Epic Games Store فروشگاه رسمی Epic

طی پنج سال گذشته، اپیک همواره در تلاش بوده است تا محصولاتش را به طور مستقیم و توسط خودش به بازیکنان عرضه کند. این کمپانی این راه با معرفی لانچر اختصاصی اپیک‌گیمز برای PC و Mac شروع کرد تا بازیکنان بتوانند با کمک آن از Fortnite، موتور Unreal Engine و یا دیگر محصولات این کمپانی استفاده کنند. محبوبیت روزافزون بازی Fortnite نیز به اپیک‌گیمز کمک کرد تا تجارتش را تا سطحی جهانی گسترش دهد و از بیشتر روش‌های پرداخت پشتبیانی کند.

UnrealEngine%2FNews%2FAnnouncing+the+Epic+Games+Store%2FEpicGamesStore-1400x788-115627d82416826e240d42891ede4afe7975ba19.jpg

کمپانی اپیک‌گیمز اعتقاد دارد که بیشتر سازندگان بازی خواستار فروشگاهی با ویژگی‌های اقتصادی منصفانه و رابطه‌ای مستفیم با بازیکنان هستند. به همین دلیل این کمپانی در پی ساخت فروشگاهی بوده که از این تفکر پیروی کند. این فروشگاهی چندی پیش با تعداد معدودی از بازی‌های PC و Mac ، که اکثر آن‌ها را بازی‌های مستقل تشکیل می‌دهند، افتتاح شد. با توجه‌ به صحبت‌های این کمپانی باید در آینده‌ منتظر بازی‌های موبایل و پلتفرم‌های دیگر نیز روی Epic Games Store باشیم.

ویژگی‌های فروشگاه اپیک‌گیمز:

سهم ۸۸ درصدی توسعه‌دهندگان

تمام توسعه‌دهنده‌هایی که بازی‌های خود را بر روی Epic Games منتشر می‌کنند بدون هیچ قید و شرطی ۸۸ درصد از پول فروش بازی را دریافت می‌کنند. همجنین اگر این توسعه‌دهندگان از موتور بازی‌سازی Unreal Engine استفاده کنند اپیک سهم ۵ درصدی این موتور را نیز فقط برای فروششان روی این فروشگاه پوشش می‌دهد.

UnrealEngine%2FNews%2FAnnouncing+the+Epic+Games+Store%2FEpicGamesStore_InfoGraphic-1920x1080-df66848d0d804e4366355775eae247a9abdeb1e7.jpg

رابطه‌ی مستقیم با بازیکنان

با خرید از فروشگاه Epic Games بطور خودکار مشترک خبرنامه‌ی اپیک‌گیمز می‌شوید و از این طریق توسعه‌دهندگان می‌توانند شما را در جریان آپدیت‌ها و نسخه‌های آینده‌‌ي بازیشان بگذارند. همچنین اگر بازیکنان ترجیح بدهند که ایمیلشان را در اختیار توسعه‌‌دهنده بگذارند، سازنده‌ی بازی می‌توانند شخصا با آن‌ها در ارتباط باشد.

با تولید‌کنندگان محتوا در ارتباط باشید

امروزه استریمرهای توییچ، یوتوبرها و نویسندگان تاثیر بزرگی را بر روی شناخت بازی‌های مختلف دارند. برنامه‌ی گسترده‌ی ۱۰ هزار نفری Support-a-Creator اپیک‌گیمز به توسعه‌دهندگان اجازه میدهند با تولید‌کننده‌های محتوا ارتباط داشته باشند تا دایره‌ی بازیکنان بازی‌های خود را بیش از پیش گسترش دهند. توسعه‌دهندگان می‌توانند در این برنامه مقداری از سهم‌ فروش بازی خود را در اختیار Creator مورد نظرشان قرار بدهند. در این بین اپیک ۵ درصد از این سهم را در ۲۴ ماه اولیه پوشش می‌دهد.

صفحه‌ی فروش بازی‌ خود را کنترل کنید

اپیک‌گیمز هیچ کنترلی رو صفحه‌ی خرید بازی سازنده ندارد. هیچ تبلیغی در این صفحه‌ها نمایش داده نخواهد شد و بازی‌های مشابه نیز در آن حصور نخواهند داشت. همچنین در نتایج جستجوگر بازی نیز خبری از تبلیغات نخواهد بود.

پشتیبانی از تمام موتور‌های بازیسازی

مهم نیست که از چه موتوری برای ساخت بازی استفاده می‌کنید!‌ تمام موتورهای بازیسازی در فروشگاه اپیک پشتیبانی می‌شوند. اولین بازی‌هایی که بر روی این استور قرار گرفته‌اند نیز بر پایه‌ی موتور‌های آنریل‌ انجین و یونیتی هستند.

موفقیت توسعه‌دهندگان، موفقیت اپیک‌گیمز است

هدف اپیک‌گیمز از ساخت فروشگاه و روش‌ اقتصادی آن،‌ هم‌راستا کردن علایق بازیکنان با این کمپانی است. به علت خرید‌های بسیار زیاد در بازی فورتنایت، اپیک‌گیمز زیرساخت‌هایی را فراهم کرده که قدرت پزدازش یک فروشگاه بازی و پشتیبانی از خریداران را دارد. در این بین ۱۲ درصد سهمی که از فروش بازی‌ها می‌گیرد باعث پیشرفت و گسترش این کمپانی در سال‌های آتی خواهد شد.

بازی‌های رایگان

یکی دیگر از سیاست‌های اپیک‌گیمز در راستای افزایش مشتری‌های فروشگاه خود، همکاری با توسعه‌دهندگان برای رایگان کردن بازی‌هایشان در طول زمانی دو هفته‌ یکبار است. لازم به ذکر است که با اضافه کردن این بازی‌ها به library می‌توانید در هر زمانی که خواستید آن‌ها را دانلود و تجربه کنید.

قیمت‌گذاری منطقه‌ای

اپیک‌گیمز هم مانند کمپانی ولو با توجه به ارزش کشورهای مختلف قیمت‌های مختلفی را بر روی فروش بازي‌ها در نظر گرفته است. برای مثال در بعضی از کشورها مانند روسیه‌، قیمت پرداختی شما برای بازی‌ها حتی از نصف هم کمتر می‌شود.
 
Last edited by a moderator:

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,172
نام
عارف واعظ قائمی
فکر کنم این میشه سومین بار که For honor قرار هست مجانی بدن ملت، اولین بار چند وقت پیش خود uplay پیشنهاد استارتر بازی رو به ملت داد برای یک مدتی، بعدش نسخه استیم هم یک حدود یک هفته مجانی شد که نسخه استارتر رو بهت میداد، حالا هم اینجا، البته این الان معلوم نیست کدوم رو در نظر دارند، استاندارد یا استارتر. در هر صورت اگر کسی تا الان تجربه نکرده بازی خوبی، فقط مشکل epic اینه که بازی ها uplay رسما دوبرابر استیم حجم میگیرند، سر Division 2 یک بار نسب بازی از خود اپیک دانلود میشه، بعد هم فایل دانلود شده باید روی دستگاه ریخته بشه، بعد اگر اولی رو پاک کنی بازی دیگه اجرا نمیشه.
 
  • Like
Reactions: paradaimix

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,091
نام
MohammadAli
فقط مشکل epic اینه که بازی ها uplay رسما دوبرابر استیم حجم میگیرند، سر Division 2 یک بار نسب بازی از خود اپیک دانلود میشه، بعد هم فایل دانلود شده باید روی دستگاه ریخته بشه، بعد اگر اولی رو پاک کنی بازی دیگه اجرا نمیشه.
اینکه که شدیدا مشکل بزرگیه واسه کسایی که کمبود حافظه دارن مطمئنید؟ الان یه بازی مث AC Odyssey روی اپیک 200 گیگ حجم از حافظه رو پر میکنه؟
 

ArefTheGreat

کاربر سایت
Jul 7, 2009
1,172
نام
عارف واعظ قائمی
اینکه که شدیدا مشکل بزرگیه واسه کسایی که کمبود حافظه دارن مطمئنید؟ الان یه بازی مث AC Odyssey روی اپیک 200 گیگ حجم از حافظه رو پر میکنه؟
بار اول من بعد دانلود بازی این فایل Setup رو پاک کردم که بعدش نمیزاشت بازی اجرا بشه و مجبور شدم دوباره فایل رو دانلود کنم. در هر صورت الان کلا دیگه بازی رو گذاشتم کنار، اون موقع که اینجوری بود، الان رو نمیدونم.
 

just_p30

کاربر سایت
Apr 13, 2008
2,736
اون قانون مسخره که اول یک سال انحصاری اپیک بعد بقیه استور ها (استیم بخونید شما) رو برداشتن ؟

چون الان دیدم ومپایر که مارچ 2020 میاد یا سایبرپانک جفتشون هم زمان هم روی استیم میان هم اپیک :D
 

misagh72

کاربر سایت
Sep 7, 2013
1,715
اون قانون مسخره که اول یک سال انحصاری اپیک بعد بقیه استور ها (استیم بخونید شما) رو برداشتن ؟

چون الان دیدم ومپایر که مارچ 2020 میاد یا سایبرپانک جفتشون هم زمان هم روی استیم میان هم اپیک :D
والا سایبرپانک که از همون اول اعلام کرده بود روی همه استور ها قرار میگیره در مورد ومپایر خبری ندارم
 

paradaimix

Dancing for Dessert Studio
کاربر فعال
Oct 7, 2012
2,251
For Honor - Standard Edition
https://www.epicgames.com/store/en-US/product/for-honor/home

Alan wake
https://www.epicgames.com/store/en-US/product/alan-wake/home

تا 9 آگوست رایگان
-----------------------------
از dns های shecan.ir استفاده کنید.
به این DNS ش یکم مشکوکم به خاطر همین هیچوقت استفاده نمیکنم، حداقل فقط برای بازی استفاده کنید و بعدش عوض کنید با یه DNS معروف و امن. کمترینش اینه که DNS میتونه تمام فعالیت های اینترنتی شما رو ثبت کنه.
 
آخرین ویرایش:

shakib zero

کاربر سایت
Oct 17, 2012
535
نام
hακιβ$
به این DNS ش یکم مشکوکم به خاطر همین هیچوقت استفاده نمیکنم، حداقل فقط برای بازی استفاده کنید و بعدش عوض کنید با یه DNS معروف و امن. کمترینش اینه که DNS میتونه تمام فعالیت های اینترنتی شما رو ثبت کنه.
نمیدونم چرا انجمن این نقل قول شما رو برای من اطلاع رسانی نکرده :D الان اتفاقی دیدمش

در مورد شکن چون خودمم دقیقا مثل شما فکر میکنم فقط برای دانلود از اپیک ازش استفاده میکنم بعد پاکش میکنم :D
 
  • Like
Reactions: paradaimix

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر