پیدا میشن
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
البته شرایط خیلی بهتر شده. ولی هنوزم خیلیا شخصیت بازی زن باشه بازی رو نمیخرن.
مثل لارا کرفت که یکی از آیکون های نسل 5 برند PlayStation بود و فروشش تا الان متوقف نشده ؟؟ کلا زنها تو اکثر این مدل سرگرمی های جزو اقلیت ها همیشه محسوب میشن و این تقصیر سازنده نیست تقصیر زنهاست که کمتر بهش علاقه نشون دادن دوما تاریخ صنعت گیمینگ این همه شخصیت اصلی و غیر اصلی زن داشته حالا این روزا خودشون رو دارن به هر در و دیوار میزنن یـ بحث دیگست با منطق شما منم میتونم بگم که الان که این مسئله ترنده روی فروش خود هورایزن تاثیر مثبت گذاشته و سونی هم خیلی خوب روش تبلیغ کرد که واقعا هم کرده ولی مسئله اینه اون کسایی که به خاطر زن یا مرد بودن لید یـ بازی بازی رو میخرن یا نمیخرن در برابر کسایی که دنبال یـ گیم صرفا خوب و صد البته سرگرم کننده هستن اینقدری کمه که نخوایم اصلا جزو آمار حسابش کنیم در کل حس میکنم این قضایا همش دشمن فرضی ساختن واسه زن هاست هیشکی مخالف حضور زن ها تو بازی نیست اون کسایی که چنین تفکرات خنده داری دارن اینقدری نیستن که بخوان واسه بازار تعیین تکلیف کنن در کل امیدوارم هر روز یـ کاراکتر قوی و تا خرخره پرداخت شده تو این صنعت ببینیم زن و مرد بودنش واسم مهم نیست گیم خوب میخوام مثل شما و هر کسی دیگه که به عنوان گیمر داره از این صنعت استفاده میکنه
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
مثل لارا کرفت که یکی از آیکون های نسل 5 برند PlayStation بود و فروشش تا الان متوقف نشده ؟؟ کلا زنها تو اکثر این مدل سرگرمی های جزو اقلیت ها همیشه محسوب میشن و این تقصیر سازنده نیست تقصیر زنهاست که کمتر بهش علاقه نشون دادن دوما تاریخ صنعت گیمینگ این همه شخصیت اصلی و غیر اصلی زن داشته حالا این روزا خودشون رو دارن به هر در و دیوار میزنن یـ بحث دیگست با منطق شما منم میتونم بگم که الان که این مسئله ترنده روی فروش خود هورایزن تاثیر مثبت گذاشته و سونی هم خیلی خوب روش تبلیغ کرد که واقعا هم کرده ولی مسئله اینه اون کسایی که به خاطر زن یا مرد بودن لید یـ بازی بازی رو میخرن یا نمیخرن در برابر کسایی که دنبال یـ گیم صرفا خوب و صد البته سرگرم کننده هستن اینقدری کمه که نخوایم اصلا جزو آمار حسابش کنیم در کل حس میکنم این قضایا همش دشمن فرضی ساختن واسه زن هاست هیشکی مخالف حضور زن ها تو بازی نیست اون کسایی که چنین تفکرات خنده داری دارن اینقدری نیستن که بخوان واسه بازار تعیین تکلیف کنن در کل امیدوارم هر روز یـ کاراکتر قوی و تا خرخره پرداخت شده تو این صنعت ببینیم زن و مرد بودنش واسم مهم نیست گیم خوب میخوام مثل شما و هر کسی دیگه که به عنوان گیمر داره از این صنعت استفاده میکنه
احمد تو داری یه طرفه به قضیه نگاه میکنی. اینکه یه عده تند رو میان یه حرفی میزنن معنیش این نیست که حرفشون از پایه اشتباهه. این گارد تو ایران وجود داره. تو خارج از ایرانم وجود داره. من و تو هم نمیتونیم آمار دقیقش رو در بیاریم.
تو فروش هورایزن و توم ریدر رو مثال میزنی. من اگر بخوام فروش بازیهای کاراکتر مذکر رو مثال بزنم که اصلا قابل مقایسه نیستن.
حالا این فروش بازیاست تعداد بازی های با کاراکتر مونث رو در نظر بگیر که تا چه حد تعدادشون کمه
همون راکستار جرات نداره کاراکتر GTA رو به جای سه تا مرد سه تا زن بزاره.
شاید چهار تا SJW خوشحال شن ولی مطمئن باش فروش بازی میترکه
در کل حرف من اینه که SJW ها رو از فمنیستها جدا بدونید
 
  • Like
Reactions: arash1996

x-x

کاربر سایت
Sep 19, 2009
668
نام
رضا
احمد تو داری یه طرفه به قضیه نگاه میکنی. اینکه یه عده تند رو میان یه حرفی میزنن معنیش این نیست که حرفشون از پایه اشتباهه. این گارد تو ایران وجود داره. تو خارج از ایرانم وجود داره. من و تو هم نمیتونیم آمار دقیقش رو در بیاریم.
تو فروش هورایزن و توم ریدر رو مثال میزنی. من اگر بخوام فروش بازیهای کاراکتر مذکر رو مثال بزنم که اصلا قابل مقایسه نیستن.
حالا این فروش بازیاست تعداد بازی های با کاراکتر مونث رو در نظر بگیر که تا چه حد تعدادشون کمه
همون راکستار جرات نداره کاراکتر GTA رو به جای سه تا مرد سه تا زن بزاره.
شاید چهار تا SJW خوشحال شن ولی مطمئن باش فروش بازی میترکه
در کل حرف من اینه که SJW ها رو از فمنیستها جدا بدونید
اگر بتونن زنی طراحی کنن مثل trevor یا تو همون سبک شخصیتا که به gta بخوره و به روند gta بودن صدمه نزنه عیبی نداره اتفاقا استقبال میشه،ولی میشه اصلا هم چین چیزی؟، شخصیت زن با مرد تفاوت های زیادی دارن از خیلی جهات خب طبیعی هست که به یه سری بازیا نمیخوره.
در کنار این شخصیت زن میتونه به راحتی تو هورایزن نفوذ کنه و با اون حالو هوا خودشو تطبیق بده.
بعد bb این بهترین انحصاری سونی بود از دید من و همچنین بهترین گرافیک تا به الان.
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
کدوم مشکل ساز ؟ بازی خوب باشه میفروشه بد باشه هم نمیفروشه ربطی به زن و مردش نداره همون New IP و انحصاری بودنش تو این حد از فروش بزرگترین دست اوردش بوده
پ.ن : ریبوت تومب ریدر اخرین آماری که ازش اومد نسخه ی اول و دومش باهم 20 میلیون اون دور و برا فروخته بود نسخه اولش رو مطمعنم بالای 10 میلیون فروخته فقط 5 میلیونش رو PC بوده پس تا 13 به بالا رو جا داره Rise هم کمه کم 10 میلیون رو باید فروخته باشه
ویرایش :

نسخه اول تا اخر نوامبر 2017 یازده میلیون نسخه فروخته
East meets West: Yosuke Matsuda on growing Square Enix's global empire

تو اماری رسمی که ویکی گزارش کرده ، جفت نسخه ها رو ۱۱ میلیون اعلام کرده !


On 26 March 2013, Square Enix announced that the game sold 3.4 million copies worldwide at retail, but has failed to reach predicted sales targets.[117] However, on 29 March 2013, Crystal Dynamics defended Tomb Raider's sales, stating the reboot had the "most successful launch" of any game that year in addition to setting a new record for highest sales in the franchise's history.[118] On 22 August 2013, Darrell Gallagher, head of product development and studios for Square Enix, announced on Gamasutra that the game had sold more than 4 million copies worldwide.[119] In the United Kingdom, Tomb Raider was the 6th best-selling boxed game of 2013.[120] On 17 January 2014, Scot Amos, executive producer of Tomb Raider, revealed that at the end of 2013 the game achieved
On 3 February 2014, Tomb Raider: Definitive Edition, a re-release for PlayStation 4 and Xbox One, debuted atop the UK charts.[121] On 6 March 2014, Gallagher predicted that the game would surpass 6 million units by the end of the month.[122] By April 2015, Gallagher announced that the sales had reached 8.5 million, making the game the best-selling Tomb Raider title to date.[123] As of November 2017, the game has sold more than 11 million copies.
حالا نمی‌دونم نسخه های پلاس ps3 رو هم حساب کردن یا نه ، جدا از اینکه بازی روی پلتفرم ای مختلف شب بارها ۳-۴ دلار تخفیف خورده.

The last two Tomb Raider games have combined for 18 million sales

اینحا هم گفته فروش دو نسخه رایز و ریبوت ۱۸ میلیون بوده!

In a recent interview with GamesIndustry International, Square Enix CEO Yosuke Matsuda revealed that the newest Tomb Raider games have combined for nearly 18 million sales. That's 11 million for Tomb Raider (2013) and almost 7 million for Rise of the Tomb Raider. The latter was likely kneecapped to some degree by a timed-exclusive launch on Xbox One; it released on PC a few months later and on PS4 a full 11 months down the road.

2017-11-28


حالا لارا کرافت یکی از آیکون های صنعت گیمه یه سابقه ۲۵-۳۰ ساله تو صنعت بازی و سینما داره!
.........................

در مورد فروش بازی های زن محور تو همون تاپیک رست ارا آمار های جالبی گذاشته!!!

In terms of pure sales numbers, in the first three months of availability, games with only a male hero sold around 25 percent better than games with an optional female hero. Games with exclusively male heroes sold around 75 percent better than games with only female heroes.

By looking at these trends two things become clear: games that give you a choice of gender are, on average, reviewed slightly better than games with male-only heroes, but the games that sell very well are almost all led by male heroes. If you’re funding a large-budget game and you see these numbers, you see that you lose sales by adding the capability to choose a female hero, and you lose significant sales by releasing a game with a female hero.

این ذهنیت حتی بین گیمر ها وجود نداشته باشه ، بین بازی ساز ها وجود داره که بازی با شخصیت اصلی زن کمتر میفروشه!

بین دوستای خودم کلی آدم هست که مشکل دارن با این قضیه ، چه بازی که شخصیتش زن باشه چه بازی فایتینگ مثل تکن باشه وقتی کارکتر مونث برمیدارم با کلی واکنش و متلک مواجه میشم ، مثل : مازیاری رو بزاریش فقط با این (بوققققققق) ها بازی میکنه،:D:-t یا من نمی‌دونم چطور از این ضعیفه ها خوشتون میاد ، چی چین اینا!
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
احمد تو داری یه طرفه به قضیه نگاه میکنی. اینکه یه عده تند رو میان یه حرفی میزنن معنیش این نیست که حرفشون از پایه اشتباهه. این گارد تو ایران وجود داره. تو خارج از ایرانم وجود داره. من و تو هم نمیتونیم آمار دقیقش رو در بیاریم.
تو فروش هورایزن و توم ریدر رو مثال میزنی. من اگر بخوام فروش بازیهای کاراکتر مذکر رو مثال بزنم که اصلا قابل مقایسه نیستن.
تو یـ بازی برا من بیار که محبوب نباشه متای چرت و پرتی هم گرفته باشه کاراکترش هم مرد باشه و کلی فروخته باشه یا مثلا بازی خوش ساختی باشه متای بالایی گرفته باشه خوب تبلیغ براش شده باشه و شخصیتش زن باشه و بد فروخته باشه یـ مثال بیار این دیدگاه که فلان بازی به خاطر جنسیتش میفروشه به کلی به نظرم غلطه چون گیم مثل هر صنعت دیگه رسالتش چیز دیگه ایه تو خودت به عنوان گیمر دنبال گیم خوبی مطمعن باشه قالب گیمر ها هم همینه فقط کافیه براش خوب تبلیغ بشه و متای خوبی بگیره تا ملت برن بخرنش

حالا این فروش بازیاست تعداد بازی های با کاراکتر مونث رو در نظر بگیر که تا چه حد تعدادشون کمه
گفتم که آمار گیمر زن کمتر از گیمر مرده این یـ فکت ـه حالا که داره وضعیتشون بهتر میشه ولی بازم کمترن فقط کافیه بری تعداد استریمر های زن و مرد رو جدا کنی و خوب این طبیعیه که امارش شخصیت های زن (مخصوصا لید) کمتر باشه

همون راکستار جرات نداره کاراکتر GTA رو به جای سه تا مرد سه تا زن بزاره.
شاید چهار تا SJW خوشحال شن ولی مطمئن باش فروش بازی میترکه
در کل حرف من اینه که SJW ها رو از فمنیستها جدا بدونید
خوب منم میگم این بحثا الانه شکل گرفته وگرنه قبلا هم این بحثای مصخره وجود داشت ؟ بازی جدای اینکه شخصیت اصلیش چی باشه میومد و میفروخت حرف منم اینه SJW ها همه چیز رو اول به گند کشیدن و از قدیم هم گفتن چیزی که عوض داره گله نداره بله SJW ها هیچ ربطی به فمنیست ها اساسا ندارن بحثم همون SJW ها بود چیزی که یـ زمانی مشکل نبود رو تبدیلش کردن به مشکل و خلاصه کمر به نابودی صنعت سرگرمی بستن SJW ها خودوشن رو توی یـ گروه دسته بندی کردن فقط کافیه تو دایرشون نباشی تا حمله کنن بهت و خوب قالب مدیا هم واسه کار و کاسبی بیشتر ازشون حمایت میکنه اون وقت انظار نداری بقیه رو این موارد حساس بشن ؟ اگه این مسائل نبود هیشکی با زن بودن کارکترا تو GTA مشکل نداشت منتهی بقیه رو حساس کردن بهش و نتیجه شده همه از همه طرف حمله میکنن GTA San به فرض اگه شخصیت اصلیش زن بود به نظرت کسی بهش گیر میداد اون زمان ؟ نه کسی گیر نمیداد ولی الان همه به این قضایا بد بین شدن وگرنه همه دنبال یـ کاراکتر خفن میگردن که باهاش حال کنن راکستار هم الانه از ترس فروشش عمرا بیاد دست به همچین کاری بزنه یا قدرت انتخاب شخصیت میده یا چند تا کاراکتر مختلف زن و مرد قرار میده واسه GTA بعدی


کل حرف من هم اینه که بازی اگه خوب باشه و خوب براش تبلیغ بشه خوب میفروشه اگه سازنده نخواد از این دست مسائل و حاشیه ها درست کنه ملت مثل بچه ی آدم میرن بازی رو میخرن و لذتش رو میبرن ولی اگه ناشری بخواد حاشیه درست کنه ملت روش به طبع حساس میشن و ممکنه فروش بازی رو تحت تاثیر بزاره تا نباشد چیزکی مردم مرض ندارن بالا و پایین بپرن سرش
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
حالا لارا کرافت یکی از آیکون های صنعت گیمه یه سابقه ۲۵-۳۰ ساله تو صنعت بازی و سینما داره!
گفتی یاد ندارم برات مثال اوردم دیگه اون آیکون بودنش بحثش جداست
در مورد فروش بازی های زن محور تو همون تاپیک رست ارا آمار های جالبی گذاشته!!!

In terms of pure sales numbers, in the first three months of availability, games with only a male hero sold around 25 percent better than games with an optional female hero. Games with exclusively male heroes sold around 75 percent better than games with only female heroes.

By looking at these trends two things become clear: games that give you a choice of gender are, on average, reviewed slightly better than games with male-only heroes, but the games that sell very well are almost all led by male heroes. If you’re funding a large-budget game and you see these numbers, you see that you lose sales by adding the capability to choose a female hero, and you lose significant sales by releasing a game with a female hero.
تنهای چیزی که من متوجه شدم از این امار اینه که همه رو با جنسیت دسته بندی کرده اون وقت تکیلف سبک و کیفیت و غیره چی میشه ؟ تبلیغات کمپانی که بعضا یـ سری بازیا با متا بالا گند خورده میشه به فروششون یـ سریا هم بازی تکراری و ضعیف میدن ولی با تبلیغات خوب کلی میفرشون چی میشه ؟ کلا مقایسش از بیخ اشتباهه

این ذهنیت حتی بین گیمر ها وجود نداشته باشه ، بین بازی ساز ها وجود داره که بازی با شخصیت اصلی زن کمتر میفروشه!
به این خاطر که قالب گیمر ها مرد هستن شرکت ها هم تمام سعیشون رو میکنن که مخاطب رو بکشن سمت خودشون الان که داره وضعیتشون بهتر میشه و به طبع دارن لید های زن هم بیشتر میشن

من خودم بین دوستای خودم کلی آدم هست که مشکل دارن با این قضیه ، چه بازی که شخصیتش زن باشه که بازی فایتینگ مثل تکن باشه وقتی کارکتر مونث برمیدارم با کلی واکنش و متلک مواجه میشم ، مثل : مازیاری رو بزاریش فقط با این (بوققققققق) ها بازی میکنه، یا من نمی‌دونم چطور از این ضعیفه های خوشتون میاد ، چی چین اینا!
خوب به دوستات بگو کمتر حرف رایگان بزنن
پ.ن : تو ایرانی زندگی میکنیم که گیم رو واسه بچه ها میدونن
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
موضوع این نیست که کم فروخته یا زیاد فروخته مسئله اینه که هنوز بعضی در مقابل کاراکتر مونث گارد دارن. و بازی رو نمیخرن. کسی نمیدونه اگر کاراکتر بازی مونث نبود فروشش چقدر میشد.
من حق میدم SJW ها باعث شدن دید خیلیا نسبت به فمنیسم بد بشه. ولی این دو تا دو معقوله متفاوتن و همیشه یه سری آدم تند رو پیدا میشن

به نظر من این گارد که البته به صورت خاموش هست بی دلیل نیست، چون ماهیت حضوری شخصیت زن به صورت قابل بازی 90% اوقات بی دلیل هست. در LiS واقعا ما داریم به عنوان یک دختر تینیجر بازی میکنیم، همه چی رو از دید این جنس میبینم، نوع واکنش هایی که به جهان پیرامون میدیم از همین جنس زنانه شخصیت قابل بازی میاد. داستان یک چیزه 100% دخترونه است که حس همزادپنداری واقعی مخاطب رو بیدار میکنه ولی برای مثال شخصیت قابل بازی زن در بازی X , Y چی؟ برای مثال agent of mayhem دقیقا همونکاری که با شخصیت مرد انجام میدم، با شخصیت قابل بازی زن انجام میدم و به نظرم احمقانه ترین چیزیه که تجربه کردم و هیچ حس و هویتی به وجود نمیاد

راک استار که مورد بحث قرار گرفت پرفروشترین بازی PS2 (که باز PS2 پرفروشترین کنسول تاریخ هست) رو با یک لیدکارکتر سیاه پوست ساخته، و واقعا هم به جاست. از کارایی که باید تو میشن ها انجام بدیم، از داستان و ... همه چی واقعا درباره یک سیاه پوسته

نمیدونم تونستم منظور رو برسونم یا نه ولی اکثریت بازیساز ها مرد هستند، اکثر گیمرهای جریان اصلی مرد هست و خب طبیعیه الویت جای شخصیتی بازی کنند که دغدغه های فکری و شخصیتی مشابه داشته باشه و اگر قراره احساس همزادپنداری با یک جنس مخالف در بازی برانگیخته بشه، سازنده (ها) کار خیلی سختی داره چون واقعا باید عالم باشه و نمیتونه صرفا براساس غریضه خیلی موارد رو درون بازی جای بده
 
آخرین ویرایش:

sina_unl

کاربر سایت
Oct 27, 2005
2,065
نام
سینا
نمیدونم تونستم منظور رو برسونم یا نه ولی اکثریت بازیساز ها مرد هستند، اکثر گیمرهای جریان اصلی مرد هست
دقیقاً نکته اصلی این دو تا هستن
الان طبق آخرین آمار ESA توی آمریکا 45 درصد گیمرها زنها هستن ولی سلیقه و گرایش اکثریت زن‌ها به بازی‌های بیگ پروداکشن نیست ولی همین قضیه، مسئله مرغ و تخم مرغ رو ایجاد می‌کنه:
اینکه زن‌ها به خاطر اینکه representation مناسبی تو بازیهای AAA ندارن سمت این بازی‌ها نمی‌رن یا اینکه زن‌ها ذاتاً کششی به سمت این مدل بازی‌ها ندارن پس ساخت این مدل بازی‌ها به طور ویژه برای زن‌ها کار بیهوده‌ایه؟
با گذشت زمان و بیشتر شدن بازیسازهای زن و دیگر گروه‌هایی که کمتر در صنعت بازیسازی سهم داشتن، شرایط بازار و بازی‌ها تغییر می‌کنه مطمئناً ولی اینکه یه نفر اومده به خاطر موفقیت HZD میگه راک‌استار باید بازی با نقش اصلی زن بسازه جزء اون چیزای به شدت خنده‌داره واقعاً.
اینترنت جای مضحکیه کلاً. اگه یه دکمه بود که SJW ها و مخالفای افراطیشون رو از اینترنت محروم می‌کرد خیلی خوب می‌شد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر