امتیازات Hitman 2

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
431-oughitman2cover2.jpg

Publisher: Warner Bros Interactive Entertainment
Developer: I-O Interactive
Genre: Action - Stealth
Release Date: November 13,2018
Platforms: PC,Xbox 1,PS4
CGMagazine: 9/10
10/GamesBeat: 9.1
USgamer: 9/10
Variety: 9/10
Darkstation: 9/10
Shacknew: 9/10
We Got This Covered: 9/10
Attack of the FanBoy: 9/10
Slant Magazine: 9/10
GameCrate: 8.8/10
The Game Machine: 8.7/10
SpazioGames : 8.6/10
GamesPro Germany: 8.5/10
Areajugones: 8.5/10
Vandal: 8.5/10
Stevivior: 8.5/10
Xbox Achievements: 8.5/10
Jeuxvideo.com: 8.5/10

PC Gamer: 8.4/10
IGN Spain: 8.3/10
PC Games: 8.2/10
4Player.de: 8.2/10
PC GamesN : 8/10
GameSpot: 8/10
Game Informer: 8/10
EGM: 8/10
Destructoid: 8/10
Everyeye.it: 8/10
JeuxActu: 8/10
Eurogamer Italy: 8/10
Multiplayer.it: 8/10
Game Revolution: 8/10
HardcoreGamer: 8/10
3DJuegos: 8/10
VideoGamer: 8/10
Windows Central: 8/10
Gamer.no: 8/10
Wccfetch: 8/10
IGN Italia: 8/10
IGN: 7.7/10
Power Unlimited: 7.5/10
Games Radar: 7/10
Gameblog.fr: 7/10

Metascore: 82
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
این عوض کردن بحثه آخه. هیتمن همیشه از همون اول تمرکزش روی سندباکس بودن و گیم پلی آزاد بوده نه داستان پیچیده. اینکه یه فرانچایز دیگه اومده تمرکزش رو از گیم پلی برده رو داستان به بقیه ربطی نداره واقعا. و بازم می گید که چون سری ریبوت داستان نداره روح بازی از بین رفته، اصلا روح سری هیتمن هیچوقت داستان نبوده که بخواد با نبود داستان از بین بره! مثلا اون سازنده پ..ن ـی که توی Blood Money می کشتی (یا تقریبا همه کنتراکت ها) چه هدفی پشتش بود غیر از اینکه "ماموریت داری 47، برو بکش"؟

اصلا به نظر من داستان توی هیتمن دقیقا روح بازی رو هدف قرار می ده. این سبک "خوب این یه محیط بزرگ و باز، اینم هدف هات، بگیر بکش" ـی که سری همیشه داشته اصلا با یه داستان خطی نمی خونه. یعنی نمی شه دوتا رو باهم داشته باشیم و Absolutionـی که داستان رو اصل قرار داده بود هم دیدیم که چه گندی زد و به قول شما روح سری رو خدشه دار کرد.

مسله اینکه فقط یک فرانچایز نیست، استدیوهای زیادی هستند برای ایجاد حس بیشتر دست به تغییرات درست زدند. میتونم از استدیو پلی دد مثال بزنم که از دوربین کاملا دو بعدی لیمبو به سمت 2.5 بعدی اینساید حرکت میکنه (بازی بعدیشون هم اصلا سه بعدیه) تا ناتی داگ با انچارتد 4 که برای حس بیشتر تغییرات زیادی در طراحی مراحل ایجاد میکنه، مثل صحنه ماشین سواری نیتن با النا تو جنگل در یک مسیر نسبتا طولانی و مستقیم که تلش تو کل فرانچایز پیدا نمیشد.

حتی عنوانی مثل سوپرهات توسط گزینه های منو میاد برای شما داستان روایت و یک موقعیت حساس خلق میکنه. منظور از داستان صرفا پیچیدگی های کوجیما نیست سایفر امد بیگ باس رو دور زد، بیگ باس امد باز یکی دیگه رو دور زد و الی اخر

Rise of the tomb raider هم از لحاظ گرافیک و مکانیزم های گیمپلی و انیمیشن و ... همه چی جز به جز عالی بود ولی نتیجه نهایی در کنار هم چیزی بود که کلیت گیمرها ازش به بدی یاد میکنند. (برای مثال حوصله کردی یک سر به تاپیک FH4 بزن اخرین پست اونجا تقریبا با اسکرین شات و باز کردن نسبی مسله گفتم چرا از نسخه قبلی بازی ضعیف تری هست)

اینکه یک دنیای خیلی سندباکس با کلی ازادی عمل به وجود بیاری هنر نیست، هنر ایجاد حس هست.
 
  • Like
Reactions: stanley

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
Xbox Achievements 8.5/10
Hitman 2 is a solid follow-up to our 2016 Game of Year, delivering five huge killer sandboxes to explore to your heart’s content. Yes, the maps might not be as unique as iterations gone-by and there is seemingly fewer than normal, but boy, are they great maps. Factor in Contracts mode and the excellent Ghost Mode, and Hitman 2 is very much worth your time.

Windows Central 8/10
IO Interactive set out to perfect the assassination sandbox with Hitman 2. Though the studio fell short, Hitman 2 is a commendable stealth experience that fans of the series shouldn't miss out on. Its future now rests in whether or not its Ghost Mode and celebrity elusive targets can hold people's attention.

Game Revolution 8/10
Hitman 2 is another contract in the same mold as the last, but like that bomb I placed into one of the target’s prized cars, it still knows how to be surprising when it counts.
 

Mohammadzare

کاربر سایت
Oct 26, 2018
225
نام
محمد
مسله اینکه فقط یک فرانچایز نیست، استدیوهای زیادی هستند برای ایجاد حس بیشتر دست به تغییرات درست زدند. میتونم از استدیو پلی دد مثال بزنم که از دوربین کاملا دو بعدی لیمبو به سمت 2.5 بعدی اینساید حرکت میکنه (بازی بعدیشون هم اصلا سه بعدیه) تا ناتی داگ با انچارتد 4 که برای حس بیشتر تغییرات زیادی در طراحی مراحل ایجاد میکنه، مثل صحنه ماشین سواری نیتن با النا تو جنگل در یک مسیر نسبتا طولانی و مستقیم که تلش تو کل فرانچایز پیدا نمیشد.

حتی عنوانی مثل سوپرهات توسط گزینه های منو میاد برای شما داستان روایت و یک موقعیت حساس خلق میکنه. منظور از داستان صرفا پیچیدگی های کوجیما نیست سایفر امد بیگ باس رو دور زد، بیگ باس امد باز یکی دیگه رو دور زد و الی اخر

Rise of the tomb raider هم از لحاظ گرافیک و مکانیزم های گیمپلی و انیمیشن و ... همه چی جز به جز عالی بود ولی نتیجه نهایی در کنار هم چیزی بود که کلیت گیمرها ازش به بدی یاد میکنند. (برای مثال حوصله کردی یک سر به تاپیک FH4 بزن اخرین پست اونجا تقریبا با اسکرین شات و باز کردن نسبی مسله گفتم چرا از نسخه قبلی بازی ضعیف تری هست)

اینکه یک دنیای خیلی سندباکس با کلی ازادی عمل به وجود بیاری هنر نیست، هنر ایجاد حس هست.
علی این دلیلش اینه احتمالا این نسخه که هیچی قبلیشم رو هم نرفتی بازی کنی خوشت میاد همین tomb rider نسخه اخرش انقدر داستانش افتضاح دراوردن اکثر منتقدها صداشون دراومد گیم پلی هم که همونه
 

Amir123654

کاربر سایت
Nov 3, 2018
72
اون ابسلوشن هم که یه هیتمن نزدیک به پرفکت بود هم متاش شد ۷۹،

میدونم نظر شخصیه ولی واسه خیلی طرفدارهای قدیمی اون نسخه آشغالی بیش نبود. :D خصیصه هیتمن دقیقا به آزادی عمل و سندباکس بودنشه که اون نسخه هیچ بویی ازش نبرده بود. هیتمن اسپلینترسل نیست که بخواد خطی پیش بره. داستانشم که نگم بهتره... یه جورایی اسکی از اون فیلم ژان رنوئه با اون دختربچه هه که اونم در نوع خودش چایلد پو**وگرافی محسوب میشد. :D
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
میدونم نظر شخصیه ولی واسه خیلی طرفدارهای قدیمی اون نسخه آشغالی بیش نبود. :D خصیصه هیتمن دقیقا به آزادی عمل و سندباکس بودنشه که اون نسخه هیچ بویی ازش نبرده بود. هیتمن اسپلینترسل نیست که بخواد خطی پیش بره. داستانشم که نگم بهتره... یه جورایی اسکی از اون فیلم ژان رنوئه با اون دختربچه هه که اونم در نوع خودش چایلد پو**وگرافی محسوب میشد. :D
غیر از یکی دو مرحله باقی مراحل هیچ ربطی به مخفی‌کاری از نوع اسپلینترسل نداشت، شاید تنها عیب بازی محیط‌های نه‌چندان بزرگ بود!
والا شاید واسه شما آشغال بود ولی واسه امثال من که همیشه کلی با هیتمن‌های قدیم و جدید درگیر بودن ابسلوشن جواهر بود!
 

Amir123654

کاربر سایت
Nov 3, 2018
72
غیر از یکی دو مرحله باقی مراحل هیچ ربطی به مخفی‌کاری از نوع اسپلینترسل نداشت، شاید تنها عیب بازی محیط‌های نه‌چندان بزرگ بود!
والا شاید واسه شما آشغال بود ولی واسه امثال من که همیشه کلی با هیتمن‌های قدیم و جدید درگیر بودن ابسلوشن جواهر بود!
ندیده بودم کسی که از روزهای اوج codename 47 و silent assassin همراه سری بوده همچین نظری داشته باشه. :D جواهر آخه چجوری؟ هیتمن که نباس همش خم بشه و پشت دیوار کاورگیری کنه! اینا کار سم فیشره! :D
اگر یادتون باشه هم سایت گیم اسپات با دیدن پیش نمایش ابسولوشن "مورد انتظار ترین" بازی اون سال انتخابش کرد (فکر کنم اون مرحله سندباکس مترو یا شهر چینی ها رو نشون داده بودن) اما با اومدن خود بازی یه 7 نثارش کرد که یعنی "meh". البته فقط نمره نیست تو نقد هم ایرادات بازی رو بخوبی از جمله AI و خطی بودنش موشکافی کرده. :D تازه این اولین نسخه بود که از موزیک خفن Jesper Kyd هم تو یه بازی هیتمن خبری نبود!! ناشر هم که ناشر مشکل داری مثل SE!! دیگه چی بگم همینا در رد قطعی جواهر نبودنش کافیه :D
 

Mohammadzare

کاربر سایت
Oct 26, 2018
225
نام
محمد
غیر از یکی دو مرحله باقی مراحل هیچ ربطی به مخفی‌کاری از نوع اسپلینترسل نداشت، شاید تنها عیب بازی محیط‌های نه‌چندان بزرگ بود!
والا شاید واسه شما آشغال بود ولی واسه امثال من که همیشه کلی با هیتمن‌های قدیم و جدید درگیر بودن ابسلوشن جواهر بود!
باگم کم نداشت بازیش هوش مصنوعیشم اتفاقا داغون بود یکم من خودم یک مرحلش بود باید ۳ تا Npc میزدی به هم وصل بودن بکیشون تو تعمیرگاه بود یکیسون تو یک میدون بود یکیشونم با فاصله با اون یکی بعد این تعمیرگاه که کشتم به طرز عجیبی یک باگ عجیب گرفت بازی اون دو تا میدونی ها یکدفعه اسلحه بدست میرفتن اینور اونور هیچجوره نمیشد مخفی کشتشون !! یکسری مراحلشم شاهکار بود طراحیش مثل مبارزه با اون بوکسوره که عالی بود
 

Rattle.Snake

100% Pure RattleSnake
کاربر سایت
Feb 14, 2018
1,054
نام
Giliath Osborne
ندیده بودم کسی که از روزهای اوج codename 47 و silent assassin همراه سری بوده همچین نظری داشته باشه. :D جواهر آخه چجوری؟ هیتمن که نباس همش خم بشه و پشت دیوار کاورگیری کنه! اینا کار سم فیشره! :D
اگر یادتون باشه هم سایت گیم اسپات با دیدن پیش نمایش ابسولوشن "مورد انتظار ترین" بازی اون سال انتخابش کرد (فکر کنم اون مرحله سندباکس مترو یا شهر چینی ها رو نشون داده بودن) اما با اومدن خود بازی یه 7 نثارش کرد که یعنی "meh". البته فقط نمره نیست تو نقد هم ایرادات بازی رو بخوبی از جمله AI و خطی بودنش موشکافی کرده. :D تازه این اولین نسخه بود که از موزیک خفن Jesper Kyd هم تو یه بازی هیتمن خبری نبود!! ناشر هم که ناشر مشکل داری مثل SE!! دیگه چی بگم همینا در رد قطعی جواهر نبودنش کافیه :D
مورد انتظار یعنی اینکه انتظار می کشی بازیش کنی نه اینکه انتظار بکشی 9 بهش بدی، شما اول منظور اون مورد انتظار باید تحلیل کنی، ابسولوشن میشه گفت از هیت من بهتر بود ولی از بلاد مانی کمی ضعیف تر بود.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
Destructoid 80
I don't even need the Sean Bean and company timed challenges or the promising now-in-beta Ghost Mode: just keep giving me more maps and I'll keep playing.

Attack of the Fanboy 90
Hitman 2 is the series at its very best — players can play with a razor sharp edge and cut surgically through a level or take a blunt approach and make hilariously bad decisions and deal with the brutal outcome.

DarkStation 90
The lingering black humor relieves the dark subject matter (Agent 47’s deadpan delivery in disguises is so tip-top!) and no matter what, you can’t help but summon that sadistic smile you’ve been trying to hide. Granted, Hitman 2 doesn’t do much differently than the first season but it doesn’t even need to - it’s just so cool.
 

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
GameCrate 8.8/10
Hitman 2 is the perfect game for fans of the franchise that are looking for an excuse to dive back in. It doesn’t do much to improve on the original formula, but the original formula is still fun and exciting enough to carry the game when combined with IO Interactives attention to detail, level design, and NPC AI. The whole game feels like you’re wandering around living, breathing environments that are built to challenge your skills and creativity as an assassin, but that manages to do so in a way that feels fun and addicting even after multiple runs through the same level.

Shacknews 9/10
As it is in life, perception and consideration go a very long way here, and players who are willing to put in the proper amount of time and effort will see just how perplexing, engaging, and rewarding stealth action games can be. Hitman 2 will undoubtedly serve to define the stealth genre for years to come, and I can't wait to see where IO Interactive takes the series next.
-------------------------------------------
1.jpg
 
آخرین ویرایش:

MOH3N_Dark

کاربر سایت
May 7, 2013
3,264
نام
محسن
4players.de 8.2/10
Some problems with AI are still evident, but the creative freedom you enjoy while trying to figure out ways to eliminate your targets is something else.

3DJuegos 8/10
Hitman 2 works more like a season 2 for the last iteration than like an entirely new entry in the series. Although its a follow-up that doesn’t disappoint.
 

mgplayer

کاربر سایت
Jul 13, 2009
635
نام
MG PLAYER
اساس HITMAN گیم پلی نه داستان
بهترین نسخه بنظرم code name 47
و بعدش silent assasian


فکر کنم ویدیو پایین جواب همه ابهامات باشه خلاصه یکم بازی سلیقه ایه
همین که IO جدا شد و یه شرکت مستقل شد نوید پیشرفت میده شاید نه تو این نسخه بلکه نسخه بعد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر