Gamescom 2018: تاریخ عرضه Devil May Cry 5 اعلام شد

Timey Wimey

عضو تحریریه
Aug 15, 2014
260
نام
محمد زمانی
همانطور که در گذشته نیز شرکت «کپکام» وعده داده بود، اطلاعات جدیدی از پنجمین نسخه‌ اصلی سری «دویل می‌ کرای» اعلام شد. همچنین اولین تریلر گیم‌پلی بازی هم در این نمایشگاه به نمایش در آمد.

DMC5_KeyArt-ds1-670x377-constrain.jpg


در جریان لایو استریم «اینساید ایکس‌باکس» در نمایشگاه گیمزکام شهر کلن آلمان، «کپکام» بالاخره با نمایش یک تریلر، تاریخ انتشار بازی «Devil May Cry 5» را اعلام کرد. این بازی در 8 مارس 2019 (17 اسفند 1397) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC منتشر خواهد شد. در تریلر مربوط به تاریخ انتشار بازی، دانته را هم می‌توانید مشاهده کنید.

البته، تاریخ عرضه بازی، تنها چیز مهمی نبود که «کپکام» برای گیمزکام 2018 در نظر گرفته بود. علاوه بر تریلر مربوط به تاریخ انتشار بازی، اولین گیم‌پلی «دویل می‌ کرای 5» هم در این نمایشگاه نشان داده شد. گیم‌پلی این بازی که بر روی کنسول Xbox One X اجرا می‌شد، نیرو را در حال مبارزه با تعداد زیادی از دشمنانش نشان می‌داد. در انتها نیز این گیم‌پلی با مبارزه با یک باس به پایان می‌رسد.

تریلر تاریخ عرضه بازی با حضور دانته:

طبق گفته‌های سازندگان بازی، در نمایشگاه توکیو گیم شو ژاپن هم اطلاعات جدید و بیش‌تری از این بازی اعلام می‌شود. بازی «دویل می‌ کرای 5» در 8 مارس 2019 (17 اسفند 1397) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

Read the whole post here.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر