Multi Platform The Dark Pictures Anthology

سازنده
Supermassive
تاریخ انتشار
August 2019
ناشر
Supermassive
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
sb6g_the-dark-pictures-anthology-2-780x246.jpg

«The Dark Pictures» یک سری بازی جدید ترسناک است که قرار است در قالب یک مجموعه توسط «Supermassive Games» و «Bandai Namco» ساخته شود . نخستین بازی از The Dark Pictures Anthology با نام Man of Medan در سال 2019 برای پلتفرم‌های Xbox One ، PlayStation 4 و PC منتشر خواهد شد.
1vx_5687568.png
Man of Medan داستان چهار فرد آمریکایی را روایت می‌کند که به همراه کاپیتانشان سوار یک قایق می‌شوند و در پی لاشه‌های یک هواپیما از جنگ‌ جهانی دوم هستند . سفر آن‌ها تا قبل از طوفان به آرامی دنبال می‌شود اما پس از آن همه چیز تغییر می‌کند. بازیکنان در طول بازی می‌توانند به جای هر پنج شخصیت، بازی کنند که این مسئله خط داستانی منشعب، راه‌های متفاوت و پایان‌های متفاوتی را به ارمغان می‌آورند.
to0k_525.png
Pete Samuels، مدیر سوپرمسیو گیمز و تهیه‌کننده اجرایی این بازی، در خصوص این سری جدید گفت:
ما به طرز باورنکردنی برای معرفی Dark Pictures Anthology هیجان‌زده‌ایم ، نخستین قسمت این سری یعنی Man of Medan هیجان زده‌ایم. هر نسخه، به صورت مستقل منتشر خواهد شد. ما این فرصت را در اختیار داشتیم تا هر بار یک تجربه ترسناک منحصر به فرد با داستان‌های جدید، محیط، شخصیت‌ها و بازیگران جدید را خلق کنیم.
این بازی با همکاری شرکت باندای نامکو تولید می‌شود و به نظر می‌رسد از نخستین سری‌ بازی‌هایی است که در این فرمت منتشر خواهد شد. فرمتی که بیش‌تر یادآور سریال‌های آنتالوژی تلویزیونی است. شما می‌توانید اولین تریلر این بازی را در زیر مشاهده کنید.

دو دامنه تجاری The Dark Pictures و Man of Medan در 26 ژوئن سال قبل ثبت شد و به دنبال آن دامنه تجاری Little Hope در 29 نوامبر و همچنین دامنه تجاری Shattered State در تاریخ 17 اوت 2018 ثبت شدند. به همین خاطر احتمال دارد نام دو قسمت آینده نیز Little Hope و Shattered State باشد .

 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
گیم‌اینفورمر تونسته بازی رو تجربه کنه و یه پیشنمایش منتشر کرده که مثبته و خلاصه بشدت هایپم کرد...<:-P

Five Big Takeaways From Our Hands-On With Supermassive’s Man Of Medan

کلا از خیلی جهات بازی شبیه Until Dawn هست و همه هم همینو میخواستن...یه چیزی که توی پیشنمایش گفتن جالب بود برام...اینکه طول مدت بازی ممکنه نصف UD باشه ولی از نظر محتوا و انتخاب‌ها و تصمیم‌ها خیلی متنوع‌تره و یه جورایی میشه گفت قابلیت تکرارش بالاتر رفته.
Totemهای UD که خیلی آیتم‌های خفنی بودن هم اینجا با یه اسم دیگه‌ای دوباره برگشتن و با نشون دادن آینده خبر می‌دن که چه کسی امکان مرگش وجود داره و ...
 

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,578
نام
Alireza
من تریلرهای بازی رو الان دیدم! قیمت هر نسخه مشخص نیست ؟ سی یا شصت دلار ؟
چند وقت پیش دیدم توی Amazon زده بود 30 دلار.
این 4 نسخه ربطی بهمدیگه دارن یا نه؟
اگه اشتباه نکنم 5 نسخه‌ست...Standalone هستن. تا جایی که من میدونم ربطی ندارن به هم...غیر از اینکه به احتمال زیاد همشون توی یه دنیا اتفاق می‌افتن.
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
اگر با این کیفیت بصری قیمت سی دلار باشه و یک تجربه مشابه مثل until Dawn بده (از لحاظ قدرت انتخاب ها) به نظرم سوپرمسیو دوباره میتونه پادشاه سبک درام تعاملی بشه هرچند به کلیت این ژانر نقدها وارده)

dontnod که با LiS 2 نا امیدم کرد و دیوید کیج هم به نسبت خیلی کند کار میکنه
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,332
چند وقت پیش دیدم توی Amazon زده بود 30 دلار.

اگه اشتباه نکنم 5 نسخه‌ست...Standalone هستن. تا جایی که من میدونم ربطی ندارن به هم...غیر از اینکه به احتمال زیاد همشون توی یه دنیا اتفاق می‌افتن.
خیلی خوب میشد در نهایت یجورایی بهم ربط پیدا میکردن. بنظرم جذاب تر میشد ولی همینشم خوبه
until dawn هنوزم ک یادم میفته کیف میکنم خیلی خوب بود
 
  • Like
Reactions: voldmort and FUTURE

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,149
نام
∂αнмα
قیمت بازی رو کسی میدونه ؟ من هیچ جا ندیدم زده باشن واسه پیش خرید هم نه صفحش تو استور هست نه تو سایت خود باندای نامکو میشه پیش خرید کرد !
 

James Bond

کاربر سایت
Sep 22, 2010
2,317
نام
حسين

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر