کیک استارتر NESMaker نزدیک به هدف خود

Aurlito

کاربر سایت
Feb 16, 2008
1,749
نام
چوبک
کیک استارتر NESMaker مدتیست که همگان را شگفت زده کرده: آیا اینکار ممکن است؟ آیا میشود من با یک نرم افزار شبیه Game Maker، برای کنسول NES بازی بسازم و آرزوی دوران بچگی ام را به حقیقت بپیوندم؟

NESmaker - Make NES Games. No coding required.

برای ساخت بازی برای NES احتیاج به دانش Assembly دارید. و درضمن، ان ای اس تصویر مصویر حالیش نیست، باید اسپرایتهای خود را روی کاغذ طراحی کنید و با همان زبان اسمبلی سخت، وارد کارتریج کنسول کنید. اما آقای جو گراناتو میگوید نه، شما کافیست از نرم افزار من استفاده کنید. با اینکه بهتر میبود این نرم افزار اوپن سورس عرضه شود، ولی جو گراناتو باید پول آب و برق خود را بپردازد، پس یک کیک استارتر برای نرم افزار خود زده است و یک دمو از آن بیرون داده است. تابحال تقریبا 300 هزار دلار بکر داشته است.

این آقا میگوید "36 دلار به من بدهید، نرم افزار را بهتان میدهم. 88 دلار بدهید، تولکیت نرم افزار را به شما میدهم. 256 دلار بدهید، نسخه ی پروفشنال نرم افزار را بهتان میدهم".

این آقا حتی یک موسیقی ساز هم به گفته ی خود به نرم افزارش اضافه کرده. که این سوال پیش می آید: این آقا، دروغ میگوید یا راست؟ آیا این آقا یک FUI سروهم کرده و میگوید "بفرمایید، این عکس نرم افزار من!" و یا اینکه به راستی، دارد همچین کاری را انجام میدهد؟

درضمن میگوید کدنویسی لازم نیست. آیا از GUIـی مانند گیم میکر استفاده میکند، یا دروغ مخض میگوید؟

آیا پول دارید؟ حداقل 36 دلار و حداکثر 256 دلار به آقای جو گراناتو بدهید تا ببینید راست میگوید یا نه!

*نکته: نمیدانم لازم است بگویم، اما NES همان "میکرو" میباشد. "میکرو"یی که در ایران داشتیم کلونهای Famicom، نسخه ی ژاپنی NES بود.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر