بازی ایرانی اخرین راه

marlik games

کاربر سایت
Jan 26, 2019
14
نام
مصطفی عظیم زاده
نظرت در مورد سینما فوردی چیه؟ من کارامو با سینما فوردی انجام میدم. شما جلوه های ویژه کار میکنید؟ یا فقط بازی سازی؟

به نظر من هرکی جلوه های ویژه کار کنه، میتونه بازیساز خوبی شه، و بالعکس. نظر شما چیه؟

یک سوال دیگه. اگر من یک انجین بسازم، حالا الان نه، سالهای آینده، شما تستش میکنید؟

ببخشید اینقدر سوال میپرسم ولی خیلی هیجان انگیزه برام که یک بازیساز ایرانی کاردرست میبینم. باورت میشه این بازیسازهای ایرانی رو؟ همش shovelware میسازن؟ اونهم با استفاده از استهای آماده؟؟ خوشحالم که یک نفر پیدا شد که بیل افزار نمیسازه. و بازی اریجینال و قشنگ میسازه.

درضمن، نمیخواید بازیتون رو توی خارج منتشر کنید؟
جلوه های ویژه نه ولی همیشه breakdown هاشونو میبینم و پیگیرشون هستم شاید در اینده برم سمتش .برای جلوه های ویژه انتخاب اولم هودینیه واقعا در این زمینه قدرتمنده ولی این بر این نیست که نرم افزار های دیگه ضعیفن .C4D نرم افزار قدرتمندیه و محیط کاربر پسندی داره و در زمینه موشن گرافیک هم که امکانات زیادی داره.

در این صنعت هر چی که بلد باشی در کار های دیگه میتونه کمکت کنه مثلا خودم قبلا یه مدت برای اندروید برنامه مینوشتم واین تجربه برای بازی سازی اندروید خیلی کمکم کرد. vfx خودش یه تخصص جداگانس و باید سالهای زیادی رو برای یادگیریش صرف کرد . جلوه های ویژه در انجین های بازیسازی با دیگر نرم افزار ها تفاوت های خیلی زیادی داره

ساخت انجین یکی از کارای سخت و لذت بخشه و چرا که نه حتما تست میکنم امیدوارم که موفق بشی. البته کسب درامد از این راه تقریبا غیر ممکنه و بسیار کم ولی تجربه ای که در این راه بدست میاری میتونه در بازیسازی یا کارهای دیگه کمکت کنه

خواهش میکنم هر سوالی دارید بپرسید این روزا افراد کنجکاو مثل شما کم پیدا میشه اکثرا بی حوصله شدن . البته من تازه اول کارم و در حال یادگیری

با این تحریم ها که باید قید درامد در خارج از کشور رو زد ولی برای بازی بعدیم که در حال ساختنش هستم برنامشو دارم
 

Aurlito

کاربر سایت
Feb 16, 2008
1,749
نام
چوبک
جلوه های ویژه نه ولی همیشه breakdown هاشونو میبینم و پیگیرشون هستم شاید در اینده برم سمتش .برای جلوه های ویژه انتخاب اولم هودینیه واقعا در این زمینه قدرتمنده ولی این بر این نیست که نرم افزار های دیگه ضعیفن .C4D نرم افزار قدرتمندیه و محیط کاربر پسندی داره و در زمینه موشن گرافیک هم که امکانات زیادی داره.

در این صنعت هر چی که بلد باشی در کار های دیگه میتونه کمکت کنه مثلا خودم قبلا یه مدت برای اندروید برنامه مینوشتم واین تجربه برای بازی سازی اندروید خیلی کمکم کرد. vfx خودش یه تخصص جداگانس و باید سالهای زیادی رو برای یادگیریش صرف کرد . جلوه های ویژه در انجین های بازیسازی با دیگر نرم افزار ها تفاوت های خیلی زیادی داره

ساخت انجین یکی از کارای سخت و لذت بخشه و چرا که نه حتما تست میکنم امیدوارم که موفق بشی. البته کسب درامد از این راه تقریبا غیر ممکنه و بسیار کم ولی تجربه ای که در این راه بدست میاری میتونه در بازیسازی یا کارهای دیگه کمکت کنه

خواهش میکنم هر سوالی دارید بپرسید این روزا افراد کنجکاو مثل شما کم پیدا میشه اکثرا بی حوصله شدن . البته من تازه اول کارم و در حال یادگیری

با این تحریم ها که باید قید درامد در خارج از کشور رو زد ولی برای بازی بعدیم که در حال ساختنش هستم برنامشو دارم
زنگ بزن Payment 24 کمکت میکنن سر این قضیه. یادمه قبلا یک سیستم اینطوری داشتن.
 

MASOUD-CRASH

کاربر سایت
Jun 20, 2018
501
نام
مسعود

marlik games

کاربر سایت
Jan 26, 2019
14
نام
مصطفی عظیم زاده
سلام . میشه توضیح بدی چجوری توی بازار نرم افزار میزاری ؟ منم میخوام یه نرم افزار بسازم باس یاد داشته باشم . ممنون

سلام
به این صفحه برو و به عنوان توسعه دهنده ثبت نام کن
خانه
بعد از اتمام ثبت نام چند روز بعد باهاتون تماس گرفته میشه برای تایید هویتتون
موفق باشید
 
  • Like
Reactions: MASOUD-CRASH

MadysoNx

کاربر سایت
Feb 14, 2019
1,188
نام
نیما
سلام دوست عزیز خسته نباشی تنهایی خیلی خوب کار کردی
سوالی که داشتم Workflow خودتون رو توضیح میدین ؟ من الان دارم Zbrush یاد میگیرم با بلندر ولی خب بحث سر اینه مدل هایی که zbrush میده بیرون اصلا مناسب بازی نیست به دلیل حجم زیاد poly mesh هایی که داره . اینو چجوری فیکس کردین شما ؟
 

marlik games

کاربر سایت
Jan 26, 2019
14
نام
مصطفی عظیم زاده
سلام دوست عزیز خسته نباشی تنهایی خیلی خوب کار کردی
سوالی که داشتم Workflow خودتون رو توضیح میدین ؟ من الان دارم Zbrush یاد میگیرم با بلندر ولی خب بحث سر اینه مدل هایی که zbrush میده بیرون اصلا مناسب بازی نیست به دلیل حجم زیاد poly mesh هایی که داره . اینو چجوری فیکس کردین شما ؟
سلام ممنون دوست عزیز
بعد از اینکه مدلتون رو با zbrush طراحی کردین باید مدل رو retopology کنید که میتونید از خود zbrush یا نرم افزار topogun استفاده کنید (شخصا ابتدا base model رو در نرم افزار های سه بعدی میسازم بعد در zbrush روی جزئیات کار میکنم در پایان کار Subdivision Levels رو میارم پایین و بعد از ساختن uv مپ ها و مدلو خروجی میگیرم) بعد از این کار میتونی نرمال مپ و سایر مپ های مورد نیازتون رو با خود zbrush یا نرم افزار هایی مثل xnormal و... خروجی بگیرید .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر