فروشنده فروش نینتندو سوئیچ - فروخته شد

habibmp3

کاربر سایت
Dec 5, 2011
1,236
نام
ابوالفضل
Rating - 100%
18   0   0
با سلام
با فروش یک عدد نینتندو سوئیچ در خدمتتون هستم. یه سری نکات رو عرض کنم که خریدار سوال براش پیش نیاد.
کنسول به روش RajNX کپی خور شده و تمام بازی ها رو با آپدیت و حتی DLC میشه به راحتی روی کنسول نصب کرد و هیچ مشکلی هم توی اجرا ندارند.
یه عدد مموری 64 گیگ و سرعت بالا (بحث سرعت و U3 بودن مموری خیلی مهمه) روی کنسوله که گارانتی مادام العمر داره و کارتون مموری که برچسب گارانتی روشه برای خریدار کنسول ارسال میشه.
برای نصب بازی روی کنسول به وسیله ای به نام جیگ احتیاج دارید که دست سازه و ضروری هم هست که برای خریدار ارسال میشه. یک عدد کابل با کیفیت Type C هم ارسال میشه تا خریدار هیچ مشکلی در آینده نداشته باشه. قیمت همین دو قلم حدود 70-80 میشه!
کنسول از روز اول روش محافظ صفحه با کیفیت عالی بوده که قیمت همین محافظ حدود 200تومنه!
کنسول تا برج 12 از خدمات گارانتی لادیز هم برخورداره.
تمام لوازم اوریجینال کنسول اعم از کابل ها و ... موجوده. وضعیت کنسول چه از لحاظ ظاهری و چه باطنی در سلامت کامله. تصاویر اقلام هم پیوست تاپیک میشه. روی جویکان ها و دسته اسکین سونیک چسبیده شده که میتونید جداشون کنید.
نکته ای رو عرض کنم که این کنسول برای استفاده شخصی خودم بوده و بنده هم آدم بسیار وسواسی هستم و بدون اغراق میگم بهترین کنسولی بوده که داشتم و اگه نیاز مالی نداشتم عمرا و به هیچ عنوان نمیفروختمش ولی چه حیف! به نظرم انتخاب فوق العاده ایه برای مصرف کننده چون کلی از بهترین بازی های سوئیچ روش نصبه و هیچ نیازی به تهیه این بازیا نیست. تصویر تمام بازی هایی که نصبه هم ضمیمه تاپیک هست.
کنسول به همراه تمام اقلامی که توی تاپیک اسم برده شد به فروش میرسد.
بنده شهرستان زندگی میکنم و کنسول برای خریدار پست میشه.
قیمت بنده هم 3300 و هزینه ارسال بر عهده خودم.

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg 6.jpg 7.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر