بهترین موسیقی متنی که تا حالا در یک بازی گوش کرده اید؟

Dant3

کاربر سایت
Mar 13, 2006
768
نام
سحر رضوی
Witcher 3

The Trail
Aen Seidhe
Geralt of Rivia
After the Storm
The Fields of Ard Skelling
Whispers of Oxenfurt

البته من خودم 16 تا از آهنگهاشو همیشه گوش می دم، اینجا یه سلکت کردم فقط برای کسی که برای بار اول می خواد گوش بده.


****************************

تم بازی Doom 2016 هم خیلی جو باحالی داره.
Main Menue
 

che-jaleb

کاربر سایت
Jan 16, 2018
1,226
Witcher 3

The Trail
Aen Seidhe
Geralt of Rivia
After the Storm
The Fields of Ard Skelling
Whispers of Oxenfurt

البته من خودم 16 تا از آهنگهاشو همیشه گوش می دم، اینجا یه سلکت کردم فقط برای کسی که برای بار اول می خواد گوش بده.


****************************

تم بازی Doom 2016 هم خیلی جو باحالی داره.
Main Menue

من آخرین doom که بازی کردم doom 3 بود
اونم روی Xbox original بازی کردم
کامپیوترم ضعیف بود نمی‌کشید
 
  • Like
Reactions: Amin_Evil_Dead

Irisviel Ackerman

کاربر سایت
Aug 26, 2011
3,338
نام
امیر
تاپیک 4 صفحه اومده جلو و هیچکس اسمی از Prince of Persia نبرده(نسخه 2008 منظورمه) ؟ ?
اونایی که فعلا یادم هست رو میگم :

Prince of Persia - A Fight of Light & Darkness

Bloodborne - Omen
Bloodborne - The Witch of Hemwick

Assassin's Creed 2 - Ezio's Family

Shadow of the Colossus - Prologue (To the Ancient Land)l

ICO - You Were There

Halo: combat Evolved - Halo

Dark Souls III - Epilogue

Gears of war 2 - Dom and Maria

Gears 5 - Bittersweet Victory

Alan Wake - Departure

Ori and the Blind Forest - First Steps into Sunken Glades

Ori and the Will of the Wisp - We Named Her Ku

The Last of Us - The Last of Us

Assassin's Creed Revelations - Assassins Creed Theme
 
آخرین ویرایش:

peyman_eun

کاربر سایت
Mar 18, 2020
108

Nier_Character_full_241202.jpg


Keiichi Okabe - Nier - The Prestigious Mask
سایت‌های بسیاری موسیقی‌های متن بازی Nier رو به عنوان بهترین ساندترک‌های بازی‌ها در تاریخ معرفی کردن (یک آلبوم به شدت مالیخولیایی)، کل آهنگ های آلبوم (43 تا) رو شنیدم و به نظرم موسیقی The Prestigious Mask در بینشون شاهکاره. موسیقی‌های شاهکار زیادی هم در بازی Nier: Automata شنیده میشه از جمله City Ruins با خوانندگی Emi Evans افسانه‌ای


metal_gear_solid_4_frogs.jpg


Nobuko Toda - Metal Gear Solid 4 - Haven Troopers
Lisbeth Scott - Here's to You
موسیقی Haven Troopers بهترین و جوی‌ترین موسیقی سری بازی متال گیر سالید هست. فضای این موسیقی آخرالزمانی بسیار درگیرکننده است. موسیقی آهنگ اورجینال Here's to You توسط کامپوزر مشهور ایتالیایی "انیو موریکونه" ساخته شده و خواننده ی ترانه Joan Baez بوده، این آهنگ برای فیلم Sacco e Vanzetti ساخته شده بود اما کاور این آهنگ توسط کامپوزر مشهور دیگری! به نام "هری گرسون ویلیامز" ساخته شد و توسط خواننده ای به نام Lisbeth Scott در نهایت احساس برای بازی Metal Gear Solid 4 خوانده شد، برای همیشه در قلب هایمان بیارامید...آخرین و نهایی ترین لحظه از آن شماست. "اینجا برای توست" ترانه ای سرشار از احساس هست که برای لحظات پایانی عمر "نیکولا" و "بارت" خوانده شده، آنجا که در نهایت مظلومیت زندگی را بدرود می گویند...


hqdefault_2_.jpg


Akira Yamaoka - Silent Hill - Theme of Laura
Akira Yamaoka - Silent Hill - Room of Angel
Theme of Laura به نظرم بهترین موسیقی هست که تا به حال آکیرا یامائوکا ساخته و بهترین موسیقی بی‌کلام سری بازی سایلنت هیل هست.
آهنگ Room Of Angel جزو آرامش‌بخش‌ترین آهنگ‌هایی هست که در عمرم شنیدم و قطعأ شنیدنش واجبه!


jesper_kyd_759ddd.jpg


Jesper Kyd - Assassin’s Creed II - Ezio’s Family
شاهکاری در بین تمام سوندترک های سری بازی های اساسینز کرید، کامپوزر آهنگ Ezio’s Family موسیقیدان و آهنگسازی دانمارکی به نام "جسپر کید" هست، سبک کاری جسپر کید "الکترونیک"، "دارک امبینت" و "سمفونیک" هست، کسی که بابت همین موسیقی بازی Assassin’s Creed II هم برنده ی جوایز متعددی شد، کسی که بیش از 60 بار نامزد جوایز مختلف شده، موسیقی های او بسیار جوی و با ظرافت هستند، بی شک در کل سری بازی های اساسینز کرید آهنگی زیباتر از Ezio’s Family نخواهید شنید. کامپوزرها و موزیکین های مورد علاقه ام انیو موریکونه، جسپر کید، دیوید وایز، کوجی کندو، هانس زیمر، کلینت منسل و ... هستند. امیدوارم بعد از شنیدن آهنگ Ezio’s Family حس فوق العاده ای بهتون منتقل بشه.


Shadow_of_the_Colossus_full_1628646.jpg


Kow Otani - Shadow of the Colossus - The Sunlit Earth
حرف زدن در مورد کامپوزری مثل Kow Otani سخته، ای کاش سوندترک های بازی The Last Guardian را هم میدادن Kow Otani میساخت، موسیقی The Sunlit Earth با روان آدم بازی میکنه، موسیقی درخشانی ست...این موسیقی برای بازی Shadow of the Colossus ساخته شد، سوندترک های اینجور بازی ها را خیلی میپسندم.


zelda.jpg


The Legend of Zelda: Ocarina of Time - End Credits 2
این یکی از بهترین موسیقی‌هایی هست که تا به حال شنیدم، موسیقی که متعلق به یک کامپوزر خاص نیست! این آهنگ را جمعی از بزرگترین کامپوزرهای تاریخ از جمله کوجی کندو، ماهیتو یوکوتا و ... ساختند (به نظر اکثر منتقدان و گیمرها اکارینای زمان بهترین بازی تاریخ بوده یعنی در بین 73 لیست معتبر جزو تاپ تن 43 لیست بوده و در مجموع رتبه ی 1 به این بازی اختصاص داده شده و تنها بازی در تاریخ هست که متای 99 درصد گرفته و یکی از دلایل اصلیش هم همین ساندترک‌های بازیش هستند و همینطور داستان شاهکارش و همینطور گیم پلی باحالش: شمشیر، زره، فلوت، انواع بمب ها، تیر و کمان، دو شاخه!، ماهی گیری، اسب سواری ، شنا و ...) به نحوی این موسیقی مهجور هست که نامش را در لیست ساندترک‌های بازی "افسانه زلدا: اکارینای زمان" که در سایت‌های مختلفی آورده شده هم نمیبینید و فقط کسی قدر این موسیقی را میداند که بازی اکارینای زمان را تا آخر انجام داده باشد تا موسیقی تیراژ دوم پایانی را بشنود!


maxresdefault_1_.jpg


Philip Sheppard - Detroit - Kara Main Theme
عجب فضایی دارن موسیقی‌های فیلیپ شپرد...

289443.png


ICO - You Were There
ICO - Castle in the Mist
موسیقی‌های خاص در یک بازی خاص

SONY_PLAYSTATION_the_last_of_us_060320_1120.jpg


L'Orchestra Cinematique - The Last of Us Part II Theme
Gustavo Santaolalla - The Last of Us - All Gone
Gustavo Santaolalla - The Last of US - The Path
Gustavo Santaolalla - The Last of Us - Main Theme
موسیقی این بازی که کامپوزر آن "گوستاوو سانتائولالا" بوده است، بسیار سوزناک و تأثیرگذار است و امان نمی‌دهد! به خصوص موسیقی All gone که جزو روانی‌کننده‌ترین و سوزناک‌ترین موسیقی‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی‌ست، عجیب اینکه این موسیقی سوزناک به طرز حیرت‌آوری با تک‌نوازی گیتار! نواخته شده است و این هنر گوستاوو را نشان می‌دهد، تم اصلی بازی (Main Theme) که فضای خارق‌العاده و منحصر به فردی دارد و موسیقی The Path که دلنشین‌ترین موسیقی بازی "آخرین ما" است.

5f569a6.jpg


David Wise - Stickerbush Symphony
David Wise - Aquatic Ambiance
باید بدانید که دیوید وایز یک کامپوزر فوق العاده‌ست که موسیقی‌های ساخته‌ی او اکثرأ تم اتمسفری و جوی دارند، پس زمینه ی خلاقانه و متنوعی نیز دارند، موسیقی‌های او فضا را می‌شکافند، به جرأت می‌توان گفت که سبک او منحصر به خودش می‌شود، دو تا از بهترین آهنگ‌های او از نظر من Aquatic Ambiance و Stickerbush Symphony هستند و واقعأ نمی‌توان گفت کدام یک از این دو بهتر است، بی‌شک تجربه بی‌نظیری را رقم می‌زنند.


i2u8_maxresdefault_(2).jpg


Battlefield 1 - The Flight of the Pigeon
Battlefield 1 - Sun And Stars
سبک این دو موسیقی فرق میکنه. The Flight of the Pigeon ظرافت، احساس و حال و هوای خاصی داره و Sun And Stars یک آهنگ اپیک بسیار حماسی هست.

crysis_2_1_big2.jpg


Hans Zimmer and Lorne Balfe - New York - Aftermath
آلبوم ساندترک بازی Crysis 2 را خیلی میپسندم، دلایل زیادی داره، یکی اینکه دقیقأ جزو سبک‌های مورد علاقه‌ی من (موسیقی های جوی و اتمسفری) هست دوم اینکه کامپوزر مورد علاقه‌ام یعنی هانس زیمر به همراه کامپوزرهای معروف دیگری این آلبوم را منتشر کردند و در موسیقی Aftermath هم کامپوزر فوق العاده‌ای همچون Lorne Balfe در ساختش سهیم بوده که حتمأ او را از ساندترک‌های Beyond: Two Souls بخاطر دارید. از کل آلبوم بازی کرایسیس 2 من دو تا موسیقی رو خیلی دوست دارم یکی Aftermath (جو فوق العاده‌ای دارد) و دیگری هم Nanosuit 2 - Crynet Systems (سوز و گداز!) که هر دو برایم خاطره‌انگیز و فراموش‌ نشدنی اند.


heavy_rain_ps4_1.jpg


Normand Corbeil - Painful Memories
Normand Corbeil - Ethan Mars' main theme
چی میتونم بگم در مورد موسیقی‌های بازی Heavy Rain، به نظرم کامپوزر کانادایی سوندترک‌های این بازی یعنی نورمند کوربیل با این موسیقی‌ها خودش را جاودانه کرد هرچند سال 2013 دار فانی را وداع گفت! البته بهترین موسیقی این بازی بی‌شک Painful Memories هست (بدون یک درصد شک میگم شاهکاره و هیچ آهنگی به اندازه ی این روی من تأثیر نگذاشته و هیچ آهنگی به اندازه ی این با روح و روانم بازی نکرده، این موسیقی بی‌آلایش را باید صد بار شنید) و به طرز عجیب و غریبی در روح آدم نفوذ پیدا میکنه و به شدت تسلی‌بخش هست. موسیقی‌ جوی Ethan Mars' main theme رو هم خیلی میپسندم.​
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر