شایعه مایکروسافت قصد دارد IO Interactive را بخرد

Rattle.Snake

100% Pure RattleSnake
کاربر سایت
Feb 14, 2018
1,054
نام
Giliath Osborne
Hitman-e1510136459412.jpg
به نظر می رسد شرکت مایکروسافت IO Interactive سازنده سری Hitman را خریداری کرده است.

به نقل از Klobrille کسی که Obsidian را خبر داده بود، IO Interactive بنظر توسط مایکروسافت برای خرید درنظر گرفته شده است.
این شرکت با خرید استدیو ها سعی دارد کمبود بازی های فرصت پارتی خود را جبران کند.

HITMAN 2 به تازگی توسط وارنرز منتشر شده نمرات خوبی دریافت کرده ولی بنظر فروش خوبی را پشت سر نمیگذراند. با این حال اگر مایکروسافت پیشنهاد خوبی ارایه دهد قبول کردن این پیشنهاد توسط IO Interactive با وضعیت کنونی منطقی بنظر می رسد.

همچنین او ادعا کرده Turtle Rock Studios هم بزودی توسط مایکروسافت خریداری خواهد شد و باید منتظر بود دید آیا این امر حقیقت دارد یا خیر.

منبع
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,613
چه بخر بخریه!‌ معلومه نسل بعد میخوان تک تک استدیوها رو بکنن تو چشم سونی:D حالا که دارن میخرن کاش این دوتا استدیو هم بخرن. یدونه double fine (‌ مثلا یه گریم فندنگو دیگه بدن یا بروتال لجند انحصار ایکس باکس چه شود!‌) یدونه هم spicy horse و یه الیس مدنس دیگه منتشر کنن اوفف!‌ البته نمیدونم حق انتشار این بازی ها و دنباله هاشون دست ea هست یا نه.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
به نظرم این مدل خریدن استدیوی اصلا خوب نیست ماکروسافت به جای اینکه بیاد همینجور استدیوی بخره همون چهار تا استدیوی که داره تمرکزش رو بزاره رو اونا بهترـه الان این حس رو به من میده که قرار نیست کیفیت خیلی خفنی از این استدیوها ببینیم سونی با اون هم سابقه مدیریت کردن چند تا استدیوی فرست پارتی اینقدر ریخت پاش نمیکنه بلاخره باید یـ جوری باشه که اینا رو درست مدیریت کرد ؟ اونم واسه ماکروسافتی که اصلا وضعیتش خوب نیست از این نظر حتی الان ! الان یـ جورایی قرار کیفیت فدا کمیت بشه نمیدونم شاید فقط چندتاشون خیلی خفن گسترش پیدا کنن بعضیاشون همون کوچیک بمونن ؟!
 
آخرین ویرایش:

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,994
نام
ehsan
به نظرم این مدل خریدن استدیوی اصلا خوب نیست ماکروسافت به جای اینکه بیاد همینجور استدیوی بخره هون چهار تا استدیوی که داره تمرکزش رو بزاره رو اونا بهتر الان این حس رو به من میده که قرار نیست کیفیت خیلی خفنی از این استدیوها ببینیم سونی با اون هم سابقه مدیریت کردن چند تا استدیوی فرست پارتی اینقدر ریخت پاش نمیکنه بلاخره باید یـ جوری باشه که اینا رو درست مدیریت کرد ؟ اونم واسه ماکروسافتی که اصلا وضعیتش خوب نیست از این نظر حتی الان ! الان یـ جورایی قرار کیفیت فدا کمیت بشه نمیدونم شاید فقط چندتاشون خیلی خفن گسترش پیدا کنن بعضیاشون همون کوچیک بمونن ؟!
من فکر نمیکنم خودشون هم چندان حسابی باز کرده باشن. منتها مایکروسافت بشدت در چشم طرفداراش پایین اومده خیلیا امیدشون رو از دست دادن. بیشتر داره اعتماد اونا رو جذب میکنه. خریدن استودیویی مثل Io Interactive خرجی نداره ولی سر و صداش برای مایکرو خوبه.
 
  • Like
Reactions: g4mer

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
به نظرم این مدل خریدن استدیوی اصلا خوب نیست ماکروسافت به جای اینکه بیاد همینجور استدیوی بخره همون چهار تا استدیوی که داره تمرکزش رو بزاره رو اونا بهترـه الان این حس رو به من میده که قرار نیست کیفیت خیلی خفنی از این استدیوها ببینیم سونی با اون هم سابقه مدیریت کردن چند تا استدیوی فرست پارتی اینقدر ریخت پاش نمیکنه بلاخره باید یـ جوری باشه که اینا رو درست مدیریت کرد ؟ اونم واسه ماکروسافتی که اصلا وضعیتش خوب نیست از این نظر حتی الان ! الان یـ جورایی قرار کیفیت فدا کمیت بشه نمیدونم شاید فقط چندتاشون خیلی خفن گسترش پیدا کنن بعضیاشون همون کوچیک بمونن ؟!

اونجوری نیست هدفشون که نتونن. اگر میخوان به قول خودشون بشن Netflix دنیای بازی، پس به همون اندازه هم باید خروجی داشته باشن که بتونن هرماه راضی نگه دارن کسایی رو که دارن از Gamepass استفاده میکنن. یعنی بیشتر از این حرفا هم استودیو میخوان. باز به گفته خودشون همه رو قرار نیست AAA بخرن، AA هایی که بتونن خودشون تبدیل کنن به AAA اولویته مثل Inexile و Compulsion و Ninja Theory

اما AAA ـه درست و حسابی هم بوده بینشون. Obsidian و PG و همین Turtle Rock استودیو های بزرگین. مدیریت هم اگه مثل سابق بود، آره میشد گفت تمرکز و ندارن و سخته. اما این روش الآن که هرکدوم استودیو دقیقا بعد از خرید سریع بزرگ میشن و هیچ دخالتی هم در روندشون پروژه هاشون نمیشه، خب معلومه که رویشون عوض شده و ترجیح میدن تعداد بیشتری داشته باشن تا اینکه بخوان استودیو ها رو مجبور کنن زودتر بازی هاشون رو عرضه کنن. اینجوری Gamepass هم کمبود محتوا نمیخوره نسل بعد (که هدف اصلیشون هم همین هست)
 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
به نظرم این مدل خریدن استدیوی اصلا خوب نیست ماکروسافت به جای اینکه بیاد همینجور استدیوی بخره همون چهار تا استدیوی که داره تمرکزش رو بزاره رو اونا بهترـه الان این حس رو به من میده که قرار نیست کیفیت خیلی خفنی از این استدیوها ببینیم سونی با اون هم سابقه مدیریت کردن چند تا استدیوی فرست پارتی اینقدر ریخت پاش نمیکنه بلاخره باید یـ جوری باشه که اینا رو درست مدیریت کرد ؟ اونم واسه ماکروسافتی که اصلا وضعیتش خوب نیست از این نظر حتی الان ! الان یـ جورایی قرار کیفیت فدا کمیت بشه نمیدونم شاید فقط چندتاشون خیلی خفن گسترش پیدا کنن بعضیاشون همون کوچیک بمونن ؟!

یکجورایی دقیقا برعکس میگی! تا قبل از این کمیت فدای کیفیت میشد

وقتی قرار بود چند استدیو محدود در طول یک نسل مایکروسافت رو از لحاظ انحصاری تامین کنند، کوالیشن مجبور بود Geow 4 رو در عرض دوسال بده بیرون، turn10 بازه زمانی ساخت هر نسخه MS رو کمتر از یک سال و نیم برای ساپورت از تیم خارجی پلی گراند کرده بود و ...

الان یکجورایی با این تعدد استدیو دیگه اگر یکی بازی ش نیاز به زمان بیشتر داشت، یکی میخواست پنچ سال روی یک پروژه جدید کار کنه، کل برند Xbox بدون انحصاری نمونه

البته IOI همین الانش نسبت به تک ایپی بودن خیلی بزرگه (300 نفر بنا به صفحه لینکداین) و اینجا بحث ساپورت مالی و مارکتینگ مطرح هست. در کل وضعیت هر استدیو فرق میکنه

مثلا برایان فارگو تو اخرین مصاحبه اش میگفت بعد از خریده شدن استدیو inxile توسط مایکروسافت تقریبا حدود 30% میخوان گسترش پیدا کنند، اونم برای پست هایی که قبلا استخدامی دائم نداشتند مثل مسئول صحنه های سینمایی، یکسری بخش های صداگذاری و ...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر