Capy Games: نگران عملکرد Below نیستیم

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
بالاخره پس از مدت ها از زمان معرفی Below در سال 2013 توسط Capybara Games، بازی در تاریخ 14 دسامبر (هفته دیگه) برروی PC و Xbox One توسط مایکروسافت عرضه خواهد شد. آقای Nathan Vella یکی از موسسین و رئیس کنونی استودیو در مصاحبه با gameindustries که زمان معرفی پروژه درست نبوده ولی نگران عملکرد آن نیستند:

"شاید بازی برای کسی مهم نبود اگر ما زود آن را معرفی نمیکردیم البته به طور قطع یقین ما دیگر چیزی را زود و با فاصله زیاد از عرضه معرفی نمیکنیم. این درس اولی بود که از روند ساخت Below یاد گرفتیم. در طول پنج سالی که ساخت بازی طول کشید ما تجربه های زیادی کسب کردیم"

85r4_below-preview-xbox-one-exclusive-re-emerges-as-most-promising-adventure-game-of-2018-694701.jpg

در مصاحبه کامل که بعدا منتشر خواهد شد، Vella توضیح داده که چطور روند و ابعاد بازی در طول ساخت تغییر کرد و بزرگ شد. و این دلیل اصلی طولانی شدن ساخت و سکوت در مورد روند پیشرفتش بود. به گفته او این مساله به کیفیت بازی کمک کرد و البته در کنار ان ریسک های زیادی که استودیو متحمل شد. به گفته او مدت ساخت پنج ساله، خطر کم شدن علاقه افراد را میتوانسته به دنبال داشته باشد، اما Vella مطمئن است که Below میتواند خود را متمایز کند و ریسک هایی که استودیو انجام داده را توجیح کند:

"من نگران این نیستم که بازی چطور عمل خواهد کرد (از دید فروش). و هیچ ایده ای هم ندارم که چطور شرایط پیش خواهد رفت. ما چیزی را ساختیم که بعضی از مردم به آن علاقه مند میشوند و بعضی از مردم آن را دوست نخواهند داشت. البته خب بازی سخت و خشونت آمیز خواهد بود. اما یک تجربه متعادل را به وجود می آورد که باید خیلی چیزها را خودتان حل و کشف کنید. نقاطی در بازی خواهد بود که مردم مطمئنن خواهند گفت "بیخیال ! ادامه نمیدم" و این مشکلی نیست. چون همه بازی ها برای همه قشرها ساخته نشده اند. در همین شرایط بعضی ها هم خواهند بود که در طول دو روز بازی را به پایان میرسانند و این چیزیست که حتما من را دیوانه میکند. اما تجربه ای که خیلی تجربه میکنند این است که به آرامی همه نقاط بازی را طی کنند و هر چیزی که در آن وجود دارد را کشف خواهند کرد. این روندی است که من امیدوارم اکثریت تجربه کنند. البته چون بازی تجربه متفاوتی از مواردی که الآن در بازار هستند ارائه میدهند، خیلی ها همان روند بازی خود را طی میکنند"

ممکن هست این مساله غافلگیر کننده باشد که Capy و مایکروسافت تاریخ عرضه آن را یک هفته قبل از انتشار مشخص کردند. چون میتواند فرصت تبلیغات و مارکتینگ برای جذب مخاطب و بالا بردن هیجان کسانی که در ابتدا نسبت به Below ابراز علاقه کرده بودند را کم کند. اما Vella و تیمش به خوبی در جریان هستند که چقدر بازار در طول سال های گذشته تغییر کرده و عرضه هر عنوانی سخت است. مساله ای که لازم خواهد بود تا پلتفرم ها از بازی پشتیبانی کنند. البته ناامیدی هایی که از عرضه بازی در گذشته وجود داشته هم میتواند تاثیر منفی داشته باشد و Vella میداند که این مشخص شدن تاریخ عرضه چیزی بود که فن ها به شدت آن نیاز داشتند:

"من هیچوقت بهترین روش عرضه یک پروژه را نمیدانم. نمیتوانید اطلاعات متفاوت را از قبل داشته باشید، نمیتوانید یک روش عرضه را همیشه انجام دهید، و حتی نمیتوانید انتظار داشته باشید چون پروژه های قبلی خوب عمل کرده اند، اینبار هم همان شرایط اتفاق بیفتد. همه چیز خیلی سریع تغییر میکند و در مورد Below همه فقط یه تاریخ عرضه مشخص میخواستند"

Source
 

Amir123654

کاربر سایت
Nov 3, 2018
72
جووووووون یه مدتی بود Roguelike خونمون کم شده باید تزریق میکردیم! :D البته با یه عنوان پدرمادردار مثل این منظورم هست وگرنه تو این سبک سالی صدتا بازی میاد بیرون. :D
 

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
این ماکروسافت همه چیزش درست شد هنوز این حماقتای مارکتینگ مسخرشو کنار نذاشته
اخه ینی چی بعد پنج سال یهو بازی هفته اینده رلیز میشه
 
  • Like
Reactions: Cj_sa and arnino

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر